Side 2 af 101 FørsteFørste 123451252 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 1506

Emner: Til- og afgange 2013 - Part III

  1. #16
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Fordi en gris løber hurtigere end en skildpadde, kan man ikke kalde grisens løbeegenskaber en kompetence. Derfor har Claudemir heller ikke nogen kompetencer :)

    Jeg ønsker også nyt blod til midtbanen, og jeg er enig i, at de nok næppe begge bliver solgt. Derfor er det alfa omega, at det er Claudemir, der bliver solgt, hvis der skal ske noget nyt på midtbanen.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Fordi en gris løber hurtigere end en skildpadde, kan man ikke kalde grisens løbeegenskaber en kompetence. Derfor har Claudemir heller ikke nogen kompetencer :)

    Jeg ønsker også nyt blod til midtbanen, og jeg er enig i, at de nok næppe begge bliver solgt. Derfor er det alfa omega, at det er Claudemir, der bliver solgt, hvis der skal ske noget nyt på midtbanen.
    Det er vel en kompetence at være bedre til at score mål end F.eks TK :p

    Så ja, hvis der skal ske noget på den midtbane så skal TK sælges :)

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #18
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Mod tåber kæmper selv guder forgæves...

    TK blev købt ind som breddespiller, og han er formentlig på en kontrakt, der minder om en breddespillers. Claudemir blev købt ind som profil, og han er formentlig meget mere løntung. TK kan smides på bænken, det kan Claudemir ikke. Derfor er det Claudemir, der skal forlade FCK for at gøre plads til en ny midtbane.

    Desuden kan Claudemir indbringe klubben flere midler ved salg + sparet løn, end TK kan. Og Delaneys chance bliver også større, hvis det er Claudemir, der forlader klubben.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Mod tåber kæmper selv guder forgæves...

    TK blev købt ind som breddespiller, og han er formentlig på en kontrakt, der minder om en breddespiller. Claudemir blev købt ind som profil, og han er formentlig meget mere løntung. TK kan smides på bænken, det kan Claudemir ikke. Derfor er det Claudemir, der skal forlade FCK for at gøre plads til en ny midtbane.

    Nu nævner du løntung. Jeg tror nu nok FCK har råd skal du se, også når Grindheim forlader FCK. Desuden taler jeg ikke om lønnen, Men hvem der er bedre af de 2 herrer. Og her syntes jeg Claudemir er en smule bedre, dog ikke meget :). Jeg kan hellere ikke se det fornuftige at have TK på bænken. Marginal spiller/ kulturbærer eller ej så skal TK bare væk. 6 år i klubben, uden at gøre større væsen af sig selv ud over at spille sidelæns. Så hellere satser på en ung marginal spiller som har fremtiden foran sig samt købe en profil til midten.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #20
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu nævner du løntung. Jeg tror nu nok FCK har råd skal du se, også når Grindheim forlader FCK. Desuden taler jeg ikke om lønnen, Men hvem der er bedre af de 2 herrer. Og her syntes jeg Claudemir er en smule bedre, dog ikke meget :). Jeg kan hellere ikke se det fornuftige at have TK på bænken. Marginal spiller/ kulturbærer eller ej så skal TK bare væk. 6 år i klubben, uden at gøre større væsen af sig selv ud over at spille sidelæns. Så hellere satser på en ung marginal spiller som har fremtiden foran sig samt købe en profil til midten.
    Vi er tydeligvis helt enige i, at der skal en ny midtbane til, og at der skal satses på en ung spiller med fremtiden foran sig, Delaney. Hvad du tydeligvis ikke forstår, er, at Claudemir er den af de 2, der skal sælges, for at det kan lade sig gøre.

    Du er tydeligvis alt for blændet af din TK-foraget, til at du kan anskue tingene fornuftigt.

  9. #21
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Og Delaneys chance bliver også større, hvis det er Claudemir, der forlader klubben.
    Du mener TK. Delaneys chance for spilletid som defensiv midt bliver større hvis TK, som også spiller den defensive midtbane eller Kvist pladsen, forlader klubben. Hvis Claudemir forlader klubben bliver vi nødt til at hente en mere offensiv betonet midtbanespiller ind, mest sandsynligt nok en Casper Sloth fra AGF. Fordi hvis Claudemir forlader klubben mister vi nogle offensive kvaliteter både i pasningsspillet og specielt i løb uden bold som TK slet ikke har i arsenalet. Eller Delaney for den sags skyld.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Vi er tydeligvis helt enige i, at der skal en ny midtbane til, og at der skal satses på en ung spiller med fremtiden foran sig, Delaney. Hvad du tydeligvis ikke forstår, er, at Claudemir er den af de 2, der skal sælges, for at det kan lade sig gøre.

    Du er tydeligvis alt for blændet af din TK-foraget, til at du kan anskue tingene fornuftigt.
    Jeg kan fint anskue tingene fornuftigt. tror nu mere det er omvendt.

    Det behøver ikke nødvendigvis at være Claudemir før det kan lade sig gøre. Både TK og claudemir minder rimelig meget om hinanden, dog er Claudemir mere målfarlig end TK. Delaney har jo haft fremtiden foran sig længe, men er primært blevet brugt på kanten, hvor han tydeligvis ikke har sin bedste kompetencer. HVIS man vil satse på Delaney ( som også har en tendens til at blive lidt for ofte skadet ) så kan man snildt købe en midtbane profil til at supplere ham og have Claudemir på bænken.

    Det eneste grund til du hellere vil have TK er pga. Claudemir er mere løntung ?. Så vidt jeg ved kender både du og jeg ikke de økonomiske forhold når vi taler Lønnen hos forholdsvis Claudemir og TK....

  12. #23
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Du mener TK. Delaneys chance for spilletid som defensiv midt bliver større hvis TK, som også spiller den defensive midtbane eller Kvist pladsen, forlader klubben. Hvis Claudemir forlader klubben bliver vi nødt til at hente en mere offensiv betonet midtbanespiller ind, mest sandsynligt nok en Casper Sloth fra AGF. Fordi hvis Claudemir forlader klubben mister vi nogle offensive kvaliteter både i pasningsspillet og specielt i løb uden bold som TK slet ikke har i arsenalet. Eller Delaney for den sags skyld.
    På nuværende tidspunkt ville selv Morten Bertolt være en forstærkning til vores midtbane. Fremtidens FCK-midtbane har hverken TK eller Claudemir i start-11'eren. Den har forhåbentlig en offensiv profil a la Jakob Poulsen og så Delaney. Delaney skubber TK ud som back-up/rotationsspiller. Claudemir som back-up/rotationsspiller ville aldrig fungere, det ville skabe splid. Hele mit præmis gik ud på, at vi skal skabe fremtidens FCK-hold i den kommende sæson, og der er hverken Claudemir eller TK med. Men for at lave den bedste overgang, er det Claudemir der skal sælges først.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    På nuværende tidspunkt ville selv Morten Bertolt være en forstærkning til vores midtbane. Fremtidens FCK-midtbane har hverken TK eller Claudemir i start-11'eren. Den har forhåbentlig en offensiv profil a la Jakob Poulsen og så Delaney. Delaney skubber TK ud som back-up/rotationsspiller. Claudemir som back-up/rotationsspiller ville aldrig fungere, det ville skabe splid. Hele mit præmis gik ud på, at vi skal skabe fremtidens FCK-hold i den kommende sæson, og der er hverken Claudemir eller TK med. Men for at lave den bedste overgang, er det Claudemir der skal sælges først.
    Fint du vil bruge TK som bænkspiller. Men hvad er det lige du tror TK ville kunne bringe som back up spiller. Manden har NADA kompetencer. både defensivt og især offensivt, her er Claudemir marginalt bedre end TK. og hvor ved du fra at claudemir som rotationsspiller ville skabe splid ? tvært imod. Jeg har kun set positivt i manden, bedst illustreret oppe i OB, hvor han scorer og løber hele vejen ned til Wiland og trøster ham :)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #25
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Claudemir er en profil på holdet (selvom han ikke spiller som en), han går i byen i weekenderne, han skraber frustrations-røde kort til sig (FCM-kampen og en af de sidste kampe i sæsonen), og så blev han valgt til All star CL-teamet i det gyldne CL-år. Trust me, han ville ikke tage til takke med en bænkeplads. Og i øvrigt en dyr bænkevarmer at have siddende. Vejen til førsteholdet er tydeligvis kortere for de unge talenter, hvis den går over TK end over Claudemir.

    Dit påstand om at TK ikke har nogen som helst kompetencer, er komplet dum. Han er fast starter på holdkortet og har været det i flere år. Han har alle de kompetencer, der kræves af en solid breddespiller i FCK's trup.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Claudemir er en profil på holdet (selvom han ikke spiller som en), han går i byen i weekenderne, han skraber frustrations-røde kort til sig (FCM-kampen og en af de sidste kampe i sæsonen), og så blev han valgt til All star CL-teamet i det gyldne CL-år. Trust me, han ville ikke tage til takke med en bænkeplads. Og i øvrigt en dyr bænkevarmer at have siddende. Vejen til førsteholdet er tydeligvis kortere for de unge talenter, hvis den går over TK end over Claudemir.

    Dit påstand om at TK ikke har nogen som helst kompetencer, er komplet dum. Han er fast starter på holdkortet og har været det i flere år. Han har alle de kompetencer, der kræves af en solid breddespiller i FCK's trup.
    Jeg syntes mange af din påstande er ren spekulation mhs til claudemir både når vi taler lån og din profeti vedr. han ikke vil tage til takke med en bænkplads ( det er det vel ingen prof fodboldspillere der vil være ). Og når jeg mener kompetencer så mener jeg stærke kompetencer så som at være rigtig god til 1 ting. TK er ingen af delene både off og def er han svag. alt for ordinær. Og når vi taler breddespiller syntes jeg godt de må kunne noget mere end at spille sidelæns som TK

    Ja han har været på holdkortet siden Kvist forlod FCK. Og det er altså ikke gået særlig godt ( mildt sagt ) men det er jo ikke hans skyld. Det er CVs at der ikke blev købt kvalitet efter man sagde farvel til Kvist.

    Og så kunne man vende den om vedr. din påstand om Claudemir er usaglig ? når du ikke har noget konkret at basere det på. både når det kommer til Løn og hans evner når det kommer til at skabe splid i truppen.

    Det eneste vi bliver enige om er at Både TK og Claudemir ikke er gode nok til Start 11. og det er også fint for mig, hvis der ingen af de 2 der starter inde :)
    Sidst redigeret af EraZ : 29.06.13 kl. 20:43

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    EraZ og vestjyde-fcker:

    Kan i ikke tage den der snak i PMs? Nu er der lige blevet startet en ny tråd, hvor trådstarter har lagt et stort arbejde i at gøre tråden mere overskuelig. Så nøjes med at forholde jer til hvilke spillere i selv tænker skal ind eller ud og hvorfor i selv syntes det, så vi slipper for de her mudderkasterier, primært vestjyden-fcker's små fornærmelser. Der er masser af andre tråde hvor der kan debateres om nuværende spilleres plads i truppen i forhold til hinanden.

    Det ville være rart hvis man bare en gang imellem kan klikker sig ind for at læse nye indlæg om transfers og der så rent faktisk ER nye transfer forslag. ;)
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    EraZ og vestjyde-fcker:

    Kan i ikke tage den der snak i PMs? Nu er der lige blevet startet en ny tråd, hvor trådstarter har lagt et stort arbejde i at gøre tråden mere overskuelig. Så nøjes med at forholde jer til hvilke spillere i selv tænker skal ind eller ud og hvorfor i selv syntes det, så vi slipper for de her mudderkasterier, primært vestjyden-fcker's små fornærmelser. Der er masser af andre tråde hvor der kan debateres om nuværende spilleres plads i truppen i forhold til hinanden.

    Det ville være rart hvis man bare en gang imellem kan klikker sig ind for at læse nye indlæg om transfers og der så rent faktisk ER nye transfer forslag. ;)
    Beklager, du har selvfølgelig ret. Jeg har dog ikke mere at sige til vestjyde-fcker :)

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Det her er fra AlexFCK i den foregående transfertråd

    Når vi alligevel er igang med at "namedroppe", så så jeg gerne at vi afgav et bud på Meme Tchité som virker til at være røget ud i kulden i Club Brügge. Jeg blev i hvert fald imponeret over ham, da vi for et par på siden mødte Standart Liege i Europa League. Han er en teknisk velfunderet og ekstrem hurtig angriber, som har vist sig som målfarlig i en årrække både i Spanien og i Belgien.

    Youtube
    Youtube
    Jeg synes ikke det er at namedroppe, at foreslå Tchité som en mulighed. Faktisk synes jeg, at det er et ganske godt bud, fordi han rammer ind under de ofte brugte kriterier. Jeg kan selvfølgelig nemt huske forkert, men jeg mindes ikke, at vi har hentet andre angribere end Mate Sestan, Mark Robins, Sibusiso Zuma og Igor Vetokele, som ikke enten havde spillet i Skandinavien tidligere, eller havde spillet mod os i en europæisk kamp. Det er godt nok ikke så længe siden, at vi købte Vetokele, og det er da også allerede blevet noteret, at Jacobs tages kraftigt med på råd om en ny angriber. På den anden side taler statistikken stadig for, at vi køber en spiller, der følger mønsteret. Derfor har jeg ikke nævnt nogen, der falder udenfor i det her gæt. Jeg har heller ikke begrænset det til typer, der skal minde om Cornelius. Dels bliver feltet i så fald ret snævert, dels tror jeg ikke det er et krav. I øvrigt vil jeg lige påpege, at jeg ikke nødvendigvis ser den nævnte strategi som dårlig. Jeg ved jo godt, at rigtig mange mener, at spillere fra Sverige og Norge per definition må være elendige. Jeg synes bare, at det er på grænsen til absurd at tro, for selvom der ganske rigtigt er mange middelmådige spillere, har begge ligaer produceret flere virkelig dygtige spillere. Holdene er måske til gengæld knap så gode.

    Nikola Djurdjic er et serbisk monster. For fire år siden kom han til Haugesund, som han var med til at hjælpe til oprykning til Tippeligaen. Han var hos klubben i tre sæsoner og i dem alle bombede han løs, hvorefter Helsingborg lejede ham. Jeg er ikke klar over, hvorfor de kun lejede ham for en kortere periode, men i hvert fald inkluderede aftalen en frikøbsklausul. Han fortsatte med at score mange mål, men da kontrakten udløb, havde Helsingborg ikke råd til at købe ham fri. Det havde til gengæld Greuther Fürth, hvor han har spillet i denne sæson. Stadig ivrigt scorende, men ikke nok til at klubben reddede sig i Bundesligaen. Det er så her, at det muligvis bliver interessant, for han har selv udtalt, at han ikke har den store interesse i at spille i 2. Bundesligaen. Samtidig spekulerer flere tyske medier i, at han er blandt op til fire spillere, som klubben kan ende med at sælge efter nedrykningen, hvilket klubben forresten selv har afvist kategorisk. Han har i sagens natur tiltrukket sig pæn interesse fra andre tyske klubber, så måske er han allerede ude af vores rækkevidde, men jeg tror egentlig ikke, at vi er komplet uden chance. En af hans største grunde til at ville væk er, at han meget direkte har fået at vide af den serbiske landstræner, at han nok ikke kigger så meget mod 2. Bundesligaen, når han skal finde sine landsholdspillere. Til gengæld vil han selvfølgelig kigge rigtig meget efter Champions League, og når det åbenbart er så vigtigt for Djurdjic, vil det måske være mere interessant end en bundklub i Bundesligaen. Djurdjic er god med begge ben, han er rimelig med hovedet, han er både stærk med ryggen til målet og samtidig ret bevægelig og god til at tage de rigtige løb. Han har en fin teknik og kan gå med i kombinationer. Umiddelbart synes jeg, at hans største svaghed er, at han ikke er alt for hurtig.

    Marcus Berg er i den grad ude i kulden hos Hamburg. Noget af det første Oliver Kreuzer gjorde, da han erstattede Frank Arnesen som sportschef var, at han bandlyste Berg og to andre fra holdets træninger. Ifølge ham selv burde det sende et tydeligt signal til spillerne, og det kan der jo være noget om. Angiveligt skulle Hamburg være villige til at lade ham skifte gratis, forudsat at de får en pæn del af en eventuel fremtidig overgangsum fra en tredje klub. For ret kort tid siden blev Berg kraftigt sat i forbindelse med et skifte til Panathinaikos, men på det sidste er der ikke rigtig sket noget i den forbindelse. Nogle medier påstår at det skyldes, at Berg er ved at forhandle en slags aftrædelsesordning med Hamburg. IFK Gøteborg er mere end villige til at tage ham tilbage, og faktisk har han på det seneste åbnet en smule op for det. Direkte adspurgt har han sagt, at det formentlig ikke er førsteprioritet, men at han slet ikke vil afvise det, samt at Allsvenskan er bedre end længe. Jeg ved så ikke, om han kun vil overveje netop IFK Gøteborg, hvis han vender tilbage til Skandinavien. Han er nok den af de her fire, der som type minder mest om Cornelius, uden dog at være en kopi. Berg er en stor og stærk angriber, der primært er rigtig dygtig i boksen. Han er desuden god med ryggen mod mål og har et fint hovedspil.

    Alejandro Bedoya minder omvendt formentlig mindst om Cornelius. Faktisk er Bedoya nok i virkeligheden mere en playmakertype, eller i hvert fald mere oplagt som erstatning for Santin. Det synes jeg nu ikke udelukker ham, som jeg har nævnt tidligere. Han har imponeret rigtig meget i Allsvenskan, først i tre sæsoner hos Ørebro og senest i to halve sæsoner hos Helsingborg. I mellemtiden spillede han for Rangers, men valgte at skifte væk fra dem, da alle de økonomiske problemer ramte dem og de blev tvangsnedrykket. Bedoya er blevet udtaget til Gold Cup lige om lidt, så han står i princippet uden kontrakt, fordi den nuværende udløber, inden han kan nå at spille flere kampe for Helsingborg. De vil naturligvis meget gerne beholde ham, men så sent som forleden dag opgav de angiveligt efter mange forsøg. Bedoya er en intelligent spiller, der er dygtig til at sætte sine medspillere op. Han er god til at finde rummene mellem midtbane og angreb, ligesom han tager mange gode dybdeløb, og det er ikke fordi han ikke er særlig hurtig, men fordi han forstår at time det rigtigt. Han sparker godt med begge ben, men er til gengæld ikke særlig imponerende i hovedspillet. Hans ikke voldsomt imponerende fysik til trods, spiller han ganske fint med ryggen til målet.

    Teteh Bangura var en kæmpe succes i Allsvenskan for nogle år siden, da han spillede for AIK Solna. Ligesom Cornelius blev han solgt efter sin flotte debutsæson for det, der i hvert fald dengang var transferrekord for Bursaspor. Han er dog ikke blevet den ønskede succes i Tyrkiet, og selvom han egentlig scorede pænt med mål i sin første tid i klubben, blev han i februar lejet ud til Sanliurfaspor i den næstbedste tyrkiske række. Kort inden havde træneren, der hentede Bangura til, sagt op, og den nye chef ville åbenbart hellere bruge andre spillere. I ti kampe for Sanliurfaspor er det endnu ikke lykkedes Bangura at score. Hans lejemål udløber i slutningen af juli. Et potentielt problem for os kan blive, at Bangura eftersigende hæver en fyrstelig løn i Tyrkiet. Han har et brag af et højreben, som han desuden bruger til at afslutte fra næsten alle tænkelige vinkler. Han er ret bevægelig og aggressiv, samtidig med at han har næsen for at være på det rigtige sted, på det rigtige tidspunkt. Han er stadig meget ung og det giver sig blandt andet udslag i, at han ikke har et så godt blik for sine medspillere. Nu har jeg vist aldrig i mit liv set en kamp fra den tyrkiske liga, så jeg bygger det på hans tid i Sverige og man kan jo altså ikke afvise, at han er blevet bedre til det den seneste tid.

    Jeg tror egentlig ikke, at vi køber nogle af de fire, og strengt taget vil jeg også have det okay med det, hvis vi henter en spiller, jeg aldrig har hørt om før. Trods alt er det dog nogle spillere, som jeg ville være ret godt tilfreds med og som jeg samtidig ikke synes er urealistiske. Vi er uden tvivl på øverst mulige hylde, men det er så også vores topscorer og klart bedste angriber, vi er nødt til at erstatte. Sådan noget koster og det både håber og tror jeg på, at vi er villige til at acceptere.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  24. De følgende 10 brugere er enige:

  25. #30
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Marcus Berg. Han er nok den af de her fire, der som type minder mest om Cornelius, uden dog at være en kopi. Berg er en stor og stærk angriber, der primært er rigtig dygtig i boksen. Han er desuden god med ryggen mod mål og har et fint hovedspil.
    Tænker du på Marcus Rosenberg? Marcus Berg er tre centimeter højere end Mos Abdellaoue og minder som type vel mest om Fredrik Berglund, bare på et helt andet niveau. God i dybden, god med begge ben, typisk forreste stolpe angriber hvor Cornelius var en bagerste stolpe af slagsen.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  2. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •