Side 7 af 101 FørsteFørste ... 456789101757 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 1506

Emner: Til- og afgange 2013 - Part III

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Tre (rutinerede) spillere til midten er ikke optimalt. To skader eller karantæner og man vil være tvunget til at rokere eller stille op med u-spillere. Thomas Delaney klarer sig ikke gennem en sæson uden en længere skadespause, og Claudemir plejer også at rage lidt skader til sig. Læg dertil, at førstnævnte jo strengt taget ikke har etableret sig på midten (selvom han efter min mening er bedst centralt).

    Skal man sammensætte truppen på den måde, så skal u-spillerne godt nok være ekstremt talentfulde og have fysikken til seniorbold.
    Det var sådan set også min pointe. At man skal give U-spillerne chancen for at bevise sig førend man diskvalificerer dem. Cornelius kom ud af pretty much ingenting. På den centrale midtbane er konditionerne dog noget anderledes, men jeg synes stadigvæk, at det kunne være interessant, at se lidt mere til de unge i form af indhop. Om de sidste 7 minutter går til Daniel Jensen, Christian Grindheim eller en ung ny spiller tror jeg ikke betyder det helt store i det samlede regnskab.

    Det skulle desuden ikke undre mig, om man vælger en sådan løsning. Altså med tre rutinerede. Alternativt synes jeg at både Martin Vingaard og Rurik Gislason har en spillestil, der gør, at de kan spille den offensive af de to centrale, hvilket giver lidt yderligere dækning i tilfælde af skader og karantæner.
    Nørder fodbold alle steder - FCKnews.com - Fooz.dk - Thinktoscore

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Vi er foreløbig gået fra at have fem til at have tre etablerede midtbanespillere i truppen i dette transfervindue. Jeg er fuldstændig overbevist om, at Ariël og CV betragter det som minimum en for lidt. Hvis man skulle være så heldig, at også TK flyver, er jeg overbevist om, at der vil blive (forsøgt) købt to nye centrale midtbanespillere. Midtbanen har været kvalitativt for tynd i et par år allerede, men nu er den det også kvantitativt.
    Sidst redigeret af Garneren : 03.07.13 kl. 11:40
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Jeg kunne egentlig godt se noget spændende i at have Delaney, Claudemir + ny CM til at kæmpe om de to pladser med Wohlgemuth som bobler til den "4. plads". Synes han så rigtig spændende ud mod Randers og hvis vi virkelig vil noget med vores talentudvikling, synes jeg det er det rigtige at gøre. Der skal i højere grad købes super kvalitet til de første 15-16 pladser og herefter gerne være ét talent i hver kæde, som vi virkelig satser på og derfor ikke har så langt til spilletid i tilfælde af skader og karantæner. Ved godt vores kendetegn i mange år har været den brede trup, men netop det har måske også været en hæmsko for talentudviklingen. Med den nye linje og satsningen på School of Excellence mener jeg dette kan være vejen at gå.


  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Og Jens Stryger Larsen aabner doeren for de unaevnelige, men naevner samtidig at han har tilbud fra baade ind og udland.
    Paa trods af hans staerke baand til klebben, kan det vel ret beset kun vaere FCK, eventuelt Farum, der ville vaere interessante?

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2030263.ece

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Farum og Brøndby laver jo nærmest ikke andet, end at kopiere hinanden, så mon ikke det er rødvinstudene fra Farum?

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #96
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Samtlige angribere scorede og nu disse udtalelser:
    http://www.bold.dk/nyt/FCK-assistent...tegn-offensivt

    Kan det være at de giver Pape og Mos chancen og ikke laver et nyt angriber køb?

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Samtlige angribere scorede og nu disse udtalelser:
    http://www.bold.dk/nyt/FCK-assistent...tegn-offensivt

    Kan det være at de giver Pape og Mos chancen og ikke laver et nyt angriber køb?

    Mvh

    zebos
    Selvom det er "agurketid" er der ingen grund overhovedet til at fortolke en assistent træners udtalelser. Slet ikke lige nu, hvor alt kan ske.
    En af assistent trænerens primære roller er at være tæt på spillerne. Herunder at opmuntre. Riemer ved jo heller ikke hvilke offensive kort (angribere) han har til rådighed når vinduet lukker.
    Desuden må samtlige ha behov for at få egoet stivet af. Eneste angriber med en tilfredsstillende sæson var jo som bekendt Cornelius...
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Så skulle Marvin Pourié være ude af vores angrebs ligning. Ifølge Sporten.dk skulle CV have været for sent ude. Hvis dette er sandt, er jeg rasende :-(

    http://www.sporten.dk/fodbold/marvin...elgisk-topklub

    Mvh. Dennis Jørgensen

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Så skulle Marvin Pourié være ude af vores angrebs ligning. Ifølge Sporten.dk skulle CV have været for sent ude. Hvis dette er sandt, er jeg rasende :-(

    http://www.sporten.dk/fodbold/marvin...elgisk-topklub

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Kommer da an på hvad vi henter om man skal være skuffet eller ej, men han var det ret oplagt....desværre tror jeg vi hænger på Santin til kontrakt udløb, så kan være man kun går efter en spiller ala Cornelius da vi jo også har Igor, tildels Abdellou og nogen unge spillere, ikke at jeg synes det er godt nok....

  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,427

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Så skulle Marvin Pourié være ude af vores angrebs ligning. Ifølge Sporten.dk skulle CV have været for sent ude. Hvis dette er sandt, er jeg rasende :-(

    http://www.sporten.dk/fodbold/marvin...elgisk-topklub

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Tingene kan hurtigt ændre sig..

    http://politiken.dk/sport/fodbold/su...-varmt-om-fck/

    Desuden står der i dagens papirudgave af Politiken, at CV skal have udtalt, at vi måske skal vente til august før der kommer en angriber.
    Kan desværre ikke finde noget link.

  16. #101
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Tingene kan hurtigt ændre sig..

    http://politiken.dk/sport/fodbold/su...-varmt-om-fck/

    Desuden står der i dagens papirudgave af Politiken, at CV skal have udtalt, at vi måske skal vente til august før der kommer en angriber.
    Kan desværre ikke finde noget link.
    Tingene kan hurtigt ændre sig, ja. Men i dette tilfælde er hans frieri til FCK et par dage gammel, hvor nyheden om Waragem er dugfrisk.

    Man må formode at han ikke kommer til FCK i denne omgang.

    Ville da være interessant nok med Pourie, men ligger ikke ligefrem søvnløs over det.

    Og man kan sige, skulle Ariel have været interesseret i at få ham til klubben, havde vi angiveligt sagtens kunne lande ham - hans udtalelser, pris osv taget i betragtning. Da dette ikke er sket, formoder jeg ikke Ariel har haft fråde i munden af ophidselse...

    Zan

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #102
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Så skulle Marvin Pourié være ude af vores angrebs ligning. Ifølge Sporten.dk skulle CV have været for sent ude. Hvis dette er sandt, er jeg rasende :-(

    http://www.sporten.dk/fodbold/marvin...elgisk-topklub

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Skal vi nu ikke lige klappe hesten. Der står, at han har været på blokken, hvilket han sikkert også har...ligesom 50 andre angribere. Men derfra at konkludere, at vi nu misser Pourié pga sløvhed fra CVs side er nok en overdrivelse. Såfremt vi havde ønsket ham for alvor, så havde vi nok slået til i tide.

    Jeg gætter på et scenarie der hedder, at vi (måske efter salget af Corner) har haft en føler ude på Pourié, der så i samme stund lufter sin interesse for FCK i medierne (da han sikkert vidste, at han var i forhandlinger med Belgien). Enten fordi han rent faktisk vil til FCK eller blot for at øge sin forhandlingsværdi i Belgien. Det er mit bud, at FCK ikke er gået længere i den sag, og at vi sikkert har følere ude på adskillige angribere disse uger.


  19. #103
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Vi skulle i følge rygterne have fået en kurv af Lyngbys Yussuf Poulsen. Han vil hellere spille 3. Bundesliga i Tyskland, dog for Red Bull koncernens tyske sats.

    http://www.sporten.dk/fodbold/droppe...er-til-leipzig

    Mvh. Dennis Jørgensen

  20. #104
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,427

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Tingene kan hurtigt ændre sig..

    http://politiken.dk/sport/fodbold/su...-varmt-om-fck/

    Desuden står der i dagens papirudgave af Politiken, at CV skal have udtalt, at vi måske skal vente til august før der kommer en angriber.
    Kan desværre ikke finde noget link.
    Silkeborg presser citronen, ifølge dette link

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-pourie-skifte

    Så måske er han indenfor vores rækkevidde alligevel.

  21. #105
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007
    Indlæg
    76

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Er jeg den eneste der har en virkelig dårlig mavefornemmelse af at vi ikke forstærker os overhovedet i dette vindue? CV's hjernedøde kommentarer og vores manglende aktivitet taget i betragtning kunne noget tyde på det.

    Hold kæft hvor det ringe at vi ikke sikrer os Pourie nu hvor han næsten selv har tigget og bedt om det skifte. Vi finder næppe nogen bedre angriber i Danmark lige nu. I stedet hænger vi formentlig på den ugidelige brasilianer lang tid endnu.

Side 7 af 101 FørsteFørste ... 456789101757 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  2. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •