Viser resultater 1 til 15 af 1506

Emner: Til- og afgange 2013 - Part III

  1. #102
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,760

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Jeg melder mig bestemt ikke ind i grædekoret! Hvor er det fedt, at der bliver renset ud i truppen. Jeg går normalt ind for en mindre udskiftning af truppen hvert vindue og ikke en større udskiftning hvert trejde, men det kan også bare blive nødvendigt! Vi kan jo stadig sende flere spillere afsted uden jeg bliver nervøs! Kvaliteten er af den ene eller anden grund bare ikke god nok og Corner kunne vi jo åbenlyst ikke holde på, når der stod +75 millioner på tilbuddet.

    - Grindheim. Det fornuftige og gode køb, som bare ikke slog til/passede til FCK. Han er væk og det er bedst for alle parter
    - Vingaard. Talentfuld spiller som var god på toppen - men han var ikke landsholdklasse og vil aldrig blive det. Jeg synes, at det er fedt at FCN og FCK kan handle med hinanden. Det var en venlig mand, men også for gammel/dyr til at have på bænken.
    - Corner - enough said.

    Ikke alle på en gang - men vi kan vel stadig undvære en eller flere af Diouf, Mos, Santin, TK (usandsynligt nu) og måske endda Kim C.

    Det her betyder naturligvis også tilgang til truppen - jeg vil æde min gamle hat på at der minimum kommer 2 spillere, men måske op til 4! Der er nu 17 markspillere og det er bestemt ikke 2 til hver plads!



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  2. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •