Side 6 af 101 FørsteFørste ... 34567891656 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 1506

Emner: Til- og afgange 2013 - Part III

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Yess det kunne være rart at få afskibbet TK :) Jeg bliver dog lidt nervøs over om vi overhovedet ser nogle forstærkninger som rent faktisk hæver niveauet :( Jeg ville blive meget ked af det hvis vi ender med en FCN i CL... Det synes jeg sgu ikke ikke klubben har fortjent efter alle de gode år med point i Europa (Ståle tiden)

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    61

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Weeelo Se meddelelser
    Thomas Kristensen er ikke med i truppen mod Trelleborg. Hvorfor ikke? Måske er han på vej til udlandet? Det er bare et skud i tågen, men det kan være hans agent endelig kan fortælle om konkret interesse.

    Måske er han bare småskadet. Lad os satse butikken på teori nummer et, og lad der blive plads til forstærkninger på den centrale midtbane.
    Jeg håber du har ret mht TK, men Wiland er heller ikke i truppen..... Bare det ikke betyder at han også forlader os nu.
    Sidst redigeret af wiu : 02.07.13 kl. 13:43

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Weeelo Se meddelelser
    Måske er han bare småskadet. Lad os satse butikken på teori nummer et, og lad der blive plads til forstærkninger på den centrale midtbane.
    Vi kom meget belejligt af med Grindheim. Det var et lykkeligt øjeblik, men det ville være en overflod af lykke, om TK også skulle blive solgt. Der er slet ikke plads til så meget lykke i et og samme transfervindue, og derfor sker det selvfølgelig heller ikke.


  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Umiddebart har CV meget travlt med at rydde op i sin egen rodebiks. Dette er selvfølgelig et job som SKAL gennemføres, MEN, bare det nu ikke går ud over de ressourcer, der skal bruges på at finde kvalificerede forstærkninger. Måske vi kunne ansætte Frank Arnesen som konsulent i et par måneder mens vinduet er åbent, så kan han koncentrere sig om at finde forstærkningerne mens CV finder nye arbejdsgivere til Diouf, Mos, Vingaard, TK og Santin :-)

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Ske nu noget!

    Det kan godt være, transfervinduet er åbent to måneder endnu, men sommerferien er slut, træningen er i fuld gang, og ligaen begynder om to en halv uge, så det ville være rigtig rart at få vores nye midtbane på plads, CV!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Jeg tror at os som håber på en ny midtbanespiller, har en stor skuffelse i vente, medmindre Claudemir og/eller TK skydes afsted.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Forudsat at TK bliver solgt, er det så totalt utænkeligt at Ariel kunne være fristet til at bruge de unge vi har truppen på Midten. Det vil sige en A opstilling med Delaney og Claudemir, og så Wolhgemuth som backup sammen med Vingaard?
    Ok når det sættes sådan op og med tanke på specielt Delaneys evne til at hive kort til sig, så er det svært at postulerer at vi er gået usvækket gennem et transfer vindue, TK salg til trods.

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Jeg håber vi skriver med Marvin pourie. Han koster ikke så meget, og Cornelius pengene holdes i DK.
    Manden er 22, og kan nå at udvikles mere. Måske han ikke ved første øjekast ligner et FCK prospekt, ja så kan det snart ikke være værre end, pate diuff og Mos

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #84
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Jeg tror at os som håber på en ny midtbanespiller, har en stor skuffelse i vente, medmindre Claudemir og/eller TK skydes afsted.
    Jeg har enddog meget svært ved at se klubben gå igennem en CL med kun tre centrale midtbanespillere i truppen. Selv hvis Wohlgemut mod forventning skulle blive rykket op allerede nu, så ville det være på en talentplads, ligesom Vingaard aldrig vil blive set som et seriøst alternativ derinde selvom det ofte bliver nævnt her på forummet.

    Tilgengæld kunne det godt ende i skuffelse for dem der venter på at der bliver hentet spillere før sæsonstart. CV har i flere omgange lagt op til at deadline er september, jeg tror langt de fleste handler vil finde sted sent i vinduet.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    254

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Mon ikke bare vi må se (delvist) i øjnene at en klub som FCK, med snarligt CL gruppespil, står i en lidt sværere forhandlingssituation så tidligt i vinduet. Og satser på at de kan komme i gang med ligaen uden indkøb på plads. Som så kommer hen mod lukketid. I tide til CL. Og til en bedre pris. Med risiko for at der falder muligheder fra. I øvrigt skal der bare komme nogen der fylder trøjerne 5, 8 og 10 ud. Lur mig om det ikke bliver Demidov, Petter A og Pourie. Ikke noget der bringer julelys frem, men trods alt bedre end.....noget. Ser også meget gerne at man beholder Claudemir og Bolanos. Og vi mangler stadig en tank. Farvel til Santin, TK, Mos og Pape.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Hvorfor skyde TK af? TK er rigeligt god til superligaen. Ville ikke gøre noget at få en god central midtbanespiller ind, men med fare for det kan blive endnu en Grindheim, så synes jeg det er en fordel at beholde en spiller, der alt andet lige er god nok til superligaen. Man ved hvad man har, men ikke hvad man får.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #87
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    TK bør ikke sælges, efter Grindheim blev sendt videre. Nu har vi tre center midtbanespillere, og med en nyindkøbt dirigent vil vi være godt besat på denne position.

    Således ser det ideelle transfervindue ud fra mit synspunkt:
    UD: Cornelius, Diouf, Grindheim, Bolanos, Santin, Mos (evt. udlejning), Busk (udlejning)
    IND: Yngre venstre back, dødboldsstærk højre kant, dirigerende styrmand, nyt blod på toppen i form af en massiv tank samt en hurtigere, driblestærk Vetokele/Santin-type (hvis Mos har udviklet sig, vil han kunne udfylde denne rolle)

  21. #88
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    TK bidrager med stort set ingenting. Han løber meget, men det er efterhånden også det eneste han kan finde ud af, udover sine afleveringer bagud og til siden. Jeg så hellere at man købte en solid defensiv midtbane til start elleveren, og så supplerede med talenterne, som om ikke andet ville have ungdommens gejst at byde ind med.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #89
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Hvorfor skyde TK af? TK er rigeligt god til superligaen. Ville ikke gøre noget at få en god central midtbanespiller ind, men med fare for det kan blive endnu en Grindheim, så synes jeg det er en fordel at beholde en spiller, der alt andet lige er god nok til superligaen. Man ved hvad man har, men ikke hvad man får.
    Thomas Kristensen har været i FC København i fem sæsoner. Hvis ikke han bliver solgt i dette transfervindue, så smutter han nok på en fri transfer næste sommer. Han har flere gange udtrykt ønske om, at komme til udlandet og prøve sig af, og jeg under ham det faktisk. Han er 30 nu, og det ville være et fint tidspunkt at sige farvel. Midtbanen trænger til ny energi og Delaney kan meget vel blive omdrejningspunktet i den kommende sæson. Forlader Thomas Kristensen også FC København står man tilbage med Claudemir og de to unge spillere i Mikkel Wohlgemuth og Tobias Christensen. Det virker måske lidt risikabelt, men jeg tror godt, at man kan regne med, at hvis både Daniel Jensen, Christian Grindheim og Thomas Kristensen forlader klubben, så kommer der også en ny spiller ind, som kan være med til at stabilisere niveauet. Bortset fra det, så har jeg ikke noget imod, at de unge spillere agerer 3. og 4. valg på holdet. Jeg synes der er mere perspektiv i, at lade de unge få chancen når den byder sig, fremfor at have dyre spillere gående til en god hyre, og kun få små indhop hist og her.

    Claudemir, Delaney og en ny mand er for mig udemærket som tre mand til to pladser. Kigger man på den forgangne sæson, så har der været tre spillere som har stået foran de andre. (Kun Superliga kampe medregnet)

    Kode:
    Navn 			K	HK	I	U	Min
    Claudemir 		31	23	2	4	2583
    Thomas Kristensen	26	20	2	4	2156
    Thomas Delaney		21	12	8	1	1353
    Daniel Jensen		10	2	5	3	467	
    Christian Grindheim	7	2	5	0	229
    Martin Bergvold		2	1	1	0	92
    Mikkel Wohlgemuth	1	0	0	1	79
    K = Kampe, HK = Hele kampe, I = Indskiftet, U = Udskiftet, Min = Minutter - fra Nipserstat.

    Daniel Jensen og Christian Grindheim har hver især spillet en halv sæson, det samme kan antages om Martin Bergvold og Mikkel Wohlgemuth. Hvis man kombinerer én af dem hver i henhold til spilletid, f.eks. Daniel Jensen og Mikkel Wohlgemuth og Christian Grindheim og Martin Bergvold, så har man fem spillere, hvor 3 er sikre førstevalg og to er U-spillere. Set over en hel sæson giver det følgende minutter til hver.

    Kode:
    Navn 			K	HK	I	U	Min
    1. valget		31	23	2	4	2583
    2. valget		26	20	2	4	2156
    3. valget		21	12	8	1	1353
    U-spiller 1		11	2	5	4	546	
    U-spiller 2		9	3	6	0	321
    Her skal det selvfølgelig bemærkes, at det er i et worst case scenario, hvor skader også er medregnet. Det hele kommer til at stå eller falde på, hvor stor tiltro man har til sine unge spillere. Hhv. 2 og 3 hele kampe i løbet af en hel sæson er trods alt ikke meget. Jeg tror på, at man gør klogt i at teste de unge spillere her i opstarten og evt. holde lidt igen med et indkøb til midtbanen. Måske en af dem virkelig sætter sig igennem og kommer til at bejle til fast spilletid. Om ikke andet, så har man i hvert fald knap to måneder til at finde en forstærkning, der kan stabilisere midtbanen.

    Det jeg vil frem til, er blot, at jeg synes midtbanen trænger til nye input, nyt blod og ny energi. Det kan man dels få ved at sælge TK, og dermed sætte en gulerod op for talenterne, og worst case, hente en forstærkning senere på sommeren. Jeg tror uanset hvad, ikke på, at der bliver hentet to nye folk til den centrale midtbane, men det synes jeg heller ikke er tvingende nødvendigt jævnfør tallene ovenfor.
    Nørder fodbold alle steder - FCKnews.com - Fooz.dk - Thinktoscore

  24. #90
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Tre (rutinerede) spillere til midten er ikke optimalt. To skader eller karantæner og man vil være tvunget til at rokere eller stille op med u-spillere. Thomas Delaney klarer sig ikke gennem en sæson uden en længere skadespause, og Claudemir plejer også at rage lidt skader til sig. Læg dertil, at førstnævnte jo strengt taget ikke har etableret sig på midten (selvom han efter min mening er bedst centralt).

    Skal man sammensætte truppen på den måde, så skal u-spillerne godt nok være ekstremt talentfulde og have fysikken til seniorbold.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 101 FørsteFørste ... 34567891656 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  2. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •