Side 8 af 47 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 696

Emner: Til- og afgange 2013 - Part II

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Som jeg har hørt det,kostede de 2 ca 30 til sammen men muligt det er fejl :)

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Toutouh kommer muligvis til at spille en rolle hos FCK. Synes, han har gjort det godt hos Esbjerg.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-klar-til-fck

  3. #108
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Hvor har du det fra? Alle de sider, jeg har set, nævner en pris omkring 1 mio. euro.
    Kan ikke finde et link mere, men der jeg har kigget har der stået 5,4 mio.

  4. #109
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af stenbrodrengen Se meddelelser
    Kan ikke finde et link mere, men der jeg har kigget har der stået 5,4 mio.
    Jeg finder desværre denne pris:

    Ifølge TV2 Norge er FCK og Vålerenga nu enige om en pris på 8,75 millioner kroner på Mostafa Abdellaoue.
    http://www.bold.dk/nyt/Medie-FCKs-Ab...ris-presset-op

    Plus Diouf til 18 mio. = 26,75 mio.

    http://www.bold.dk/nyt/FCK-henter-Pape-Pate-Diouf
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1586396.ece

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #110
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Det var godt nok nogle bekostelige fejlskud, der blev fyret af i den sæson :-(
    Det blev på flere planer dyrt for os, må man sige.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Jeg synes ikke Mos har fået chancen. Ret mig, hvis jeg ta'r fejl.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #112
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Danimarca Se meddelelser
    Jeg synes ikke Mos har fået chancen. Ret mig, hvis jeg ta'r fejl.
    Du tager fejl.

    Eller rettere, han har fået nok chancer til at se hvilken type spiller han er og det er ikke en type der passer ind på det nuværende hold. Det hele er lige linjer og løb i bagrummet med Mos og det går kun hvis han ved hvor boldene kommer og medspillerne ved hvor han løber. Det her FCK hold handler udelukkende om enkeltmands-aktioner på kanten og kombinationsspil foran feltet, det ville være hund i kegler at hive Mos ind i det.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Du tager fejl.

    Eller rettere, han har fået nok chancer til at se hvilken type spiller han er og det er ikke en type der passer ind på det nuværende hold. Det hele er lige linjer og løb i bagrummet med Mos og det går kun hvis han ved hvor boldene kommer og medspillerne ved hvor han løber. Det her FCK hold handler udelukkende om enkeltmands-aktioner på kanten og kombinationsspil foran feltet, det ville være hund i kegler at hive Mos ind i det.
    Så er spørgsmålet.

    Burde CV så ikke have set, hvilken Type han er inden han købte MOS ?

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #114
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Så er spørgsmålet.

    Burde CV så ikke have set, hvilken Type han er inden han købte MOS ?
    Jo. Men han blev jo heller ikke købt til det nuværende FCK hold.

    Mos blev hentet til klubben efter et halvt år med en træner som klubben troede var Ståle Solbakken v. 1.5, ikke engang 2.0. Fodboldmæssigt skulle han følge direkte i fodsporene på Ståle. Det gik ikke, heller ikke personlighedsmæssigt, og så overtog CV med en ide om at han bare skulle have skibet tilbage på ret køl. Kunne han have gjort det, eller var Roland Nilsson rent faktisk The Next Coming, så kunne Mos sagtens være blevet et hit. Men det var ikke det hold eller det system som han kom til. At det nuværende hold slet ikke passer til en spiller med Mos' kvaliteter, som de er, det var tydeligvis hverken planen eller inde i overvejelserne da Mos kom til klubben.

    Så CV havde sikkert set hvilken type han var inden han købte Mos. Han havde bare ikke set den klubmæssige nedtur komme.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #115
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Hvis vi skal have en ny venstre back kunne Behrang Safari være et godt bud.

    http://www.expressen.se/sport/fotbol...-till-sverige/

    Han er vokset op i Malmø, så er København er ikke så langt hjemmefra.
    Han er foran Bengtsson og Wendt på landsholdet, så det lyder da som en forstærkning. Kender dog ikke meget til hans spillestil og forcer.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    peb

  18. #116
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Jo. Men han blev jo heller ikke købt til det nuværende FCK hold.

    Mos blev hentet til klubben efter et halvt år med en træner som klubben troede var Ståle Solbakken v. 1.5, ikke engang 2.0. Fodboldmæssigt skulle han følge direkte i fodsporene på Ståle. Det gik ikke, heller ikke personlighedsmæssigt, og så overtog CV med en ide om at han bare skulle have skibet tilbage på ret køl. Kunne han have gjort det, eller var Roland Nilsson rent faktisk The Next Coming, så kunne Mos sagtens være blevet et hit. Men det var ikke det hold eller det system som han kom til. At det nuværende hold slet ikke passer til en spiller med Mos' kvaliteter, som de er, det var tydeligvis hverken planen eller inde i overvejelserne da Mos kom til klubben.

    Så CV havde sikkert set hvilken type han var inden han købte Mos. Han havde bare ikke set den klubmæssige nedtur komme.
    Jeg må indrømme, jeg så allerede den nedtur komme, da der blev investeret i en DIOUF til 18 mill, som skulle gå direkte ind og overtage fra Grønkjær. Men det største kritikpunkt vedr. CV er hans valg af Roland Nilsson selvom man havde haft 1 år til at scoute ham.

    Nedturen i den periode startede med CVs inkompetence valg af trænere inklusiv hans egen korte ansættelse som træner samt spillere i den periode, og ja det er hårdt sagt, men det er sandt. Men man kan jo håbe på at han har lært af det og køber noget ordentlig kvalitet frem i mod CL og den nye sæson, Jeg tvivler dog.
    Sidst redigeret af EraZ : 28.05.13 kl. 14:38

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #117
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    At man ikke forlænger med Daniel Jensen, kan måske have noget at gøre med at man vil signe Petter Andersson.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...m-fck-positivt

  21. #118
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    At man ikke forlænger med Daniel Jensen, kan måske have noget at gøre med at man vil signe Petter Andersson.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...m-fck-positivt
    Men det er jo ikke den type vi mangler! Vi mangler en midtbane i en defensiv rolle til at give Claudemir en mere fri rolle, som det var tilfældet med Kvist. Jeg synes personligt, at Claudemir var én af vores bedste i den seneste CL-kampagne, da han havde netop den rolle.

    Når det så er sagt, så har jeg intet bud på, hvem frelseren kan være. I hvert fald ikke, hvis Christian Poulsen ikke vil hjem.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #119
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Maestro Se meddelelser
    Men det er jo ikke den type vi mangler! Vi mangler en midtbane i en defensiv rolle til at give Claudemir en mere fri rolle, som det var tilfældet med Kvist. Jeg synes personligt, at Claudemir var én af vores bedste i den seneste CL-kampagne, da han havde netop den rolle.

    Når det så er sagt, så har jeg intet bud på, hvem frelseren kan være. I hvert fald ikke, hvis Christian Poulsen ikke vil hjem.
    Ja Claudemir var en af de bedste i CL perioden sammen med Kvist. Spørgsmålet er bare om Claudemir kan finde det niveau igen, hvis han skulle få en Defensiv stærk midtbane partner ( Jeg tvivler ). Claudemirs niveau er virkelig faldet de sidste 1½ år. Hans tværpasninger som bliver opfanget er modstanderen er til at rive sig i håret af. Derudover så skaber han sjældent noget frem ad banen. Det er selvfølgelig ikke kun hans skyld, Det eneste jeg kan konkludere er bare at han har været meget dårlig siden Kvist forlod FCK.

    Jeg syntes man skal viske tavlen ren og sig farvel og tak til Claudemir og TK og satse på at købe en ny Def midt og en ny off midt til den nye sæson. Det sker nok ikke desværre.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #120
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg syntes man skal viske tavlen ren og sig farvel og tak til Claudemir og TK og satse på at købe en ny Def midt og en ny off midt til den nye sæson. Det sker nok ikke desværre.
    Enig i den første passage, bortset fra, at jeg ikke har afskrevet ham endnu.

    Jeg tror det vil være for meget at udskifte hele det centrale rum på en gang. Den centrale midtbane har trods alt ret stor betydning både for forsvar og angreb. Det vil indebære, at hele midtbanen skal spilles forfra inden CL-gruppespil. Det vil jeg personligt ikke være helt rolig ved. Især taget i betragtning, hvor lang tid det sommetider tager for spillere at indfinde sig i et nyt system med nye medspillere (bedst illustreret af Linderoths første tid i klubben).

Side 8 af 47 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •