Side 61 af 101 FørsteFørste ... 11515859606162636471 ... SidsteSidste
Viser resultater 901 til 915 af 1506

Emner: Til- og afgange 2013 - Part III

  1. #901
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,881

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af sliZER Se meddelelser
    Du smider godt nok omkring dig med dårlige indlæg. Der er én måned tilbage, og det kan godt være, jeg er pessismist, men hvordan skulle vi lige nå at tilknytte seks nye spillere med det tempo, CV har lagt for dagen?
    Jeg prøver at have ja-hatten på i disse "mørke" tider. Men at jeg skulle smide om mig med flere dårlige indlæg? Uddyb venligst så vi kan debattere. Det er jo egentlig hvad dette forum er til for :-)

  2. #902
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Jeg tror vi sælger Claudemir. Henter Sloth + en ekstra central midt. Herudover en kant til hver side, en venstre back og en udsmider i front. Min lille spådom :-)

    ??? og hvor ville CV finde tiden til at hente disse spillere ?? vinduet er ved at lukke og rygterne om at den ene spiller efter den anden har vendt tommelfingeren ned af over for et kontrakt fra FCK, det virker ikke ligefrem særligt lovene for denne sæson.
    Panik køb må sku da snart være løsningen, ikke at jeg håber det.
    Ang. Sloth så er det kun et lille rygte, fra en speaker i tv. Har intet kunne finde om det på nettet, og lige nu ser det meget sort ud i mine øjne. Man mister sku modet, og bliver meget rastløs og tjekker nettet 10-15 gange om dagen i håb om at der endelig kommer en ny spiller til holdet. Damn hvor jeg håber vi snart få noget at glæde os over.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #903
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    I januar var der nogle rygter om Sloth og FCK, men de bundede vist kun i, at FCK holdt et vågent øje med Sloth. Det er nok de rygter, der bliver genbrugt af "eksperter". Andre rygter har, så vidt jeg ved, handlet om Club Brugge og/eller en Fransk klub.

  5. #904
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Ikke fordi jeg på NOGEN måde skal forsvare cv, men vil næsten love at gå med en pis gul klam fodbold trøje i 24 timer om vi ikke får ind mindst 2-3-4- spillere mere i dette vindue.Hvor godt scoutet de er bliver sgu mere tvilsomt,syntes den gode
    Hr Højer er på festivaler/koncerter hele tiden,i stedet for at tage sig lidt sammen

  6. #905
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    ^ Dvs. Mindst to nye spillere. ;)

  7. #906
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Tør nu også godt vove pelsen og sige at vi henter min. 2 spillere mere. Skal man spå om kvaliteten af de spillere samt hvilke positioner det bliver til, er det dog straks værre. Bliver det velovervejede indkøb, som der har været kig på længe - eller bliver det panik køb til overpris som Pape.

    Jeg hælder mest til panikindkøb. Denne sommer er vi blevet afvist af Van Duinen, Wagner, JJ og Martinez. Det er allerede rigtig mange måneders scouting der ryger i vasken, og man må formode at vi er gået videre til et evt. 3, 4 eller 5 valg.

    Til sammenligning købte vi 3 spillere august 2012. MJ ca. d 10, Vetokele ca. d 20 og til sidst Gislason på sidste dagen.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #907
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Tilsynladene skulle vi have budt på en Ebenezer Ofori som spiller ventre back, men vi kom for sent, da AIK kom først.

    http://www.bold.dk/nyt/Ghanesere-afviser-godt-FCK-bud
    og
    http://onside.dk/superligaen/agent-g...te-fck-for-aik

    på transformarkt, står han allerede som AIK spiller.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #908
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    De problemer du ser, skyldes at TK er håbløs på bevægelighed...
    Ja. Det er en smule sjovt at se, når TK styrter frem mod en modstander i presspillet. Sikkert noget han er blevet fortalt, at man skal gøre som central midtbanespiller i et 4-4-2 system. Problemet er blot kæmpe, når modstanderen(oftest europæiske modstandere) snyder ham med en kropsfinte. Så er der næsten fri bane mod vores mål.

    Men det er jo ikke TK selv, der har placeret ham på den centrale midtbaneposition. Så på den måde er han undskyldt.

  12. #909
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Havde desværre ikke selv mulighed for at se den kamp, men ville sindssyg gerne se den pga. John. Kunne du evt. give en meget kort anmeldelse af hans præsentation i kampen? 0-0 er jo ikke ligefrem prangende mod Waalwijk.
    Håber så inderligt at Twente køber en super venstrekant, så John kommer i overskud. For lige nu ligner det at han får chancen.
    Derudover var Zanka ikke med i truppen for PSV. Et muligt exit måske?
    - Joshua John gjorde det godt. Han var meget arbejdsom og bevægelig, og lykkedes med mange af de ting, han gav sig i kast med. Særligt hans udfordringer mand-mod-mand, gjorde han det godt, og jeg synes han var rigtig, rigtig god til at glide af på sine modstandere, når han trak ind i banen. Felipe Gutierrez var efter min mening den eneste hos Twente, der gjorde det bedre end Joshua John. 0-0 mod Waalwijk er ikke imponerende, nej, men de har faktisk et par ok spillere, udeholdet - og i den side hvor Joshua John spiller, stillede de Michael Lamey og Romeo Castelen, som er et par habile spillere (de har Romeo Castelen og Dennis Rommedahl til at konkurrere om samme plads).

    Mht. Zanka har jeg også den tanke, at ham og Olof Mellberg kunne blive et fantastisk makkerpar. Tror de ville supplere hinanden glimrende.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #910
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,335

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    FCK har det ikke primært svært fordi de er nummerisk i undertal centralt på midten. Det skal du som hold, som helhed, kunne løse. Bl.a. gennem (også andres) bevægelighed samt hastighed/retning i pasninger. Her vil Sloth være en opgradering over TK. De problemer du ser, skyldes at TK er håbløs på bevægelighed, hastighed/retning i pasninger, lider af nærkampsvægring mm. Har du lagt mærke til det?
    Mht undertallet på midtbanen, så kan dette skyldes mange ting. Først og fremmest tror jeg, at det er blevet meget prominent, da kantspillet halter og midtbanen derfor selv skal søge flere løsninger. Desuden så får vi i øjeblikket ikke træf på vores indlæg og derfor får modstanderen oftere bolden og kan sætte spillet i gang imod en ubalanceret midtbane, da midtbanespillerne står anderledes placeret og der ofte mangler den kant/back der lige har slået indlægget og derfor skal midtbanen "hælde" lidt mere over i den side.
    En anden ting er, at vi spiller med en rimelig dyb baglinje og det gør, at midtbanenen ofte skal spille bolden længere tilbage. Det gør, at forsvaret ikke aflaster midtbanen på samme måde som en høj forsvarslinje kan bidrage til og når vi ikke får kanterne med ind over midten (da vi åbenbart stadig kører med indlæg) så har vores (i forvejen temmelig stationære) midtbane problemer med, at komme fornuftigt af med bolden - specielt når modstanderen kører med højt pres.
    Før hen er det lykkedes midtbanen at skille sig fornuftigt af med bolden - enten ved at smide den ud til en kantspiller - der med hjælp fra en back - har kunne slå indlæg eller ved at samarbejde med forsvaret og på den måde køre bolden rundt, så modstanderens høje pres ikke bærer frugt. Men pga. ovenstående fungerer det ikke for midtbanen og modstanderens pres gør, at de enten mister bolden eller spiller den langt tilbage hvorefter forsvaret kører den rundt og det resulterer generelt i en lang og høj bold fremad.

    Men ja bevægelighed ville gøre en hel del, det skal dog ikke kun være på midtbanen men over hele linjen og det sker nok ikke foreløbigt, da der i lang tid har været tradition for at udnytte kanterne mere og ikke satse for meget på midtbanen.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #911
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    147

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Et HELT NYT HOLD, ville være at foretrække, hvorfor skal vi kæmpe med gamle idioter, der ikke gider kæmpe og bare vil hæve deres fede løn ?????? I er en skændsel FCK og her er det specielt ledelsen og jeg mener virkelig ikke i er jeres løn værd FØJ
    May the force be with you

  17. #912
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Mit krav til en central-midtbanespiller i FCK er at han som minimum har nogle basis-evner d.v.s - fysisk meget stærk, teknisk god og løbestærk og pasningsstærk. Jeg mener ikke at Casper Sloth er fysisk stærk nok og hans teknik er efter min mening heller ikke god nok. Jeg mener typen vi skal gå efter er en spiller der som type minder om Djemba Djemba på hans bedste dage eller en Derek Boateng. Det er ikke sikkert vi kan finde det, men så må vi komme så tæt på som muligt. Casper Sloth er desværre alt for langt fra det niveau, og det ændrer mål i suppen eller gode kampe i suppen ikke på.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #913
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,083

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Mener ikke at Casper Sloth ville være et dårligt indkøb. Han er offensiv og bliver retvendt modsat vores nuværende boldflytter. Så heller/gerne at vi gik efter en defensiv playmaker ala Pirlo end en ny Linde, kvist. Vi har brug for kreativitet ikke flere brøleaber der kan løbe et maraton under hver kamp

  20. #914
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    377

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Er der ik en eller anden vildt sej person der har overskud til at lave en part IV af det lort her? 61 sider!

  21. #915
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,201

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Jeg kan heller ikke se, at vi skulle hente Sloth nu. Han ville sikkert være et godt indkøb på sigt, men pt. Er der krise og vi leder noknefter ledertyper. Og det er slot pt. ikke. Mon ikke en spiller som Jesper Jørgensen er et bedre bud. Forhåbentlig sammen med et hovedstødsmonster i angrebet.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  2. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •