Side 7 af 47 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 696

Emner: Til- og afgange 2013 - Part II

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Daniel J færdig i FCK, det samme er Grindheim formentlig det må da betyde CV henter en ny midtbane ??
    Mærkelig prioritering fra CVs side. DJ er da klart bedre end TK og vil uanset hvad være en fin spiller at have i truppen og har en god portion rutine. I mine øjne er det sq øv!

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Link?

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Link?
    http://www.fck.dk/ :-)

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Daniel J færdig i FCK, det samme er Grindheim formentlig det må da betyde CV henter en ny midtbane ??
    Jeg kan nu godt forstå at FCK ikke forlænger med Daniel J. Tror han er rimelig løn tung, og personligt syntes jeg ikke han har været så overbevisende ( dermed ikke ment han har været dårlig ) jeg håber på at det betyder at vi har en ny i kikkerten. Og hvis Daniel j havede været så god havde han nok fået mere end de 10 kampe han fik.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Der er i hvert fald ingen grund til at forlænge med DJ, så længe man ikke har fået ryddet op på den øvrige del af midtbanen. Der er tilstrækkeligt med middelmådige spillere i forvejen. Forhåbentlig er CV af samme opfattelse og vil lade oprydningen fortsætte.

  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Der er i hvert fald ingen grund til at forlænge med DJ, så længe man ikke har fået ryddet op på den øvrige del af midtbanen. Der er tilstrækkeligt med middelmådige spillere i forvejen. Forhåbentlig er CV af samme opfattelse og vil lade oprydningen fortsætte.
    Jeg ser det desværre snarere som et tegn på, at TK bliver i klubben. Ikke at DJ på nogen måde har vist sig uundværlig, men jeg ville sååå meget hellere begynde en ny æra, et "år nul efter TK". Det er naturligvis ikke fuldstændig umuligt, men da Grindheim også ryger, kræver det minimum to nye indkøb til den centrale midtbane, hvis TK også skal ud, og det tror jeg er for meget at håbe på.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rsk-stortalent

    Han kan måske blive et spændende bekendtskab..
    Jeg kender intet til den pågældende spiller, og det er næppe en spiller til førsteholdet lige med det samme.
    Men det må nive lidt hos Rosenborg, hvis vi henter et talent i deres egen baghave.

    EDIT: Det lader til at jeg burde ikke have taget journalistens research for gode varer. Det lader til at Julian Kristoffersen kommer fra FK Ørn Horten, fra byen Horten i Vestfold sydvest for Oslo, som journalisten forveksler med kvindefodboldklubben Trondheims Ørn så helt deres baghave er det ikke.
    Sidst redigeret af scaleo : 27.05.13 kl. 22:47

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Synes heller ikke, at Daniel har været overbevisende. Men lad os håbe, at det betyder at vi endelig henter en markant profil centralt....og ikke bare, at Grindheim vender hjem.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Jeg tror ikke, at Daniel Jensen har været specielt løntung, da han jo ikke var i en specielt gunstig forhandlingsposition ved sin ankomst til klubben. Han har blot ikke formået at tilkæmpe sig en plads i startformationen og har heller ikke etableret sig som et klart 3. valg. Set i det lys giver det mest mening at skille sig af med ham. Man kan til gengæld undre sig lidt over, at DJ ikke fik mere spilletid, når man tænker på, at Ariël i sin tid virkede meget opsat på at tilknytte ham.

    Jeg synes, at det har været svært at vurdere hans niveau. Jeg synes ikke, at han faldt igennem på nogen måde, men han var heller ikke den forstærkning, man kunne håbe på. Han overraskede mig lidt med sin vildskab. Han fik raget en del kort til sig, og selvom de ikke alle var lige nødvendige, savner jeg den samme villighed til at skralde igennem hos især TK (under den forudsætning, at Claudemir er vores mest offensive centrale midtbanespiller og derfor ikke har samme defensive pligter). Et sympatisk bekendtskab, men FCK har brug for reelle forstærkninget og ikke flere breddespillere, hvorfor det nok er den rigtige beslutning at lade DJ gå.


  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Den eneste "forstærkning" bliver at man forlænger med TK og henter hvalen hjem, hvorefter CV udtaler at vi er kommet usvækket igennem transfervinduet og at han er mere end tilfreds med truppen.
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Dette er den første gode nyhed fra FCK og CV's side. Jeg har ikke noget i mod DJ, men han har slet ikke vist nok for en mand som skal forstærke FCKs midtbane. Han havde vel kun den målgivende aflevering oppe i Odense som var imponerende. Nu har han selvfølgelig hellere ikke fået så mange kampe som jeg havde regnet med, men alligevel så syntes jeg ikke det har været godt nok.

    Eneste vi mangler nu er at CV annoncere at Santin, TK Grindheim, MOS, DIOUF er færdige i FCK samtidig med vi spændt venter på forstærkninger til angreb og midtbane

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #102
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Ja man kan så sige, at bare Mos og Diouf er 30 mio lige ned i lokummet, men nu er der vist sagt nok om det :)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #103
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    For tre dage siden udtalte Vålerengas danske assistenttræner, Michael Schønberg, at man gerne ville beholde Grindheim og Mos.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...e-fck-spillere

    I dag siger cheftræner Kjetil Rekdal, at Mos er for dyr.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...jem-han-er-dyr

    Det lader til, at vi slipper af med Grindheim, men at Mos bliver en større udfordring. Prisen på ham skal i hvert fald sænkes kraftigt. Hold da ferie et lortekøb.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #104
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Ja man kan så sige, at bare Mos og Diouf er 30 mio lige ned i lokummet, men nu er der vist sagt nok om det :)
    Selvfølgelig var det et kæmpe fejlkøb, men få lige styr på hvad du siger. Mos kostede altså ikke mere end 5 mio!

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #105
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af stenbrodrengen Se meddelelser
    Mos kostede altså ikke mere end 5 mio!
    Hvor har du det fra? Alle de sider, jeg har set, nævner en pris omkring 1 mio. euro.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Side 7 af 47 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •