Side 50 af 101 FørsteFørste ... 404748495051525360100 ... SidsteSidste
Viser resultater 736 til 750 af 1506

Emner: Til- og afgange 2013 - Part III

  1. #736
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Jeg forventer at CV tager konsekvensen af den dårlige start på Superligaen og præsenterer fire nye spillere i denne uge. Ind med:

    Sandro Wagner (Hertha BSC)
    Álex Martínez (Real Betis)
    Joshua John (Twente) - alternativt Bashkim Kadrii eller Rasmus Falk (OB)
    Petter Andersson (FC Midtjylland)
    #1

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #737
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Lion King Se meddelelser
    Jeg forventer at CV tager konsekvensen af den dårlige start på Superligaen og præsenterer fire nye spillere i denne uge. Ind med:
    Petter Andersson (FC Midtjylland)
    Nej,vi skal ikke købe Petter Andersson - manden er stort set 'fodboldinvalid' - det vil være absurd at satse så mange millioner på det ene kort.

    -orb

  4. #738
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Lion King Se meddelelser
    Jeg forventer at CV tager konsekvensen af den dårlige start på Superligaen og præsenterer fire nye spillere i denne uge. Ind med:

    Sandro Wagner (Hertha BSC)
    Álex Martínez (Real Betis)
    Joshua John (Twente) - alternativt Bashkim Kadrii eller Rasmus Falk (OB)
    Petter Andersson (FC Midtjylland)
    Wagner har allerede afvist enhver form for transfer. Han vil fortsætte op i Bundesligaen.
    Alex Martinez er formentlig for dyr, da han er tiltænkt reserve i et år endnu for Bengtsson. Der ledes efter en billigere type med potentiale.
    Joshua John ligner det en man vil satse lidt mere på i Twente, da man er ramt af skader og salg på kanterne. Falk har glasben ligesom NJ, og Kadrii har ikke bevist nok endnu.
    Petter Andersson tror jeg ikke vil passe ind i vores system, og er formentlig alt for dyr da han brillerer for FCM lige i øjeblikket og de står allerede til at miste en profil mere i Juelsgaard.

    Men af de 4 (6) - håber jeg at vi sætter ALT ind på Joshua John. Han har bevist noget i suppen allerede, han er billige i overgangssum, kan sætte en mand af og har udenlandsk erfaring. Eneste bekymringer er hans små skader her og der og så selvfølgelig hans løn.

    Bare det at han både kan spille venstrekant og højrekant til bravour er nok til de 5,5 mio.

  5. #739
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    537

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Lion King Se meddelelser
    Joshua John (Twente) - alternativt Bashkim Kadrii eller Rasmus Falk (OB)
    Hvad skete der egentlig med Bashkim rygtet fra OB's forum? Var det blot en and?

  6. #740
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...fck-handel-her

    Et billede af Claudemir og Joshua John er dukket op på Instragram. En byttehandel måske?

  7. #741
    Slush er online nu Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,626

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser

    Men af de 4 (6) - håber jeg at vi sætter ALT ind på Joshua John. Han har bevist noget i suppen allerede, han er billige i overgangssum, kan sætte en mand af og har udenlandsk erfaring. Eneste bekymringer er hans små skader her og der og så selvfølgelig hans løn.

    Bare det at han både kan spille venstrekant og højrekant til bravour er nok til de 5,5 mio.
    Et andet problem i en sådan handle, er at Joshua John skolet 433 mand.
    Jeg fatter ikke man bliver ved at købe spillere ind, der ikke matcher det system som CV vil have FCK skal spille.
    Så enten skal CV gøre op med sig selv hvad der skal ske fremover, ellers ender vi jo blot med endnu en spiller der ikke passer ind i systemet.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #742
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    7

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Er bange for at der ikke sker en skid mere i FCK's slatne sommertransfer vindue, det er vattet og uambitiøst at der ikke er købt bedre ind, det er rystende dårligt og holdet trænger i den grad til en opgradering, utroligt at de hver gang er 70 minutter om at vise lidt tænder og fight.
    jeg håber virkelig at CV strammer balderne sammen.

  10. #743
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    61

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    ifølge denne nyhed, virker det ikke som om at Joshua John er synderligt interesseret. Lad os håbe at det er forhandlingtaktik.
    http://www.bold.dk/nyt/Joshua-John-g...-Twente-chance

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #744
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af wiu Se meddelelser
    Lad os håbe at det er forhandlingtaktik.
    Vil nu hellere håbe det er fordi vi kigger efter noget bedre og f.eks. en spiller der ikke er som skabt til 4-3-3 nu når vi er låst fast i det håbløse 4-4-2

  13. #745
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Åh gud. Handel på handel bliver afvist - og så undrer folk sig over at vi ikke går ud og henter gode spillere. Der er jo ingen der vil til lille Danmark udover svenskere og nordmænd.

    Hvor er det dog trættende. Mon billedet af Claudemir så bare betyder at Claudemir tager af sted? - skulle ikke undre mig.

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #746
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Hmm afsted med claudemir... ind med casper sloth. så mangler vi en kreativ central midt...backup på vesntre kant og helt klart en ny højre kant også... som holdet spillede igår er det klart for mig at bolanos er done... magen til uengageret spiller skal man lede længe efter.... han gider ikke fck mere det var tydeligt... alle hans spidskompetencer er blevet middelmådige :( tk og delaney...hell no... begge spillere virkede ekstremt langsomme og uden lyst til at kæmpe...jo delaney prøvede lidt... men må nok erkende, på trods af at jeg har været stor delaney fan, at han ikke har niveauet :( han er ingen william kvist og bliver det nok aldrig :( forsvaret skal nok blive godt... det skal lige afstemmes... stadsgaard var lort igår men han er en leder type og skal lige finde sammen med olof... vetokele og pourie...det kan blive rigøgti giftigt...skal bare have en midtbane der kan støbe kuglerne til denne type spillere...NJ er også mere til pasning langs jorden og det vil fungere godt med vetokele og pourie. Pourie bliver en stor gevinst! Jeg tror han er en stjernespiller i svøb!

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #747
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    7

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III


  18. #748
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Kampen mellem Brann og Rosenborg var faktisk rimelig interessant fra en FCK fans synsvinkel.

    Rosenborg spillede på udebane mod Brann der ligger på en 5. plads i den norske Tippeliga. Brann havde i øvrigt vundet 8 ud af 8 hjemmebanekampe før mødet med Rosenborg.

    T. Mikkelsen sad for en sjælden gang på bænken, og var erstattet af Nicki Bille på højrekanten. En plads der måske ikke lige er den man typisk vil forbinde Bille med - hvilket tyder på at tjekkiske Dockal er helt ude i kulden.

    Dockal i nummer 8, fik dog de sidste 7 minutter - og allerede efter 5 af dem, lavede han en assist til Chibuike (en spiller vi for i øvrigt også tidligere har været interesseret i).

    Kigger man på forskellige norske forums osv. så ligner det er Dockal er yderst vellidt, og fansene savner ham på banen. Han ligner umiddelbart en rigtig god spiller, der sagtens kunne gøre en forskel på vores højre kant. Derudover er han skolet højre kant i en 4-4-2, så han har en god højre skøjte der kan slå giftige indlæg og frispark.

    Målet kan ses her (4 mål): http://www.tv2.no/sport/fotball/rbk-...p-4095041.html

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #749
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Gad også godt se dockal i fck.... men CV er vel gået på son 11 måneder og 3 ugers ferie.... manden siger der konstant arbejdes i kulissen...men på hvad ? Det her et til dato det sløjest forberedte transfer vindue.... jeg er så skuffet... selv med tilgang af joshua john og en tank... fatter ikke man har været forudseende og set at mange af truppens spillere er trætte af at spille i klubben....

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #750
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Det her et til dato det sløjest forberedte transfer vindue.... jeg er så skuffet... selv med tilgang af joshua john og en tank... fatter ikke man har været forudseende og set at mange af truppens spillere er trætte af at spille i klubben....
    DET er ikke et rimeligt postulat. For at snakke om sløjeste transfervindue skal der konkurreres med sommer 2011-vinduet, hvor vi på forhånd vidste, at et halvt hold skred - og hvor vi brugte 40 mio kr. på spillere, hvoraf kun Ragnar kan komme på holdet. DET var et sløjt transfervindue.

    De fleste ting, der er sket i dette vindue (fraregnet udlejningen af Jakobsen til FCN) synes jeg er fornuftige. At der så mangler et par yderligere transfers er vi helt enige i - men de nuværende elendigheder skyldes mere fortidens synder end øjeblikkelige fejl.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  2. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •