Side 11 af 47 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 696

Emner: Til- og afgange 2013 - Part II

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    1

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Hvad med Evander Sno??? Han er på free transfer, def. midt. arbejdsløs mm. Har tidligere spillet i mellem store klubber?

    http://www.transfermarkt.co.uk/en/ev...ler_34382.html

    Nogen der kender mere til ham?

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    I Malick Mane får dere en ny PP Diouf :)
    Hvis dere ser etter en ving i tippeligaen er Yann-Erik de Lanley en av få spillere som kan styrke dere. Rask, god én mot én, slår gode innlegg og har en habil skuddfot.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Yann-Erik_de_Lanlay

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Hvis vi skal være helt firkantet så er alle spillere en "lottokupon", vi er enige om at de kan have gode stats osv., altså mange scorede mål osv., og de kan også være scoutet rigtig godt. Men der er ting man ikke kan scoute sig til. Uanset hvor meget du betaler for en spiller og uanset hvor stort et talent han har og hvor mange mål han har scoret osv., kan man aldrig vide sig sikker på hvordan han tilpasser sig vores spillestil, vores kultur og alle de her ting.

    Jeg medgiver gerne at du kan minimere risikoen for at lave decideret fejlkøb, ved at scoute ordentligt. Men der vil altid være en risiko forbundet med spillerkøb. Men ligesom flertallet herinde, håber jeg at CV gør fodarbejdet lidt bedre den her gang, og at vi forhåbentlig bliver forstærket.
    Du har selvfølgelig ret i at man Aldrig kan vide sig sikker på et køb, Men den rigtige scouting som du også nævner er OMEGA for success. Jeg syntes godt nok at CV har taget opgaven mindre seriøst siden Ståle+ 5 spiller forlod FCK og de værste er nok:

    Roland Nilsson og Pate Diouf udover mange andre i den periode. De 2 ansættelser/scouting, syntes jeg virkelig CV har gjort et dårligt stykke arbejde selvom CV har haft nærmest 1 år til at scoute de helt rigtige, Da man jo har vidst at Ståle og Grønkjær forlod FCK et stykke tid i den periode.

  5. #154
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Du har selvfølgelig ret i at man Aldrig kan vide sig sikker på et køb, Men den rigtige scouting som du også nævner er OMEGA for success. Jeg syntes godt nok at CV har taget opgaven mindre seriøst siden Ståle+ 5 spiller forlod FCK og de værste er nok:

    Roland Nilsson og Pate Diouf udover mange andre i den periode. De 2 ansættelser/scouting, syntes jeg virkelig CV har gjort et dårligt stykke arbejde selvom CV har haft nærmest 1 år til at scoute de helt rigtige, Da man jo har vidst at Ståle og Grønkjær forlod FCK et stykke tid i den periode.
    Vi er sådan set ikke uenige, men nu kender jeg ikke noget til scouting processen i FCK, og jeg er helt sikker på at CV, mente at Rolle og Pape, passede perfekt ind i FCK. Jeg ved ikke om det er et resultat af dårlig scouting, det kan man muligvis godt insinuere, her bagefter, men reelt set kan det ligeså godt være et tilfælde af det jeg snakkede om tidligere, nemlig at scoutingen måske har vist at både Rolle, Pape, Mos, Grindheim osv., ville passe ind i FCK, men da det så kom til stykket, har de ikke formået at omstille sig.

    Det er jo altså sådan mekanismerne er. Dårlig scouting? Ja, det kan man måske godt sige (det siger de fleste herinde), men så er vi igen tilbage ved det jeg skrev i mit tidligere indlæg, nemlig at alle køb sådan set er en "lottokupon", og at man ALDRIG kan vide sig sikker, uanset hvor meget scouting man har lavet på forhånd.

    Men det rejser jo så også en helt anden problemstilling, nemlig om selve scouting afdelingen er god nok? Udover Lars Højer og CV, aner jeg faktisk ikke om FCK har flere scouts ansat. Er klar over at de trækker på netværk, men det var måske et af de steder man burde opruste, specielt når klubben nu har den størrelse som den har.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #155
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Men det rejser jo så også en helt anden problemstilling, nemlig om selve scouting afdelingen er god nok? Udover Lars Højer og CV, aner jeg faktisk ikke om FCK har flere scouts ansat. Er klar over at de trækker på netværk, men det var måske et af de steder man burde opruste, specielt når klubben nu har den størrelse som den har.
    Der har tidligere været bragt en artikel omkring scoutingen:

    http://www.sporten.dk/superligaen/sa...danske-klubber

    Hvis ellers indholdet er nogenlunde i overensstemmelse med de faktiske forhold, spenderer FCK ca. kr. 2.000.000 på scouting om året. I mine øjne et forholdsvis beskedent beløb.

    Det er i øvrigt snart 6 år siden, at Lars Højer blev chefscout på fuldtid:

    http://www.fck.dk/nyhed/2007/06/22/70032

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #156
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Kunne det tænkes at Diouf blev hentet til klubben efter præmissen, at hvis han kunne spille så godt med så store tekniske og taktiske mangler, som han har, så tænk på, hvor godt han kunne spille, hvis han blev skolet af vores glimrende trænere... Desværre var der bare ikke grobund for yderligere udvikling hos ham.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #157
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Der har tidligere været bragt en artikel omkring scoutingen:

    http://www.sporten.dk/superligaen/sa...danske-klubber

    Hvis ellers indholdet er nogenlunde i overensstemmelse med de faktiske forhold, spenderer FCK ca. kr. 2.000.000 på scouting om året. I mine øjne et forholdsvis beskedent beløb.

    Det er i øvrigt snart 6 år siden, at Lars Højer blev chefscout på fuldtid:

    http://www.fck.dk/nyhed/2007/06/22/70032
    Tak for input Lars, må sige jeg synes at 2 millioner er et lille beløb (hvis man kan sige det i disse krisetider), når man ved hvor svært transfermarkedet er efterhånden, ville det være et af de steder jeg ville opruste, for at kunne finde bedre og billigere spillere (Ja de to ting kan godt lade sig gøre). Jeg ved godt at CV og Lars Højer har opbygget en database, som CV siger i artiklen, men stadigvæk.

  12. #158
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    90

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Jeg må tilstå at jeg ikke ved meget om ham men ifølge transfermarkt linket så missede han det meste af sidste sæson med hjerteproblemer. Det har nok begrænset klubbers interesse i ham.
    DonMunk

  13. #159
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    137

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II


  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #160
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Eagles Se meddelelser
    Nej tak, han er piv ringe og gammel.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #161
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af mathiasf Se meddelelser
    Nej tak, han er piv ringe og gammel.
    Jeg siger jo tak, såfremt det er i stedet Santin. Peter besidder helt sikkert nogle egenskaber som vi kan bruge. Han minder på mange måder om Santin, med den enorme fart og evnen til at dække både kantpositionen og positionen som spids. Personligt synes jeg man får mest ud af ham som spids, og det var også på den position han slog igennem i Rangers. Mht. hans alder, er det noget værre vås. Marcus Allbäck var jævnaldrende da han kom til vores klub, og leverede en i svensk terminologi, jätte bra indsats. Man skal heller ikke underkende hans rutine, hvilket er noget vores unge hold godt kan bruge, såfremt rutinen har klasse. Det mener jeg helt bestemt er tilfældet her. Og sidst men ikke mindst, så er han dansk (ikke at det skal diskvalificere stærke udenlandske spillere). Jeg kan bare godt lide at vi har et hold der er domineret af danskere :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen


  18. #162
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Allbäck var en helt anden type angriber. Og var i øvrigt (lidt) yngre, da han skiftede til FCK.Men ok, hvis man blot kiggede på hans statistikker lå det jo heller ikke i kortene, at han skulle blive så vigtig en spiller for os.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #163
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg siger jo tak, såfremt det er i stedet Santin. Peter besidder helt sikkert nogle egenskaber som vi kan bruge. Han minder på mange måder om Santin, med den enorme fart og evnen til at dække både kantpositionen og positionen som spids. Personligt synes jeg man får mest ud af ham som spids, og det var også på den position han slog igennem i Rangers. Mht. hans alder, er det noget værre vås. Marcus Allbäck var jævnaldrende da han kom til vores klub, og leverede en i svensk terminologi, jätte bra indsats. Man skal heller ikke underkende hans rutine, hvilket er noget vores unge hold godt kan bruge, såfremt rutinen har klasse. Det mener jeg helt bestemt er tilfældet her. Og sidst men ikke mindst, så er han dansk (ikke at det skal diskvalificere stærke udenlandske spillere). Jeg kan bare godt lide at vi har et hold der er domineret af danskere :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Jeg er ikke afvisende over for en Løvenkrands - Dog er jeg lidt skeptisk med hensyns til hans niveau. Så vidt jeg kan læse mig til har han ikke spillet kontinuerligt et stykke tid ( Jeg kan tage fejl ). Men på nuværende tidspunkt er jeg næsten åben over for alt kontra nogle af de spillere vi har nu. og her taler jeg primært om TK og Santin.

    Og så er Løvenkrands jo også Gratis til og med, så det kun Lønnen der skal hæftes for. Så det kan vel ikke skade at afprøve ham. Giv ham 1 års kontrakt så har han noget tid til at bevise sit værd.
    Sidst redigeret af EraZ : 31.05.13 kl. 08:47

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #164
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Løvenkrands er jo temmelig oplagt. Og det er vel også fint til bredden - han vil da kunne spille en rolle i en sæson med mange kampe. Men er jeg den eneste der bliver lidt trist ved at hente så gamle spillere til klubben. Lidt samme historie som Daniel Jensen og Christian Poulsen (sidstnævnte kan jeg dog give dispensation;-))... 33 år er sgu lige 2 år for gammelt i min optik.. Men ok, han er transferfri og hvis han bliver en succes 1 år eller 2, skal jeg jo ikke klynke. Vi må jo tage hvad vi kan få, når nu CV ikke hiver det ene scoop frem efter det andet.

    Og hey, hvis vi alligevel skal til at hente fallerede danske landsholdsspillere, så hiv dog Simon Poulsen hjem! Ved han er en torn i øjet på mange, men vil dog stadig forsvarer at manden kan nogle ting. Det mener jeg virkelig. 28 år er en god / ok alder, og vi mangler vel én til at køre lidt rotation med Bengtsson. Well, han er måske mere realistisk for en hollandsk sub-topklub. Nå, kom bare med alle svinerne;-)

    Zan

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #165
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Med mindre Wikipedia er galt på den, var Allbäck blevet 32 få dage inden han begyndte i FCK, mens Løvenkrands vil være 33½, hvis han skifter til FCK til sommer. Halvandet år er sgu en verden til forskel, når vi oppe i den aldersgruppe. Jeg vil meget gerne se lidt højere ambitioner hos ledelsen frem for de her tisse-i-bukserne-signings, som spillere i deres karrieres efterår er.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 6 brugere er enige:

Side 11 af 47 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •