Side 3 af 47 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 696

Emner: Til- og afgange 2013 - Part II

  1. #31
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Så beklager jeg, at jeg misforstod dit indlæg. Men der er en skidt tendens til at beskylde TK for at være skylden for, at vi ikke spiller bedre. Og at det er ham, der holder Claudemir nede.

    TK gør det sgu fint. Han er den bedste vi har inde på den midtbane! Javist, vi vil vel altid gerne have noget der er bedre, men at hakke sådan på en forgangsmand, holdspiller og kulturbærer er jo helt ude i hampen. Vi har set af flere omgange, hvor godt TK egentlig kan spille (Brøndby-kampe, Lille-kampene og Club Brugge-kampene). Er det ikke fair at sige, at det er Claudemir, der holder TK nede? Den Claudemir som selv har sagt, at han ikke har været seriøs nok og har gået for meget i byen, og den Claudemir, som skraber flere gange skraber dumme advarsler og udvisninger til sig og sælger holdet. Jeg har stadig ikke glemt, hvordan han ene mand solgte holdet i sæsonens første kamp mod FCM, fordi han ikke kunne styre sig. At vi så spillede bedre uden ham, siger en hel del.

    On topic i forhold til, at dette er en transfertråd, så håber jeg, at Claudemir og er den første der ryger på porten...

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Sportsdirektørens vigtigste opgave, er nu engang at være på forkant med udviklingen - som tidligere skrevet, så fejler Carsten Vagn på samtlige parametre.

    -orb
    Jeg forstår ikke helt hvordan du kan skrive at CV fejler på samtlige parametre. I min optik har han gjort rigtig meget for klubben, men samtidig lavet en række alvorlige fejl, det giver pletter på hans.... nå ja CV.

    Købene af Grindhiem og Pape er nok dem der pletter mest i min optik. Dyre spillere, der ikke passede ind der hvor de var købt til. Dårlig scouting, og det har nok betydning for vores transfer politik, at de dyre køb (Pape og Ailton) aldrig gav ordentlig valuata for pengene. Nå ja, så er der selvfølgelig hele sagaen med Rollo og sindenhen ham selv som trænere - Av av av.

    Når det er sagt, han har jo også lavet mange gode køb/investeringer. Spillere som N'Doye, Bolanos, NJ og Wiland for blot at nævne nogle stykker. Og da det hele sejlende fik han overbevist Ariel om at gribe tøjlerne, hvilket jo har været fantastisk. Derudover har der været hele satsningen på School of Excelence. Den har allerede på rekordtid givet os Corner, samt Remmer og Busk der står og tripper.

    Grundlæggende mener jeg at CV har gjort det rigtig godt for os, selvom han må tage et par store fejl på sin kappe. Det kan man selvfølgelig være uenig i, men derfra og så til at sige, at han fejler på samtlige parametre...Der er sgu et stykke vej.
    hilsen
    VonZee
    Nu er den der. Den er stensikker; med statsgaranti!

    "...jeg synes, man ser flere og flere steder, hvor fansene holder med sig selv" Citat: Troels Bech, BT 28.09.10

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    98

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af VonZee Se meddelelser
    Jeg forstår ikke helt hvordan du kan skrive at CV fejler på samtlige parametre. I min optik har han gjort rigtig meget for klubben, men samtidig lavet en række alvorlige fejl, det giver pletter på hans.... nå ja CV.

    Købene af Grindhiem og Pape er nok dem der pletter mest i min optik. Dyre spillere, der ikke passede ind der hvor de var købt til. Dårlig scouting, og det har nok betydning for vores transfer politik, at de dyre køb (Pape og Ailton) aldrig gav ordentlig valuata for pengene. Nå ja, så er der selvfølgelig hele sagaen med Rollo og sindenhen ham selv som trænere - Av av av.

    Når det er sagt, han har jo også lavet mange gode køb/investeringer. Spillere som N'Doye, Bolanos, NJ og Wiland for blot at nævne nogle stykker. Og da det hele sejlende fik han overbevist Ariel om at gribe tøjlerne, hvilket jo har været fantastisk. Derudover har der været hele satsningen på School of Excelence. Den har allerede på rekordtid givet os Corner, samt Remmer og Busk der står og tripper.

    Grundlæggende mener jeg at CV har gjort det rigtig godt for os, selvom han må tage et par store fejl på sin kappe. Det kan man selvfølgelig være uenig i, men derfra og så til at sige, at han fejler på samtlige parametre...Der er sgu et stykke vej.
    Jeg kunne ikke være mere enig, udtagende det markerede afsnit. Er Corner, Remmer, Busk, Aaquist og Højer nogle af de sidste fra KB-skolen og ikke fra SOE?
    MvH
    Eremitten

    ------------------

    Vild med Chili - Smag Edna'en
    Eremitten's Avatar

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Eremitten Se meddelelser
    Jeg kunne ikke være mere enig, udtagende det markerede afsnit. Er Corner, Remmer, Busk, Aaquist og Højer nogle af de sidste fra KB-skolen og ikke fra SOE?
    Jo, de var på U19 holdet da SOE overtog. Som jeg skriver i en anden tråd omkring SOE, har vores ungdomshold sjældent klaret sig så ringe fra U15 til U19 efter SOE er kommet ind i billedet, og vi har sjældent haft så få landsholdsspillere på u-landsholdene.

    Er der nogen der er klar over hvad der sker? For FCK har alle muligheder for at skabe Skandinaviens bedste fodbolduddannelse, da klubben økonomisk er langt foran de andre.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Så beklager jeg, at jeg misforstod dit indlæg. Men der er en skidt tendens til at beskylde TK for at være skylden for, at vi ikke spiller bedre. Og at det er ham, der holder Claudemir nede.

    TK gør det sgu fint. Han er den bedste vi har inde på den midtbane! Javist, vi vil vel altid gerne have noget der er bedre, men at hakke sådan på en forgangsmand, holdspiller og kulturbærer er jo helt ude i hampen. Vi har set af flere omgange, hvor godt TK egentlig kan spille (Brøndby-kampe, Lille-kampene og Club Brugge-kampene). Er det ikke fair at sige, at det er Claudemir, der holder TK nede? Den Claudemir som selv har sagt, at han ikke har været seriøs nok og har gået for meget i byen, og den Claudemir, som skraber flere gange skraber dumme advarsler og udvisninger til sig og sælger holdet. Jeg har stadig ikke glemt, hvordan han ene mand solgte holdet i sæsonens første kamp mod FCM, fordi han ikke kunne styre sig. At vi så spillede bedre uden ham, siger en hel del.

    On topic i forhold til, at dette er en transfertråd, så håber jeg, at Claudemir og er den første der ryger på porten...
    Det var mig der skrev det oprindelige indlæg. Og jeg nævner det var en fejl at man har forlænget med TK/santin. Jeg har ikke nævnt noget om at de har været et fejlkøb fra starten af.

    Dog holder jeg fast i at det har været en STOR fejl at forlænge med både Santin og TK. VI har jo i mange år været vidne til TK og Santins manglende niveau ISÆR europæisk, hvor de 2 falder igennem. At du nævner at TK er den bedste vi har på den midtbane kan jeg altså ikke tage seriøst Im sorry. Det er ikke TKs skyld det hele når vi taler om FCKs elendige forår, min DOM over TK har været over en længere periode.

    Da TK kom fa Nordsjælland i sin tid, var han både målfarlig og lavede gode pasninger frem ad banen, Nærmest fra dag 1 i FCK smed han dette element af sit spil fra sig, og er kun gået ned af bakken herfra. udover nogle enkelt gode kampe engang imellem, så præstere han altså på et lavt niveau som består af at trille bolden til side og tilbage i banen. Claudemirs niveau er også faldet merkant siden Kvist forlod FCK så han skal selvfølgelig også kritiseres, men TK er værst.

    Vedr CV, så syntes jeg det er legitimt at kritisere ham, Manden kan altså ikke blive ved med at leve på fortidens meritter.

    Vi skal huske på at da vi mistede Ståle + 5 spillere, havde han haft forberedelses tid på 1 år til at finde den rigtige træner samt de helt rigtige spillere. Og det er i denne periode jeg dømmer ham ( de sidste 2 år ). I denne periode har han kostede ( efter min mening ) 2 CL deltagelser til + 200 mill.

    Man ansætter Roland som i en CL kamp mod Viktoria Plzen sætter Claudemir som front angriber som går helt galt vi taber 1-3 bl.a. pga. TK på midtbanen bliver overmatchet af en overvægtig spiller fra plzen. Resten af sæsonen kender vi med et Tabt DM til FCN, hvor CV sætter sig selv i trænerstolen og vi misser endnu en CL. Og det er især de 2 Missede CL der nager mig, nå nu chancen har været kæmpe store til at få de +200 mill i klub kassen, forudsætningerne har været helt optimale for at det kunne lade sig gøre, men man har sovet i timen fra CVs/bestyrelsens side.

    Så hvis vi opsumere: hvis vi udelukkende kigger på de sidste 2 år, hvem kan så sige med hånden på hjertet at CV har gjort et godt stykke arbejde ? og vi taler både spillerindkøb/planlægning/dispositioner/forlængelser.

    Jeg syntes IKKE det har været godkendt.
    Sidst redigeret af EraZ : 23.05.13 kl. 12:23


  8. #36
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Eremitten Se meddelelser
    Jeg kunne ikke være mere enig, udtagende det markerede afsnit. Er Corner, Remmer, Busk, Aaquist og Højer nogle af de sidste fra KB-skolen og ikke fra SOE?
    Ok, det er muligt jeg har misforstået den del. Jeg havde den opfattelse, at de var de første produkter af SOE, men dem har vi så slet ikke set endnu.
    hilsen
    VonZee
    Nu er den der. Den er stensikker; med statsgaranti!

    "...jeg synes, man ser flere og flere steder, hvor fansene holder med sig selv" Citat: Troels Bech, BT 28.09.10

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    98

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af VonZee Se meddelelser
    Ok, det er muligt jeg har misforstået den del. Jeg havde den opfattelse, at de var de første produkter af SOE, men dem har vi så slet ikke set endnu.
    Jeg vil ikke lægge hoved på blokken, men jeg mener at den første årgang man indførte i SOE var Årgang 96, og jeg minder har læst et eller andet sted at man har skrottet hele de 2 første årgange da man havde satset forkert. Ifølge FCK er Busk, Corner og remmer årgang 93, så der går vel 3-5 år før vi ser noget fra SOE... ;-)
    MvH
    Eremitten

    ------------------

    Vild med Chili - Smag Edna'en
    Eremitten's Avatar

  10. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Eremitten Se meddelelser
    Jeg vil ikke lægge hoved på blokken, men jeg mener at den første årgang man indførte i SOE var Årgang 96, og jeg minder har læst et eller andet sted at man har skrottet hele de 2 første årgange da man havde satset forkert. Ifølge FCK er Busk, Corner og remmer årgang 93, så der går vel 3-5 år før vi ser noget fra SOE... ;-)
    Det er korrekt forstået at årgang 1996 er de første der får hele deres fodbolduddannelse (U14-U19) under SOE. Men årgang 1991/1992 må så have været den første U19 årgang, 1993/1994 den første U17 årgang og 1995 den første U15 årgang. Dvs Corner, Remmer, Busk osv. har været en den af SOE uden dog at have fået hele deres fodbolduddannelse under SOE. Så skulle det være slået ud i granit :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen

  11. #39
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser

    Så hvis vi opsumere: hvis vi udelukkende kigger på de sidste 2 år, hvem kan så sige med hånden på hjertet at CV har gjort et godt stykke arbejde ? og vi taler både spillerindkøb/planlægning/dispositioner/forlængelser.

    Jeg syntes IKKE det har været godkendt.
    Det har skreget på bifske tilstande, det der er sket de sidste 2 år det skriger på middelmådighed og ringe scouting og tja ledelse.
    Også deraf jeg mener det er på tide, vi får en ny mand på posten.

    CV fabler om han har verdens letteste job, men er sgu svært at se han bringer noget godt til klubben mere.
    Vi er i en stilstand, og har været det længe.

    Ny mand ind tak, en med nye ideer i tænkemåde og spilfilosofi.
    Sidst redigeret af Slush : 23.05.13 kl. 14:45

  12. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Hvis CV ikke mistede sit job efter sidste sæsons fiasko, har jeg svært ved at se, at ledelsen skulle vælge, at give ham sparket nu.
    Jeg tror, det forbliver et fromt ønske blandt dele af fan-segmentet.

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #41
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Kunne man forestille sig at OB var villige til at sælge Falk til os? Ved godt han har været skadet hele foråret, men jeg så ham gerne erstatte Bolanos på højrekanten. Synes egentlig der er rigelig med talent i superligaen, som sagtens ville kunne forstærke os. Det er bare et spørgsmål om, at en midtbanegeneral med ekstraordinær kvalitet samtidig hentes ind fra udlandet. Jeg ser Falk, Kusk, Helenius og Albæk som 4 rigtig spændende spillere, som alle har kvalitet til Fck's startellever og som samtidig har stort udviklingspotentiale. Og så er de danske alle sammen, hvilket i hvert fald ikke er et minus. Selvfølgelig henter vi dog ikke alle sammen på en gang. Min hede drøm går på en midtbane med Jørgensen, Kvist, Albæk, Falk.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #42
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    122

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Kunne man forestille sig at OB var villige til at sælge Falk til os? Ved godt han har været skadet hele foråret, men jeg så ham gerne erstatte Bolanos på højrekanten. Synes egentlig der er rigelig med talent i superligaen, som sagtens ville kunne forstærke os. Det er bare et spørgsmål om, at en midtbanegeneral med ekstraordinær kvalitet samtidig hentes ind fra udlandet. Jeg ser Falk, Kusk, Helenius og Albæk som 4 rigtig spændende spillere, som alle har kvalitet til Fck's startellever og som samtidig har stort udviklingspotentiale. Og så er de danske alle sammen, hvilket i hvert fald ikke er et minus. Selvfølgelig henter vi dog ikke alle sammen på en gang. Min hede drøm går på en midtbane med Jørgensen, Kvist, Albæk, Falk.
    Undskyld, men vi burde kunne trække bedre spillere til os end Rasmus Falk på højre kant

  17. De følgende 2 brugere er enige:
    donl, MZ

  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Undskyld, men vi burde kunne trække bedre spillere til os end Rasmus Falk på højre kant
    OK. Hvem er det lige du mener vi kan tiltrække der er bedre end Falk til højrekanten? En spiller med niveau (og alder) som Falk er vel omtrent den hylde vi højest kan hente på. I hvert fald hvis det ikke bare skal være en lottokupon fundet via FM eller en ældre udenlads prof, der skal tilbage til skandinavien.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    122

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    OK. Hvem er det lige du mener vi kan tiltrække der er bedre end Falk til højrekanten? En spiller med niveau (og alder) som Falk er vel omtrent den hylde vi højest kan hente på. I hvert fald hvis det ikke bare skal være en lottokupon fundet via FM eller en ældre udenlands prof, der skal tilbage til skandinavien.
    Hvis du mener at Falk er højeste hylde vi kan hente fra, så får vi godt nok store problemer, især i Europa !

    Og hvorfor skal vi have det yngste angreb i Europa? Corner (20), Igor (21), NJ (22) og så Falk (21).... og hvis folk samtidig vil have Delaney (22) på midtbanen, så har de en gennemsnits alder på 21,2 år. Som NCH han sagde mange gange, man vinder ikke fodboldkampe med mælketænder. Der skal altså også være en rutine på holder, det nytter ikke noget at det kun er unge spillere der er på banen.

    Jeg har ikke nogle eksempler på hvem vi skulle kunne hente, det er jeg ikke nok inde i udlandet til at kunne fortælle dig, men jeg mener at en klub som gerne vil være med i CL de fleste gange, SKAL kunne trække bedre spillere til sig end Rasmus Falk.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #45
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Jeg forholder mig realistisk, og hvis vi får Jacob Ankersen, Lasse Vibe eller Rasmus Falk til vores højrekant, så er jeg mere end tilfreds. Jeg håber allermest på Vibe, da han har bevist på et højt niveau i længere tid, og han trods alt er lidt ældre, måske ikke mindst oppe i hovedet...

Side 3 af 47 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •