Side 5 af 101 FørsteFørste ... 23456781555 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 1506

Emner: Til- og afgange 2013 - Part III

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    5 ord: Makienok kommer IKKE til FCK.

    Så skulle den være på plads.

    Zan

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    532

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    6 ord : Det ved du jo ikke endnu.

    Men jeg kunne godt se en Kenneth Emil fra AaB til forsvaret. Han kan spille både back og midtstopper..

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Ahh C'mon... Først blev Stryger nævnt - det ville være en meget mærkelig transfer. Nu Makienok - det ville være toppen af mystik. Den er der forhåbentlig ikke nogen der tror på, for alvor.

    Kenneth Emil P er en ganske fin spiller. Men ser gerne vi skyder lidt højere... Demidov har været nævnt, og det så jeg hellere. Han er også lige et par år yngre end KEP.

    Zan

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Så har Pourié heller ikke flere nykker, end at et skifte til os tilsyneladende ville være et drømmeskifte for ham:
    http://www.sporten.dk/superligaen/ma...-fc-koebenhavn

    Jeg tror bestemt Ariel og CV vil kunne tæmme ham, og hans fodboldmæssige kvaliteter er der ingen tvivl om. Ud med Santin og ind med Pourié, sæt i gang CV.


  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Det der har kendetegnet truppen i de sidste mange år, har været en god holdånd og sammensætning, hvor sammenhold i truppen har været høj. Kommer Marvin Pourie er jeg bange for at han kan ødelægge lidt af det. Men indrømmer at hans niveau er tilpas højt til at han er interessant.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Tror hans "udanske" stil sammen med en masse mål vil kunne gøre ham til et kæmpehit. KØB!!!!

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Det der har kendetegnet truppen i de sidste mange år, har været en god holdånd og sammensætning, hvor sammenhold i truppen har været høj. Kommer Marvin Pourie er jeg bange for at han kan ødelægge lidt af det. Men indrømmer at hans niveau er tilpas højt til at han er interessant.
    Både og , man behøver heller ikke være så konservativ og kedelig så det ender med at man kun vil have spillere der er ens og som gerne er skolet i skandinavien. Der er massere af den type spillere rundt omkring der gør det godt, og skaber en masse interesse omkring deres klub. Eks. Zlatan, Balotelli, Zidan mv, at de nogen gange skejer ud er rigtigt, men det er også dem folk kommer for at se. Det kræver selvfølgeligt også et vist talent og jeg mener at Pourie har en god pakke vi godt kunne bruge i København.

    Specielt med tanke på hvor homogent vores hold ellers er, så vil jeg mene der er plads til en eller to personligheder der er lidt udover det sædvanlige.


    Angående transfers så jeg også gerne Pourie skiftet ud med Santin, og så skal vi også have en afløser for Cornelius, en ny central midt, og en til forsvaret som minimum.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    190

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Jeg er ret sikker på at vi bare ender med at købe Pourié til angrebet, og så er det det mener CV. Der er desperat brug for et nyt lokum oppe foran også, det er jo netop også typer som Cornelius, N'Doye, Alvaro og Allbäck der har haft mest succes i FCK, mens mange af de små angribere enten er faldet igennem eller ikke har passet ind.

    Kom så CV, vis noget handlekraft.
    Denis Fucking Vavro

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Mikkandro Se meddelelser
    Jeg er ret sikker på at vi bare ender med at købe Pourié til angrebet, og så er det det mener CV. Der er desperat brug for et nyt lokum oppe foran også, det er jo netop også typer som Cornelius, N'Doye, Alvaro og Allbäck der har haft mest succes i FCK, mens mange af de små angribere enten er faldet igennem eller ikke har passet ind.

    Kom så CV, vis noget handlekraft.
    Jeg tror egentlig også Pourie ville være et godt valg. Hans fodbold egenskaber fejler altså ikke noget. Jeg havde dog mest set ham som en afløser for Santin. Der er selvfølge hans attitude, men den tror jeg faktisk godt ville passe til FCK. FCK har jo altid haft store armbevægelser. Tror egentligt det ville være fint at have en spiller som tror på sig selv og er lidt kæphøj, dog inden for rimelighedens grænser. 1 ting er sikkert. han ville være mere skarp end en Santin.

    Men nu er det selvfølgelig en afløser for Cornelius.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #70
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Jeg så også gerne, at vi hentede Pourie, og jeg er helt enig i, at vi mangler et "lokum". Selvom Marcus Berg ikke er den højeste, så er han bomstærk og har et rigtig godt hovedspil, så han er umiddelbart drømmesigningen (af dem jeg kan komme i tanke om).

    I Danmark må Makienok naturligvis nok stå først i køen, men tror desværre han som Brøndby-mand er urealistisk, selvom jeg meget gerne så ham hos os. Jeg synes, han er en rigtig god spiller med en stor fremtid foran sig. Næst i køen herhjemme må vel være Nicolai Brock-Madsen fra Randers? Han er også stor og stærk, og kun 20 år, og han bliver brugt på U21-landsholdet som erstatning for netop Cornelius, som har været med A-landsholdet i stedet.

    Uanset hvad vi ender med, så så jeg gerne, at vi hentede Brock Madsen ind som udviklingsspiller.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Det ene burde ikke udelukke det andet.

    Pourie som den lille hurtige skipper, Marcus Berg som den mere robuste type. Vetokele vil også få en del spilletid, og så en Amankwaa som udvilklingsspiller (for han mangler stadig noget..Det sagde jeg vist også om Cornelius. Host host)

    Men hvis dette puslespil skal gå op, skal Santin nok smides afsted. Ligeledes skal Marcus Berg lokkes til FCK - og det kan godt blive en større udfordring, tror jeg.

    En Demidov til forsvaret, og på CM er jeg sgu blank. Tror det ender med Petter Anderson, og det ved jeg ikke helt hvad jeg skal synes om. Kan vel gå alle veje (som i øvrigt er tilfældet med samtlige spillere;-)).

    Der vil mangle et alternativ på venstre-back, men der kan jeg godt leve med MJ indtil Jul.

    Zan

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Nu har jeg ikke rigtig set SIFs kampe men hvad er det egentlig som er Pourie's spidskompetencer udover at score mål? Har han en god teknik/dribbler?
    Tror også en backup på venstre kant ville være smart NJ er ude med skade til de første par kampe :(

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Nu har jeg ikke rigtig set SIFs kampe men hvad er det egentlig som er Pourie's spidskompetencer udover at score mål? Har han en god teknik/dribbler?
    Tror også en backup på venstre kant ville være smart NJ er ude med skade til de første par kampe :(
    Til venstrekanten har vi både Toutouh og Amankwaa der kan spille den position (jeg beregner Vingaard som afskibningsobjekt), så umiddelbart er det ikke der vi skal søge forstærkning, uagtet NJ's skade. Det er vel egentlig også her at reserverne skal vise deres værdi for holdet. Mht. Pourié, så kan han lidt af det hele. Ok på låget, god speed, dygtig 1v1 og har gode afslutningsfærdigheder. Men noget af det vigtigste ved ham og andre dygtige målscorere, så er han god til at stå på det rette sted.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Først og fremmest er han en god afslutter. Han har god speed og, trods sin spinkelthed, en udmærket fysik.

    Af svagheder skulle han vist ikke have det bedste overblik for medspillerne. Om det bunder i hans ego ved jeg ikke, men jeg mener at der var lidt turbulens i SIF, da han vist kunne være lidt af en solo-rytter... Så det kan man sikkert godt få nogle udbrud over på tribunerne.

    Derudover ser jeg ham ikke som den store driblekonge, men ovenstående bygger heller ikke på hardcore analyse af alverdens SIF-kampe fra start til slut;-) Til det er livet simpelthen for kort (der skal jo være tid til at sidde på Sidelinien).

    Der er sikkert andre der kan være lidt mere specifikke end jeg.

    Zan

    Zan

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Thomas Kristensen er ikke med i truppen mod Trelleborg. Hvorfor ikke? Måske er han på vej til udlandet? Det er bare et skud i tågen, men det kan være hans agent endelig kan fortælle om konkret interesse.

    Måske er han bare småskadet. Lad os satse butikken på teori nummer et, og lad der blive plads til forstærkninger på den centrale midtbane.
    Nørder fodbold alle steder - FCKnews.com - Fooz.dk - Thinktoscore


Side 5 af 101 FørsteFørste ... 23456781555 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  2. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •