Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
144. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    87 60.42%
  • Uafgjort!

    41 28.47%
  • AaB Sejr!

    16 11.11%
Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 72

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

  1. #31
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Når vi nu har en så fucking ringe midtbane, så stil dog op i en 433 opstilling med 2xmidt og delaney til at rydde op efter TK.
    Hold nu kæft det her er sløjt, og bliver en sæson ligesom 11/12 hvor man failer totalt pga. ringe og forkerte indkøb.

    CV du ødelægger FCK, please tag dit tøj og smut fra klubben tak!

    /Frank

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Sarkasme?
    Sover CV på kontoret? ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    59

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Måske fordi jeg er træt over den kontinuerlige mangel på kreativitet holdet viser og fordi vi lige har tabt, men for helvede hvor er det ringe: Vi er pt. dårligere end et hold, der tabte 3-0 til et georgiansk hold i kval'en til EL - og vi skal spille i CL. Puuuuh, det bliver jo ren massakre at følge med i :-(

  5. De følgende 13 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Når vi nu har en så fucking ringe midtbane, så stil dog op i en 433 opstilling med 2xmidt og delaney til at rydde op efter TK.
    Hold nu kæft det her er sløjt, og bliver en sæson ligesom 11/12 hvor man failer totalt pga. ringe og forkerte indkøb.

    CV du ødelægger FCK, please tag dit tøj og smut fra klubben tak!

    /Frank
    Pressen, Fans har råbt på en Kvalitets midtbanespiller i lang tid, men CV ser ikke det samme som os andre. Fint vi har 2 ½ defensiv i Delaney, TK og Claudemir.

    MEN, så må man sku ud og investere i en offensiv midt som kan lidt frem ad banen. Undskyld mig, men man har da pengene i form af CL og Cornelius salg. SUK CV

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    I en hvilken som helst anden klub med en normalt fungerendevsportsdirektør kunne ræsonnementet ovenpå dagens indsats og med forårets pauvre indsats være: Ok, i det mindste må der komme en håndfuld forstærkninger nu. Desværre har vi CV som sportsdirektør, så ikke engang den tanke kan dulme vreden. Tænk engang, vi stiller i dag op uden et eneste nyt ansigt i forhold til sidste år. Surprise vi ikke vandt! Er desuden begyndt at tvivle alvorligt på Ariels kompetencer. 7 kampe uden sejr.. Det er vel ikke set siden de glade 90'ere.. Og nu holder undskyldningen om manglende motivation ikke længere. Næ, der er tale om manglende kvalitet hele vejen rundt.


  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Jeg syntes også snart Wiland skal til Debat.

    Igen et drop fra hans side. samt de 2 i samme kamp fra sidste sæson. Efter min mening er hans niveau faldet det sidste år. Han kan ikke blive ved med at leve på fortidens meriter.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #37
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Minder mest af alt som CV, er blevet børnefornærmet og ikke vil købe den spiller holdet skriger på bare fordi han ikke vil irettesættes af fans & pressen.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Skidt resultat men jeg synes at vi spiller godt i store dele af 1. Halvleg. Og synes især at delaney er et lyspunkt. Jeg tror på at han, gennem kontinuerlig spilletid, kan udvikle sig til Den cm der er efterlyst til defensiven. Omvendt skal han naturligvis ikke spille med tk... Håber og tror claudemir supplerer bedre... Men håber faktisk på Sloth
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg syntes også snart Wiland skal til Debat.

    Igen et drop fra hans side. samt de 2 i samme kamp fra sidste sæson. Efter min mening er hans niveau faldet det sidste år. Han kan ikke blive ved med at leve på fortidens meriter.
    Jeg er faktisk enig. Derudover får han oftere og oftere skader. Kim C spillede rigtig godt i mange kampe sidste sæson, men det ligner mere og mere at han er på vej væk. Med en forlængelse af Wiland, skal vi nok ikke forvente at han ryger på bænken. Håber han genfinder sit gamle niveau.

    FCK - Wolfsburg = TK - Delaney = Vi spiller ad helveds til (vinder godt nok)

    FCK - HSV = Claudemir - Delaney = Vi spiller fremragende (taber godt nok)

    Konklusion: Send TK tilbage hvor han kom fra.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Jeg forudsiger at vi står med max. 3 - 5 point efter de 5 første runder....det bliver et grumt efterår.
    Som forudsagt før kampen, det bliver grimt - 2-1 mod svage svage AaB og uden at skabe det mindste i 92 minutter.
    Hvis i tror det bliver lettere mod Herning...fuck det bliver slemt.

    Ariël Jacobs og Carsten Vagn er helt væk....vi forsætter hvor vi slap i foråret og vi er i frit fald...ingen løbemønstre - offensivt har vi intet at byde på.
    Vi pøser lange bolde op i feltet og håber det bedste - det er åbenbart strategien.

    Jeg kan simpelthen ikke se hvad det er Ariël Jacobs vil med holdet ? Nu har han været her i et år og intet er sket.

    Iøvrigt flot at se Wiland forsætter med at sejle rundt - det har stået på de sidste 12 - 14 mdr. - Rettidig omhu er et totalt ubekendt begreb
    hos Carsten Vagn, der naturligvis lige har forlænget hans kontrakt....suk.

    -orb

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg er faktisk enig. Derudover får han oftere og oftere skader. Kim C spillede rigtig godt i mange kampe sidste sæson, men det ligner mere og mere at han er på vej væk. Med en forlængelse af Wiland, skal vi nok ikke forvente at han ryger på bænken. Håber han genfinder sit gamle niveau.

    FCK - Wolfsburg = TK - Delaney = Vi spiller ad helveds til (vinder godt nok)

    FCK - HSV = Claudemir - Delaney = Vi spiller fremragende (taber godt nok)

    Konklusion: Send TK tilbage hvor han kom fra.
    Det er det samme år efter år. FCK kommer ikke videre i deres udvikling af spil frem ad banen, så længe TK er på banen. og især ikke en defensiv makker som Delaney.

    Så ja konklusion: Ud med TK og ind med en kvalitets offensiv midt som kan skabe noget frem ad banen, men det har vi jo sagt i mange år.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #42
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Flot premiere vores to stjerner på brystet fik....

    Kom nu med den CM! Ingen vej uden om.

    Over & Out

    CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Pinligt at indlede sæsonen med et nederlag og så tilmed til tandløse AaB. Det siger jo nærmest alt om indsatsen, at Superligaens vel nok mindst målfarlige spiller, der kan pryde sig med titlen angriber, Jeppe Curth, kan notere sig for et mål - som naturligvis var en ren foræring af Wiland. Lad mig lige dvæle ved Wiland et øjeblik. Alle målmænd laver fejl, og Wiland har bestemt været en god målmand for FCK. Det seneste års tid har hans niveau dog ikke været tilfredsstillende. Fejlene er blevet flere og de kampafgørende redninger færre. Måske er det skaderne, der sat deres spor, men jeg begynder at frygte, at det var en fejl at forlænge med ham. Hvis dette er niveauet, kan CV føje en ny førstemålmand til listen over nødvendige indkøb.

    Dernæst må man konkludere, at den defensive organisation ikke er blevet bedre af, at man har holdt sommerpause. Det er voldsomt bekymrende. Vores modstandere skal ikke bruge mange chancer for at score. Det er som om, at vi bare lader være med at forsvare i ny og næ. Bedst eksemplificeret ved TK med hans vattede pres og tendens til at slippe sin direkte modstander. Hans indsats i dag var beskæmmende. Ved sin side havde han i dag Thomas Delaney, som efter min mening, var kampens lyspunkt set med FCK-briller. Delaney skadeshistorisk er årsag til bekymring, men målt på dagens indsats vil jeg være tryg ved at lade ham dække den defensive position på midtbanen. Dermed bør en offensivt orienteret central midtbanespiller være en af CV's prioriteter i dette transfervindue.

    Bolaños er desværre ikke blevet mere effektiv over sommeren. Samarbejdet mellem ham og Lars Jacobsen fungerer fint, men der kommer bare ikke nok mål ud af det. Det gavner naturligvis heller ikke, at de spiller som om, at 193 cm høje Cornelius stadig ligger inde i feltet, klar til at modtage indlæg.

    Gislason formåede heller ikke i dag at overbevise mig om, at han har klassen til FCK. Han er i bedste fald en breddespiller, men heller ikke mere.

    Angriberne imponerede heller ikke i dag, men fik ret beset heller ikke meget at arbejde med. Vetokele virker ubeslutsom til tider og Santin var, ja Santin. Det var vel som forventet.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Og holdet forsætter hvor det sidst slap.

    Utroligt hvis vi endnu engang skal gå igennem en hel sæson med denne elendige midtbane, men mest af alt kan man da håbe på at det nu selv er klart for CV at der skal en ordentlig angriber ind på holdet som kan tage nogle bolde ned.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:
    AGK

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Pinligt at indlede sæsonen med et nederlag og så tilmed til tandløse AaB. Det siger jo nærmest alt om indsatsen, at Superligaens vel nok mindst målfarlige spiller, der kan pryde sig med titlen angriber, Jeppe Curth, kan notere sig for et mål - som naturligvis var en ren foræring af Wiland. Lad mig lige dvæle ved Wiland et øjeblik. Alle målmænd laver fejl, og Wiland har bestemt været en god målmand for FCK. Det seneste års tid har hans niveau dog ikke været tilfredsstillende. Fejlene er blevet flere og de kampafgørende redninger færre. Måske er det skaderne, der sat deres spor, men jeg begynder at frygte, at det var en fejl at forlænge med ham. Hvis dette er niveauet, kan CV føje en ny førstemålmand til listen over nødvendige indkøb.

    Dernæst må man konkludere, at den defensive organisation ikke er blevet bedre af, at man har holdt sommerpause. Det er voldsomt bekymrende. Vores modstandere skal ikke bruge mange chancer for at score. Det er som om, at vi bare lader være med at forsvare i ny og næ. Bedst eksemplificeret ved TK med hans vattede pres og tendens til at slippe sin direkte modstander. Hans indsats i dag var beskæmmende. Ved sin side havde han i dag Thomas Delaney, som efter min mening, var kampens lyspunkt set med FCK-briller. Delaney skadeshistorisk er årsag til bekymring, men målt på dagens indsats vil jeg være tryg ved at lade ham dække den defensive position på midtbanen. Dermed bør en offensivt orienteret central midtbanespiller være en af CV's prioriteter i dette transfervindue.

    Bolaños er desværre ikke blevet mere effektiv over sommeren. Samarbejdet mellem ham og Lars Jacobsen fungerer fint, men der kommer bare ikke nok mål ud af det. Det gavner naturligvis heller ikke, at de spiller som om, at 193 cm høje Cornelius stadig ligger inde i feltet, klar til at modtage indlæg.

    Gislason formåede heller ikke i dag at overbevise mig om, at han har klassen til FCK. Han er i bedste fald en breddespiller, men heller ikke mere.

    Angriberne imponerede heller ikke i dag, men fik ret beset heller ikke meget at arbejde med. Vetokele virker ubeslutsom til tider og Santin var, ja Santin. Det var vel som forventet.
    Du beskriver det helt perfekt cybamerc, Bare too bad CV ikke læser dit indlæg :)

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 23.04.13, 07:32
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 08.04.13, 11:50
  3. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (29.03.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.03.13, 11:55
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 03.11.12, 11:30
  5. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •