Side 17 af 47 FørsteFørste ... 71415161718192027 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 696

Emner: Til- og afgange 2013 - Part II

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Vi har hentet en U19 spiller og har nu fire U17 spillere på en uges prøvetræning og vi er allerede nået til "tag nu skyklapperne af"?
    Det skal nok ses i sammenhæng med andelen af islændinge i førsteholdstruppen.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #242
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Jakob Poulsen tror på en fremtid i Monaco:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/ligue...g-tror-paa-det

    Det kan jeg ærlig talt ikke fortænke ham i. Uanset at han måske kun kommer til at spille en smule i løbet af sæsonen, må det være utroligt motiverende og lærerigt at spille sammen med så dygtige spillere. Går det helt galt kan han jo skifte til vinter eller til sommer, og så er han blevet de erfaringer rigere.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #243
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Jakob Poulsen tror på en fremtid i Monaco:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/ligue...g-tror-paa-det

    Det kan jeg ærlig talt ikke fortænke ham i. Uanset at han måske kun kommer til at spille en smule i løbet af sæsonen, må det være utroligt motiverende og lærerigt at spille sammen med så dygtige spillere. Går det helt galt kan han jo skifte til vinter eller til sommer, og så er han blevet de erfaringer rigere.
    Eller også har han bare har en super kontrakt, og synes ikke det er det er så slemt at tøffe lidt rundt i Monaco til en millionhyre, hvis alternativet er både koldere og fattigere ;-)
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #244
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Er du FCK's scout på fjeldet for tiden?
    - Nej, men jeg snakker jo med CV, og mener jeg, at der er en spiller, som FCK kan bruge, så snakker vi sammen. Vi snakkede faktisk sammen senest i går om en spiller, så...


    Mon det er en norsk spiller eller en der spiller i Norge?

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #245
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Danimarca Se meddelelser
    Kære FCK. Tag nu skyklapperne af og kig også efter spillere andre steder. Befolkningstallet på Island er på størrelse med Århus.
    Arg Danimarca, come on! Jeg er ret sikker på at man er ved at gøre sig bare en smule konkurrencedygtig frem mod følgende:

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/UEFA-opre...League-for-U19

    Mvh. Dennis Jørgensen

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #246
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Arg Danimarca, come on! Jeg er ret sikker på at man er ved at gøre sig bare en smule konkurrencedygtig frem mod følgende:

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/UEFA-opre...League-for-U19

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Tænkte netop det samme.

    Vores gamle ven Kenneth Zohore ville være god at have til den turnering - han er forrygende for tiden..

    http://www.sporten.dk/fodbold/zohore...stisk-em-start

    To mål mod Tyskland og igen to mod Tjekkiet - ikke dårligt. :-)

    Danny Amankwaa scorede også mod Tjekkiet - et mål blev det til fra hans side.

  12. #247
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Jeg sidder lidt med følelsen af, at jeg synes, vi skal forsøge at købe Zohore tilbage. Et angreb med ham og Cornelius kunne være giftigt om et par år. Om vi så ender med at have mistet fx 5 mio på Zohore, så skidt pyt med det. Vi får en bedre, fittere og mere moden spiller tilbage.

    Og så ville Yussuf Poulsen heller ikke være tosset at få til klubben. Han er meget alsidig, og så er han højere end de fleste måske lige går og tror.
    Sidst redigeret af vestjyde-fcker : 04.06.13 kl. 19:56

  13. #248
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    http://onside.dk/aeresdivision/svens...-psv-andethold

    Ola Toivonen er ude i kulden hos PSV. Han er nok desværre ikke realistisk for os, men jeg ville ønske det..

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #249
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Jeg sidder lidt med følelsen af, at jeg synes, vi skal forsøge at købe Zohore tilbage. Et angreb med ham og Cornelius kunne være giftigt om et par år. Om vi så ender med at have mistet fx 5 mio på Zohore, så skidt pyt med det. Vi får en bedre, fittere og mere moden spiller tilbage.
    Jeg kan ikke se Zohore i FCK igen. For det første synes jeg ikke han er og var god nok. Der er bare SÅ langt fra U19 til seniorbold. OGSÅ på landsholdet. Jeg synes det er fint at han er i Fiorentina og vi fik nogle penge for ham. Han mangler nogle helt tydelige spidskompetencer udover så størrelse. Vi har Cornelius og vi har også en Sebastian Krogdahl jeg tror vi nok skal få glæde af i fremtiden.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #250
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Eller også har han bare har en super kontrakt, og synes ikke det er det er så slemt at tøffe lidt rundt i Monaco til en millionhyre, hvis alternativet er både koldere og fattigere ;-)
    Fra en rimelig god kilde kan det fortælles at han har en rigtig god kontrakt, så god at splinter i røven kan der leves med. BTW så er han i DK i sommerhus den næste måned.

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  18. #251
    David_T er online nu Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Jeg kan ikke se Zohore i FCK igen. For det første synes jeg ikke han er og var god nok. Der er bare SÅ langt fra U19 til seniorbold. OGSÅ på landsholdet. Jeg synes det er fint at han er i Fiorentina og vi fik nogle penge for ham. Han mangler nogle helt tydelige spidskompetencer udover så størrelse. Vi har Cornelius og vi har også en Sebastian Krogdahl jeg tror vi nok skal få glæde af i fremtiden.
    Krogdahl får så ikke sin kontrakt forlænget og rygtes til HB Køge, så nok ikke det helt store vi får ud af ham. Men så skulle ham den nye islænding Finnbogason tilgengæld have været det nye sort i en U19 landskamp mod Danmark og ham er der store forventninger til.

  19. #252
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    http://www.bold.dk/nyt/Nordjyske-Kus...or-fire-mio-kr

    Kasper Kusk har endnu ikke vist længere tids stabilitet, men har istedet vist stort potentiale (ihvertfald lige så meget som MOS og PAPE, inden vi købte dem). Skulle det være sandt at han kan erhverves for 4 mio kroner, så vil jeg gerne bede CV om at hente ham. Der er fremtid i den gut og jeg mener han kan supplere truppen rigtig godt.

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #253
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Hejbøll Se meddelelser
    http://www.bold.dk/nyt/Nordjyske-Kus...or-fire-mio-kr

    Kasper Kusk har endnu ikke vist længere tids stabilitet, men har istedet vist stort potentiale (ihvertfald lige så meget som MOS og PAPE, inden vi købte dem). Skulle det være sandt at han kan erhverves for 4 mio kroner, så vil jeg gerne bede CV om at hente ham. Der er fremtid i den gut og jeg mener han kan supplere truppen rigtig godt.
    Hvis man kan få ham for 5 mill. så er det bare kom igang CV

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #254
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Kusk blev erstattet i startopstillingen af Amankwaa i U19 landskampen mod Tjekkiet. Det kunne tyde på, at de er nogenlunde på samme niveau. Så han skal nok betragtes som en udviklingspiller og ikke en decideret forstærkning. Men Det ville også være fint med mig, så længe vi har NJ på venstrekanten. Man kunne måske bytte lige over og sende Vingaard til AaB.

  24. #255
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Danny erstattede Lucas Andersen i u19-kampen. Kusk er med a-landsholdet og er et par år ældre.
    ...

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •