Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: FCK-BIF - neutralt afsnit

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    311

    FCK-BIF - neutralt afsnit

    Vi har købt på B6 - nedre Lomax (Røgfrit) hvis nu der skulle være andre rolige FCK fans der får lyst til at juble lidt blandt ligesindede :-)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    15

    Re: FCK-BIF - neutralt afsnit

    Jeg skal ALDRIG sidde på neutralt på Brøndby Stadion.
    Jeg sad på langsiden tæt på FCK fans i pokalkampen (0-3) sidste sæson da en familiefar blev angrebet af hooligans fra Brøndby foran sin søn der stod grædende tilbage mens farmand fik tæsk. Sikkerheden derude er til grin, man ser ikke nogen vagter foran tribunen som man gør i resten af Superligaen.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    190

    Re: FCK-BIF - neutralt afsnit

    Citat Oprindeligt indsendt af AHP Se meddelelser
    Jeg skal ALDRIG sidde på neutralt på Brøndby Stadion.
    Jeg sad på langsiden tæt på FCK fans i pokalkampen (0-3) sidste sæson da en familiefar blev angrebet af hooligans fra Brøndby foran sin søn der stod grædende tilbage mens farmand fik tæsk. Sikkerheden derude er til grin, man ser ikke nogen vagter foran tribunen som man gør i resten af Superligaen.
    Wauw, man troede man efterhånden havde hørt alle historierne om de bonderøve, men så var der minsandten én til. Og så forstår de ikke hvorfor folk ikke vil hjælpe med at redde deres klub?
    Denis Fucking Vavro

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    38

    Re: FCK-BIF - neutralt afsnit

    Citat Oprindeligt indsendt af AHP Se meddelelser
    Jeg skal ALDRIG sidde på neutralt på Brøndby Stadion.
    Jeg sad på langsiden tæt på FCK fans i pokalkampen (0-3) sidste sæson da en familiefar blev angrebet af hooligans fra Brøndby foran sin søn der stod grædende tilbage mens farmand fik tæsk. Sikkerheden derude er til grin, man ser ikke nogen vagter foran tribunen som man gør i resten af Superligaen.
    Mindes også en anden kamp derude, tror det var der vi havde blå tshirts på, hvor en FCK fan også blev overfaldet på neutral. En del prøvede at komme over og hjælpe, men vagterne havde mere travlt med at holde dem tilbage end de havde med at stoppe slagsmålet.
    Men hvorfor ikke tage med os andre? Ønsker man ikke at stå lige midt i er der jo masser af plads ude i siden, man må da føle sig alene på neutral...

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    236

    Re: FCK-BIF - neutralt afsnit

    Der er desværre ikke noget der hedder neutralt når vi spiller i betonen, som kom ned og stå bag målet og bidrag til festen :-)
    I not a god - I'm a holy man
    Jazzie's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.03.11, 20:17
  2. Billetter til neutralt afsnit på Camp Nou
    By Rosenberg in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 30.09.10, 17:31
  3. Nedre afsnit i Parken
    By Jons in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 27.08.10, 11:35
  4. Billet til imorgen FCK Afsnit
    By Andersjoh in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 01.05.10, 15:12

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •