Side 12 af 101 FørsteFørste ... 291011121314152262 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 1506

Emner: Til- og afgange 2013 - Part III

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,368

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Jay-F. Se meddelelser
    En 2 divisionsspiller fra Tyskland. Ja ambitionerne er ganske høje. Er pengepungen så tom ?

    Så at gå efter Thorvaldsson, et bigtimeflop alle andre steder end i Sverige, som siden han sidst i Esbjerg beviste, at han slet ikke har niveauet til superligaen, er blevet 31, det er ambitiøst, men en tidligere U-landsholdsspiller fra Tyskland, som er vant til at spille for over 40.000 tilskuere i hver eneste hjemmekamp, og som i øvrigt har den statur, vi har brug for, det er uambitiøst? Jeg forstår det ærligt talt ikke. Det er ingen garant for, at Wagner skulle blive en succes her, men han kommer trods alt fra en stor klub i en liga, der vel er på niveau med den bedste danske. Det, der overrasker mig mest ved den her historie, er sådan set, at vi skulle kunne konkurrere på lønnen. Hertha har et budget, der formentlig er mindst dobbelt så stort som vores.
    HIC SUNT LEONES

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #167
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Indlæg
    129

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Så at gå efter Thorvaldsson, et bigtimeflop alle andre steder end i Sverige, som siden han sidst i Esbjerg beviste, at han slet ikke har niveauet til superligaen, er blevet 31, det er ambitiøst, men en tidligere U-landsholdsspiller fra Tyskland, som er vant til at spille for over 40.000 tilskuere i hver eneste hjemmekamp, og som i øvrigt har den statur, vi har brug for, det er uambitiøst? Jeg forstår det ærligt talt ikke. Det er ingen garant for, at Wagner skulle blive en succes her, men han kommer trods alt fra en stor klub i en liga, der vel er på niveau med den bedste danske. Det, der overrasker mig mest ved den her historie, er sådan set, at vi skulle kunne konkurrere på lønnen. Hertha har et budget, der formentlig er mindst dobbelt så stort som vores.
    Jeg har aldrig skrevet at vi skal gå efter Gunnar. Kun at han var et et muligt transfer emne. Det er folk der går i selvsving herinde.

  4. #168
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Jeg kender kun denne Sandro Wagner af navn, men jeg synes at han ser spændende ud, på trods af hans beskedne scoringssnit.

    * God størrelse - 194 cm / 90 kg
    * God alder - 25 år
    * Gode ungdomsmeritter - Bayerns akademi og adskillelige U-landskampe
    * En del kampe i Bundesligaen (og 2. Bundesliga)

    Kan ikke forstå at folk right of the bat afskriver ham på kryds og tværs. Sammenlignet med andre angribere der senere endte op som legender hos os - N'Doye og Allbäck comes to mind - synes jeg egentlig at han ser udmærket lovende ud. Går dog selvsagt ud fra at man scouter lidt på ham også, men umiddelbart synes jeg at han ser spændende ud.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #169
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Folk skal huske på hvor nogle af de tidligere topangribere i suppen er kommmet fra. Fall fra 3. eller 4. division i frankrig. Utaka fra belgisk 2. div. Movsisyan fra et midter/bundhold i USA. Pourie fra tyskland uden førsteholds erfaring..
    Jeg håber personligt selv at det ender med vi får fat i Sandro Wagner, det vil være et godt køb! Eneste minus er måske om han kan hive sig selv op motivationsmæssigt nå han skal til Slagelse,Haderslev,Randers osv?

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #170
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,544

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Kweuke fra Sparta Pragh er en bomstærk angriber, der sagtens vil kunne agere erstatning for Cornelius. Han har lavet over 30 mål i 74 kampe for Sparta Pragh, så han kan godt vinde vej til netmaskerne. Spørgsmålet er om der er interesse fra større klubber og han derfor er uden for vores rækkevidde.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #171
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Kunne dette rent faktisk være os?

    http://www.bold.dk/nyt/Dansk-duo-jagter-Malmoe-anfoerer

    Som jeg læser det, er det skribentens egen tolkning at det drejer sig om FCN og BIF.

    Er der nogen, der kender til Jiloan Hamad og kan komme med et miniportræt af ham, samt en vurdering af om han ville passe til FCK?

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #172
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Måske er der en dobbeltsigning på vej med Sandro Wagner og Pourie :) forhåbentlig santin eller mos på vej ud :) Og jeg hader ikke Santin synes han har gjort det godt overall men han har mistet meget selvtillid illøbet af de sidste 2 år desværre :(

  13. #173
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Kunne dette rent faktisk være os?

    http://www.bold.dk/nyt/Dansk-duo-jagter-Malmoe-anfoerer

    Som jeg læser det, er det skribentens egen tolkning at det drejer sig om FCN og BIF.

    Er der nogen, der kender til Jiloan Hamad og kan komme med et miniportræt af ham, samt en vurdering af om han ville passe til FCK?

    Mvh

    zebos
    Check lige artiklen igen. Den er opdateret med lidt interview der udelukker bif, samt en hentydning om at europæisk bold er vigtigt for ham. Uden at kende ham, så lyder han interessant, især når man tænker på bolanos' flirterier med at komme videre. Men lad mig bare tage forskud på glæderne og kræve CV rauset for (måske) endnu engang at kigge på skandinavien :)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #174
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Først brokker i jeg over at vi kun henter spillere fra de dårlige ligaer i norden. Når vi så angiveligt kigger mod et af de større lande, så brokker i jeg over at ambitionsniveauet er for lavt. Hvad er det egentlig folk regner med? At vi henter spillere der scorer mange mål i 2. bundesliga eller med et OK scoringsgennemsit i 1. bundesliga? Tror i ikke at sådan spillere har mere fornuftige ting at lave, end at tage til København?

    Hvis vi skal kigge imod de store fodboldnationer, så vil det uundgåeligt være spillere som ham her vi kan hente.


  16. #175
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Nu kan jeg se at Harmeet Singh, ikke har fået så meget spilletid i Feyenoord. Der har tidligere været meldt om interessere i ham fra FC Københavns side.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Harmeet_Singh_(footballer)
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...dansk-soegelys
    http://www.tipsbladet.dk/content/fck...vil-spille-fck

    Ville han være et realistisk bud på en forstærkning til midtbanen? Holland er jo et marked vi kigger på.

    Derudover ser det ud til at vores interesse i Wagner ikke er en and, men at Hertha ikke vil slippe ham:
    http://www.bold.dk/nyt/Hertha-Slippe...Wagner-til-FCK

    Eller også er det simpel forhandlingstaktik.

    Og her Tipsbladets korte vurdering af FCKs rolle i transfervinduet:
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...skal-ske-noget


    Mvh

    zebos
    Sidst redigeret af zebos : 08.07.13 kl. 12:40
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  17. #176
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Jiloan Hamad er en super dygtig fodboldspiller, jeg har set ved flere lejligheder. Som jeg har skrevet før herinde, så jeg ham rigtig gerne i den hvide trøje. Han har et rigtig godt skud fra distancen (med begge ben), slår gode indlæg, og er dygtig 1v1. Youtube-videoer kan være temmelig taknemmlige. Men her kan i få et lille indtryk af hans kompetencer.

    http://www.youtube.com/watch?v=2uXHckc9y0w

    CV køb!

    Mvh. Dennis Jørgensen

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #177
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Andreas Baes skal angiveligt udlejes igen. Han er ikke med på træningslejren i Østrig og det ligner et farvel til vinter.

    http://www.bold.dk/nyt/FCK-talent-skal-igen-udlejes

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #178
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Så røg Marcus Berg til Panathinaikos:
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...-panathinaikos

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  22. #179
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,544

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Kender intet til Sandro Wagner, men at afskrive ham pga. det niveau han spiller på er helt hul i hovedet. 2. bundesliga er ikke bare på niveau med superligaen, men også bedre. Der er altså en grund til at AGF, Randers, FCM osv. ryger ud af europa til hold som Dela Gori, Lausanne og Young Boys. Vores liga er enddog meget svag vil jeg mene. Jeg tror meget vel Wagner kunne blive en succes her os os, umiddelbart ser det i hvert fald ud til han scorer når han får chancen hos Hertha.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #180
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Kender intet til Sandro Wagner, men at afskrive ham pga. det niveau han spiller på er helt hul i hovedet. 2. bundesliga er ikke bare på niveau med superligaen, men også bedre. Der er altså en grund til at AGF, Randers, FCM osv. ryger ud af europa til hold som Dela Gori, Lausanne og Young Boys. Vores liga er enddog meget svag vil jeg mene. Jeg tror meget vel Wagner kunne blive en succes her os os, umiddelbart ser det i hvert fald ud til han scorer når han får chancen hos Hertha.
    Jeg tror du overvurdere 2. Bundesliga og undervurdere ovennævnte hold. 'Vores' liga er ikke mere svag end at (på papiret), bedre spillere end Sandro Wagner, har floppet totalt. Så pas lige dit eget hul i hovedet før du bliver alt for bombastisk i dine subjektive udtalelser. ;-)

    Anyway, det lyder da som en interessant idé med Sandro Wagner, men også lidt. . kedelig. :-/
    6

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  2. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •