Side 19 af 47 FørsteFørste ... 91617181920212229 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 696

Emner: Til- og afgange 2013 - Part II

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Du kan jo starte med dig selv.
    Modent og sejt skrevet :)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #272
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Sarl har jo ret. Du kan jo prøve at starte med dig selv.

    Det er da langt mere seriøst at komme med konkrete navne i stedet for at nævne, at vi skal hente unavngivne lottokuponer fra en række lande, hvis ligaer er ringere end vores egen. Nu har Rosenborg været heldig et par gange med Tjekkiet, ligesom vi selv var med Pospech, så Tjekkiet er en mulighed, men Bosnien, Kroatien og hvad du ellers nævnte? Seriously?

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #273
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Sarl har jo ret. Du kan jo prøve at starte med dig selv.

    Det er da langt mere seriøst at komme med konkrete navne i stedet for at nævne, at vi skal hente unavngivne lottokuponer fra en række lande, hvis ligaer er ringere end vores egen. Nu har Rosenborg været heldig et par gange med Tjekkiet, ligesom vi selv var med Pospech, så Tjekkiet er en mulighed, men Bosnien, Kroatien og hvad du ellers nævnte? Seriously?
    Har ikke nogen specifikke navne, det bare lande som eksempler for at prøve noget nyt istedet for næsten altid at hente spillere fra skandinavien. Næsten ALLE de spillere vi har hentet udefra skandinavien har været en succes for klubben, Pospech,Sionko,Oviedo,Damen,Cl audemir har alle løftet os et hak op, det vil spillere som Kusk og især ikke Helenius ku gøre, tør jeg godt vædde min højre klunk på... Dockdal fra Rosenborg som sikkert er ham du nævner omkring Tjekkiet kiggede vi selv på efter u21 EM i DK, men af en eller anden grund missede CV og co ham, og han har pæn stor succes nu derovre, selvom det slf er på en billig baggrund nå man kigger på deres skod liga..

    Men det jeg prøver på at komme frem til er bare at der skal prøves mere på at hente spillere udover Skandinavien som vi gør 8 ud af 10 gange vel ca, det skal simpelthen minimeres ned til 4/5 ud af 10 gange. Hellere en lottokupon fra mine nævnte lande end nogen fra skandinavien

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #274
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,538

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Kasper Kusk er bare en lille dreng. Folk brokker sig over, at Santin ikke har fysisk styrke til de europæiske kampe. Så tænk på de tæsk, Kusk ville få. Jeg stemmer fortsat for Vibe eller Braithwaite, som begge har, hvad vi mangler på vores højrekant. Speed og agressivitet. Og så i øvrigt en masse teknik i Braithwaites favør.
    Sjovt du nævner to spillere hvis fysik næppe er mange my bedre end Kusks.. Af de tre vil jeg da klart foretrække Kusk, som har langt mere bold og spilintelligens i sig end de to hurtigløbere du nævner.

  8. #275
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Sarl har jo ret. Du kan jo prøve at starte med dig selv.

    Det er da langt mere seriøst at komme med konkrete navne i stedet for at nævne, at vi skal hente unavngivne lottokuponer fra en række lande, hvis ligaer er ringere end vores egen. Nu har Rosenborg været heldig et par gange med Tjekkiet, ligesom vi selv var med Pospech, så Tjekkiet er en mulighed, men Bosnien, Kroatien og hvad du ellers nævnte? Seriously?
    Lad os nu kigge på hvad der er kommet af "lottokuponer" fra de "ringe" ligaer på Balkan

    Dinamo Zagreb:

    Mario Mandzukic blev købt for 1.320.000 £, tre år senere blev han solgt til Wolfsburg for 6.160.000 £, i dag spiller han fast for Champions League vinderne.
    Domagoj Vida blev hentet i Leverkusen for 1.144.000 £, to år senere blev han solgt til Dynamo Kiev for 4.400.000 £
    Milan Badelj fast mand hos HSV, solgt for 3.520.000 £
    Dejan Lovren, fast mand hos Lyon, solgt for 7.040.000 £
    Luka Modric, solgt for 18.480.000 £ til Tottenham
    Vedran Corluka, solgt for 11.440.000 £ til Manchester City
    Eduardo blev hentet for sølle 88.000 £, senere solgte man ham til Arsenal for 11.880.000 £

    I dag har de to "lottokuponer",Sammir og Sime Vrsaljko, som det halve fodboldeuropa jagter.

    Partizan Beograd

    Stefan Savic blev købt for 264.000 £, et år senere solgte man ham til Manchester City for 10.560.000 £
    Matia Nastasic solgte man til Fiorentina for 2.200.000 £, et år senere røg han også til Manchester City
    Adem Ljajic solgte man ligeledes til Fiorentina for 5.984.000 £
    Zoran Tosic blev købt for 352.000 £, to år senere røg han til Manchester United for 6.160.000 £
    Stevan Jovetic blev solgt til Fiorentina for 7.040.000 £, i dag rygtes han til Chelsea.

    Meget godt gået af lottokuponer fra ligaer som er "dårligere" end den Danske Superliga.

    Brøndby og et par andre danske Klubber havde chancen for at erhverve Luka Modric da han spillede i den Bosniske liga for sølle 750,000 kr.

    Apropos Bosnien, så har jeg ladet mig fortælle at det helt nye fremtidshåb er den 17-årig midtbanespiller Samir Radovac som til dagligt spiller for FK Sarajevo.

    http://www.youtube.com/watch?v=HZXfsg2rPkI

    Målet han scorer til sidst er angiveligt i en landskamp mod det Franske U - 17 landshold.

    Efter sigende kræver FK Sarajevo 200,000 € for Radovac , hvilket er ingenting set i lyset af at man måske om et par har den nye Modric, Pjanic eller Misimovic på holdet.

    Man kan kun håbe på, at vores sportslige ledelse snart finder ud af at der også er billige talenter andre steder end på Island.

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #276
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Du skriver selv at spillerne er solgt til HSV, Fiorentina, Man City, Tottenham, Lyon, Leverkusen. Her kan vi altså ikke være med.

    Men hvis det er den nye Mandzukic, Modric eller Lewandoski vi skal hente, hvorfor henter vi ikke i stedet bare den nye Christian Poulsen, Daniel Agger, Simom Kjær, William Kvist, Jores Okore, Nicklas Bendtner osv. De må jo efter din logik rende rundt i den danske liga...

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #277
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Du skriver selv at spillerne er solgt til HSV, Fiorentina, Man City, Tottenham, Lyon, Leverkusen. Her kan vi altså ikke være med.

    Men hvis det er den nye Mandzukic, Modric eller Lewandoski vi skal hente, hvorfor henter vi ikke i stedet bare den nye Christian Poulsen, Daniel Agger, Simom Kjær, William Kvist, Jores Okore, Nicklas Bendtner osv. De må jo efter din logik rende rundt i den danske liga...
    Jeg forstår din slet skjulte hentydning - nogle gange er logik ikke så logisk :-)

    Mht. til de østeuropæiske spillere, besidder de ligesom sydamerikanerne nogle tekniske egenskaber som vi desværre alt for sjældent ser i lille DK og resten af Skandinavien som er vores logiske markede, baseret bl.a. på kultur og at disse er nemme at integrere i Kbh.

    Markedet i Østeuropa er kæmpe stort, og vi burde, med de rette scouts og kontakter, være i stand til at købe guld for en billig mønt. Det som der nok bliver ment fra There is only....., er at CV og resten af den sportslige ledelse, altid forfalder til at gribe det sikre kort, ved at signe en skandinavisk skolet spiller, istedet for at være lidt mere risikovillig. Det hele godt illustreret ved det eklatante afrikanske fejlkøb, Pape.

    Ved at handle i øst, tror jeg også at der kan spares penge.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #278
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Du skriver selv at spillerne er solgt til HSV, Fiorentina, Man City, Tottenham, Lyon, Leverkusen. Her kan vi altså ikke være med.

    Men hvis det er den nye Mandzukic, Modric eller Lewandoski vi skal hente, hvorfor henter vi ikke i stedet bare den nye Christian Poulsen, Daniel Agger, Simom Kjær, William Kvist, Jores Okore, Nicklas Bendtner osv. De må jo efter din logik rende rundt i den danske liga...
    Ja og Pospech havde vi nok heller ikke kunnet hente i dag, fordi han spiller i bundesligaen. Dame N'doye er vel også et urealistisk mål. Pointen er vel (og den pointe jeg også har), at alle spillere skal starte et sted. Der er et kæmpe potentiale i spillere fra Balkan, hvilket jo også er set i de sidste mange år. Der løber blandt andet også en gut rundt ved navn Ivan Lendric (Ham er vi tidligere sat i forbindelse med), som skulle have et kæmpe potentiale, samtidig er der i Dinamo Zagreb en ung gut ved navn Anen Halilovic (staveplade), han er godt nok kun 16 år, men han er værd at tage et kig på.

    Desuden er der også en gut i HJK ved navn, Joel Pohjanpalo (han er tidligere nævnt her på forummet), der går for at være et kæmpe angrebstalent. Der er masser af spillere at tage fat på. Der løber også en rundt i Sparta Prag ved navn Vaclav Kadlec, som kunne være værd at tage et kig på.

    Man kan også bare kigge mod den østrigske liga, hvor der løber en rundt ved navn Valon Berisha, en mand vi også tidligere har vist interesse i. Alt det her er for at illustrere at der altså løber spillere rundt andre steder end lige i norden og i den danske liga (selvom du gerne så både Kian Hansen (han er jo på landsholdet), Keller og Vibe i FCK, af grunde jeg ikke kan forklare, men nu er det jo et frit land :-))

    Du har ret i at vi ikke kan være med når HSV osv. kommer og vil købe spillerne, men hvis vi får fat på spillerne tidligt nok (tag nu bare Oviedo og Damen), så kan det faktisk godt lade sig gøre. Der er dog en spiller fra norden jeg gerne så i FCK, det er en ved navn Jonas Svensson (han bliver af mange sammenlignet med Skjelbred) og løber rundt i Rosenborg. Hvis vi endelig skal kigge den vej, synes jeg det er vejen frem.
    Sidst redigeret af Claus1985 : 06.06.13 kl. 09:44

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #279
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Ja og Pospech havde vi nok heller ikke kunnet hente i dag, fordi han spiller i bundesligaen. Dame N'doye er vel også et urealistisk mål. Pointen er vel (og den pointe jeg også har), at alle spillere skal starte et sted. Der er et kæmpe potentiale i spillere fra Balkan, hvilket jo også er set i de sidste mange år. Der løber blandt andet også en gut rundt ved navn Ivan Lendric (Ham er vi tidligere sat i forbindelse med), som skulle have et kæmpe potentiale, samtidig er der i Dinamo Zagreb en ung gut ved navn Anen Halilovic (staveplade), han er godt nok kun 16 år, men han er værd at tage et kig på.

    Desuden er der også en gut i HJK ved navn, Joel Pohjanpalo (han er tidligere nævnt her på forummet), der går for at være et kæmpe angrebstalent. Der er masser af spillere at tage fat på. Der løber også en rundt i Sparta Prag ved navn Vaclav Kadlec, som kunne være værd at tage et kig på.

    Man kan også bare kigge mod den østrigske liga, hvor der løber en rundt ved navn Valon Berisha, en mand vi også tidligere har vist interesse i. Alt det her er for at illustrere at der altså løber spillere rundt andre steder end lige i norden og i den danske liga (selvom du gerne så både Kian Hansen (han er jo på landsholdet), Keller og Vibe i FCK, af grunde jeg ikke kan forklare, men nu er det jo et frit land :-))

    Du har ret i at vi ikke kan være med når HSV osv. kommer og vil købe spillerne, men hvis vi får fat på spillerne tidligt nok (tag nu bare Oviedo og Damen), så kan det faktisk godt lade sig gøre. Der er dog en spiller fra norden jeg gerne så i FCK, det er en ved navn Jonas Svensson (han bliver af mange sammenlignet med Skjelbred) og løber rundt i Rosenborg. Hvis vi endelig skal kigge den vej, synes jeg det er vejen frem.
    Jeg er enig i, at vi skal kigge bredere end skandinavien, men du nævner jo netop at vi har været sat i forbindelse med flere af de ovennævnte talenter. Hvis det står til troende, HAR vi jo netop et bredere udsyn end blot vores lille andedam.

    Nogen gange går der imo lidt for meget sortsyn i vurderingen af vores sportslige ledelse. Det er som om, at f.eks. købet af Pape skal veje meget tungere end købet a N'Doye i vurderingen af CV et al, og det er vel ikke helt rimeligt. Jeg sukker også efter en stor signing eller to - specielt til den centrale midtbane, men lad os nu se hvad der sker i vinduet. Ender vi med kun at hente Andersson, vil jeg også blive skuffet, men indtil det er tilfældet er jeg optimistik af natur :)

    p.s. Det er nogen spændende navne du nævner, og jeg håber da at klubben har overvejet/overvejer dem.
    hilsen
    VonZee
    Nu er den der. Den er stensikker; med statsgaranti!

    "...jeg synes, man ser flere og flere steder, hvor fansene holder med sig selv" Citat: Troels Bech, BT 28.09.10

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #280
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    ATT CLAUS.

    Jeg mener at FCK for et par år siden meldte ud, at de ville fokusere mere på Østeuropa. Med andre ord, jeg er ikke i tvivl om at disse muligheder er blevet diskuteret til hudløshed. Så sløj er CV dog heller ikke...

    Mit bud er at det, i bund og grund, handler om at scouting-processer og spillerindkøb er en noget sværere aktion end folk herinde regner med. Tvivler på at man bare lige smutter til Bosnien eller Tjekkiet og henter en usleben diamant for 1 mio kr, for lige at sælge ham videre for 50 mio et par år senere. Du nævner selv Kadlec, som er jagtet af flere storklubber. Her har vi ikke en chance, og formoder at de andre talenter du nævner står i samme situation.
    Med andre ord, er der med statsgaranti en rigtig god grund til vi ikke ser flere spillere fra udlandet i Superligaen (med undtagelse af Norge, Sverige og Island). De er simpelthen for svære at hente. De gange det så lykkes vil det ofte være niveauerne under spillere som Kadlec (for at tage udgangspunkt i et af dine eksempler). Her henviser jeg først og fremmest på nogle af AGF's østeuropæiske indkøb, der ikke ligefrem sprudler i Superligaen.

    Vi må nok leve med at det primært er og bliver Norden, der bliver vores transfer-legeplads. At købe en Claudemir i Vitesse og en N'Doye i OC Kreta var skønt, men ikke hverdagskost.

    Vi kan selvfølgelig håbe at Jacobs kan trække lidt på sit netværk (som jeg formoder var tilfældet med Vetokele). Det er sådan nogle ting der kan gøre det nemmere at arbejde i udlandet.

    Jeeez, hvor er jeg klog at høre på.

    Zan

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #281
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af VonZee Se meddelelser
    Jeg er enig i, at vi skal kigge bredere end skandinavien, men du nævner jo netop at vi har været sat i forbindelse med flere af de ovennævnte talenter. Hvis det står til troende, HAR vi jo netop et bredere udsyn end blot vores lille andedam.

    Nogen gange går der imo lidt for meget sortsyn i vurderingen af vores sportslige ledelse. Det er som om, at f.eks. købet af Pape skal veje meget tungere end købet a N'Doye i vurderingen af CV et al, og det er vel ikke helt rimeligt. Jeg sukker også efter en stor signing eller to - specielt til den centrale midtbane, men lad os nu se hvad der sker i vinduet. Ender vi med kun at hente Andersson, vil jeg også blive skuffet, men indtil det er tilfældet er jeg optimistik af natur :)

    p.s. Det er nogen spændende navne du nævner, og jeg håber da at klubben har overvejet/overvejer dem.
    Vi er sådan set enige i det du nævner om sortsyn. Mit indlæg var heller ikke rettet mod scoutingen, fordi hvis man skal tro på de mange rygter så er FCK meget bredt ude. Så det har du fuldstændig ret i. Og med hensyn til vurderingen af CV, er vi også enige, men vi må også erkende at der har været en del spillere der ikke har slået til, og det er jo lidt den skygge CV har hængende over sig.

    Det er nogle rigtig spændende navne, og der er flere endnu. Der løber også et par stykker rundt i hviderussisk fodbold der er spændende, en spiller ved navn Bressan, og en ved navn Pavel Nyakhaychyk, der absolut også er nogle rigtig spændende fodboldspillere.

  21. #282
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    ATT CLAUS.

    Jeg mener at FCK for et par år siden meldte ud, at de ville fokusere mere på Østeuropa. Med andre ord, jeg er ikke i tvivl om at disse muligheder er blevet diskuteret til hudløshed. Så sløj er CV dog heller ikke...

    Mit bud er at det, i bund og grund, handler om at scouting-processer og spillerindkøb er en noget sværere aktion end folk herinde regner med. Tvivler på at man bare lige smutter til Bosnien eller Tjekkiet og henter en usleben diamant for 1 mio kr, for lige at sælge ham videre for 50 mio et par år senere. Du nævner selv Kadlec, som er jagtet af flere storklubber. Her har vi ikke en chance, og formoder at de andre talenter du nævner står i samme situation.
    Med andre ord, er der med statsgaranti en rigtig god grund til vi ikke ser flere spillere fra udlandet i Superligaen (med undtagelse af Norge, Sverige og Island). De er simpelthen for svære at hente. De gange det så lykkes vil det ofte være niveauerne under spillere som Kadlec (for at tage udgangspunkt i et af dine eksempler). Her henviser jeg først og fremmest på nogle af AGF's østeuropæiske indkøb, der ikke ligefrem sprudler i Superligaen.

    Vi må nok leve med at det primært er og bliver Norden, der bliver vores transfer-legeplads. At købe en Claudemir i Vitesse og en N'Doye i OC Kreta var skønt, men ikke hverdagskost.

    Vi kan selvfølgelig håbe at Jacobs kan trække lidt på sit netværk (som jeg formoder var tilfældet med Vetokele). Det er sådan nogle ting der kan gøre det nemmere at arbejde i udlandet.

    Jeeez, hvor er jeg klog at høre på.

    Zan
    Du har ret i meget af det du siger. Lige udover Kadlec, er jeg ikke vidende om hvorvidt der er storklubber interesseret i de spillere jeg nævnte, men de ved jo nok godt at de er der. Men stadigvæk, FCK har jo et godt navn flere steder i verdenen, og man skal aldrig sige aldrig.

    Med hensyn til det du nævner om scouting processer og spillerkøb, er vi fuldstændig enige. Det er mere kompliceret end som så, og derfor kan man jo trods alt glæde sig over at FCK jævnligt bliver sat i forbindelse med spillere man ikke lige havde hørt om. Det vidner trods alt om at vi er til stede på mange markeder.

  22. #283
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Vi er sådan set enige i det du nævner om sortsyn. Mit indlæg var heller ikke rettet mod scoutingen, fordi hvis man skal tro på de mange rygter så er FCK meget bredt ude. Så det har du fuldstændig ret i. Og med hensyn til vurderingen af CV, er vi også enige, men vi må også erkende at der har været en del spillere der ikke har slået til, og det er jo lidt den skygge CV har hængende over sig.

    Det er nogle rigtig spændende navne, og der er flere endnu. Der løber også et par stykker rundt i hviderussisk fodbold der er spændende, en spiller ved navn Bressan, og en ved navn Pavel Nyakhaychyk, der absolut også er nogle rigtig spændende fodboldspillere.
    For en god ordens skyld :-)

    Pavel er lige kommet tilbage til BATE Borisov, efter et mislykket ophold i Dynamo Moskva.

    http://en.m.wikipedia.org/wiki/Pavel_Nyakhaychyk

    Bressan er næsten lige skiftet til russiske Alania Vladikavkaz.

    http://en.m.wikipedia.org/wiki/Renan_Bardini_Bressan

    Så jeg tvivler på de herres arbejdskraft pt - desværre.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  23. #284
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Og man kan tilføje, at Lendric allerede sidste sommer skiftede til Zulte-Waregem, hvor han har haft meget begrænset succes.
    Kadlec er uden for vores rækkevidde. En 21-årig stjernespiller i en klub, der i egen optik er på vores niveau, skifter ikke hertil for et beløb, vi er villige til at lægge.
    Valon Berisha er fast mand i Salzburg, som er langt rigere end os og spiller i en liga, der sikkert også er en anelse mere interessant.
    Og Halilovic...Når man som 16-årig spiller 18 kampe på en sæson for en stor klub som Dinamo Z, der har tradition for at sælge dyrt, ender man ikke i København.

    Når det er sagt, håber jeg også inderligt, at vi kigger andre steder end i Norden, når der skal købes ind denne sommer. Jeg forventer dog desværre, at det forbliver ved kiggeriet, og at man i stedet henter spillere i superligaen, som bestemt ikke rykker os. Men som altid er det jo gratis at sige, at vi er gået styrket ud af transfervinduet :-)
    HIC SUNT LEONES

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #285
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    For en god ordens skyld :-)

    Pavel er lige kommet tilbage til BATE Borisov, efter et mislykket ophold i Dynamo Moskva.

    http://en.m.wikipedia.org/wiki/Pavel_Nyakhaychyk

    Bressan er næsten lige skiftet til russiske Alania Vladikavkaz.

    http://en.m.wikipedia.org/wiki/Renan_Bardini_Bressan

    Så jeg tvivler på de herres arbejdskraft pt - desværre.

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Her brillierede jeg lige med min "store" viden om fodboldspillere og så er det allerede skudt i sænk :-P Spøg til side :-) Du har ret, de er nok ude for vores rækkevidde, men der er et kæmpe potentiale både på balkan og på det østeuropæiske marked, som de nævnte spillere også antyder. Håber inderligt, at vi undersøger mulighederne.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •