Side 8 af 101 FørsteFørste ... 5678910111858 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 1506

Emner: Til- og afgange 2013 - Part III

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Saksespark Se meddelelser
    Er jeg den eneste der har en virkelig dårlig mavefornemmelse af at vi ikke forstærker os overhovedet i dette vindue? CV's hjernedøde kommentarer og vores manglende aktivitet taget i betragtning kunne noget tyde på det.
    Ja det tror jeg du er. Jeg har ikke fantasi til at forestille mig andet, end at der købes et par spillere.

    Citat Oprindeligt indsendt af Saksespark Se meddelelser
    Hold kæft hvor det ringe at vi ikke sikrer os Pourie nu hvor han næsten selv har tigget og bedt om det skifte. Vi finder næppe nogen bedre angriber i Danmark lige nu. I stedet hænger vi formentlig på den ugidelige brasilianer lang tid endnu.
    Så må vi jo bare købe udenfor DK. Og Santin han "hænger" du nok på lige meget om vi køber Pourie eller ej.

    Vi er alle utrolig utålmodige mht indkøb. Personligt tjekker jeg Twitter adskillige gange i timen for blot at finde noget der ligner rygter om FCK. Men lad os nu lige lade være med at drage forhastede konklusioner, før vi ved, hvad vinduet rent faktisk bringer.


  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Tingene kan hurtigt ændre sig, ja. Men i dette tilfælde er hans frieri til FCK et par dage gammel, hvor nyheden om Waragem er dugfrisk.

    Man må formode at han ikke kommer til FCK i denne omgang.

    Ville da være interessant nok med Pourie, men ligger ikke ligefrem søvnløs over det.

    Og man kan sige, skulle Ariel have været interesseret i at få ham til klubben, havde vi angiveligt sagtens kunne lande ham - hans udtalelser, pris osv taget i betragtning. Da dette ikke er sket, formoder jeg ikke Ariel har haft fråde i munden af ophidselse...

    Zan
    Nu har jeg bare ufatteligt lidt tillid til vores sportslige ledelses vurderinger af potentielle indkøb. Derfro beroliger det mig overhovedet ikke, at fck kunne have landet ham hvis de ville. Selvfølgelig kunne de det. Ligesom det er tilfældet med et hav af andre spillere der sagtens kunne forstærke vores trup.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Pourie bliver i Silkeborg:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...er-i-silkeborg

    Tja, udsigten til en større sign-on fee må vel også friste.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #109
    BigDumbFate Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Damn folk må da slå lidt koldt vand i blodet. utroligt så megen harme der kan komme over rygter i presse.

    Og tilmed harme over så relativt middelmådige folk som Marvin Pourie og Yussuf Poulsen?

    Det er til at blive helt skizofren af at læse om at vi skal købe spillere der kan forstærke os, og så se Pourie som et fremragende køb? Han er sikkert fin, men jeg har stadig mere fidus til en sløv Santin. Og det samme med Mos og Vetokele.

    Så god er Pourie altså heller ikke.


  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Saksespark Se meddelelser
    ... CV's hjernedøde kommentarer...
    CV's hjernedøde kommentarer har absolut intet hold i virkeligheden udover at de gavner hans forretningsmæssige position, og sådan skal det også være. Det vil først være en skandale af hoved-på-fad'ske proportioner hvis CV begynder at fortælle sandheden.


  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Der skal nok komme nye spillere. Tror vurderingen er, at truppen er stærk nok til superligastart. Der bliver hentet spillere sent, som så er kørt ind og klar til CL :)

  9. #112
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Jeg tror egentligt heller ikke, at de fleste er utilfredse med at vente (på den rigtige spiller), hvis man vel og mærke kan vide sig sikker på, at der bliver handlet ind. Vel og mærke kvalitet, efter vores standard. Og ikke længere bare de velkendte desperate lappeløsninger.

    Problemet, hvis man kan kalde det det, er at alting virker til at blive ført ud i livet i sidste øjeblik, gang på gang. Og ja, jeg ved godt det eftersigende er en del af teorierne i FCK, at man venter til de store rige klubber har spist brødet, og så kan FCK og flere slås om de bedste krummer tilbage på tallerkenen...

    Har dog aldrig forstået, hvorfor man bruger så meget energi på at melde ud, at sommertransfervinduet, på få uger, er det klart vigtigste for FCK, og det er der, der bliver sat alle sejl ind for at lande eventuelle forstærkninger. Det kan da umuligt være en fordel, at hente evt. Marcus Rosenberg ind en uge før det går løs i CL, hvor manden ikke kender en disse til hverken FCK's måde at spille på, løbemønstre, holdmentalitet, og vigtigst kende sin medspillers måde at tænke på, så han ved hvornår han skal løbe i dybden, osv.

    Når vi står med en 3 måneder lang vinterpause, hvor der udover, at der skal smides lidt kropsfedt fra julemåltidet, også er en masse tid til at indspille potentielle nye spillere i truppen, som kan træne med på lige fod, og over en længere periode end i de få uger i sommeren.

    Tilsammen får de så en halvsæson til at være klar til Europa. Er klar over, at ikke alle 'profiler' kommer til SL kun for at spille SL, men man formoder dog, hvis man underskriver med FCK, at den står på europæisk hvert år.

    Jeg synes overordnet set, at det er fantastisk, at CV holder det hele gemt og lukket, gang på gang, og tilmed klapper sig selv på skulderen over, at det lykkedes (NÅR det lykkedes!) Fx i forbindelsen med Cornelius handlen, som kom ud i det blå. Men det medfører jo også, at mange tror at CV sidder med sine hænder i lommen oppe i sit tårn og kigger ind i sin væg, når vi hører lidt som vi gør, til teamets gøren og laden, under et transfervindue.

    Det virker til at der holdes ferie udenfor transfervinduerne, og under disse, handles der først i allersidste øjeblik. Det kunne bare være rart, hvis der op til en sæson med sikker CL bold, kunne arbejdes på at få et par enkelte profiler klar, og så offentliggøre dem, så de kunne komme med på træningslejr. Og ikke starte i klubben dagen før kampen i Parken mod Barcelona. Forstå mig ret.

    Forventer jo heller ikke, at vi fans/medier skal have en detaljeres liste over hvert et skridt der tages, vi er jo et børsnoteret selskab, men måske kunne man ønske en mere åben tilgang til det at købe spillere, andet end at vi som udgangspunkt søger i det nordiske marked, og vi i FC. København søger jo altid efter dygtige spillere, bla bla bla osv...

    Vores gode ven, Laudrup, meldte ud forleden uge, at han manglede 5 nye ansigter til Swansea, ikke så meget om, hvilken spiller/plads de kiggede efter, men mere at truppen manglede dette, for at blive perfekt. Og modsat CV + trænerteam, som skal have kniven for struben, før det indrømmes, at vi bare mangler en enkelt angriber, efter Cornelius skiftede.
    Sidst redigeret af Mr.Aller : 04.07.13 kl. 22:49
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #113
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Mr.Aller Se meddelelser
    Jeg tror egentligt heller ikke, at de fleste er utilfredse med at vente (på den rigtige spiller), hvis man vel og mærke kan vide sig sikker på, at der bliver handlet ind. Vel og mærke kvalitet, efter vores standard. Og ikke længere bare de velkendte desperate lappeløsninger.

    Problemet, hvis man kan kalde det det, er at alting virker til at blive ført ud i livet i sidste øjeblik, gang på gang. Og ja, jeg ved godt det eftersigende er en del af teorierne i FCK, at man venter til de store rige klubber har spist brødet, og så kan FCK og flere slås om de bedste krummer tilbage på tallerkenen...

    Har dog aldrig forstået, hvorfor man bruger så meget energi på at melde ud, at sommertransfervinduet, på få uger, er det klart vigtigste for FCK, og det er der, der bliver sat alle sejl ind for at lande eventuelle forstærkninger. Det kan da umuligt være en fordel, at hente evt. Marcus Rosenberg ind en uge før det går løs i CL, hvor manden ikke kender en disse til hverken FCK's måde at spille på, løbemønstre, holdmentalitet, og vigtigst kende sin medspillers måde at tænke på, så han ved hvornår han skal løbe i dybden, osv.
    Der er rigtig mange klubber der forbereder sig grundigt på et transfervindue som (især) sommervinduet. Lad mig først pointere hvorfor sommervinduet er specielt vigtigt; det markerer en ny start for de fleste ligaer/klubber idet man starter på ny sæson og dermed nye sæsonmålsætninger. En del med ny træner, ny strategi osv. Jeg antager at niveauet for planlægning af trup/transferstrategi er stigende og vi ikke har nogen speciel fordel her (en rimelig antagelse synes jeg). Lad os for eksemplets skyld sige 100 klubber i FCKs økonomiske situation eller lignende i Europa. Læg dertil et antal klubber der har et dyrt skud i bøssen forberedt til vinduet, dermed defineret klubber under FCKs økonomiske formåen men dog økonomi til at konkurrere med os på en vilkårlig spiller, lad os sige 100 klubber i Europa. Heriblandt vil være en del med Marcus Berg, Markus Rosenberg samt Marvin Pourie på ønskelisten eksempelvis.

    Det kræver en del held og fuldstændig perfekt timing at lande en sådan handel, specielt tidligt i vinduet.

    Mht kommunikation i pressen gælder det, hvad jeg synes underkendes herinde, at transfervinduet og især udtalelser fra trænere, managers, agenter og spillere for en stor del er en slags maskespil. Man har et andet mål end hvad der ligger lige for med et budskab. F.eks Pourie; "Jeg vil ikke fortsætte i Danmark, heller ikke i FCK eller OB" kan måske fortolkes som; "Jeg har scoret en masse mål i Danmarks bedste række, nu er jeg klar til en subtopklub i et andet europæisk land til den tredobbelte løn". Underforstået jeg er for god til Superligaen. Pourie igen; "FCK er en storklub og vil på mange måder være perfekt", kan forstås som "Jeg lægger pres på evt Zulte Waregem, FC Zürich, Mainz til at skynde sig at færdiggøre handlen ellers har jeg andre lokale bejlere". Senest Pourie; "Silkeborg kan fortælle Waregem og andre klubber at jeg bliver i Silkeborg til næste sommer (hvor Pouries kontrakt udløber)" "Jeg har talt med familien og ønsker at blive i Silkeborg og spille dem op i Superligaen igen", efter min mening en slet skjult trussel til Silkeborg efter et havareret, eller kompliceret, forhandlingsforløb med Zulte Waregem hvor Silkeborgs krav måske har forhindret en handel. Alt dette er selvfølgelig gætteri fra min side, men viser vel at pressen kan være et redskab i en kyndig kommunikators hænder.

    Mange er utilfredse med manglen på rygter i FCKs gøren og laden i transfermarkedet. Jeg husker tiden under sportschef Niels Christian Holmstrøm, en tid hvor ingen handel var en overraskelse og hvor enhver københavnsk interesse i en given spiller blev behandlet i pressen på et tidligt stadie. Det skyldtes en utæthed i organisationen, som jeg personlig er kisteglad for er blevet stoppet. Manglen på interessante nyheder til trods. Også dermed sagt at intet nyt bestemt IKKE er lig med inaktivitet, men derimod en evne til at holde skodderne tætte. Altså at skjule de fleste aktiviteter. Noget FCK nærmest har mestret i mange år.

    Jeg synes bestemt ikke det er ulogisk at København ofte agerer sidst i et vindue. Også selvom resultatet ikke har været optimalt de sidste sæsoner. Og jeg forstår bestemt til fulde hvis hovedvægten lægges på egenudvikling af talenter. Hvilket sætter os i skarp konkurrence med specielt FCN og tilsyneladende (igen) BIF. Det er her slaget skal vindes IMO....
    Sidst redigeret af SantoZuma : 04.07.13 kl. 23:58
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af SantoZuma Se meddelelser
    Der er rigtig mange klubber der forbereder sig grundigt på et transfervindue som (især) sommervinduet. Lad mig først pointere hvorfor sommervinduet er specielt vigtigt; det markerer en ny start for de fleste ligaer/klubber idet man starter på ny sæson og dermed nye sæsonmålsætninger. En del med ny træner, ny strategi osv. Jeg antager at niveauet for planlægning af trup/transferstrategi er stigende og vi ikke har nogen speciel fordel her (en rimelig antagelse synes jeg). Lad os for eksemplets skyld sige 100 klubber i FCKs økonomiske situation eller lignende i Europa. Læg dertil et antal klubber der har et dyrt skud i bøssen forberedt til vinduet, dermed defineret klubber under FCKs økonomiske formåen men dog økonomi til at konkurrere med os på en vilkårlig spiller, lad os sige 100 klubber i Europa. Heriblandt vil være en del med Marcus Berg, Markus Rosenberg samt Marvin Pourie på ønskelisten eksempelvis.

    Det kræver en del held og fuldstændig perfekt timing at lande en sådan handel, specielt tidligt i vinduet.

    Mht kommunikation i pressen gælder det, hvad jeg synes underkendes herinde, at transfervinduet og især udtalelser fra trænere, managers, agenter og spillere for en stor del er en slags maskespil. Man har et andet mål end hvad der ligger lige for med et budskab. F.eks Pourie; "Jeg vil ikke fortsætte i Danmark, heller ikke i FCK eller OB" kan måske fortolkes som; "Jeg har scoret en masse mål i Danmarks bedste række, nu er jeg klar til en subtopklub i et andet europæisk land til den tredobbelte løn". Underforstået jeg er for god til Superligaen. Pourie igen; "FCK er en storklub og vil på mange måder være perfekt", kan forstås som "Jeg lægger pres på evt Zulte Waregem, FC Zürich, Mainz til at skynde sig at færdiggøre handlen ellers har jeg andre lokale bejlere". Senest Pourie; "Silkeborg kan fortælle Waregem og andre klubber at jeg bliver i Silkeborg til næste sommer (hvor Pouries kontrakt udløber)" "Jeg har talt med familien og ønsker at blive i Silkeborg og spille dem op i Superligaen igen", efter min mening en slet skjult trussel til Silkeborg efter et havareret, eller kompliceret, forhandlingsforløb med Zulte Waregem hvor Silkeborgs krav måske har forhindret en handel. Alt dette er selvfølgelig gætteri fra min side, men viser vel at pressen kan være et redskab i en kyndig kommunikators hænder.

    Mange er utilfredse med manglen på rygter i FCKs gøren og laden i transfermarkedet. Jeg husker tiden under sportschef Niels Christian Holmstrøm, en tid hvor ingen handel var en overraskelse og hvor enhver københavnsk interesse i en given spiller blev behandlet i pressen på et tidligt stadie. Det skyldtes en utæthed i organisationen, som jeg personlig er kisteglad for er blevet stoppet. Manglen på interessante nyheder til trods. Også dermed sagt at intet nyt bestemt IKKE er lig med inaktivitet, men derimod en evne til at holde skodderne tætte. Altså at skjule de fleste aktiviteter. Noget FCK nærmest har mestret i mange år.

    Jeg synes bestemt ikke det er ulogisk at København ofte agerer sidst i et vindue. Også selvom resultatet ikke har været optimalt de sidste sæsoner. Og jeg forstår bestemt til fulde hvis hovedvægten lægges på egenudvikling af talenter. Hvilket sætter os i skarp konkurrence med specielt FCN og tilsyneladende (igen) BIF. Det er her slaget skal vindes IMO....
    Jeg er meget enig med dig Santo. Massiv fokus på talentudvikling, og få bragt de ALLER største talenter i 1. holdstruppen når de er klar. I talenthenseendet er jeg glad for at vi ikke længere kun fokuserer på Storkbh. men ligeledes i resten af Skandinavien. Håber dette inkluderer Jylland og Fyn, da det vil glæde mig at se os hamstre stortalenter i Midtafrikas baghave, metode som de har praktiseret hos os i årevis.

    Når der så er overblik over vores største talenter, og deres plusser og minusser, kan vi så handle 2-3 spillere der hæver niveauet i truppen. På denne måde skulle vi gerne væk fra at signe spillere som er den bløde mellemvare.

    Dette var lige min lille drøm :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #115
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nu har jeg bare ufatteligt lidt tillid til vores sportslige ledelses vurderinger af potentielle indkøb. Derfro beroliger det mig overhovedet ikke, at fck kunne have landet ham hvis de ville. Selvfølgelig kunne de det. Ligesom det er tilfældet med et hav af andre spillere der sagtens kunne forstærke vores trup.
    Vi er selvfølgelig mange der ikke er ovenud imponerede over de seneste transfervinduer. Meeen synes stadig du er en smule naiv i din udmelding.

    1) Kan du nævne nogle navne fra det "hav af spillere" der kan forstærke vores trup? Det kan du sikkert godt. Men der er tingene jo meget subjektive, og det er muligt Ariel J (og til dels CV) har en anden vurdering om diverse spillere...

    2) Hvis vi skal tage nogle navne, som åbenlyst kunne være interessante, kan vi nævne Demidov, Markus Berg og Rosenberg som eksempler. Så langt så godt.. Men hvad er det der får folk til at tro, at CV lige sætter sig i flyveren og forhandler tingene på plads på et par dage. Der er ekstremt mange ting der skal gå op i en højere enhed - specielt med spillere af den kaliber. Ellers havde vi nok set en del mere til den slags transfers.

    3) Vi synes selv det er sjovt at nævne spændende eksotiske navne fra klubber rundt om i Europa. Fint nok! Det er bare stadig ikke det nemmeste i hele verden. De største talenter, i eksempelvis Østeuropa, er også på radaren hos andre store / semi-store klubber. Derfor på ingen måde lige til at gå til.
    Derudover har CV og Ariel ikke de samme muligheder som vi har i Football Manager;-) Dvs, ingen kolonne med tal der viser om spilleren er god eller ej. Betydende at der skal scoutes temmelig grundigt, hvis du skal hente en spillere fra eksempelvis Østeuropa til København.

    Så som jeg læser dit indlæg: "Hvorfor går CV og Ariel ikke bare ud og henter alle de klassespillere der venter på at komme ti FCK?" - Well, så tror jeg du (og mange af os) må nuancere tingene lidt. Så enkelt er det bare ikke.

    Og psssst, jeg vil (næsten) godt garantere at der kommer minimum 2 spillere ila vinduet! Og vi ved jo alle at der ikke er langt til tilgivelse i fodboldens verden..;-) Hvis CV kan negle en Marcus Berg, kan vi (næsten) godt slå en streg over Pape og Mos.

    Zan

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    79

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    marcus berg skifter formentlig til panathinaikos

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #117
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Mr.Aller Se meddelelser
    Problemet, hvis man kan kalde det det, er at alting virker til at blive ført ud i livet i sidste øjeblik, gang på gang. Og ja, jeg ved godt det eftersigende er en del af teorierne i FCK, at man venter til de store rige klubber har spist brødet, og så kan FCK og flere slås om de bedste krummer tilbage på tallerkenen...

    Har dog aldrig forstået, hvorfor man bruger så meget energi på at melde ud, at sommertransfervinduet, på få uger, er det klart vigtigste for FCK, og det er der, der bliver sat alle sejl ind for at lande eventuelle forstærkninger. Det kan da umuligt være en fordel, at hente evt. Marcus Rosenberg ind en uge før det går løs i CL, hvor manden ikke kender en disse til hverken FCK's måde at spille på, løbemønstre, holdmentalitet, og vigtigst kende sin medspillers måde at tænke på, så han ved hvornår han skal løbe i dybden, osv.
    For det første synes jeg ikke det er hvert år CV handler sent ind. Kan mindes for et par år siden, havde vi hentet 3 spillere inden vinduet overhovedet var åbnet. Så mon ikke det blot er tilfældigheder og en masse andre ting der spiller ind?

    Dernæst så ER sommervinduet det vigtigste. Det er generelt her der er den største udskiftning, og man gør klar til en ny sæson. Mange klubber skal sælge, før de kan købe nye spillere. Det er lidt en selvforstærkende effekt. Dernæst skal man tænke på, at vi næsten er de eneste som holder vinterpause. Hvis vi skal købe meget ind i vinterpausen, er det næsten kun Norge og Sverige vi kan handle i ;-)

    Man skal også huske på, at i vintervinduet er andre klubber igang med en sæson. Cornelius blev solgt fra 65+ her i sommers, men hvad skulle vi have for ham hvis han skulle sælges i vinters, nu hvor vi var igang med en sæson, som ville give CL bold? En hel del mere ;-)

    Pointen er, at spillerne er noget billigere om sommeren, eftersom klubberne om vinteren er igang med en sæson, og man højest kan få lov til at købe de spillere der slet ikke slår til. De færreste vil sælge fra deres førstehold, medmindre det er til en rigtig god pris.

  20. #118
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Agenten for sidste sæsons Tippeliga-topscorer frier til FCK.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ppeliga-bomber

  21. #119
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Vi skal så bare slet ikke hente en angriber i Norge, der kun scorede 14 mål på en hel sæson og seneste 4 mål på en halvsæson. Tippeligaen har længe været den mest opblæste liga nord for Antarktis. Topspiller i Tippeligaen = Mike Jensen / Mos niveau. Ikke godt nok.

    Edit: Vi har jo bogstavligtalt bedre angribere løbende rundt i 1. division end hvad man kan finde i Tippeliagen.
    Sidst redigeret af Emilo : 05.07.13 kl. 13:17

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #120
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Agenten for sidste sæsons Tippeliga-topscorer frier til FCK.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ppeliga-bomber
    Den må CV godt, for en gang skyld, lade være med at bide på.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Side 8 af 101 FørsteFørste ... 5678910111858 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  2. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •