Side 6 af 47 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 696

Emner: Til- og afgange 2013 - Part II

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Eremitten Se meddelelser
    Som ungdomstræner, ved jeg at de fleste klubber går efter DBUs tema omkring børne og ungdomsfodbold, Holdninger og Handlinger LINK, og tror også at FCK gør det på mange områder. Det man går meget op i er at det er ikke vigtigt at vinde, men det er vigtigt at udvikle sig både som hold og individuelt.

    Man kan ikke kun måle effektiviteten ud fra hvor mange Landsholdsspillere man har på de forskellige hold. Der er jo mange tidligere u-landsholdsspillere, som aldrig bliver til noget (indenfor kridtstregerne på banen, ikke i det virkelige liv)
    Jeg er selv træner gennem en del år, og kender til hudløshed holdninger og handlinger. Dog kan jeg konstatere at måden de rekrutterer spillere på i udlandet (Spanien, Holland, Tyskland), foregår med fokus på at udvikle de BEDSTE spillere. Her nytter det jo ingenting, hvis vi kun har fokus på 1-2 spillere som du selv nævner. Man skal have de bedste, så man er sikker på at spillerne bliver presset til hver træningssession. Det nytter jo ikk så meget, hvis de kun bliver presset i 70-90 min. pr. kamp. Igen kan jeg bare konstatere at RM er den største leverandør af spillere til La Primera, hvilket jeg fx gerne så at vi var til suppen. Ellers bliver vi sgu ved med at bevæge os rundt som en flok glade amatører, det er sgu trods alt elite/prof bold, og ikke motionsbold på fælleden.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Kan det passe jeg læste et sted at klubben skulle ansætte 4-5 scouts til at finde de talenter ?

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    98

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg er selv træner gennem en del år, og kender til hudløshed holdninger og handlinger. Dog kan jeg konstatere at måden de rekrutterer spillere på i udlandet (Spanien, Holland, Tyskland), foregår med fokus på at udvikle de BEDSTE spillere. Her nytter det jo ingenting, hvis vi kun har fokus på 1-2 spillere som du selv nævner. Man skal have de bedste, så man er sikker på at spillerne bliver presset til hver træningssession. Det nytter jo ikk så meget, hvis de kun bliver presset i 70-90 min. pr. kamp. Igen kan jeg bare konstatere at RM er den største leverandør af spillere til La Primera, hvilket jeg fx gerne så at vi var til suppen. Ellers bliver vi sgu ved med at bevæge os rundt som en flok glade amatører, det er sgu trods alt elite/prof bold, og ikke motionsbold på fælleden.

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Der er jeg så ikke enig, men det er nok for min egen skyld. Jeg synes da f.eks. ikke det er rart at Hjalte Bo render rundt i en GF trøje, jeg ville da hellere have ham i FCKs trup end så mange andre af dem vi har. ;-)

    Men jeg bare at du sætter overlæggeren meget højt for hvad vi kan magte her i DK. FCK kan jo ikke gå efter at lave 10 førsteholds spillere hvert år, så ville vi skulle skille os af med mange spillere hele tiden, og hvor skulle vi finde alle de ungdomsspillere henne.
    MvH
    Eremitten

    ------------------

    Vild med Chili - Smag Edna'en
    Eremitten's Avatar

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Eremitten Se meddelelser
    Der er jeg så ikke enig, men det er nok for min egen skyld. Jeg synes da f.eks. ikke det er rart at Hjalte Bo render rundt i en GF trøje, jeg ville da hellere have ham i FCKs trup end så mange andre af dem vi har. ;-)

    Men jeg bare at du sætter overlæggeren meget højt for hvad vi kan magte her i DK. FCK kan jo ikke gå efter at lave 10 førsteholds spillere hvert år, så ville vi skulle skille os af med mange spillere hele tiden, og hvor skulle vi finde alle de ungdomsspillere henne.
    Jeg er meget enig. Iøvrigt sjovt at du nævner hjalte, jeg så efterhånden gerne at han blev hentet hjem. Jeg tror at han som stabilitetsspiller kunne være god at have, han har iøvrigt væsentligt højere bundniveau end vores nuværende. En europaopstilling med ham og DJ kunne være spændende at se.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg er meget enig. Iøvrigt sjovt at du nævner hjalte, jeg så efterhånden gerne at han blev hentet hjem. Jeg tror at han som stabilitetsspiller kunne være god at have, han har iøvrigt væsentligt højere bundniveau end vores nuværende. En europaopstilling med ham og DJ kunne være spændende at se.
    Ej, nu holder det sgu (no fence Bakkedal). Vi skal under INGEN omstændigheder hente Hjalte retur. Det er ét af de mest håbløse indlæg jeg længe har læst. Hvis så bare jeg kunne spore den mindste ironi i indlægget. SUK!!!

    Mvh. Dennis Jørgensen


  8. #81
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Ej, nu holder det sgu (no fence Bakkedal). Vi skal under INGEN omstændigheder hente Hjalte retur. Det er ét af de mest håbløse indlæg jeg længe har læst. Hvis så bare jeg kunne spore den mindste ironi i indlægget. SUK!!!

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Jeg sporer en vis uenighed... :-)

    Men ærligt talt, så ser jeg Hjalte som meget mere tryghedsskabende på et hold end to gange alt/intet som vi pt har rendende.

    Jeg tror ikke på at vi kan signe CP eller Annan. (Hvorfor skulle de vælge os, CL javel meeeeen...)

    Jeg har ingen problemer med at du er uenig, men jeg mener at vi er i en situation hvor alt skal afprøves.

    mht. Zidan tror jeg helt bevidst det er CVs filosofi at undgå egoer, jeg tror ikke vi ser ham i KBH.

  9. #82
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg sporer en vis uenighed... :-)

    Men ærligt talt, så ser jeg Hjalte som meget mere tryghedsskabende på et hold end to gange alt/intet som vi pt har rendende.

    Jeg tror ikke på at vi kan signe CP eller Annan. (Hvorfor skulle de vælge os, CL javel meeeeen...)

    Jeg har ingen problemer med at du er uenig, men jeg mener at vi er i en situation hvor alt skal afprøves.

    mht. Zidan tror jeg helt bevidst det er CVs filosofi at undgå egoer, jeg tror ikke vi ser ham i KBH.
    Uenig..... synes du??? :-)

    Jeg er enig i at vi snart er derude hvor hver en sten skal vendes i forhold til vores centrale midtbane. Men derfra, og så til at foreslå Hjalte Bo, det er LIGE at stramme den. Han var Gud inden han tog til Heerenveen (som troede de havde signed den nye Jon Dahl), men siden har været en skygge af den fremragende boks til boks spiller han var. Lad ham blive i Aarhus, hvor kæresten vidst også er fra.

    Jeg synes dog vi skal have en rutineret spiller til holdet, og her ville Düsseldorfs anfører, Andreas Lambertz være en god tilgang. Han er 28 år, og har altid spillet for Fortunen, som dog lige er rykket ned. Så hvis han kunne være interesseret i et lille eventyr, ville det være smukt :-)

    Til den offensive del af midtbanen, synes jeg stadigvæk at Casper Sloth kunne være interessant.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #83
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    68

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Ville dette ikke være et typisk køb af CV? http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ej-til-danmark .Ikke umiddelbart den kontrollerende 6er som der er brug for på midten, men han lyder da som en spændende spiller, og det meste er da at foretrække fremfor den konstellation der er på banen nu.

  12. #84
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    69

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Målscorende midtbanespiller. Synes nu mere det lyder som noget Hjulmand vil savle over...

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #85
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Det er hverken Farum eller København, men såmænd Odense der har budt på ham.

    -orb
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  15. #86
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    363

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af dasgringo Se meddelelser
    Ville dette ikke være et typisk køb af CV? http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ej-til-danmark .Ikke umiddelbart den kontrollerende 6er som der er brug for på midten, men han lyder da som en spændende spiller, og det meste er da at foretrække fremfor den konstellation der er på banen nu.
    Nej nej, CV slår først til når han har spillet et par år i Skandinavien og er blevet dyr og doven :-)

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #87
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af dasgringo Se meddelelser
    Ville dette ikke være et typisk køb af CV? http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ej-til-danmark .Ikke umiddelbart den kontrollerende 6er som der er brug for på midten, men han lyder da som en spændende spiller, og det meste er da at foretrække fremfor den konstellation der er på banen nu.
    Det lyder ikke umiddelbart som en klassisk CV-handel. Vi har jo ikke just tradition for at hente spillere på Balkan.

    Mit bud ville være FCM eller FCN. Begge klubber henter gerne relativt uprøvede talenter, og FCM har endda allerede en kroat i truppen.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Dockal ser ud til at skulle forlade vores nordiske rivaler.

    http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10103621

    Alle kender ham vel efterhånden, han har jo været nævnt flere gange her, han kunne gå ind på højre eller venstre midtbane hos os samt spille hængende angriber i europa, NJ18 har det jo med at blive småskadet så to spillere som har disse kvaliteter kan vel ikke skade.

    Spørgsmålet er om han ikke hellere bare vil blive i RBK hvis hans eneste alternativ er FCK. Tror han sigter efter bundesligaen. Freiburg er meldt interessede ! (blandt flere)
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  20. #89
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rsk-stortalent

    Han kan måske blive et spændende bekendtskab..

  21. #90
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Daniel J færdig i FCK, det samme er Grindheim formentlig det må da betyde CV henter en ny midtbane ??

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 47 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •