Side 63 af 101 FørsteFørste ... 13536061626364656673 ... SidsteSidste
Viser resultater 931 til 945 af 1506

Emner: Til- og afgange 2013 - Part III

  1. #931
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja eller også var planen at en afløser skulle købes, men da Cornelius overbeviste Jakobs til træning og i de første kampe blev planen ændret. Vi ved det jo reelt ikke. Og som jeg har skrevet tidligere, så ved vi reelt ikke nok til at bedømme CV's arbejde.
    Vi ved at CV har det største budget i Superligaen og hans hold ligger nummer sidst. Det synes jeg er rigeligt til at bedømme CV's arbejde.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #932
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Kim Kållstrøm ville være en klassesigning af rang For dyr. Han har været i Moskva i ét år, hvad skulle han ville i FCK?
    Det ved jeg ikke, men han spiller trods alt højst et par minutter her og der for Moskva. Hvilket i øvrigt er mere end Morten Gamst i Blackburn, hvis vi skal fortsætte i det lettere urealistiske spor.

    Jeg har efterhånden mistet troen på den her sportslige ledelse, men det betyder trods alt ikke, at jeg ikke har nogle bud på spillere, der måske kan vende det. Samuel Holmén skiftede til Fenerbahce for kort tid siden, blandt andet fordi han meget gerne vil spille Champions League. Desværre for ham havde Fenerbahce åbenbart ikke læst de ændrede tyrkiske regler, der siger, at et hold kun må have ti udlandske spillere med i truppen til Champions League. Han blev nummer 11. Derfor kan han allerede være på vej væk, og selvom der er et par tyrkiske klubber, der i det mindste er villige til at leje ham, kunne man jo i hvert fald prøve at give ham et kontraktforslag. Jeg synes, han ville være en god type at få ind. Bare for lige at nævne det ved jeg godt, at jeg leger lidt med ilden her. Jeg synes dog, at han er en af få, der ikke er blevet decideret usympatiske af at spille derude.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #933
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,770

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Håber så inderligt at vi ikke køber til venstrekanten.

    Det folk håber på lige nu er at vi henter guds søn. Folk forventer at det nye indløb vi laver, vil gå ind og være superligaens bedste spiller fra start af. Sådan fungerer tingene nu altså ikke engang. Indkøb kræver tilvænning, og chancen for at det går godt lige fra start af med et indkøb er meget lille.

    Ikke nok med at han skal vænne sig til nye holdkammerater, klub, træner osv. så skal han formentlig også vænne sig til et liv i DK (medmindre det er en dansker vi henter selvfølgelig). Derudover vil der være et kæmpe pres på den nye spiller, som jo nok ser at vi ligger på en sidste plads i ligaen. Synes ikke det er gået så godt med pressede spillere før (Ailton pga. prisskilt osv).

    Derfor håber jeg at vi henter alt andet end en venstrekant, da Jørgensen så stadig kan gå ind og vise hvad han kan, og evt. aflaste det nye indkøb lidt med nogle mål og godt spil.

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Det ved jeg ikke, men han spiller trods alt højst et par minutter her og der for Moskva. Hvilket i øvrigt er mere end Morten Gamst i Blackburn, hvis vi skal fortsætte i det lettere urealistiske spor.

    Jeg har efterhånden mistet troen på den her sportslige ledelse, men det betyder trods alt ikke, at jeg ikke har nogle bud på spillere, der måske kan vende det. Samuel Holmén skiftede til Fenerbahce for kort tid siden, blandt andet fordi han meget gerne vil spille Champions League. Desværre for ham havde Fenerbahce åbenbart ikke læst de ændrede tyrkiske regler, der siger, at et hold kun må have ti udlandske spillere med i truppen til Champions League. Han blev nummer 11. Derfor kan han allerede være på vej væk, og selvom der er et par tyrkiske klubber, der i det mindste er villige til at leje ham, kunne man jo i hvert fald prøve at give ham et kontraktforslag. Jeg synes, han ville være en god type at få ind. Bare for lige at nævne det ved jeg godt, at jeg leger lidt med ilden her. Jeg synes dog, at han er en af få, der ikke er blevet decideret usympatiske af at spille derude.
    Seriøst, nu bliver jeg nødt til at spørge. Hvad tror du spillere i Tyrkiet og Rusland tjener om måneden? - chancen for at de vil gå ned til FCK-løn niveau er så lille at CV nok ikke engang forsøger. Og det er endda forståeligt nok.

  6. #934
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja eller også var planen at en afløser skulle købes, men da Cornelius overbeviste Jakobs til træning og i de første kampe blev planen ændret. Vi ved det jo reelt ikke. Og som jeg har skrevet tidligere, så ved vi reelt ikke nok til at bedømme CV's arbejde.
    Please, kan i ikke stoppe med at bruge diverse variationer af 'ingen har perfekt information' som argument mod folks synspunkter i debatter herinde?

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #935
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg hælder mest til panikindkøb. Denne sommer er vi blevet afvist af Van Duinen, Wagner, JJ og Martinez. Det er allerede rigtig mange måneders scouting der ryger i vasken, og man må formode at vi er gået videre til et evt. 3, 4 eller 5 valg.
    Du kan nemt vide mere end mig, men jeg kender ikke til, at hverken Van Duinen, Wagner eller Martinez har afvist os. Jeg har hørt noget om, at deres klubber skulle have afvist os, men der er godt nok noget af en forskel.

    I øvrigt kan vi vist afskrive Baskhim Kadrii, efter at han er blevet erklæret ude i et halvt år med en knæskade. Det samme gælder May Mahlangu fra Helsingborg. Det er to spillere som jeg så som rimelig oplagte.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  9. #936
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Seriøst, nu bliver jeg nødt til at spørge. Hvad tror du spillere i Tyrkiet og Rusland tjener om måneden? - chancen for at de vil gå ned til FCK-løn niveau er så lille at CV nok ikke engang forsøger. Og det er endda forståeligt nok.
    Hvis du havde læst hele indlægget, eller faktisk bare hele de to første linier, ville du være nået frem til den del, hvor jeg skriver, at det er lettere urealistisk.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  10. #937
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,770

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Du kan nemt vide mere end mig, men jeg kender ikke til, at hverken Van Duinen, Wagner eller Martinez har afvist os. Jeg har hørt noget om, at deres klubber skulle have afvist os, men der er godt nok noget af en forskel.

    I øvrigt kan vi vist afskrive Baskhim Kadrii, efter at han er blevet erklæret ude i et halvt år med en knæskade. Det samme gælder May Mahlangu fra Helsingborg. Det er to spillere som jeg så som rimelig oplagte.
    Van Duinen og Wagner har afvist os jo, da de begge ønsker at fortsætte i deres respektive klubber. Den Haag skulle vist have sat et prisskilt på Duinen på ca. 14 mio kroner, som vi var villige til at give. Men Duinen har udtalt til hollandske aviser, at han ønsker at fortsætte i Holland. Hvad ang. Wagner så er der både klub og Wagner der har afvist et klubskifte. Med Martinez har du skam ret, han har intet udtalt endnu.

    Men hvilken forskel gør det om spilleren eller klubben afviser os? - det sætter os stadig videre til en plan b, eftersom vi vel byder på spillerne i den prioriterede rækkefølge som vi ønsker dem i.

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Hvis du havde læst hele indlægget, eller faktisk bare hele de to første linier, ville du være nået frem til den del, hvor jeg skriver, at det er lettere urealistisk.
    Jeg læste indlægget, og fastslog at du nævner Holmén som en mulig løsning, da du har mistet troen på den sportslige ledelse. Hvorfor overhovedet foreslå så urealistiske spillere? - Holmén er interessant ja, men der er 800 spillere der er interessante og 'realistiske' hvis ikke det var for deres tårnhøje løn niveau.

  11. #938
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,124

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja eller også var planen at en afløser skulle købes, men da Cornelius overbeviste Jakobs til træning og i de første kampe blev planen ændret. Vi ved det jo reelt ikke. Og som jeg har skrevet tidligere, så ved vi reelt ikke nok til at bedømme CV's arbejde.
    Nej, hvorfor planen med at købe en afløser for N'Doye blev droppet, ved vi ikke med sikkerhed, men min og andres pointe er også blot, at man ikke kan give CV æren for at have set, at Cornelius kunne erstatte N'Doye, og at det var derfor, der ikke blev købt en erstatning. CV forsøgte, men evnede ikke at købe en erstatning. Cornelius blev så en yderst lykkelig, men også tilfældig, nødløsning.

    For en god ordens skyld et par eksempler på, at der blev kigget efter en afløser uden for FCK:
    http://www.bold.dk/nyt/Jacobs-Pligt-...-erstatte-salg
    http://www.bold.dk/nyt/FCK-scout-Maaske-ikke-NDoye-type
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #939
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Van Duinen og Wagner har afvist os jo, da de begge ønsker at fortsætte i deres respektive klubber.
    Det har du ret i, at de har sagt. Efter at deres respektive klubber havde meldt ud, at de ikke ville sælge nogle af dem. Jeg har ikke hørt om, at vi har forhandlet direkte med nogen af de to.

    Hvilken forskel gør det om spilleren eller klubben afviser os? - det sætter os stadig videre til en plan b, eftersom vi vel byder på spillerne i den prioriterede rækkefølge som vi ønsker dem i.
    Alt er til salg for den rette pris. Så længe spilleren ikke har afvist os, kan vi i princippet bare byde højere på ham. Om vi bruger mange penge på ønskespilleren eller mulighed nummer fem kan jo være ligegyldigt, hvis man udelukkende ser på det økonomiske i det. Jeg svarede på et postulat om, at vi var blevet afvist af spillerne, hvorfor vi måtte gå videre på prioritetslisten.

    Jeg læste indlægget, og fastslog at du nævner Holmén som en mulig løsning, da du har mistet troen på den sportslige ledelse. Hvorfor overhovedet foreslå så urealistiske spillere? - Holmén er interessant ja, men der er 800 spillere der er interessante og 'realistiske' hvis ikke det var for deres tårnhøje løn niveau
    Den diskussion er meget nem at få ud af verden. Jeg ser ham ikke som urealistisk.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  14. #940
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,770

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Så følger du ikke særlig meget med. Den Haag ville gerne sælge Duinen, og prisen skulle have ligget på omkring de 14 mio. herefter, som jeg skrev før, har Duinen afvist overfor hollandske aviser, at han bliver i Holland (læs mellem linjerne, formentlig afslået FCK).

    Du har ret mht. Wagner - klubben afviste et salg, og Wagner gjorde det samme.

    Jeg ved slet ikke hvad vi diskuterer så. Jeg kommenterer en brugers frygt for panikindkøb, som jeg også hælder til - idet at vi har gået efter mange spillere, men er blevet afvist af enten klub eller spiller. Derfor må jeg formode at vi er kommet en del ned i priotereringslisten, og længere hen i transfervinduet, at et panikindkøb ala. Pape sagtens kunne ske.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #941
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,212

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af scaleo Se meddelelser
    Vi ved at CV har det største budget i Superligaen og hans hold ligger nummer sidst. Det synes jeg er rigeligt til at bedømme CV's arbejde.
    Tja for de penge har han jo også ansat Superligaens klart bedste trup. Så peger pilen ved videre på trænerteamet. Så CV skal vel have mere kritik for at have ansat et for ringe trænerteamet end truppen, hvis han endelig skal kritiseres.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #942
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Så følger du ikke særlig meget med. Den Haag ville gerne sælge Duinen, og prisen skulle have ligget på omkring de 14 mio. herefter, som jeg skrev før, har Duinen afvist overfor hollandske aviser, at han bliver i Holland (læs mellem linjerne, formentlig afslået FCK).
    Jeg synes nu selv, at jeg prøver. Den 13. juli kom det frem, at vi havde budt på Van Duinen. Den 14. juli kunne man læse, at Van Duinen så København som en interessant klub. Den 15. juli blev det skrevet, at Den Haag havde afvist vores første bud, men at de ikke kunne sige nej til meget større penge. Den 17. juli gik der rygter om, at vi ville forhøje vores bud. Den 18. juli meldte Van Duinen selv ud, at Den Haag formentlig ikke ville sælge ham. Den 29. juli fortæller Van Duinen, at han helst vil blive hos Den Haag. Den 3. august starter Van Duinen inde i Den Haags premierkamp og scorer blandt andet et mål.

    Du kan tolke det, som du vil, ligesom jeg gør. Vi kan også fortsætte diskussionen om, hvem der følger mest med. Det er helt op til dig.

    Jeg ved slet ikke hvad vi diskuterer så. Jeg kommenterer en brugers frygt for panikindkøb, som jeg også hælder til - idet at vi har gået efter mange spillere, men er blevet afvist af enten klub eller spiller. Derfor må jeg formode at vi er kommet en del ned i priotereringslisten, og længere hen i transfervinduet, at et panikindkøb ala. Pape sagtens kunne ske.
    Den frygt deler jeg til fulde.
    Sidst redigeret af Gandhi : 05.08.13 kl. 12:46
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  19. De følgende 2 brugere er enige:
    donl, JM

  20. #943
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tja for de penge har han jo også ansat Superligaens klart bedste trup.
    Kvaliteten af truppen (på nøglepositioner og som helhed) er raslet ned siden afladningen med Pospech, Antonsson, Kvist osv.

    Dengang ævlede CV om at nu skulle der samles forudsætningerne for et nyt klimaks (som CL succes holdet nåede). Dengang som nu, kunne og kan man se, at materialet bare ikke er i orden, og at der ikke er potentiale i truppen for en tilsvarende udvikling som den gamle. Og endnu mindre, når man tager trænerteamet med ind i ligningen, det vil jeg give dig.

    CV er manden der har ment at Johnny Thomsen kunne erstatte Pospech, Diouf erstatte Grønkjær osv. Hold nu op med at forsvare sådan noget. Han har sejlet rundt i sine transfers post-Ståle.


  21. #944
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,769

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Vi har solgt N'Doye og Cornelious - 2 spillere, der var langt over niveau og som vi ikke kan forvente at have i klubben, der er kun en afløser som vi har en mikroskopisk chance for at signe - Bendtner eller må vi regne med mindre kvalitet!

    Bendtner - 0 kr til Arsenal, 25 % videresalgklausul. Løn 20 millioner år 1 (incl sign on fee) og derefter 7,5 i to år. Dvs en Bendtner på en 3 årig aftale koster 35 millioner, vi kan give ham en videresalgsklausul op 50 mill og så kan han ellers 1) beholde sin fyrsteløn det sidste år 2) få ham i gang igen! Måske fuldkommen urealistisk, men det er det der skal bruges på at få en KLASSE spiller til DK. Dyrt ja, urealistisk ja - men Corner + 40 millioner for Bendtner er ikke en dårlig handel!

    Midten så må Sloth eller Jacob Poulsen gerne komme + evt. en til. Køb Sloth for 6 millioner + TK og find så en defensiv midt.

    Venstrekanten - Hvis man ikke kan finde på bedre (burde mand) så skriv dog med Beckmann - han er gratis og kan fint spille den venstrekant, når NJ ikke er klar!

    Dvs. Sloth, Bendtner og Beckmann på 3 årige aftaler til en total sum af:

    Bendtner - 35 millioner
    Sloth - 8 millioner + 7 i løn
    Beckmann - 6 millioner i løn og sign on

    I alt 56 millioner - det er hvad det koster at sikre guld i år!

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #945
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Til alle der begyndte at sætte næsen op efter en Jesper Jørgensen signing, så er det her nok lidt af en spand isvand i hovedet.

    http://www.bold.dk/nyt/Agent-JJ-hael...blive-i-Brugge

    Men spørgsmålet om hvor aktuel han er/var og det kan naturligvis også være agent-spin.

    Hold fest man får trawlet nyhedsmedier i øjeblikket....

    Over & Out

    CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  2. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •