Kom med dit bud på den endelige stilling i Superligaen 2013/14, dvs. stillingen efter sidste slutfløjt i sæsonens sidste spillerunde (18/5/2014).

Regler:
  1. Dit bud består af de 12 forskellige hold rangeret fra 1 til 12.
  2. Alle deltagere starter med 100 pts. Herfra fratrækkes forskellen mellem hvert holds faktiske position i tabellen og den gættede position.
  3. 5 bonus points for at få de 3 medaljevindere, uanset rækkefølge.
  4. 5 bonus points for at gætte de 2 nedrykkere, uanset rækkefølge.
  5. Vinder er den med flest points.
  6. Kun bud modtaget senest 1/8/2013 (DVS før 3. spillerunde) tæller med.
I eventuelle tilfælde af skrivebordsafgørelser er min vurdering af et eventuelt andet stillingstidspunkt (efter sidste spillerunde) endelig.

Mit eget bud:
1. FCK
Dels fordi jeg synes vi er bedste bud, dels fordi jeg føler jeg skal. Jeg erkender jeg har historisk mange bange anelser før denne her SL sæson. CL har jeg for øvrigt fuldstændigt opgivet.
2. OB

Lidt af en satsning. Jeg må indrømme at det er den totale Bech nedsmeltning, der ligesom står på programmet, men jeg har en soft spot for manden, og jeg tror de overrasker for anden sæson i træk – denne gang bare positivt.
3. FCN

Ligesom med humlebiens flyvning er jeg ikke helt klar over hvordan de gør det derude i Farum, men jeg kan jo kun stå måbende ved siden af og se at det gør de. Og de gør det nok igen.
4. FCM
Kunne sikkert ende alt mellem 2-9 – temmelig meget et gæt fra min side
5. AGF
En anden af jokeren, der kunne ende i begge ender af tabellen. Så jeg sætter dem omkring midten
6. EfB

Jeg tror de er temmelig svækket efter tabet af Lukas Hradecky
7. AaB

Kunne godt ende med at være nedrykningskandidat, men der er konkurrence om de pladser, og jeg frygter blandt andet at stå i AalBorg om 2 ugers tid for at se dem sætte de første 3 points på kontoen.
8. SønderjyskE
De evige overlevere overlever igen
9. FCV

Sidste års oprykkere chokerede mere end de overraskede. FC Vestsjælland klarer skærene og ligner et hold opsat på at overraske og overleve.
10. RFC

Randers er at finde på deres forventede plads omkring nedrykningsdramaet
11. BIF

Sgu nok mere et gæt fra hjertet end hjernen
12. VFF

Jeg tror Viborg laver en suveræn crash and burn