Side 45 af 47 FørsteFørste ... 35424344454647 SidsteSidste
Viser resultater 661 til 675 af 696

Emner: Til- og afgange 2013 - Part II

  1. #661
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    61

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Så har politiken givet deres bud på en afløser (de læser højst sandsynlig med herinde).
    Jeg ser kun Berg og Bendtner som reelle forstærkninger. Jeg nægter at se Ronnie Schwartz løbe rundt i den hvide trøje.

    http://politiken.dk/sport/fodbold/su...floeser-i-fck/

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #662
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Jeg så sgu hellere Schwartz end Beckmann i klubben. Schwartz kæmper sgu da i det mindste røven ud af bukserne og viser agressivitet - noget alle vores spillere (ALLE!) mangler.

    Kunne det ikke være interessant at afprøve Toutouh som angriber? Han har en god højde (189 cm), og han har et godt spark og en god teknik. Han største mangel som kantspiller er hans manglende hurtighed, og den kan han så kompensere for ved at være angriber. Jeg ved godt, at det ikke er løsningen her og nu, men hvis vi købte fx Marcus Berg, så kunne Toutouh stå i lære i 2 år, indtil Berg bliver solgt igen.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #663
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Mine drømme tilgange der også er mulige


    Angreb: Anthony Ujah har været udlejet til Køln i 2, bundesliga med 13 mål sidste sæson. Har tidligere været på ønskelisten og kan erhverves for ca. 15 mil og får pt. ca, 3,5 mil om året som er indenfor vores budget.

    Midtbane: Anthony Annan, Schalke vil gerne af med ham. Transfer ca,15 Lønnen ku blive et problem. Pontus Farnerud, Fri tranfer netop fyldt 33 men masser rutine og anføre potentiale.

    Forsvar: Bjærsmyr, fri transfer og masser rutine til vores usikre forsvar specielt i foråret. Hvis vi går efter talent er det svenske milsovic til godt 12 mil.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #664
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Jeg så sgu hellere Schwartz end Beckmann i klubben. Schwartz kæmper sgu da i det mindste røven ud af bukserne og viser agressivitet - noget alle vores spillere (ALLE!) mangler.

    Kunne det ikke være interessant at afprøve Toutouh som angriber? Han har en god højde (189 cm), og han har et godt spark og en god teknik. Han største mangel som kantspiller er hans manglende hurtighed, og den kan han så kompensere for ved at være angriber. Jeg ved godt, at det ikke er løsningen her og nu, men hvis vi købte fx Marcus Berg, så kunne Toutouh stå i lære i 2 år, indtil Berg bliver solgt igen.
    Kan du godt lide langsomme angribere?

    Jeg ser Toutouh som central offensiv midtbane - altså en position der i FCK traditionelt kun er benyttet i visse europæiske kampe. Alternativt skal han bruges på den "forkerte" kant, så han kan trække ind i banen à la Grønkjær/Vingaard/Jørgensen, men dén plads sidder Jørgensen jo temmelig grundigt på, så med mindre han flyttes op på toppen, så tror jeg desværre det bliver svært for Toutouh...

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #665
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Siden hvornår er Mikkel Beckmann blevet en angriber ?

    Personligt synes jeg man slet ikke skal hente en til angribet hvis det er man går efter spillere ala Schwartz og Pourie

    Vi har i forvejen to middelmådige angribere som varmer bænken i Mos og Pate
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #666
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    10

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Har vi mulighed for at kunne hente Djibiril Cissé? Han er på fri transfer og har rutinen til CHL og er kun 31. Eneste der taler imod er hans tidligere skadeshistorik og evt. løn?

  12. #667
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Indlæg
    129

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    "Bortset fra, at Corners talent ikke er i nærheden af Zlatans............ (sry). "

    Det kan man da ikke sammenligne. Manden er efter hans første sæson blevet solgt for et rekordbeløb til PL. Kun tiden vil vise omfanget af hans talent og mængden af hans mål. Zlatan er i slutningen af hans karriere. Cornelius er først lige begyndt. Iøvrigt handler det om at lave mål og assist. Ikke om artisteri. Men ingen tvivl om at Zlatan har haft en flot karriere indtil videre. Det kan man ikke tage fra ham

  13. #668
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Indlæg
    129

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Målmandsposten er god nok hvis Wiland bliver og med Kim C og Busk ser det fornuftigt ud

    Forsvaret:
    Mads Fenger (Randers)
    Kian Hansen (Esbjerg)

    Midtbanen:
    Christian Poulsen så jeg gerne spille for os. Men det virker som om han og familien har det godt i Ajax.
    Petter Andersson (FCM)
    Kasper Kusk (AAB)
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lges-smaapenge

    Angreb:
    Martin Braithwaite (Esbjerg)
    Marvin Pourié (SIF)

    Dog har vi allerede Santin, Pape og Mos, Igor, Danny og NJ der kan dække angrebet

    http://www.fotbollskanalen.se/allsve...i-allsvenskan/

    Mostapha El Kabir ,Häcken
    Gunnar Heidar Thorvaldsson (Norrköping, 8 mål) kontrakt udløb
    Sidst redigeret af Jay-F. : 28.06.13 kl. 21:41

  14. #669
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Lørdag spilles der træningskamp mod Lyngby. Gad vide, om Yussuf Poulsen er en mand "vi" kigger lidt på? (talent, 19 år, 193 cm, koster kun nogle få millioner?).

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #670
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af august Se meddelelser
    Lørdag spilles der træningskamp mod Lyngby. Gad vide, om Yussuf Poulsen er en mand "vi" kigger lidt på? (talent, 19 år, 193 cm, koster kun nogle få millioner?).
    Eller 7.5 millioner.

    Ikke at det burde afholde os.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #671
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    53

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af august Se meddelelser
    Lørdag spilles der træningskamp mod Lyngby. Gad vide, om Yussuf Poulsen er en mand "vi" kigger lidt på? (talent, 19 år, 193 cm, koster kun nogle få millioner?).
    Det håber jeg så sandeligt da! Frygter han ryger til Brøndby eller Farum

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #672
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Eller 7.5 millioner.

    Ikke at det burde afholde os.
    Jeg har desværre kun læst om ham og set klip på You Tube, men han ser ud til at være hurtig, kan drible/har gode evner med bolden, god højde mm. (og bor vist endda på Østebro) :-).
    http://www.youtube.com/watch?v=6iXzSr2sfh8
    Sidst redigeret af august : 28.06.13 kl. 22:07

  21. #673
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af GameForReal Se meddelelser
    Lav Chance men.:
    Angribere.: Mohamed Zidan + Bendtner
    Midt.: Zimling
    Forsvar.: Zanka

    Zidan kan forhelvede ikke havde mistet alle sine evner!
    Zidan og Bendtner ville være et potentielt vanvittigt angreb! Der ville være en vis grad af lotteri over at signe dem, men jeg ville sgu lette på hatten, hvis CV fyrede sådan et "bold move" af.

    De to andre ville ikke få mit pis i kog...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #674
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    33

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    En lille note til dem der mener vi burde ha' beholdt Cornelius, kan vi jo skrive os bag øret at Cornelius slår Zlatan's transferrekord i Skandinavien med 3 mio. Corner solgt for 75 til Cardiff. Zlatan solgt fra Malmø til Ajax for 72... Tak for kaffe et perspektiv det giver på sagen
    Enkelte journalister burde muligens holde seg unna sammenligninger av overgangssummer når det er så lang tid mellom overgangene.

    John Carew er det dyreste salget ut av Skandinavia om vi justerer for influasjon.

    Carew ble solgt for 75,4 mio NOK i Mars 2000. Det tilsvarer i dag (Mai 13) 96 716 523,40 NOK. Eller 93 193 797,84 DKK.
    Zlatan ble solgt for 82,5 mio SEK i Mars 2001. Det tilsvarer i dag (Mai 13) 98 056 777,03 SEK. Eller 85 165 082,93 DKK.

    Men stadig vekk et kjempesalg av FCK. Skandinaviske spillere er jo ikke så attraktive lengre. Cornelius hadde vel kun et år igjen av kontrakten. Og hadde vel egentlig ikke vist noe som forsvarer en så høy overgangssum.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #675
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Njah, njoh, nah. Zlatan blev solgt for 12 år siden, som thundersen skriver. Blev Michael Laudrup ikke i sin tid solgt for ca. 10M DKK (Det var så for 30 år siden)? Der er immervæk sket en del siden da, hvad transferpriser angår.
    Asså, hvis du mener, at Zlatans talent er meget større end Cornelius' (hvilket jeg i øvrigt ikke nødvendigvis er uenig i), underbygger du pointen om, at det er en god handel at få så meget for ham. Uanset om Zlatan-handlen er størst, når man tager inflationen i betragtning.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •