Side 4 af 101 FørsteFørste 12345671454 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 1506

Emner: Til- og afgange 2013 - Part III

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    57

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Ja det er tydeligt, at vi lægger væsentligt mere energi i talentudviklingen end tidligere.

    Her en omfattende uddybning af skiftet, set fra FK Ørns vinkel: http://www.orn-horten.no/artikkel.ht...d=15&bind@0=15

    Dejligt, at man kan få lejlighed til at læse mere om de bagvedliggende mekanismer og præmisser, som ikke får så meget spalteplads i den almindelige presse.

    Desuden kan man læse af ovenstående artikel, at det er helt forkert, hvad Onside skriver her, når det kommer til Julians meritter i den norske 4. div.

    FCK har et profesjonelt opplegg, og Julian har flotte foreldre som vil gi ham nødvendig oppfølging.
    Betryggende at vide, at Julian har flotte forældre ;-).

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af DanDruff Se meddelelser
    Ja det er tydeligt, at vi lægger væsentligt mere energi i talentudviklingen end tidligere.

    Her en omfattende uddybning af skiftet, set fra FK Ørns vinkel: http://www.orn-horten.no/artikkel.ht...d=15&bind@0=15

    Dejligt, at man kan få lejlighed til at læse mere om de bagvedliggende mekanismer og præmisser, som ikke får så meget spalteplads i den almindelige presse.

    Desuden kan man læse af ovenstående artikel, at det er helt forkert, hvad Onside skriver her, når det kommer til Julians meritter i den norske 4. div.



    Betryggende at vide, at Julian har flotte forældre ;-).
    Og så kan jeg også godt lide at deres direktør, hr. Ramberg, omtaler SOE som et af Europas bedste akademier. Skal vi nu ikke lige spise brød til? :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Nørder fodbold alle steder - FCKnews.com - Fooz.dk - Thinktoscore

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Weeelo Se meddelelser
    Held og lykke til Grindheim i Norge. Dagens bedste nyhed :-)


  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Stærkt arbejde, Weelo. Virkelig.

    Mht. transfersnakken er jeg flere gange tidligere kommet halsende ind fra højre med bud på forstærkninger fra det hollandske. De sidste jeg var om var vist Lorenzo Ebecilio og Aras Özbiliz, som begge, senere, blev handler for omkring 1 mio. euro stykket. Og gode kantspillere findes der jo i hobevis af dernede. Aktuelt er det Joshua John og Tobias Sana der formentlig kan hentes for en fornuftig penge. Det skulle da være muligt. Sidstnævnte mener jeg dog ikke er helt god nok til en startplads hos os. Han er hurtig og god til at udfordre, men han er meget svingende i sine præstationer og virker ikke voldsomt god taktisk. Bevares, ikke at han er dårlig. Slet ikke. Han vil, tror jeg, kunne gøre det noget bedre end Rurik Gislason.

    Til den centrale midtbane er jeg helt lost. Jeg har ikke føling med, hvem der er mulige at få fat i, som virker skræddersyet til vores hold. Måske Vadim Demidov. Mener han spillede en solid defensiv midtbane, i en længere periode i Rosenborg.

    I angrebet kunne det efter min mening have været perfekt, med en bunderfaren, og kæmpestor gut, som John Carew, som erstatning for Andreas Cornelius. Han ville være rigtig, rigtig god i superligaen, tror jeg, og ok internationalt. Men han er måske for gammel, ikke i form og, ja, er han overhovedet aktiv længere? Og så noget tempo ved siden af ham.

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,024

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af wiu Se meddelelser
    Jeg så atiba da jeg gik med barnevognen rundt om søerne i dag. Han cyklede med en dame.
    Det kan jo være at han er på ferie, men det kan jo også være kontraktforhandling med os?
    Og dagen før var han ude at spise med Zanka, så det må være en dobbeltsigning der er på vej :)
    mvh. Kasper!
    Wiland
    Ankersen - Antonsson - Zanka - Augustinsson
    Kusk - Kvist - Delaney - Jørgensen
    Cornelius - Pourié

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    wiu

  12. #53
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Se meddelelser
    Tidligere var stopklodsen i vores talentarbejde, at vi kun hentede spillere ind, der havde bopæl omkring en times kørsel fra træningsanlægget. Det lader til, at vi ikke længere kører efter den strategi med signingen af en nordmand. I sig selv var det andet jo også en fin tanke, men dette er forhåbentligt noget, der kan bidrage til, at vores talentarbejde tager det næste store skridt.

    Som jeg skrev i mit første indlæg i denne tråd, som endte med at blive til en upopulær diskussion, så håber jeg, at der bliver satset på talenterne i fremtiden, også selvom det skulle betyde et par ringe resultatmæssige år internationalt. Med ungdoms-CL i sigte og med denne slags oprustninger (Finnbogason inkluderet), så ser det unægteligt interessant ud for fremtiden - specielt for os, der gerne ser en masse af vores egne drenge i startopstillingen :)

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Tidligere var stopklodsen i vores talentarbejde, at vi kun hentede spillere ind, der havde bopæl omkring en times kørsel fra træningsanlægget. Det lader til, at vi ikke længere kører efter den strategi med signingen af en nordmand.
    Det startede vel med ham islændingen, men så længe vi kun henter udlændinge er det svært at sige, om noget reelt er ændret. Men man kan da håbe, at vi i fremtiden også vil gå efter de største jyske og fynske talenter.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Matias Se meddelelser
    Stærkt arbejde, Weelo. Virkelig.

    Mht. transfersnakken er jeg flere gange tidligere kommet halsende ind fra højre med bud på forstærkninger fra det hollandske. De sidste jeg var om var vist Lorenzo Ebecilio og Aras Özbiliz, som begge, senere, blev handler for omkring 1 mio. euro stykket. Og gode kantspillere findes der jo i hobevis af dernede. Aktuelt er det Joshua John og Tobias Sana der formentlig kan hentes for en fornuftig penge. Det skulle da være muligt. Sidstnævnte mener jeg dog ikke er helt god nok til en startplads hos os. Han er hurtig og god til at udfordre, men han er meget svingende i sine præstationer og virker ikke voldsomt god taktisk. Bevares, ikke at han er dårlig. Slet ikke. Han vil, tror jeg, kunne gøre det noget bedre end Rurik Gislason.

    Til den centrale midtbane er jeg helt lost. Jeg har ikke føling med, hvem der er mulige at få fat i, som virker skræddersyet til vores hold. Måske Vadim Demidov. Mener han spillede en solid defensiv midtbane, i en længere periode i Rosenborg.

    I angrebet kunne det efter min mening have været perfekt, med en bunderfaren, og kæmpestor gut, som John Carew, som erstatning for Andreas Cornelius. Han ville være rigtig, rigtig god i superligaen, tror jeg, og ok internationalt. Men han er måske for gammel, ikke i form og, ja, er han overhovedet aktiv længere? Og så noget tempo ved siden af ham.
    John Carew...... Han har ikke spillet i flere sæsoner nu, sidste år poppede han op til en prøvetræning til Inter som var i gigantiske scoringsproblemer og skadesproblemer. Det var meningen at Carew skulle være med til et par træninger for at se det hele lidt an og se om han kunne bruges som problemløser i et halv år eller mindre. Men den gode Carew var i så dårlig form da han ankom at han ikke engang fik lov til at træne med, det var cirkus-carew, han ankom direkte fra noget film-indspilning og når han ikke laver den slags bruger han vidst sin fritid på modelarbejde. han er ingen seriøs kandidat til FCK. Han havde været sej i FCK for 10 år siden, men tror ærlig talt aldrig han har haft lyst eller motivation til at spille i skandinavien (efter han forhold RBK)

    en hurtig tur på google og seneste Carew nyhed er her; http://www.kjendis.no/2013/05/23/kje...film/27318548/
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  16. De følgende 11 brugere er enige:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Så er grinden blevet skudt af: http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Gri...til-Vaalerenga. Lad indkøbsrusen begynder CV!!
    hilsen
    VonZee
    Nu er den der. Den er stensikker; med statsgaranti!

    "...jeg synes, man ser flere og flere steder, hvor fansene holder med sig selv" Citat: Troels Bech, BT 28.09.10

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #57
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Der gik et rygte tidligere i dag (bl.a. i Skakten) om at Simon Makienok er blevet spottet på KBs anlæg i går.

    Er der nogen der ved om det har noget på sig og hvem der evt. har spottet ham der?

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Der gik et rygte tidligere i dag (bl.a. i Skakten) om at Simon Makienok er blevet spottet på KBs anlæg i går.

    Er der nogen der ved om det har noget på sig og hvem der evt. har spottet ham der?

    Mvh

    zebos
    "Skakten" ?

  21. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af stenbrodrengen Se meddelelser
    "Skakten" ?
    Chatten på forsiden.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    zebos, nu ved jeg ikke hvem det var, der mener at have spottet Simon Makienok på anlægget, men mon ikke det er and? Det sagt er han jo langt fra den værste, vi ville kunne gå efter. Han har gjort det fint i kl*bben, gjort nogle ok indhop på landsholdet, er ung og vil netop kunne fungere som en 1-1-erstatning for Andreas Cornelius, såfremt det er rollen som lokum/spistation/pladsmager-i-feltet der søges. At han så ikke har samme niveau, er noget, jeg tror man må leve med. Vi er næppe så heldige at kunne få fingrene i en spiller der passer så godt ind og kan sætte så stort aftryk på spillet - i hvert fald ikke for meget under 15 mio. kr., eller hvor meget man nu vil give.

    Mht. John Carew-snakken, var det jo netop bare snak. Han slår mig som spillertype, netop som en vi kunne bruge. At lige netop han så muligvis er gået på både fysisk og mental fodboldpension, er en anden snak.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  2. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •