Side 12 af 47 FørsteFørste ... 2910111213141522 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 696

Emner: Til- og afgange 2013 - Part II

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og hey, hvis vi alligevel skal til at hente fallerede danske landsholdsspillere, så hiv dog Simon Poulsen hjem! Ved han er en torn i øjet på mange, men vil dog stadig forsvarer at manden kan nogle ting.
    Desværre er "at forsvare" ikke en af de ting. Men seriøst; meget af kritikken imod ham på landsholdet er uberettiget. Det er som om, at hver gang Agger fucker op, så er det Simon Poulsens fejl. Når det er sagt, så synes jeg, at han har en tendens til at spille med hovedet under armen, og jeg tror ikke, at han i en alder af 28 har et stort uindfriet potentiale. I min optik er Pierre mere stabil i det defensive og ca. lige god frem ad banen. Jeg ser ikke nogle perspektiver i at hente Simon Poulsen til klubben.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #167
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Med mindre Wikipedia er galt på den, var Allbäck blevet 32 få dage inden han begyndte i FCK, mens Løvenkrands vil være 33½, hvis han skifter til FCK til sommer. Halvandet år er sgu en verden til forskel, når vi oppe i den aldersgruppe. Jeg vil meget gerne se lidt højere ambitioner hos ledelsen frem for de her tisse-i-bukserne-signings, som spillere i deres karrieres efterår er.
    Jeg forstår altså ikke den udprægede frygt der er for at signe spillere der er 32-33 år. Det bliver mere og mere almindeligt at spillere bliver ved indtil de er 38-39-40 år gamle. Jeg er 112% kold i r..... hvor gammel spilleren er, så længe der bliver leveret. I Italien har de haft en god tradition ved at beholde spillere der var over sidste salgsdato, og har alligevel skabt nogle resultater. Jeg siger ikke at vi skal have er halvt oldboys hold, men det røre mig ikke at vi har nogle stykker i truppen der har rigtig meget erfaring, gerne fra de bedste ligaer, sådan som det fx er tilfældet med Løvenkrands.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #168
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Der er ganske vist ikke store fremtidsperspektiver i at hente ældre spillere hjem til FCK, men jeg kan nu alligevel ikke forstå, hvorfor alder skal være så afgørende et kriterie. De ældre spillere som FCK har hentet i de senere år, er ofte blevet profiler i FCK og har kunnet bidrage med en masse rutine og ofte også international erfaring. Det kan komme hele holdet til gode. De ældre spillere er måske også lidt bedre til at tage ansvar.

    Hvorfor skulle en Løvenkrands ikke kunne præstere på samme niveau som Allbäck?

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #169
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Med mindre Wikipedia er galt på den, var Allbäck blevet 32 få dage inden han begyndte i FCK, mens Løvenkrands vil være 33½, hvis han skifter til FCK til sommer. Halvandet år er sgu en verden til forskel, når vi oppe i den aldersgruppe. Jeg vil meget gerne se lidt højere ambitioner hos ledelsen frem for de her tisse-i-bukserne-signings, som spillere i deres karrieres efterår er.
    Peter Nielsen var vel omkring de 34 år, da han vendte hjem i 2002. I mine øjne en af de bedste ledere, FCK har haft.

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #170
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Enig med betragtningerne om alder, og Serie A er som nævnt et glimrende eksempel. Derudover viser Man Utd, Litmanen og N. Stokholm jo også glimrende, at man kan blive ved i længe. Faktisk har Stokholm hævet sit niveau her på sine ældre dage. Og han er i øvrigt en spiller, jeg godt kunne se forstærke os som en overgangsfigur indtil Delaney er helt klar (ca. 1 sæson endnu). Stokholm virker dog i mine øje urealistisk.

    Så jeg vil i stedet foreslå en spiller, jeg har nævnt før: Christian Keller. Han er sammen med Stokholm den bedste på sin plads i ligaen, og det undrer mig, at han endnu ikke er blevet udtaget til landsholdet. Han bliver snart 33, han kommer med en masse erfaring fra udlandet, og så er han lige den ledertype vi mangler. Og hvis han kunne lave en "Stokholm" og hæve sit niveau, så ville vi kunne gøre et scoop.

    Og så er jeg også varm på idéen om Simon Poulsen. Selvom han er lidt forhadt af mange, så er det sjældent vi kan tiltrække spillere med hans CV: 25 landskampe, hollandsk mester, deltagelse ved VM.

    Det giver følgende realistiske (med tryk på realistiske) spillere jeg ønsker i klubben: (i parentes deres markedsværdi via transfermarkt)
    - Kian Hansen (3 mio)
    - Simon Poulsen (17 mio - kan nok erhverves meget billigere)/Baskhim Kadrii (9.3 mio)
    - Christian Keller (2.6 mio)
    - Peter Løvenkrands (gratis)/Lasse Vibe (5.2 mio)/Martin Braithwaite (5.2 mio)/Jonas Kamper (3.4 mio)
    - Niklas Helenius (9.3 mio)
    Sidst redigeret af vestjyde-fcker : 31.05.13 kl. 09:26

  10. #171
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Fejlen ved at sammenligne Løvenkrands med bl.a. Allbäck og Peter Nielsen er at Løvenkrands' absolutte spidskompetence, dengang han var på toppen (i Rangers-tiden, IMO) var hans sindssyge acceleration. En egenskab der som bekendt har det med at falme med alderen.

    Jeg må imidlertid indrømme at jeg ikke har set ham i aktion siden dengang han spillede i Schalke, men hvis jeg har ret og han derfor ikke længere skiller sig betydeligt ud på hurtigheden, så ser jeg ham mest bare som en temmelig ordinær spiller...


  11. #172
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg siger jo tak, såfremt det er i stedet Santin. Peter besidder helt sikkert nogle egenskaber som vi kan bruge. Han minder på mange måder om Santin, med den enorme fart og evnen til at dække både kantpositionen og positionen som spids. Personligt synes jeg man får mest ud af ham som spids, og det var også på den position han slog igennem i Rangers. Mht. hans alder, er det noget værre vås. Marcus Allbäck var jævnaldrende da han kom til vores klub, og leverede en i svensk terminologi, jätte bra indsats. Man skal heller ikke underkende hans rutine, hvilket er noget vores unge hold godt kan bruge, såfremt rutinen har klasse. Det mener jeg helt bestemt er tilfældet her. Og sidst men ikke mindst, så er han dansk (ikke at det skal diskvalificere stærke udenlandske spillere). Jeg kan bare godt lide at vi har et hold der er domineret af danskere :-)
    Jeg har lidt svært ved at se det gode perspektiv i at få Løvenkrands til klubben.

    At han er 33½ er en ting, men er PL typen der kan spille også foran et modstanderforsvar og med ryggen mod mål? Er PL god i det snævre kombinationsspil? Kan han sætte et par mand på egen hånd? Jeg husker ham ikke som en sådan type. Jeg er med på, at han er hurtig (det var han i hvert fald en gang) og god til løb i længderetningen, og at han tidligere har scoret pænt med mål i Skotland og i The Championship. Jeg tror bare ikke, at det er de kvaliteter, vi har mest brug for i angrebet, på nær i CL-kampene (hvor han alligevel er overmatchet sammen med resten af truppen).

    På kanten har vi jo NJ og et par reservevalg, der går ok i hvert fald i Superligaen. Så der vil PL vel nærmest være overkill med mindre man mere permanent rykker NJ frem som (hængende) angriber, hvilket i mine øjne måske er det mest perspektivrige scenarie i at få PL til klubben.

    Jeg håber mere på Helenius som ny angriber (eller en der typemæssigt er som Zidan, Pourié eller Antipas). Foruden - naturligvis - frisk blod til den centrale midtbane.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #173
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen Se meddelelser
    Jeg har lidt svært ved at se det gode perspektiv i at få Løvenkrands til klubben.

    At han er 33½ er en ting, men er PL typen der kan spille også foran et modstanderforsvar og med ryggen mod mål? Er PL god i det snævre kombinationsspil? Kan han sætte et par mand på egen hånd? Jeg husker ham ikke som en sådan type. Jeg er med på, at han er hurtig (det var han i hvert fald en gang) og god til løb i længderetningen, og at han tidligere har scoret pænt med mål i Skotland og i The Championship. Jeg tror bare ikke, at det er de kvaliteter, vi har mest brug for i angrebet, på nær i CL-kampene (hvor han alligevel er overmatchet sammen med resten af truppen).

    På kanten har vi jo NJ og et par reservevalg, der går ok i hvert fald i Superligaen. Så der vil PL vel nærmest være overkill med mindre man mere permanent rykker NJ frem som (hængende) angriber, hvilket i mine øjne måske er det mest perspektivrige scenarie i at få PL til klubben.

    Jeg håber mere på Helenius som ny angriber (eller en der typemæssigt er som Zidan, Pourié eller Antipas). Foruden - naturligvis - frisk blod til den centrale midtbane.
    Jeg er enig med dig i at vi mangler en Type ala dem du nævner. Hvis vi skal se på Santin, så gør han det underligt nok godt frem til den sidste tredje del af banen, hvorefter det så går helt galt. Santins problem har altid været den sidste dribling som går galt og de 100 % oplagter chancer han brænder konstant

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #174
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bunde...-til-fck-endnu

    William kommer som forventet ikke tilbage endnu.

  16. #175
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Problemet med Peter L er han lever på hans hurtighed, manden er 33 år og har nok mistet noget af den skulle man tro ?
    Hvis han havde været ligeså hurtig som tidligere, ville det være noget andet syntes jeg.

  17. #176
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Den her aldersdiskussion bliver for fjollet nu. Vi kan sagtens namedroppe læssevis af spillere, der har spillet godt, til de var langt oppe i 30'erne. Det beviser bare ingenting. Jeg har ikke noget problem med at signe spillere, der er gamle. De skal bare være tilstrækkeligt gode, for at det giver mening, fordi de i sagens natur - rent statistisk - har en kortere levetid, og risikoen for at man derfor hurtigere igen skal finde en spiller til den samme plads, stiger. Mit problem med Løvenkrands er, at han IMO ikke er god nok, til at han med sin fremskredne alder giver mening at investere i. Det betyder ikke, at der ikke er alle mulige andre på hans alder eller ældre, der er så gode, at det giver mening.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #177
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Med mindre Wikipedia er galt på den, var Allbäck blevet 32 få dage inden han begyndte i FCK, mens Løvenkrands vil være 33½, hvis han skifter til FCK til sommer. Halvandet år er sgu en verden til forskel, når vi oppe i den aldersgruppe. Jeg vil meget gerne se lidt højere ambitioner hos ledelsen frem for de her tisse-i-bukserne-signings, som spillere i deres karrieres efterår er.
    Din analogi om tisse-i-bukserne er helt forfejlet, synes jeg; vi har en del unge og talentfulde folk på vores hold, så der er da absolut ræson i, hvis ledelsen kigger efter rutinerede forstærkninger, der kan stabilisere holdet på kortere sigt, og være en umiddelbar forstærkning ifm. Champions League.

    Hvorvidt Løvenkrads kan det, ved jeg ikke, da det er årevis siden jeg har set ham spille. Men jeg synes præmissen for din kritik er forkert.

    Vh. Simon
    Sidst redigeret af Mandrilen : 31.05.13 kl. 14:25 Årsag: slåfejl
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  20. #178
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Din analogi om tisse-i-bukserne er helt forfejlet, synes jeg; vi har en del unge og talentfulde folk på vores hold, så der er da absolut ræson i, hvis ledelsen kigger efter rutinerede forstærkninger, der kan stabilisere holdet på kortre sigt, og være en umiddelbar forstærkning ifm. Champions League.

    Hvorvidt Løvenkrads kan det, ved jeg ikke, da det er årevis siden jeg har set ham spille. Men jeg synes præmissen for din kritik er forkert.

    Vh. Simon
    Jeg er enig i, at der kan være en pointe i sig selv i at hente rutinerede folk ind. Og jeg mener som nævnt ikke, at man som princip ikke skal hente gamle spillere. De skal bare være gode nok. Men jeg vil stadig mene, at eksempelvis en Løvenkrands eller en Daniel Jensen i en eller anden udstrækning er kortsigtede løsninger, som skubber problemet med at finde de spillere, vi mangler på nogle nøglepositioner, foran os. Selv hvis DJ havde slået igennem - og selv hvis Løvenkrands slog igennem, ville vi stadig stå om et-to år og skulle finde deres afløsere. Derfor mener jeg, at der skal være tale om ekstraordinær høj kvalitet, hvis man eksempelvis skal vælge den 33-årige angriber frem for en i tyverne. Eller satse på de unge spillere, vi allerede har.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #179
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Med CV's liste af seneste angrebsinvesteringer i mente, vil jeg byde Løvenkrands hjerteligt velkommen. Langt hellere ham, end endnu en fejlcastet angriber fra Tippeligaen, som man tror kan udvikle sig fra boldmongol til Messi i fck. Han er ubetinget bedre end Santin, og så er han gratis, og dermed er der stadig midler til væsentlige forstærkninger der hvor det virkelig er tiltrængt, på midten!

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #180
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Vi skal af med spillere som Diouf og Grindheim før der er plads i lønbudgettet, en Løvenkrands selv uden transferfee vil stadig tage en stor del af det lønbudget. Han er ikke gratis.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •