Side 101 af 101 FørsteFørste ... 51919899100101
Viser resultater 1,501 til 1,506 af 1506

Emner: Til- og afgange 2013 - Part III

  1. #1501
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Selvom Ankersen er hamrende god pt, så er der godt nok nogen tunge argumenter imod at hente ham.

    1) vi har i Lars J. i forvejen en glimrende back, omend Ankersen har været bedre denne sæson.
    2) jeg vil gerne lige se Ankersen præstere på dette ekstrem høje niveau i længere tid.
    3) Vi har selv to store talenter i Remmer og Aaqvist til at tage over efter Lars.
    4) vi har tydeligvis ikke de enorme midler længere, og disse penge er det nok mere fornuftigt at bruge på andre steder på banen, hvor vi er meget tyndere besat end på højre back. Desuden ved EfB nok at han er særdeles attraktiv pt og prisen vil være derefter. Men man kan selvfølgelig argumentere for, at han kun bliver dyrere med tiden.

    Så min konklusion: Vi skal ikke hente Ankersen nu.
    Min frygt: Han ryger til Bøf
    1: Vi kan netop ikke vente meget længere på at signe fx en Peter Ankersen. Så er han simpelthen uden for vores radar af realistiske handler. Dette er netop én af grundene til at vi ikke får fat i Suppens største talenter, og bliver Nordens FC Porto, som en anden bruger har prøvet at skrige os op til :-)

    2: Selvom vi har god gardering på en given position, så håber jeg ikke at det betyder at vi melder hus forbi, hvis det er muligt at signe noget bedre. Andet ville da være uambitiøst. FCK er en profklub, ikke Hjallerup Færgeby!

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1502
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Ingen Ankersen tak... LJ skal nol finde sit niveau igen! LJ i form er klart landets bedste højre back. Derudover er jeg meget fortrøsningsfuld med hensyn til Remmer. han lader til at have hele pakken! Speed,teknik,fysik,højde etc. han minder mig om actionman bare på backen. jeg håber på en signing af stefan johansen, en venstre back pg en ordentlig MF af en cb (ligesom Brede Hangeland). Synes ikke vi dominere luftspillet mere :(

  4. #1503
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Dette er netop én af grundene til at vi ikke får fat i Suppens største talenter
    Er det ikke lidt selvmodsigende, når vi nu i forvejen har to store talenter på pladsen? At hente Ankersen ville jo netop signalere, at man som talent i FCK ikke får chancen, da men jo bare henter en udefra.

    Jeg vil give dig ret på nærmest alle andre pladser på holdet (måske også målmandsposten undtaget), men lige netop højreback synes jeg ikke, at vi skal brænde 10+ mill af vores i forvejen nedbarberede spillerbudget af.

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #1504
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Ankersen er formentlig uden for vores rækkevidde nu, men jeg håber, at der snart sker noget på højre back. Lors fylder 34 om fire uger, hans løbepensum har længe været på retur, han er uegnet som anfører, og især i denne sæson har han også spillemæssigt været en skændsel. Man kan selvfølgelig håbe, at han under Ståle kan løfte sit spil, og hvis han bliver frataget anførerbindet, kan han måske bedre gøre det, han alligevel langt hen ad vejen gør: at koncentrere sig om sin egen kamp.

    Remmer bør få chancen i den nærmeste fremtid, så man kan vurdere, om han kan begå sig. Senest til sommer er Lors færdig, og så skal det stå klart, om vi ellers skal hente en ny mand udefra, så vi ikke risikerer at komme ud i en højrebackfarce 2.0.
    HIC SUNT LEONES

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1505
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Venstrekantsjagten er heldigvis nu officielt afblæst med indkøb af vores nye targetman, der frigør NJ til venstresiden: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aa-venstrekant
    Det må da nu være tydeligt for selv den mest inkarnerede CV-tilhænger, at manden er blæst! Vi har afgivet to centrale midtbanespillere i dette vindue (Grindheim og Daniel Jensen) og har nu tre spillere (ja bevares, fire, hvis vi tæller Wohlgemuth med) til de to pladser. Hvordan i alverden kan det få manden til at udtale følgende?:

    "Vi taler sammen, men når man kigger på det, har vi allerede fyldt på på de steder, hvor vi har afgivet spillere."

    Man må sateme håbe, at Ståle tør slå mere i CV's bord end Ariël tilsyneladende turde, for han har i den grad brug for en støttepædagog for at kunne gøre sit arbejde.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. #1506
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  2. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •