Side 59 af 101 FørsteFørste ... 9495657585960616269 ... SidsteSidste
Viser resultater 871 til 885 af 1506

Emner: Til- og afgange 2013 - Part III

  1. #871
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    11

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Man har solgt Cornelius for 75+ millioner, tjener styrtende på CL og så skulle Duncan være et bud på erstatningen? Nej, vel.



    Selvfølgelig er den det. Ligesom en højere løn før skatten, et rigere samfund, et bedre klima, eventyret ude osv.



    Hvorfor foreslår du ham så?

    Duncan passer i konceptet.. Simpel grund, jeg siger ikke vi henter ham, jeg siger bare ham passer i konceptet - bedre end Andersson!
    Jesper Jørgensen er en rigtig god boks til boks spiller, det vi mangler vi har nok af boldflyttere i TK, Woglemuth og Delaney
    Kim Kållstrøm er enormt dyr men en spiller med internationalt snit.
    En andet bud kunne være Samuel Holmen.
    i mine øjne er de ligeså realistiske som Kvist.
    Man kan mene om Bendtner hvad man vil men når han rammer miveaut er han en topangriber. Og nogeg helt andet end det vi har.
    Det er sku lige meget om vi har solgt corner for 200 det har aldrig spillet ind ar fck henter spillere over 20 mio.
    Vi solgte kvist for 30 og købte grindheim. De skal passe i komceptet, hvem de er og hvad de hedder er underordnet. De henter spillere af gavn ikke af navn.

  2. #872
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    11

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Vi skulle efter rygter fra Århus have en kontakt med Casper Sloth.. Kunne være meget interressant!!

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #873
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Har næsten lige sat mig til rette i sofaen, og ser AGF-Farum, og her sagde Zak Egholm (kommentator) noget interessant. Han sagde nemlig at der efter hans efterretninger, skulle blive arbejdet på et skifte der sender Casper Sloth til os. Yderst interessant :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen

  5. #874
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Har næsten lige sat mig til rette i sofaen, og ser AGF-Farum, og her sagde Zak Egholm (kommentator) noget interessant. Han sagde nemlig at der efter hans efterretninger, skulle blive arbejdet på et skifte der sender Casper Sloth til os. Yderst interessant :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Det ville jeg i den grad ikke brokke mig over!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #875
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Sloth er en rigtig god spiller med stort potentiale, men bestemt ikke svaret på vores problemer hvis man spørger mig.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #876
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Sloth er en rigtig god spiller med stort potentiale, men bestemt ikke svaret på vores problemer hvis man spørger mig.
    Du argumenterer i hvert fald overbevisende for det!
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #877
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Jeg synes Sloth er en gennemsnitlig spiller og jeg har svært ved at få øje på at hans potentiale er specielt stort.
    Hvis jeg skulle komme med et bud på en ny spiller kunne det være Yassine Salhi fra Raja Casablanca... 12 kampe og 8 mål for Marokko´s landshold. Han opererer mest på højre-kanten eller i angrebet.....han kunne være en perfekt afløser for Bolanos / Santin. Han er en forholdsvis billig spiller og er meget kreativ og har en god teknik. Der findes utroligt mange gode spillere fra Marocco´s / Egypten osv. der burde være interessante for os og omvendt.
    http://www.youtube.com/watch?v=HtI-cjkP17Y
    http://www.youtube.com/watch?v=FCA9YxqU_Qw
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  12. #878
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    Jeg synes Sloth er en gennemsnitlig spiller og jeg har svært ved at få øje på at hans potentiale er specielt stort.
    Hvis jeg skulle komme med et bud på en ny spiller kunne det være Yassine Salhi fra Raja Casablanca... 12 kampe og 8 mål for Marokko´s landshold. Han opererer mest på højre-kanten eller i angrebet.....han kunne være en perfekt afløser for Bolanos / Santin. Han er en forholdsvis billig spiller og er meget kreativ og har en god teknik. Der findes utroligt mange gode spillere fra Marocco´s / Egypten osv. der burde være interessante for os og omvendt.
    http://www.youtube.com/watch?v=HtI-cjkP17Y
    http://www.youtube.com/watch?v=FCA9YxqU_Qw
    Mht. Sloth er jeg helt og aldeles komplet uenig med dig. Sloth har et fantastisk blik for spillet. Slår nogle lange diagonaler der millimeter præcise, og så har han generelt et højt teknisk niveau. Sidst men ikke mindst, så har han et ganske godt skud fra distancen. Og så er han MEGET dynamisk! Ikke sådan en slendrekarl som TK.

    Mht. de egyptiske og marokkanske talenter, lyder det meget interessant. Hvis man kigger på den overståede sæson 12/13, havde FC Basel ihvertfald MEGA succes med et par unge egyptere :-)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #879
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    7

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Sloth kunne være en udmærket tilføjelse til holdet, om end man måske kunne ønske en mere etableret spiller med erfaring fra et højere niveau end suppen, men omvendt passede Grindheim selvfølgelig den beskrivelse uden at være en succes. Jeg synes, at der er flere ting, der taler for Sloth, hvis man sammenligner ham med Petter Andersson, der umiddelbart må være det mest oplagte bud, som vinduet har skredet frem hidtil.

    AGF praktiserer et system, der ligner vores, og han er mere en central midtbane med offensive kvaliteter, end Andersson, som jeg i højere grad ser som en decideret offensiv midt, der kunne forstyrre balancen (ikke at den er fantastisk på nuværende tidspunkt) på vores midtbane. Spørgsmålet er så, om ikke større klubber er ude efter ham - jeg erindrer, at Brügge blev meldt tæt på ham i januar.

    I det mindste virker det som om, at der bliver arbejdet at forstærke midtbanen, og det er vel også positivt. Det slår bare som værende lidt underligt, at Egholm skulle have kendskab til forhandlingerne, men at der alligevel ikke har været noget konkret fremme i medierne.

  15. #880
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    348

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Sloth er i færd med at spille en ganske fornuftig kamp i århus as we speak. Er i det hele taget positivt indstillet over for ham. Han ville pynte på vores midtbane.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  17. #881
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Mht. Sloth er jeg helt og aldeles komplet uenig med dig. Sloth har et fantastisk blik for spillet. Slår nogle lange diagonaler der millimeter præcise, og så har han generelt et højt teknisk niveau. Sidst men ikke mindst, så har han et ganske godt skud fra distancen. Og så er han MEGET dynamisk! Ikke sådan en slendrekarl som TK.

    Mht. de egyptiske og marokkanske talenter, lyder det meget interessant. Hvis man kigger på den overståede sæson 12/13, havde FC Basel ihvertfald MEGA succes med et par unge egyptere :-)
    Meget enig med din Sloth analyse. Jeg tror, at han kan blomstre gevaldigt op i FCKs system og sætte et meget højere tempo end TK - noget (tempoet) der mangler stort for tiden. Men det må komme an på prisen.

    Jeg er i øvrigt også tilhænger talentmassen i Egypten, Marokko og for den sags skyld Tunesien. Der er en del spændende typer (også) i det område af Afrika.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #882
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af spiff Se meddelelser
    Sloth er i færd med at spille en ganske fornuftig kamp i århus as we speak. Er i det hele taget positivt indstillet over for ham. Han ville pynte på vores midtbane.

    Og nu med målet til 2-0... Mjah...

  20. #883
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    Jeg synes Sloth er en gennemsnitlig spiller og jeg har svært ved at få øje på at hans potentiale er specielt stort.
    Hvis jeg skulle komme med et bud på en ny spiller kunne det være Yassine Salhi fra Raja Casablanca... 12 kampe og 8 mål for Marokko´s landshold. Han opererer mest på højre-kanten eller i angrebet.....han kunne være en perfekt afløser for Bolanos / Santin. Han er en forholdsvis billig spiller og er meget kreativ og har en god teknik. Der findes utroligt mange gode spillere fra Marocco´s / Egypten osv. der burde være interessante for os og omvendt.
    http://www.youtube.com/watch?v=HtI-cjkP17Y
    http://www.youtube.com/watch?v=FCA9YxqU_Qw
    Han spiller fremragende i aften - Btw, tjek hans kasse og du vil æde dine ord :-)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #884
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Sloth er en rigtig god spiller i det system han spiller, men han ville også får problemer i vores stringente 442. Forestil jeg ham og Claudemir/Delaney sammen.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #885
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Sloth er en rigtig god spiller i det system han spiller, men han ville også får problemer i vores stringente 442. Forestil jeg ham og Claudemir/Delaney sammen.
    OK, det prøvede jeg så lige, og jeg forestillede mig noget ganske fornuftigt. Eller i hvert fald bedre end det nuværende i klubben, og med potentiale for mere.

    Findes der en uddybet argumentation bag dit postulat om Sloths chancer i FCK?

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  2. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •