Side 56 af 101 FørsteFørste ... 6465354555657585966 ... SidsteSidste
Viser resultater 826 til 840 af 1506

Emner: Til- og afgange 2013 - Part III

  1. #826
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    222

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Toeffe_WA Se meddelelser
    Nu er det vel ikke for deres defensive kunnen at disse to spillere bør hentes.

    Braithwaite har noget superfedt hår, hans navn er også i orden ligesom talentet er stort. Som angriber i 4-4-2 minder han måske lidt for meget om de angribere vi i forvejen har og prisen er måske i overkanten selvom han nok ikke bliver billigere medmindre han ender på en free transfer om nogen år (?)

    J.John ville forsæt være en lækker signing, med tanke på hvor meget skadet NJ18 er så er der massere af kampe til dem begge + at de begge kan dække flere pladser. Så vidt jeg kan forstå er det "kun" i Danmark at man ser J.John som denne venstre wing som trækker ind i banen og laver de afgørende små ting. I Holland er han åbenbart højre wing, som i Rommedal- og Bolanos-wing som for det meste holder sig langs med højre linje og smække indlæg ind og laver gennembrud alt efter hvordan han nu modtager bolden.

    ps gerne flere nationaliteter for min skyld

    Ved defensive pligter mener jeg selvfølgelig at tage de tunge løb tilbage i banen efter bold tab på modstanderens banehalvdel.

    Så mener jeg desuden at han er i top 3 i superligaen til omstillinger han er jo sygt hurtig hvilket også kan være yderst brugbart i CL.

    Mener sagtens han kan benyttes på venstre side i 4-4-2.
    Bedste angriber der har spillet i FC København



    https://www.youtube.com/watch?v=gFuo...e_gdata_player
    sweetfc's Avatar

  2. #827
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af sweetfc Se meddelelser
    Ved defensive pligter mener jeg selvfølgelig at tage de tunge løb tilbage i banen efter bold tab på modstanderens banehalvdel.

    Så mener jeg desuden at han er i top 3 i superligaen til omstillinger han er jo sygt hurtig hvilket også kan være yderst brugbart i CL.

    Mener sagtens han kan benyttes på venstre side i 4-4-2.
    Det kan godt være at jeg er ved at blive sær, jo tættere jeg kommer på de 30 :-)

    Jeg synes stadigvæk at der er for meget "flagrefætter" i hans spil. Med dette mener jeg at han ofte træffer nogle beslutninger med bolden der er for svære. Han skal nogle gange gøre tingene mere simple. Nuvel, det er da underholdende som tilskuer at se på en snurretop, men ikke altid lige effektivt (Ailton???).

    Og så falder han nogle gange HELT UD af en kamp (men det har vi jo også set hos nuværende FC spillere i sidste og nuværende sæson).

    Mvh. Dennis Jørgensen

  3. #828
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Ca. 5 mio. for JJ var næsten også for godt til at være sandt. Han er for god til Superligaen, så jeg synes det er klart at han er lidt lunken. Tror dog ikke at ultimatumet er endeligt. Hvis ikke han får spilletid eller et bedre tilbud, er jeg sikker på at CV vender tilbage.

    Klippede lige hurtigt en video sammen af hans mål og assist fra sidste sæson, hvis nogle skulle have glemt hvor god han er.

    Sidst redigeret af scoring : 01.08.13 kl. 20:00

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #829
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ca. 5 mio. for JJ var næsten også for godt til at være sandt. Han er for god til Superligaen, så jeg synes det er klart at han er lidt lunken. Tror dog ikke at ultimatumet er endeligt. Hvis ikke han får spilletid eller et bedre tilbud, er jeg sikker på at CV vender tilbage.

    Klippede lige hurtigt en video sammen af hans mål og assist fra sidste sæson, hvis nogle skulle have glemt hvor god han er.

    Nu er jeg ikke SÅ forfærdeligt ferm til det tekniske. Men når jeg prøver at åbne videoen står der at den er blokeret :(

    Mvh. Dennis Jørgensen

  6. #830
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Ja, YouTube er sgu blevet kedeligt med alt deres ophavsret pis, fordi der er et par sekunder fra nogle CL kampe. Så må vi jo bruge en anden afspiller. Burde virke nu :-)

  7. #831
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ja, YouTube er sgu blevet kedeligt med alt deres ophavsret pis, fordi der er et par sekunder fra nogle CL kampe. Så må vi jo bruge en anden afspiller. Burde virke nu :-)
    Sorry to say, but no :(

    Mvh. Dennis Jørgensen

  8. #832
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Men nu er sagen jo altså også den, at vi ikke kan vente evigt på at manden han træffer en beslutning. Hvis vi skal tro medierne (og hans agent), så blev FCK og Twente enige for 1 uge siden, og dermed må man formode at der er forhandlet bare et lille stykke tid. Vi står foran en snarlig CL og nogle ret så vigtige kampe i suppen. Derfor kan vi jo altså ikke vente uendeligt på at John ser om han kan få noget mere spilletid eller ej i Twente.

    Forstår udemærket CV, vi skal have et svar (og lur mig om ikke han har fået den tid han har brug for, inden han har fået ultimatummet), så vi kan komme videre og eventuelt (forhåbentligt), finde en anden til den position. Længere er den vel sådan set ikke?
    Skal vi nu ikke lade ret være ret. "For et par dage siden fik vi så en mail med et tilbud, som også var et ultimatum: Vi skulle sige 'ja' inden for 24 timer". Han havde altså 24 timer til at sige ja efter han kendte vilkår. Igen, jeg kan sagtens forstå CV, og jeg tror også mange (jeg selv inkl.) ville synes det var helt i orden at få sådan en deadline smidt i hovedet. Men det var slet ikke mit postulat. Mit postulat var, at det altså er John der står med bukserne på i den her sag. CV har sagt ja til både at give ham et tilbud og til at betale Twente hvad de kræver, og er lige ved at lande en spiller lidt over niveau.

    Hvis det det kræver er, at man giver ham lidt ekstra nursing (hvilket jeg ofte tror det er), så tror jeg det er den bedste strategi at gøre det, hvis man vil lande en aftale. Man kan self gøre som vi gjorde med Alexander Gerhndt, at gå videre til næste alternativ (som var Pate Diouf), eller man kan være fornærmet at sige at hvis en topspiller ikke gider os, så tager vi en tilfældig spiller som Junior dengang, som ihh-så-gerne ville til FCK - men man kan også prøve at give lidt afkald på sine egne principper, og lade spilleren føle sig ekstra værdsat og ikke presset, hvis han er typen der har lyst til det.

    Og det ville være min strategi i sådan en situation. Ikke i det uendelige, men tage en ekstra snak med ham og sætte ham ind i sagerne, og så give ham måske 1 uge. Det ville jeg langt hellere, end at spille hård og så gå videre til den næste på listen.

    Simpelthen fordi der nok er en grund til John står øverst.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #833
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Sorry to say, but no :(

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Jeg har lagt den op på dailymotion nu, hvor jeg da kan se at den er blevet vist 150 gange :-)


  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #834
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Tjaa, det er vel ikke vaerre end at man kan byde igen hvis Betis ikke er tilfreds. Haaber for alt i verden ikke der gaar panik i CV og han pludselig gaar ud og byder 10-15 millioner for middelmaadige spillere - som du naesten hentyder at han burde goere. Ioevrigt er ham spanieren tiltaenkt en reserverolle i starten, saa det er naeppe vores redningsmand.
    Min pointe er netop, at man ikke altid bare kan forhøje buddet, hvis den sælgende klub ikke er tilfreds. Det kan vise sig for sent af den ene eller den anden grund. Det samme gælder i øvrigt som bekendt kontraktudspil, som jo også kan vise sig for lave, hvilket tilsyneladende er en del af grunden til, at Joshua John ikke ser ud til at ende i FCK. Men for en god ordens skyld vil jeg gerne understrege, at det er generelle betragtninger, for jeg ved ikke, om Martinez er mere værd, end hvad CV har budt. Jeg synes blot, det virker fjollet at slås om så små beløb, når krisen kradser og sæsonen er i fuld gang, hvis det er en spiller, man gerne vil have. Mht. John har jeg som bekendt været lunken ved tanken om ham, da jeg synes, han gik grundigt i stå i FCN sidste sæson efter sin flotte start, så jeg er ikke nødvendigvis helt vild i varmen efte ham. Men købsprisen virker da overkommelig, så igen virker det dumt at miste ham, hvis man mener, han er en forstærkning, og han kunne være endt i FCK, hvis man havde lokket lidt bedre for en uge eller to siden.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #835
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,161

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    John er tone.

    Hvem tror vi er CV's plan B? Forhåbentlig er der nu større chance for en hovedstødsstærk angriber.

  14. #836
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    John er tone.

    Hvem tror vi er CV's plan B? Forhåbentlig er der nu større chance for en hovedstødsstærk angriber.
    Jeg tror på ingen måde at en evt. signing af John, ville betyde at vi ikke kiggede efter en "udsmider" til angrebet. Jeg er overbevist om at der nok skal landes en sådan én.

    Hvem vi i stedet for skulle lande til venstrekanten er straks sværere, men et godt bud er Kadrii.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #837
    Jonasan Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg tror på ingen måde at en evt. signing af John, ville betyde at vi ikke kiggede efter en "udsmider" til angrebet. Jeg er overbevist om at der nok skal landes en sådan én.

    Hvem vi i stedet for skulle lande til venstrekanten er straks sværere, men et godt bud er Kadrii.

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Kadrii kan også dække både vesntre kant og venstre back.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #838
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III


  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #839
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Om jeg fatter hvor al den fokus på venstre midt kommer fra!?!

    Her har vi NJ, der vel må betegnes som vores 'star player' efterhånden. Kan godt være han bliver skadet i ny og næ, men så har vi alternativt Gislason, og indtil for nyligt Delaney (trods kvalitet), Toutoh tilbage fra lån og vel egentlig også en Bengtsson hvis vi køber en venstre-back mere.

    Hvis man landede John, hvilket virker utænkeligt, så jeg ham da værende meget mere kærkommen på højre midt hvor en mildest talt ugidelig, mættet og fantasiforladt Bolaños spiller.

    Tvivler på at NJ skal ind og lege hængende angriber, synes jeg ærlig talt ikke har virket optimalt - er langt bedre på ventre fløj i min optik. Dedikerede spillere på hver position tak!

    Kan godt se pointen med John der både kan spille højre og venstre, men det der skriger til himlen er stadig en indpisker til midten, og ked af at se at CV/Ariel har taget en holdning alá 'Vi mener vi er fint besat på midten med nuværende spillere', når den eneste ændring er, at Delaney har fået trøjenummer 10, og måske nu opfattes 100% som central midt. Gør dog ingen forskel i min bog - behovet er der stadig til fulde!

    Synes der bliver mere og mere stille på transfer-fronten!

    Over & Out

    CPH12
    Sidst redigeret af CPH12 : 02.08.13 kl. 12:15 Årsag: Fejl fra fortidens minder
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #840
    BigDumbFate Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Delaney har ikke fået nr. 10. Men nr. 8.

    Med Wendt håber jeg du mener Bengtsson ellers følger du ikke så godt med.

    Jeg er dog enig med dig i at vi primært mangler en central midtbanespiller med bare en smule kreativitet.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  2. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •