Side 51 af 101 FørsteFørste ... 414849505152535461 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 765 af 1506

Emner: Til- og afgange 2013 - Part III

  1. #751
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,369

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Bolanos ligner en færdig mand i klubben, uanset om man mod forventning kan finde en aftager til ham, så måske skulle man gå efter 31-årige Daniel Braaten til højrekanten. Han står uden kontrakt efter fem år i Toulouse og træner pt. med i Vålerenga, som dog har meldt ud, at de næppe har råd til at opfylde hans lønkrav. Han sigter selv efter at fortsætte i udlandet, men udelukker ikke den norske klub. Han kan jo tage en snak med Grindheim om, hvor fedt der er i København :-)
    HIC SUNT LEONES

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #752
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    7

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    God spiller, men har han hvad der skal til, man kan ikke ligefrem sige at vi har været heldige med de sidste nordmænd der har været forbi FCK.

  4. #753
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    902

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Frygter lidt han henter Junker. Ikke just en tank...

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #754
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,369

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Frygter lidt han henter Junker. Ikke just en tank...
    Arh, så dybt tror jeg trods alt ikke, CV vil synke. Junker er 32, har ikke været videre målfarlig de sidste to sæsoner, og er slet ikke den type, vi har brug for. Nej, jeg vælger at leve i håbet om, at vores inkompetente sportsdirektør trods alt ikke er blevet decideret sindssyg endnu.
    HIC SUNT LEONES

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #755
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,181

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Vi køber helt sikker ikke Junker. Hvis vi køber en angriber bliver det uden tvivl en, som er stærk med hovedet.

    Men vi må da håbe at alvoren er gået op for CV og ikke mindst klubbens pengemænd der forhåbentligt giver ham nok penge at spendere. Der skal simpelthen købes ind på de offensive pladser.

    Jeg forudsagde selv her http://sidelinien.dk/forums/showthre...884#post608884 at Petter Andersson ville score, og at vi så vil blive meldt interesseret i ham. Det var simpelthen for åbenlyst. Flere eksperter skriver nu at han er lige hvad vi mangler, men er han nu også det? Er der nogen her som er ekspert nok til at afgøre, om han fylder nok centralt i en 4 mands midt? Jeg kan være i tvivl.
    Sidst redigeret af k@sper : 30.07.13 kl. 06:18

  9. #756
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Måske Kim Ojo kunne komme på en leje-aftale? - han får ikke så meget spilletid i Genk, selvom han kun har været der i et halvt år.

    Ham eller Fall, og så løber jeg ind og krammer CV. Måske får han også et kys.

  10. #757
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi køber helt sikker ikke Junker. Hvis vi køber en angriber bliver det uden tvivl en, som er stærk med hovedet.

    Men vi må da håbe at alvoren er gået op for CV og ikke mindst klubbens pengemænd der forhåbentligt giver ham nok penge at spendere. Der skal simpelthen købes ind på de offensive pladser.

    Jeg forudsagde selv her http://sidelinien.dk/forums/showthre...884#post608884 at Pettersson ville score, og at vi så vil blive meldt interesseret i ham. Det var simpelthen for åbenlyst. Flere eksperter skriver nu at han er lige hvad vi mangler, men er han nu også det? Er der nogen her som er ekspert nok til at afgøre, om han fylder nok centralt i en 4 mands midt? Jeg kan være i tvivl.
    Jeg tror Petter Andersson vil floppe ala Claudemir hvis han skal spille midtmidt med enten TK eller Delaney ved siden af sig. I min optik er den defensive styrmand mindst lige så nødvendig som den offensive kreatør/Petter Anderssonn-type.

    *Edit: Petter Andersson
    Sidst redigeret af Emilo : 30.07.13 kl. 08:12

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #758
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Af mangel på bedre forslag, så er dette om ikke andet realistisk:
    Hvis alternativet er ingen tankforward, så kan det være at CV skulle kigge over sundet:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Robin_Simović

    Hellere Robin Simović end ingen og så holder han et ok scoringsgennemsnit, selvom man kan argumenterer for at det er i lavere rækker at meget er det er foregået, så er han startet ret godt for Helsingborg i denne sæson og ser ud tl at være svær at holde for et forsvar.

    Det er da ihvertfald tæt på København om ikke andet. :-)

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #759
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Jeg tror Pettersson vil floppe ala Claudemir hvis han skal spille midtmidt med enten TK eller Delaney ved siden af sig. I min optik er den defensive styrmand mindst lige så nødvendig som den offensive kreatør/Pettersson-type.
    Hvem er Pettersson? Er det et nyt rygte?

  15. #760
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Hvem er Pettersson? Er det et nyt rygte?
    Mon ikke der menes Petter Andersson

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #761
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Af mangel på bedre forslag, så er dette om ikke andet realistisk:
    Hvis alternativet er ingen tankforward, så kan det være at CV skulle kigge over sundet:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Robin_Simović

    Hellere Robin Simović end ingen og så holder han et ok scoringsgennemsnit, selvom man kan argumenterer for at det er i lavere rækker at meget er det er foregået, så er han startet ret godt for Helsingborg i denne sæson og ser ud tl at være svær at holde for et forsvar.

    Det er da ihvertfald tæt på København om ikke andet. :-)
    Tror i hvert fald at en hvis hr. Santos vil give sin klubkammerat tommel op til en tur til København.

    Men det sker ikke. Han har ikke bevist nok på højt plan endnu til at komme til os, men han ser bestemt interessant ud for fremtiden.

    I øvrigt melder at Mike Van Duinen endegyldigt skulle have meldt ud til hollandske medier at han vil blive i Holland. Det var så 3 ud af 3 (Wagner, John og Duinen) der vælger at blive på trods af at Wagner og John mangler spilletid og Duinen spiller for en midterklub.

    Det kan sgu godt være at folk råbr op om at CV raus, men det er sgu også svært at finde en god spiller, der ikke forlanger alt verden i løn, i en god alder, der har præsteret i sin respektive klub og en der skal præstere fra dag 1 af (ellers er man jo et flop i København).

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #762
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Tror i hvert fald at en hvis hr. Santos vil give sin klubkammerat tommel op til en tur til København.

    Men det sker ikke. Han har ikke bevist nok på højt plan endnu til at komme til os, men han ser bestemt interessant ud for fremtiden.

    I øvrigt melder at Mike Van Duinen endegyldigt skulle have meldt ud til hollandske medier at han vil blive i Holland. Det var så 3 ud af 3 (Wagner, John og Duinen) der vælger at blive på trods af at Wagner og John mangler spilletid og Duinen spiller for en midterklub.

    Det kan sgu godt være at folk råbr op om at CV raus, men det er sgu også svært at finde en god spiller, der ikke forlanger alt verden i løn, i en god alder, der har præsteret i sin respektive klub og en der skal præstere fra dag 1 af (ellers er man jo et flop i København).
    Det der bliver kritiseret mest er planlægningen - af en eller anden årsag er vi sent ude igen, igen. Burde have indledt forhandlinger og gået benhårdt efter de spillere der er interessante, så vi også kan agere fornuftigt mht en plan b. Desuden er vores nuværende placering heller ikke den bedste reklame pt. plus at der er kriseoverskrifter i medierne. Hvis jeg var potentiel ny spiller tror jeg også jeg ville have sådanne ting i tankerne inden et skifte væk fra det vante.

    Over & out

    CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #763
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Lige præcis...fatter ikke man har været tidl. ude og undersøgt tingene man mp have vidst at disse transfers var 50/50 chancer... altså... come on CV...skal du virkelig værr manden der kører fck i sænk... det her bliver en maridts sæson...:( og jeg havde lige glædet mig til en lækket sæson med fine CL og superliga præstationer :(

  22. #764
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Jeg er helt enig i at planlægning har været dårlig - men igen, det er for at kunne tiltrække flere spillere. F.eks. en spiller som John der nu vil se om han får spilletid i Twente. Gør han ikke det, vil han formentlig kigge efter nye veje - og der vil en klub som FCK jo være perfekt. Det har CV bl.a. også selv udtalt, at der altid er bedre muligheder i slutningen af vinduet til at hente de gode spillere. Men det kan jo så også give bagslag, som det gør i dette vindue, hvor holdet bare mangler indkøb før det kan fungere.

    Men jeg holder stadig fast i at CV ikke har de bedste arbejdsvilkår. Folk tror jo oftest at den virkelig verden er ligesom i FM. Der er så mange ting der skal gå op i en højere enhed, at folk slet ikke forstår det.


  23. #765
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Er ikke helt oppdatert på hvilke posisjoner dere trenger forsterkninger, men siden dere har gjort noen bomkjøp i tippeligaen de siste årene kan jeg foreslå noen sikre kort:

    Fredrik Semb Berge - Stopper
    Imponerte stort under U21 EM og har vært solid over lang tid. Sterk duellspiller og bra fart. Pris rundt 10 mill.

    Stefan Johansen - Sentral midtbane
    Har tidligere advart dere mot denne mannen, da han var fersk. Nå har han fått mer rutine og tatt ytterligere steg, han beviste også under U21 EM at han er klar til å prestere utenfor Strømsgodsets trygge rammer.

    Borek Dockal - Høyrekant
    Ser flere nevner han her, og jeg tror han ville kunne passet bra i FCK. Produserer masse målpoeng og en relativt billig mann å hente.

    Andre spillere som kan være verdt å nevne er disse:

    Lars-Christopher Vilsvik - Høyre/venstreback
    Offensiv, produserer mye målpoeng

    Fredrik Ulvestad - Sentral midtbane
    Teknisk god, ballsikker spiller som stadig tar nye steg. En mann å følge med på.

    Abdisalam Ibrahim - Indreløper/Sentral midtbane
    Har aldri sett det helt store i han da jeg mener Johansen er en mye bedre spiller, men han får mye oppmerksomhet fra utlandet og har definitivt et stort potensiale. I tillegg er han uten kontrakt i øyblikket og derfor liten risiko.

    Leke James - Spiss
    Kanskje den eneste spissen i tippeligaen med internasjonalt potensiale. Utvikler seg fremdeles. Sterk, teknisk og smart. En mann å holde øye med.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  2. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •