Side 44 af 47 FørsteFørste ... 3441424344454647 SidsteSidste
Viser resultater 646 til 660 af 696

Emner: Til- og afgange 2013 - Part II

  1. #646
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,219

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af zeez Se meddelelser
    Jeg fatter simpelthen ikke at folk ser Marvin pourie som en mulighed i FCK, der er sku ikke meget kvalitet overham, han er efter min mening ikke bedre en mos (som ikke er ret go) (...)
    Jeg tror faktisk at Pourie har kvalitet til at være en god angriber i fck, men dog ikke i klasse med Damen, Corner eller Allbäck, hvilket må være succes kriteriet for den angriber vi skal ud og hente. Pourie kunne i min verden være en fin erstatning for Santin. Men jeg mener dog ikke vi skal hente ham, og tror heller ikke vi gør det.
    Det er ikke pga. hans fodbold talent at vi ikke gør det, men pga hans manglende disciplin. Det første FCK kigger på inden de overhovedet overvejere talent er om denne spiller vil bidrage positivt eller negativt til holdet i forhold til stemningen i truppen. Rygterne fra silkeborg er at han ikke ligefrem er med til at give en positiv holdånd.
    Som en enkeltstående situation mindes jeg også at han, mod FCK, som indskifter, er lykkedes med at blive vist ud efter 2 gule på 5 min for at smide bolden væk. En spiller som kommer ind i en kamp efter 70 min. og som derefter ser rødt for at smide bolden væk 2 gange, har intet at lave i FCK.
    Stemningen i truppen er langt vigtigere for holdets præstation, end den enkeltes spillers kvalitet.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #647
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af FCKristian Se meddelelser
    Iøvrigt er det flot, at man har kunne holde medierne ude af denne handel.
    Flot af Cardiff måske...

    For som sælgende klub er det ikke nødvendigvis en fordel, at intet slipper ud. Tværtimod ser man ofte at sælgende klubber har en interesse i at lade hele verden vide, at der er bud på deres spillere. Jeg er nærmere lidt overrasket over at CV ikke lod det sive, så større klubber vidste, at det var nu eller aldrig.

  4. #648
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Jeg er overbevist om, at der er nogle vandrør internt i agent/sportschef-verdenen, der kører med en del mere fart og sandfærdighed end diverse sportsmedier.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #649
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Flot af Cardiff måske...

    For som sælgende klub er det ikke nødvendigvis en fordel, at intet slipper ud. Tværtimod ser man ofte at sælgende klubber har en interesse i at lade hele verden vide, at der er bud på deres spillere. Jeg er nærmere lidt overrasket over at CV ikke lod det sive, så større klubber vidste, at det var nu eller aldrig.
    Det er næppe særligt sandsynligt, at andre klubber ville lægge så mange penge på bordet for Cornelius. Det er selvfølgelig bare mit bud.

    Det har formentlig også kun kunnet lade sig gøre for Cardiff at købe Cornelius, fordi rigmanden Vincent Tan ser Cardiff som sit nye legetøj. Bedst illustreret ved, at Tan lovede at skyde en formue ind i klubben, hvis klubben ændre trøjefarve fra rød til blå. Sidste sommer da klubben stadig var i The Championship brugte klubben mere end 10 millioner pund på spillerindkøb, hvilket selv efter engelsk standard er meget for en klub i The Championship.

    At der er penge i klubben understreges vel også af Cornelius angivelige ugeløn på kr. 436.000(hvilket i mine øjne er helt ude af proportion):

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premi...-436000-kroner

    Kan godt forstå, hvis Cornelius smiler for tiden.

    Det bliver spændende at se, om Ariël får lov at udpege den spiller, som skal fylde hullet ud efter Cornelius.

  7. #650
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    88

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Tabet af Cornelius er stort, men hvis Santin også er væk, så vil vi med 2 nye angribere samlet stå styrket i forhold til en fantastisk Cornelius og en aldeles udbrandt Santin.
    Ken Ilsø er transferfri, og spillede på et meget acceptabelt niveau for Fortuna Düsseldorf, og han har spillet for KB indtil junioralderen, hvor hans daværende træner satte ham af, fordi han var for lille og for meget hvalpefedt.

    Et angreb med Ilsø og Djiby Fall, er stærkere end Santin og Cornelius. Cornelius var meget komplet på superliganiveau, hurtig, god teknik og stærk i luften ved bagstolpen, men på nveaeut lige over, ofte for ubevægelig

  8. #651
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Kloge Åge Se meddelelser
    Et angreb med Ilsø og Djiby Fall, er stærkere end Santin og Cornelius.
    Lay off the pipe...


  9. #652
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    En lille note til dem der mener vi burde ha' beholdt Cornelius, kan vi jo skrive os bag øret at Cornelius slår Zlatan's transferrekord i Skandinavien med 3 mio. Corner solgt for 75 til Cardiff. Zlatan solgt fra Malmø til Ajax for 72... Tak for kaffe et perspektiv det giver på sagen

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #653
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,508

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    En lille note til dem der mener vi burde ha' beholdt Cornelius, kan vi jo skrive os bag øret at Cornelius slår Zlatan's transferrekord i Skandinavien med 3 mio. Corner solgt for 75 til Cardiff. Zlatan solgt fra Malmø til Ajax for 72... Tak for kaffe et perspektiv det giver på sagen
    Bortset fra, at Corners talent ikke er i nærheden af Zlatans............ (sry).

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #654
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Bortset fra, at Corners talent ikke er i nærheden af Zlatans............ (sry).
    Det var nu mest for at sætte perspektiv i hvor god en handel det var.....

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #655
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Bortset fra, at Corners talent ikke er i nærheden af Zlatans............ (sry).
    Øøøh, det underbygger da netop Frederiks statement...

    Zan

  16. De følgende 11 brugere er enige:

  17. #656
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    En lille note til dem der mener vi burde ha' beholdt Cornelius, kan vi jo skrive os bag øret at Cornelius slår Zlatan's transferrekord i Skandinavien med 3 mio. Corner solgt for 75 til Cardiff. Zlatan solgt fra Malmø til Ajax for 72... Tak for kaffe et perspektiv det giver på sagen
    Husk inflationen i de 12 år der er gået mellem Zlatans skifte til Ajax og Corners skifte til Cardiff ;-) (men det er nu stadig en imponerende sum)
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #657
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen Se meddelelser
    Husk inflationen i de 12 år der er gået mellem Zlatans skifte til Ajax og Corners skifte til Cardiff ;-) (men det er nu stadig en imponerende sum)
    Jep, så vidt jeg hurtigt kan beregne, uden at have præcise data, skulle prisen have ligget et sted mellem 90 og 95 millioner, før vi kunne sige, at Cornelius' transfersum havde overgået Zlatans i faste priser.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #658
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Det er sgu ikke fordi den gode CV ligefrem formår at opildne os fans;-)

    http://onside.dk/superligaen/cv-glem...-et-stort-navn

    Når det så er sagt, er det jo ikke helt hjernedødt. Det er bare så pisse ærgeligt at han altid skal formidle tingene så pisse høj-røvet. Jeg er med på at en del af FCKs identitet er en vis form for arrogance. Men det klær sgu ikke manden der, selvom transfer-verdenen er tricky, har en del at rette op på! Jeeez!

    Han burde uddybe hans (udmærkede) hovedargument i stedet for:

    "et stort navn kan simpelthen ikke lade sig gøre." Det er jo noget man forstår og et eller andet sted (er nødt til at) respekterer.

    Well, lad gættelegen fortsætte. Berg eller Rosenberg ville være for vildt! Har bare utrolig svært ved at se det ske:-(

    Zan

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #659
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,508

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Øøøh, det underbygger da netop Frederiks statement... Zan
    Njah, njoh, nah. Zlatan blev solgt for 12 år siden, som thundersen skriver. Blev Michael Laudrup ikke i sin tid solgt for ca. 10M DKK (Det var så for 30 år siden)? Der er immervæk sket en del siden da, hvad transferpriser angår.

    OT så mener jeg netop, at den handel (Corner) fint illustrerer, hvor svært vi har det i dette og kommende transfervinduer. Hvordan skal vi kunne være med, når selv hold der rykker ud af PL er sikret mindst 60M pund i tv-penge (sagde Mølby i et live interview på tv og bekræftet af en Walisisk kollega)? Det er godt og vel en halv milliard. Jeg går ud fra, at premier league-klubberne vil støvsuge Europa for talenter og kvalitet. Også selvom jeg udmærket ved, at alt muligt andet kan spille ind. Fx at B52 har en kæreste og barn (?) bosat i Danmark ;-)

  24. #660
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Lav Chance men.:
    Angribere.: Mohamed Zidan + Bendtner
    Midt.: Zimling
    Forsvar.: Zanka

    Zidan kan forhelvede ikke havde mistet alle sine evner!
    "you ain't got no wins in my casa,
    Que te pasa, you ain't even in my clasa" - Big Pun
    http://forum.ultras-tifo.net - https://kassiesa.net/uefa/

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •