Side 10 af 101 FørsteFørste ... 789101112132060 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 1506

Emner: Til- og afgange 2013 - Part III

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,140

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Delaney forlænger.

    http://www.bold.dk/nyt/Delaney-forla...-FC-Koebenhavn

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Samtidig overtager han trøje nr 8.
    Og dermed formindskes sandsynligheden for den helt lækre midtbanesigning måske også en lille smule, da dette nummer åbenbart ikke holdes ledigt. Dermed er kun nr. 5 og 10 ledig mellem 1-11.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Samtidig overtager han trøje nr 8.
    Og dermed formindskes sandsynligheden for den helt lækre midtbanesigning måske også en lille smule, da dette nummer åbenbart ikke holdes ledigt. Dermed er kun nr. 5 og 10 ledig mellem 1-11.
    Så hiver vi bare en superstjerne til 10-tallet på den centrale offensive midtbane, og et par solide forstærkninger til 9 og 11-tallet, da dem der besidder trøjerne nu er ubrugelige :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    30

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Så hiver vi bare en superstjerne til 10-tallet på den centrale offensive midtbane, og et par solide forstærkninger til 9 og 11-tallet, da dem der besidder trøjerne nu er ubrugelige :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Vi kan hurtigt blive enige om at Santin er 100% over the hill, men jeg ved nu ikke om jeg vil kalde Vetokele ubrugelig. Han er trods alt kun 20 år, og jeg synes stadig at han i perioder har vist potentiale.


  5. #139
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af DanielVP Se meddelelser
    Vi kan hurtigt blive enige om at Santin er 100% over the hill, men jeg ved nu ikke om jeg vil kalde Vetokele ubrugelig. Han er trods alt kun 20 år, og jeg synes stadig at han i perioder har vist potentiale.
    Tror jeg var ramt af solstik, elller stadig sad og græmmede mig over Tour etapens udfald. Det er selvfølgelig Mos og ikke Vetokele jeg ønsker af h...... til :)

    Mvh. Dennis Jørgensen

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #140
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Det kunne egentlig være interessant at finde ud af om lønniveauet rent faktisk er det samme. Tror faktisk at Zagreb smider en større løn efter nogle af deres spillere end vi er i stand til. Især efter at de, det seneste halve år, har solgt Mateo Pavlovic, Mateo Kovacic, Tin Jedvaj og Alen Halilovic for samlet omkring 280 millioner.

    Jeg mener iøvrigt at Eduardo ihvertfald tidligere i år bliv rygtet tilbage til Dinamo, der angiveligt vil tilbyde ham over 10 millioner om året.
    Det skulle heller ikke undre mig, om professionelle idrætsfolk i Kroatien oplever nærved skattefrihed.

  8. #141
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Alfred Finnbogason som tidligere har været nævnt, er på Milans radar
    http://www.football-italia.net/36141...landic-striker

    Der kan vi ikke være med, skulle dette være sandt.

  9. #142
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Manden scorede 24 mål i 31 kampe i Eredivisie i sidste sæson. Han har ALDRIG været en mulighed for os, uanset pris.


  10. #143
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Indlæg
    129

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af DanielVP Se meddelelser
    Vi kan hurtigt blive enige om at Santin er 100% over the hill, men jeg ved nu ikke om jeg vil kalde Vetokele ubrugelig. Han er trods alt kun 20 år, og jeg synes stadig at han i perioder har vist potentiale.
    Ved sgu ikke om Santin er over the hill. Hans niveau er ikke til CL men det er han absolut ikke ene om at være. Som superliga-spiller har han gjort det ganske udemærket hvilket hans stats afspejler. At han så ikke er så populær pga hans attitude og boldtab men han er ikke den eneste i truppen med det problem. Men Mos må være det svageste led oppe foran. Igor har i det mindste potentiale til mere

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #144
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Jay-F. Se meddelelser
    Ved sgu ikke om Santin er over the hill. Hans niveau er ikke til CL men det er han absolut ikke ene om at være. Som superliga-spiller har han gjort det ganske udemærket hvilket hans stats afspejler. At han så ikke er så populær pga hans attitude og boldtab men han er ikke den eneste i truppen med det problem. Men Mos må være det svageste led oppe foran. Igor har i det mindste potentiale til mere
    Santin ER over the hill og har været det længe. Mange er hans "stats" på en sæson er mål på straffe. I de sidste mange år har Santin haft en kort periode i løbet af en sæson, hvor han er i "form" og har en lille målstime. Resten af sæsonen, og vi taler typisk to tredje dele af sæsonen er han altså piv ringe og brænder på samlebånd. Ja Santin brænder meget energi af og er egentlig ok løbevillig, men når han når til den sidste dribling eller den sidste afslutning, så fejler han totalt og har gjort det længe.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #145
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Indlæg
    129

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Santin ER over the hill og har været det længe. Mange er hans "stats" på en sæson er mål på straffe. I de sidste mange år har Santin haft en kort periode i løbet af en sæson, hvor han er i "form" og har en lille målstime. Resten af sæsonen, og vi taler typisk to tredje dele af sæsonen er han altså piv ringe og brænder på samlebånd. Ja Santin brænder meget energi af og er egentlig ok løbevillig, men når han når til den sidste dribling eller den sidste afslutning, så fejler han totalt og har gjort det længe.
    Det er så ikke helt korrekt. Han har scoret 80 mål ialt. 63 i superligaen og de 12 er på straffe. Det svarer til 19 % af de mål han har scoret i superligaen. Optællingen af assists er på 25. Men vi er da enige om at han er pivringe i perioder akurat som mange af de andre spillere. Ser man alene tilbage på foråret bliver man dybt bekymret for vores deltagelse i CL. Ikke mindst fordi Cornelius er blevet solgt og man har ikke forstærket truppen

    Stats er hentet fra
    nipsterstat og
    superstats
    Sidst redigeret af Jay-F. : 07.07.13 kl. 19:37

  15. #146
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Jay-F. Se meddelelser
    Det er så ikke helt korrekt. Han har scoret 80 mål ialt. 63 i superligaen og de 12 er på straffe. Det svarer til 19 % af de mål han har scoret i superligaen. Optællingen af assists er først opgjort fra 02/03 men er derfra på 25. Men vi er da enige om at han er pivringe i perioder akurat som mange af de andre spillere. Ser man alene tilbage på foråret bliver man dybt bekymret for vores deltagelse i CL. Ikke mindst fordi Cornelius er blevet solgt og man har ikke forstærket truppen

    Stats er hentet fra
    nipsterstat og
    superstats
    Jeg gad godt se en statistik over, hvor mange brændte chancer manden har brændt. Faktum er Santin aldrig har været en kvalitets afslutter foran mål. I alt for mange år har jeg set de meste oplagte chancer blive brændt af manden. Santin præstere kun en lille del af en sæson og det er altså ikke godt nok.

    Jeg er begyndt at Tvivle på kvalitets forstærkninger kommer fra CVs side. jeg tror nu nok der skal komme 1 eller 2 nye til truppen, men jeg tror det bliver en mellemvarer af kvalitet ( formentlig en fra superligaen eller Norge )

  16. #147
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    979

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Jeg mener Henok Goitom vil være en klasseangriber i FCK, nu har han igen egenhændigt sikret AIK en sejr i en lige kamp. Han vil være en perfekt og realistisk erstatning for Andreas Cornelius, tror jeg...
    Hellere selvglad, end stolt

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #148
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Indlæg
    129

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg gad godt se en statistik over, hvor mange brændte chancer manden har brændt. Faktum er Santin aldrig har været en kvalitets afslutter foran mål. I alt for mange år har jeg set de meste oplagte chancer blive brændt af manden. Santin præstere kun en lille del af en sæson og det er altså ikke godt nok.

    Jeg er begyndt at Tvivle på kvalitets forstærkninger kommer fra CVs side. jeg tror nu nok der skal komme 1 eller 2 nye til truppen, men jeg tror det bliver en mellemvarer af kvalitet ( formentlig en fra superligaen eller Norge )
    Uanset om man kan lide det eller ej så er han den næstmest scorende spiller for os. Andre har jo også brændt stribevis af chancer. Når vi snakker om at præstere er der mange af vores spillere der har svingende bundniveau. Foråret har været decideret skræmmende.

    De har pengene. Med salget af Cornelius og deltagelse i CL burde der være råd til forstærkinger uden at man behøver at købe sig fattig. Men vi trækker stadig med dyre og dårlige fejlkøb i Mos og Pape. Grindheim er vi heldigvis sluppet af med. Men det er en meget kortsigtet løsning hvis man ikke bruger penge på at højne kvaliteten i truppen. Ellers får vi nok at se til i superligaen. Jeg syntes nu der er kvalitet at hente i superligaen, Norge og Sverige hvis man vel om mærke vælger med omtanke. Men der er jo et eller andet galt hvis man ikke går ud og investerer
    Sidst redigeret af Jay-F. : 07.07.13 kl. 19:33

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #149
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Jay-F. Se meddelelser
    Uanset om man kan lide det eller ej så er han den næstmest scorende spiller for os. Andre har jo også brændt stribevis af chancer. Når vi snakker om at præstere er der mange af vores spillere der har svingende bundniveau. Foråret har været decideret skræmmende.

    De har pengene. Med salget af Cornelius og deltagelse i CL burde der være råd til forstærkinger uden at man behøver at købe sig fattig. Men vi trækker stadig med dyre og dårlige fejlkøb i Mos og Pape. Grindheim er vi heldigvis sluppet af med. Men det er en meget kortsigtet løsning hvis man ikke bruger penge på at højne kvaliteten i truppen. Ellers får vi nok at se til i superligaen. Jeg syntes nu der er kvalitet at hente i superligaen, Norge og Sverige hvis man vel om mærke vælger med omtanke. Men der er jo et eller andet galt hvis man ikke går ud og investerer
    Jeg taler ikke kun om foråret. Ja alle brænder chancer, men Santin har jo brændt exceptionelt meget over en lang årrække, kig du bare i historie arkivet. Og det kan godt være han er den næstmest scorende, men han har også haft en del år på bagen til at gøre det i. Jeg er sikker på hvilken som helst anden angriber kunne have præsteret en langt bedre statistik, med samme antal år som Santin no offence :).

    og ja der findes spillere man kan hente i Norge eller Sverige som også ville gøre det fint i Superligaen, men der er stor chance for de vil falde igennem internationalt. Jeg kan bare undre mig over at man ikke kan finde kvalitet uden for Norden. Der burde da være råd til at investere i Fremtiden for omkring 20-30 mill, når man ser på de penge FCK får fra CL og spillersalg. Der er rigeligt med overskud til at betale regninger fra Nordea, uden dog at kende regnskabet :)

  21. #150
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Indlæg
    129

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg taler ikke kun om foråret. Ja alle brænder chancer, men Santin har jo brændt exceptionelt meget over en lang årrække, kig du bare i historie arkivet. Og det kan godt være han er den næstmest scorende, men han har også haft en del år på bagen til at gøre det i. Jeg er sikker på hvilken som helst anden angriber kunne have præsteret en langt bedre statistik, med samme antal år som Santin no offence :).

    og ja der findes spillere man kan hente i Norge eller Sverige som også ville gøre det fint i Superligaen, men der er stor chance for de vil falde igennem internationalt. Jeg kan bare undre mig over at man ikke kan finde kvalitet uden for Norden. Der burde da være råd til at investere i Fremtiden for omkring 20-30 mill, når man ser på de penge FCK får fra CL og spillersalg. Der er rigeligt med overskud til at betale regninger fra Nordea, uden dog at kende regnskabet :)
    Igen folk har en tendens til at overdrive hvis der er en bestemt spiller man ikke kan lide. Jeg har hverken tid eller overskud til at gennemgå hvor mange brændte chancer manden har haft igennem tiderne. Men mindes ikke at han har brændt exceptionelt mange chancer. Jeg syntes bare ikke han er så dårlig som mange gør ham til. Vil hellere have Santin i truppen fremfor Pape og Mos :) Men skal vi ikke bare lade den ligger her så debatten ikke afspores :)

    Vi kan jo kun gætte på hvad deres indkøbsbudget er i FCK. Men de skyder sig selv i foden ved ikke at reinvestere nogle af pengene for at forstærke truppen væsenligt. Dels er vi langt fra sikre på at blive mestre næste år med det spil. Derudover risikerer vi at tabe med tennis-cifre i CL hvis man ikke får holdet til at fungere. Det går vel også ud over reklameværdien og tiltrækning af nye spillere

  22. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  2. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •