Side 15 af 101 FørsteFørste ... 5121314151617182565 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 1506

Emner: Til- og afgange 2013 - Part III

  1. #211
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Vil være et mere interessant køb end Sandro Wagner i mine øjne, men nu må vi se hvad der dukker op.
    Vi ender sikker med Diouf + Mos i angrebet...

  2. #212
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Vil være et mere interessant køb end Sandro Wagner i mine øjne, men nu må vi se hvad der dukker op.
    Vi ender sikker med Diouf + Mos i angrebet...
    I så fald vil jeg indkalde til massedemonstration på P. B. Vej, imod CVs fremtidige engagement i klubben. Men lur mig om der ikke sker noget :)

    Mvh. Dennis Jørgensen

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #213
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Med hensyn til Lasogga, så må det være en and. Han er et stort tysk angrebstalent, som Hertha kunne sælge dyrt til stort set alle de andre klubber i Bundesligaen. Men rart, at der endeligt er lidt rygter at forholde sig til.

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #214
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    5

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Nej CV har ikke travlt vinduet lukker først den 31/8 så der er god tid til at finde de rigtige spiller,
    og 31/8 er der kun spillet 6 kampe af den nye sæson.

  7. #215
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Med hensyn til Lasogga, så må det være en and. Han er et stort tysk angrebstalent, som Hertha kunne sælge dyrt til stort set alle de andre klubber i Bundesligaen. Men rart, at der endeligt er lidt rygter at forholde sig til.
    Nu vi er ved tyskerne, så kunne det da være rart med nogle stykker af dem i truppen, for hvis der er en egenskab de besidder, så er det viljen til sejr. De giver ALDRIG op! En egenskab der har været sporløst forsvundet fra vores hold i alt for lang tid, hvis vi ser bort fra Farum-kampene.

    Og så er tysk fodbold det nye shit! :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen

  8. De følgende 12 brugere er enige:

  9. #216
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,541

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Lau_HC Se meddelelser
    Jeg tror du overvurdere 2. Bundesliga og undervurdere ovennævnte hold. 'Vores' liga er ikke mere svag end at (på papiret), bedre spillere end Sandro Wagner, har floppet totalt. Så pas lige dit eget hul i hovedet før du bliver alt for bombastisk i dine subjektive udtalelser. ;-)

    Anyway, det lyder da som en interessant idé med Sandro Wagner, men også lidt. . kedelig. :-/
    Nu er det jo en del af det at deltage på et debat-forum, at man kommer med sine subjektive vurderinger. Men hvis du ikke er til den slags, skulle du måske selv holde dig fra subjektive og bombastiske udmeldinger som, "'Vores' liga er ikke mere svag end at (på papiret), bedre spillere end Sandro Wagner, har floppet totalt" ;-)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #217
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    61

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Er der nogen der ved hvad Vingaard er blevet solgt for?
    Synes ikke jeg kan se det nogen steder. Jeg gætter et sted mellem 2 og 5 mio?

  12. #218
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    254

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Vi ved det alle, og regner det jo også for givet at der kommer forstærkninger til, men alligevel bekymrende at lure på holdet lige nu. 20 mand (og derfor ikke medregnet hvad der måtte blive flyttet op fra SOC, omend INGEN af disse formodes at være i nærheden af at kunne gøre en forskel fra start....som sidste år).

    Og af disse 20 regner jeg (my humble opinion) følgende 9 der hverken burde være i en ideal opstilling, og derfor heller ikke repræsentere nogen nævneværdig styrke ved indskiftning i løbet af en kamp: Kim C., Busk, Remmer, Michael Jakobsen, TK, Toutouh, Pape Diouf, Mos og Santin. Hård dom over nogen, måske. Santin og TK kunne måske forstærke lidt i løbet af en Superliga kamp når modstanderen er ved at være mør.

    Det efterlader faktisk kun 11 spillere, der så by default bliver "min" ideal opstillingen: Wiland, LJ, KS, RS, PB, Bolanos, Delaney, Claudemir, Rurik, NJ og Igor.

    Der må godt snart ske en hel del.....

  13. #219
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Mikkandro Se meddelelser
    Undskyld hvad? Det har da ligget i kortene i over et halvt år at Vingaard næppe havde en fremtid i København.
    Det er jeg helt enig i, hvad jeg merer er at historien først når pressen få timer før skiftet skete !
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #220
    BigDumbFate Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Mighty Lions Se meddelelser
    Det er jeg helt enig i, hvad jeg merer er at historien først når pressen få timer før skiftet skete !
    Hvordan kan det være et problem?
    Det er jo altså et børsnoteret selskab det her, og i den henseende er det godt nok rart at koncernen er blevet god til at holde kortene tæt til kroppen, og ikke få næse på næse fordi man ikke kan holde kæft.

    Jeg er med på at silly-season er lidt sjovere når rygterne kører i vildskab, men seriøsiteten bliver godt nok ikke højnet af det.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #221
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    190

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Jeg synes også det har været fedest med de signinger der er kommet lidt ud af det blå, i stedet for dem hvor der har været rygter om det i 7 dage så man stille og roligt bare har vænnet sig til at når ja, den spiller kommer til klubben.

    Men sådan som det ser ud lige nu, er jeg i hvertfald fuldkommen ligeglad med hvordan forspillet er for de signinger der kommer. De skal bare komme.
    Denis Fucking Vavro

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #222
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Og det ser ud til at du fik ret :o)!

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2036813.ece

  20. #223
    BigDumbFate Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af ntrm Se meddelelser
    Og det ser ud til at du fik ret :o)!

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2036813.ece
    Ha ja det var sgu rart.

    Fik et gigantisk chok da jeg hoppede ind på eb.dk og så overskriften "Kontraktløs bif-profil skifter til rivaler" med tilhørende billede af den ulidelige knægt. Stor var lettelsen da det gik op for mig det var FCN han tager til.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #224
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,024

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af BigDumbFate Se meddelelser
    Hvordan kan det være et problem?
    Det er jo altså et børsnoteret selskab det her, og i den henseende er det godt nok rart at koncernen er blevet god til at holde kortene tæt til kroppen, og ikke få næse på næse fordi man ikke kan holde kæft.

    Jeg er med på at silly-season er lidt sjovere når rygterne kører i vildskab, men seriøsiteten bliver godt nok ikke højnet af det.
    Der er ingen der siger at det er et problem. Mighty Lions nævner netop tidligere at det er imponerende så tæt kortene bliver holdt.
    mvh. Kasper!
    Wiland
    Ankersen - Antonsson - Zanka - Augustinsson
    Kusk - Kvist - Delaney - Jørgensen
    Cornelius - Pourié

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #225
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,164

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Kunne dette rent faktisk være os?

    http://www.bold.dk/nyt/Dansk-duo-jagter-Malmoe-anfoerer

    Som jeg læser det, er det skribentens egen tolkning at det drejer sig om FCN og BIF.

    Er der nogen, der kender til Jiloan Hamad og kan komme med et miniportræt af ham, samt en vurdering af om han ville passe til FCK?

    Mvh

    zebos
    Med FCN's seneste indkøb i mente, så skulle det da i hvert fald være lidt underligt , hvis de også henter Hamad. De har nu et overflod af dygtige offensive spillere. Faktisk lidt skræmmende sammenlignet med vores snart meget tynde trup.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  2. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •