Side 60 af 101 FørsteFørste ... 10505758596061626370 ... SidsteSidste
Viser resultater 886 til 900 af 1506

Emner: Til- og afgange 2013 - Part III

  1. #886
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Sloth er en rigtig god spiller i det system han spiller, men han ville også får problemer i vores stringente 442. Forestil jeg ham og Claudemir/Delaney sammen.
    Jeg tror vi sælger Claudemir. Henter Sloth + en ekstra central midt. Herudover en kant til hver side, en venstre back og en udsmider i front. Min lille spådom :-)

  2. #887
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Sloth - manden blev i hvert fald lige et par millioner dyre i dag. Han ville være yderst interessant i FCK! Egentlig håbede jeg mere på Mads Albæk fra start, men med hans afgang til Rennes og efter at have fulgt Sloth tæt i dagens kamp, så Er jeg overbevist. Han ville blive en succes.

    Sana - Jeg spurgte til ham, da jeg mødtes med en hollandsk kollega, som følger Ajax meget tæt. Han mente ikke Ajax ville sælge ham! Han ville bestemt også være interessant, men han ville passe bedre til 433 - hvilket man kan sige om alle vores kantspillere! Sana er vel kun interessant hvis Bola ryger. Han passer bedst på højerekanten og det ville være tåbeligt at have 3 til den plads. Dockal ville passe bedre til os, hvis vi endelig skulle gå egter en ny højre midt, men det er jo for sent og jeg tror også Rosenborg ville kræve alt for meget af FCK!

  3. #888
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Har du lagt mærke til, at de to centralt for Fck har det svært. Primært fordi de altid spiller mod tre centralt. Senest mod FCM. Det der gør det nemt for Sloth f.eks i dag er, at han har Povlsen og MJ/Hjalte til at passe den defensive del. I Fck vil han skulle løse begge opgaver og kan han det.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #889
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Det skal så siges at AGF spillede med 3 mand på den centrale midtbane hvor Sloth var den offensive - eller hængende angriber om man vil - foran Hjalte og Kasper Povlsen.

    Han er en habil Superliga spiller, men jeg så ærgerlig talt gerne vi var lidt mere ambitiøse. Min eneste tvivl med Sloth er om han kan udfylde den centrale midtbane rent arbejdsmæssigt og med fysik i nærkampe.
    Sidst redigeret af Per Martin : 03.08.13 kl. 18:17 Årsag: Kom i tanke om fysik i nærkampe

  6. #890
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Per Martin Se meddelelser
    Det skal så siges at AGF spillede med 3 mand på den centrale midtbane hvor Sloth var den offensive - eller hængende angriber om man vil - foran Hjalte og Kasper Povlsen.

    Han er en habil Superliga spiller, men jeg så ærgerlig talt gerne vi var lidt mere ambitiøse. Min eneste tvivl med Sloth er om han kan udfylde den centrale midtbane rent arbejdsmæssigt.
    Første del har du ret i! Grønkjær var også inde på, at med Claudemir og Sloth på banen, så ville der mangle en defensiv mand (Delaney i en 433...)
    Anden del forstår jeg slet ikke. Han arbejde hårdt, løber meget og holder godt gang i bolden. Han var faktisk den der løb længst i dagens kamp, så lidt underlig kritik.

  7. #891
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Så skete det jeg frygtede. Joshua John starter inde for Twente idag, og endda på venstrekanten (hvor han er bedst). Ham kan vi nok vinke farvel til, medmindre Twente går ud og bruger nogle af de helveds mange mio de har fået for Leroy og Chadil.

    Til gengæld starter en forholdvis urutineret gut på højrekanten ved navn Promes, hvor deres bedste spiller pt. Tadic sidder på bænken. Måske frygter man bare ikke Waalwijk så meget?
    Sidst redigeret af scoring : 03.08.13 kl. 18:21

  8. #892
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Har du lagt mærke til, at de to centralt for Fck har det svært. Primært fordi de altid spiller mod tre centralt. Senest mod FCM. Det der gør det nemt for Sloth f.eks i dag er, at han har Povlsen og MJ/Hjalte til at passe den defensive del. I Fck vil han skulle løse begge opgaver og kan han det.
    FCK har det ikke primært svært fordi de er nummerisk i undertal centralt på midten. Det skal du som hold, som helhed, kunne løse. Bl.a. gennem (også andres) bevægelighed samt hastighed/retning i pasninger. Her vil Sloth være en opgradering over TK. De problemer du ser, skyldes at TK er håbløs på bevægelighed, hastighed/retning i pasninger, lider af nærkampsvægring mm. Har du lagt mærke til det?

  9. #893
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Anden del forstår jeg slet ikke. Han arbejde hårdt, løber meget og holder godt gang i bolden. Han var faktisk den der løb længst i dagens kamp, så lidt underlig kritik.
    Jeg var ikke klar over at han var den der løb mest idag.
    Sidst redigeret af Per Martin : 03.08.13 kl. 18:56 Årsag: Slettet kommentar om tvivl vs kritik. Okay det er kritik.

  10. #894
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Ok, så det er TKs skyld. Jeg bemærkede godt Sloth løb langt i dag, men jeg ser stadigvæk ikke Sloth som en der arbejder lige godt begge veje. Han har så afgjort sine styrker fremad banen. Men fint for dig, hvis du mener Sloth er løsningen, jeg tror så vi hurtigt vi vil se de samme problemer som nu. Det jeg synes vi mangler centralt, hvis vi skal spille 442, er er en 6'er. Altså en som kan nogle af de ting du nævner. Hvis han samtidig også kan slå en aflevering, så meget bedre.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #895
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    59

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Sana - Jeg spurgte til ham, da jeg mødtes med en hollandsk kollega, som følger Ajax meget tæt. Han mente ikke Ajax ville sælge ham! Han ville bestemt også være interessant, men han ville passe bedre til 433 - hvilket man kan sige om alle vores kantspillere! Sana er vel kun interessant hvis Bola ryger. Han passer bedst på højerekanten og det ville være tåbeligt at have 3 til den plads.
    Jeg ser stort set alle Ajax´s kampe, og i min optik er Sana den perfekte løsning for FCK, da han er hurtig, teknisk velfundret og kan spille både på venstrekanten samt til højre. (Spillede primært venstre kant i sin tid i Sverige)
    Selvom Sana var langt fra spilletid i sidste sæson for Ajax, så tror jeg bestemt ikke de sælger ham, medmindre de henter en erstatning. Ajax har skilt sig af med Ryan Babel, Boerrigter og Lukoki, så Sana må næsten betegnes som andetvalg til begge kanter, sådan som trup sammensætningen er fortiden.
    Han fik iøvrigt spilletid i liga premieren igår, så vi skal nok ikke gøre os de store forhåbninger om at signe ham.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #896
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    70

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg tror vi sælger Claudemir. Henter Sloth + en ekstra central midt. Herudover en kant til hver side, en venstre back og en udsmider i front. Min lille spådom :-)
    Du smider godt nok omkring dig med dårlige indlæg. Der er én måned tilbage, og det kan godt være, jeg er pessismist, men hvordan skulle vi lige nå at tilknytte seks nye spillere med det tempo, CV har lagt for dagen?

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #897
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af sliZER Se meddelelser
    Du smider godt nok omkring dig med dårlige indlæg. Der er én måned tilbage, og det kan godt være, jeg er pessismist, men hvordan skulle vi lige nå at tilknytte seks nye spillere med det tempo, CV har lagt for dagen?
    Som tiden går.. bliver jeg mere nervøs.. ville være lykkelig lige med en eller flere af.:

    Sloth, Jørgensen, Makienok, Bashkim, Ankersen Brødrene de ville alle kunne forstærke os.

    /Game
    "you ain't got no wins in my casa,
    Que te pasa, you ain't even in my clasa" - Big Pun
    http://forum.ultras-tifo.net - https://kassiesa.net/uefa/

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #898
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af AlexFCK Se meddelelser
    Jeg ser stort set alle Ajax´s kampe, og i min optik er Sana den perfekte løsning for FCK, da han er hurtig, teknisk velfundret og kan spille både på venstrekanten samt til højre. (Spillede primært venstre kant i sin tid i Sverige)
    Selvom Sana var langt fra spilletid i sidste sæson for Ajax, så tror jeg bestemt ikke de sælger ham, medmindre de henter en erstatning. Ajax har skilt sig af med Ryan Babel, Boerrigter og Lukoki, så Sana må næsten betegnes som andetvalg til begge kanter, sådan som trup sammensætningen er fortiden.
    Han fik iøvrigt spilletid i liga premieren igår, så vi skal nok ikke gøre os de store forhåbninger om at signe ham.
    - Jeg kan se, at vi bedømmer ham meget forskelligt. Tobias Sana er ganske vist ok hurtig, men da ikke noget vildt og voldsomt. Det er nok øjnene, der ser det. Til gengæld forstår jeg ikke at nogen vil beskrive ham som teknisk velfunderet - det er jo netop der, han har sine mangler. Han blev simpelthen meget, meget hurtigt, let for modstanderne at læse, bl.a. fordi han ikke gennem sin tekniske kunnen, er i stand til at gøre det uforudsigelige og overraskende. Det er rigtigt at Ajax er i kant-underskud for tiden, og jeg tror da også, at der bliver hentet en til truppen - men Lucas Andersen tror jeg nu er tiltænkt en større rolle, end Tobias Sana. Ham er de ret begejstrede for dernede.

    Lige nu sidder jeg og ser Twente mod Waalwijk, og Joshua John gør det fint. Han er efter min mening den bedste kantspiller vi kan hente i den liga. Og endda for rimelige penge. Jeg håber ikke, den bro er helt brændt.

  19. #899
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Matias Se meddelelser
    Lige nu sidder jeg og ser Twente mod Waalwijk, og Joshua John gør det fint. Han er efter min mening den bedste kantspiller vi kan hente i den liga. Og endda for rimelige penge. Jeg håber ikke, den bro er helt brændt.
    Havde desværre ikke selv mulighed for at se den kamp, men ville sindssyg gerne se den pga. John. Kunne du evt. give en meget kort anmeldelse af hans præsentation i kampen? 0-0 er jo ikke ligefrem prangende mod Waalwijk.

    Håber så inderligt at Twente køber en super venstrekant, så John kommer i overskud. For lige nu ligner det at han får chancen.

    Derudover var Zanka ikke med i truppen for PSV. Et muligt exit måske?

  20. #900
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Sloth - manden blev i hvert fald lige et par millioner dyre i dag. Han ville være yderst interessant i FCK! Egentlig håbede jeg mere på Mads Albæk fra start, men med hans afgang til Rennes og efter at have fulgt Sloth tæt i dagens kamp, så Er jeg overbevist. Han ville blive en succes.
    Colsen er inde på lidt af det samme som jeg tænkte på omkring det defensive hos Sloth.

    Nu fik jeg tidligere formuleret mig meget svagt så jeg prøver at uddybe det, men jeg er i tvivl om han har den power der skal til for at spille på den centrale midtbane for FCK, dvs. tage de hårde løb når vi har tabt bolden i det 75. min, vinde de fysiske nærkampe når der er brug for det, få vores presspil til at fungere samt bevare hovedet koldt når vi bliver tromlet i CL.

    Og er det vi har brug for og har haft brug for siden Kvist ikke en ledertype? Som så på grund af truppens nuværende spillersammensætning også helst skulle kunne mere fremadrettet. Det tættest jeg kan komme sådan en type er Nicolai Stokholm i den hjemlige liga, men det er nok ikke en mulighed af flere årsager.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  2. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •