Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
144. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    87 60.42%
  • Uafgjort!

    41 28.47%
  • AaB Sejr!

    16 11.11%
Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 72

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Wiland bliver den nye Santin, KÆMPE fejl at forlænge kontrakten
    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg syntes også snart Wiland skal til Debat.

    Igen et drop fra hans side. samt de 2 i samme kamp fra sidste sæson. Efter min mening er hans niveau faldet det sidste år. Han kan ikke blive ved med at leve på fortidens meriter.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    ...

    Jeg kan simpelthen ikke se hvad det er Ariël Jacobs vil med holdet ?

    ...
    Helt enig!

    Jeg har i to sæsoner siddet og tænkt, at den monomane kritik af Santin, TK og Claudemir har taget et forkert udgangspunkt. Kritikken sker på en forkert præmis. Man kan jo ikke være uenig i, at Santin brænder og er væk i store dele af sæsonerne. Og man heller ikke være uenig i, at TK og Claude spiller sidelæns og bagud og har gjort det i sæsoner (Jeg er opmærksom på, at Claudemir ikke var med i dag. Dette indlæg handler ikke om ham). Men det er sgu' da ikke deres skyld. Forstå mig ret. De sætter ikke sig selv på holdet. Nogen må acceptere, at Santin bare ikke scorer. Og nogen må igennem måneder og år have accepteret, at TK og Claude spiller sidelæns og bagud. Hvis jeg havde været mig i Rolands/CV's/Ariels sted, så havde jeg for længe siden sendt Santin til mental coach (eller hvad det nu hedder) og eller sendt ham på bænken, og jeg havde fortalt TK og Claudemir, at de skal spille fremad.

    Der er folk herinde med langt større fodboldforståelse end mig, så derfor spørger jeg: Hvad er det, at Ariel har bragt os? Hvad er det, han vil, og hvorfor accepterer han, det vi ser? Hvad er hans system?

    Jeg anerkender ikke svaret, "Det er CV's skyld", for det er det givet, men jeg vil høre noget andet. Der er alternativer på bænken, og det har der været længe.

    Bortset fra ovenstående så bliver vi mindst, MINDST, 50 % bedre med Mellberg, Nico og Marvin med fra start, men vi kommer til at lave en Farum i CL. Kæft, jeg hader det allerede.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Hvad er det, at Ariel har bragt os?
    FCK var nærmest i frit fald, da Ariël tog over. Han fik vendt skuden, og sat lidt struktur på det hele. Jeg synes ikke, at man skal undervurdere det arbejde, han havde, med at få rettet op efter Rolle og CV.

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Hvad er det, han vil, og hvorfor accepterer han, det vi ser? Hvad er hans system?
    Det er et rimeligt spørgsmål. Men man kan også spørge, hvad han kan gøre anderledes. Truppen er jo ikke bedre.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #49
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Døren, Ariel har intet system, han spiller præcis som CV vil have det.
    Ligeså bringer han ingen ønsker til klubben, han bruger bare det skrammel CV støver op gennem sine elendige scouts.

    Men her er da lidt om hans system eller mangler på samme..
    Fra hans ansættelse i klubben.

    - En ting er den ideelle verden, noget andet er at være realistisk. Jeg vil gerne have, at vi som hold bringer bolden op bagfra og spiller med fart og kreativitet. Så er spørgsmålet, om vi har evnerne til altid at gennemføre det. Jeg vil have, at vi skal vinde og samtidig gøre det med stil, siger Jacobs ifølge BT.
    http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis...,165570,165556

    Leder stadig efter system, tanker og ideer.
    Sidst redigeret af Slush : 21.07.13 kl. 22:12 Årsag: Gramma :)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Det er jo op ad bakke når man i sådan en vigtig premiere laver et så stort drop. Det er alt for let for AAB at score de 2 mål

    Helt forfærdeligt var det at se at de stort set ikke kunne ramme hinanden inde i feltet og havde generelt store problemer mod et kompakt AAB-hold på trods af boldbesiddelsen. Dårlige indlæg. Det nytter ikke noget at vi har meget boldbesiddelse hvis vi ikke får point. Det fungerer ikke med TK. Til gengæld syntes jeg Delaney gjorde det fint idag og kæmpede. Men mangler en god makker. Venstre kanten kunne vi også godt bruge Joshua John. Men tempoet, indlæggene og træfsikkerheden skal op.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Jeg er bange for, at dagens kamp ikke får den store indvirkning på CV's ageren på transfermarkedet, idet der jo var meget få overraskelser i dens forløb. Det er stadig fejlene og manglerne fra sidste sæson, der går igen. Der mangler idé i det offensive spil, vi mangler spillere, der er målfarlige, det er for let at score ud af ingenting på os osv.

    Individuelt ser Sigurdsson og Stadsgaard udmærkede ud, men i pressede situationer ryger overblikket for nemt. Det kan Mellberg forhåbentlig rette op på, og jeg håber, man som udgangspunkt beholder Ragnar inde, da han har større beslutsomhed og kynisme i sine indgreb. Bengtsson deltager i mange aktioner i offensiven, og selvom ikke alt lykkes, kan vi være tilfredse med ham. Lars Jacobsen bør man være opmærksom på. Jeg ser ham som en spiller på vej ind i sin måske sidste sæson, og Remmer eller en ny mand skal køres mere og mere ind allerede i efteråret. Han tilbyder sig ofte for langsomt i offensiven, da hans løbepensum er nedadgående, og han begår for mange dumme frispark. Jeg synes i øvrigt heller ikke, at han er en velegnet anfører, da han virker som en spiller, der mest passer sig selv i kampene og ikke går forrest, når holdet møder modgang. Men selvfølgelig - han er en flink fyr og rutineret, og det er svært at pege på alternativer, men jeg håber, at Mellberg kan tage en reel lederrolle, som der er brug for.

    På midtbanen mangler vi vores trods alt to bedste spillere i dag i Jørgensen og Claudemir. Bolanos skal bare videre til noget nyt, han begår for mange kostbare fejl og er håbløst umålfarlig. TK er en joke. Med en god og dominerende spiller ved sin side kan han begå sig i superligaen, men manden er 30 år gammel og kommer jo desværre nok aldrig væk herfra. Delaney var dagens lyspunkt med god fight og mange bolderobringer. Jeg tvivler dog stadig på, at det er nok til, at han kan gøre Claudemir god igen. Der skal selvfølgelig en klassespiller ind. Gislason gjorde det acceptabelt og er en ok backup.

    Santin bidrager med uendelig lidt og er ufarlig som...en tandløs løve, fristes man næsten til at sige (eller som Søren Olsen ville skrive: en "tandløs" løve). Vetokele viser lovende takter, men virker heller ikke som den store goalgetter på nuværende tidspunkt. Der skal selvfølgelig en angriber ind med noget hovedstødsstyrke. Hvis Genoas Sebastian Ribas er blevet skadesfri, kunne han være et emne.

    CV forlænger ikke altid spillernes kontrakter, men når han gør, er det sjældent særlig smart! TK og Santin er de to mest oplagte at skille sig af med efterfulgt af Bolanos.

    Der er potentiale i spillere som Delaney og Vetokele, men de har brug for klassespillere at læne sig op ad. Der er en udtalt mangel på kvalitet på flere pladser, og derfor peger pilen også primært på CV. Men Ariel kan heller ikke sige sig fri for at have sig under et stort pres allerede nu. Middelmådige AaB burde aldrig have vundet, men det skete. Foråret er ikke glemt (jo, måske af CV), og i næste kamp venter FCM, der med en sejr har fået selvtillid. Et nederlag vil virkelig gøre ondt og udstille holdet yderligere. Claudemir sidder stadig ude (fjols) og formentlig også NJ (øv), så opstillingen kommer nok til at ligne den fra i dag, hvilket jo ikke lover alt for godt. Handling nu, CV.
    HIC SUNT LEONES


  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Det kan Mellberg forhåbentlig rette op på, og jeg håber, man som udgangspunkt beholder Ragnar inde, da han har større beslutsomhed og kynisme i sine indgreb.
    Var der ikke byttet rundt på Stadsgaard og Sigurdsson i dag ift. sidste sæson? Gad vide, om man kan udlede noget af det.

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Helt enig!

    Jeg har i to sæsoner siddet og tænkt, at den monomane kritik af Santin, TK og Claudemir har taget et forkert udgangspunkt. Kritikken sker på en forkert præmis. Man kan jo ikke være uenig i, at Santin brænder og er væk i store dele af sæsonerne. Og man heller ikke være uenig i, at TK og Claude spiller sidelæns og bagud og har gjort det i sæsoner (Jeg er opmærksom på, at Claudemir ikke var med i dag. Dette indlæg handler ikke om ham). Men det er sgu' da ikke deres skyld. Forstå mig ret. De sætter ikke sig selv på holdet. Nogen må acceptere, at Santin bare ikke scorer. Og nogen må igennem måneder og år have accepteret, at TK og Claude spiller sidelæns og bagud. Hvis jeg havde været mig i Rolands/CV's/Ariels sted, så havde jeg for længe siden sendt Santin til mental coach (eller hvad det nu hedder) og eller sendt ham på bænken, og jeg havde fortalt TK og Claudemir, at de skal spille fremad.

    Der er folk herinde med langt større fodboldforståelse end mig, så derfor spørger jeg: Hvad er det, at Ariel har bragt os? Hvad er det, han vil, og hvorfor accepterer han, det vi ser? Hvad er hans system?

    Jeg anerkender ikke svaret, "Det er CV's skyld", for det er det givet, men jeg vil høre noget andet. Der er alternativer på bænken, og det har der været længe.

    Bortset fra ovenstående så bliver vi mindst, MINDST, 50 % bedre med Mellberg, Nico og Marvin med fra start, men vi kommer til at lave en Farum i CL. Kæft, jeg hader det allerede.
    Jeg synes måske vi er ved at være lidt for hårde ved Ariel. I interviewet her siger han bl.a. spillerne skal huske at Corner ikke længere er her og skal holde op med at hælde lange bolde ind i feltet.

    Ariel har ikke et særligt godt spillermateriale til rådighed. Alle de startende spillere idag lider enten af (metal)træthed - nogle har nok været i klubben for længe og har toppet - andre har bare for lavt niveau.

    Jeg synes stadig at Ariel evner at analysere kampene løbende og flere gange sidste år så vi at indskifterne ændrede kampens gang. Så mit bud er at med det rette materiale, så er Ariel stadig manden for os.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg synes måske vi er ved at være lidt for hårde ved Ariel. I interviewet her siger han bl.a. spillerne skal huske at Corner ikke længere er her og skal holde op med at hælde lange bolde ind i feltet.

    Ariel har ikke et særligt godt spillermateriale til rådighed. Alle de startende spillere idag lider enten af (metal)træthed - nogle har nok været i klubben for længe og har toppet - andre har bare for lavt niveau.

    Jeg synes stadig at Ariel evner at analysere kampene løbende og flere gange sidste år så vi at indskifterne ændrede kampens gang. Så mit bud er at med det rette materiale, så er Ariel stadig manden for os.
    Det er vel hans opgave at holde spillerne motiverede og prøve andre spillere af fra start hvis de ikke præsterer

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Var der ikke byttet rundt på Stadsgaard og Sigurdsson i dag ift. sidste sæson? Gad vide, om man kan udlede noget af det.
    Lagde jeg også mærke til. Det må næsten betyde at Ariel har en favorit, som så skal spille den anden plads. Nogle der ved om Mellberg har spillet i venstre eller højre side af midterforsvaret?

    Håber på at Sigurd bliver inde. Han forsøger altid at beskytte målet, hvor Stads tit bare står og glor bold. Vi så det idag, hvor Sigurd går ned i en glidende og redder skud.

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jay-F. Se meddelelser
    Det er vel hans opgave at holde spillerne motiverede og prøve andre spillere af fra start hvis de ikke præsterer
    JA! Jeg mener simpelt hen, at han fejlede big time sidste sæson. Det er som om, at vi ikke kan se det, fordi han er dybt sympatisk, og fordi vi blev mestre. Jeg var ikke glad i et omfang som forventet for skabet. Jeg er simpelt hen i tivivl om, hvad vi kan og vil. CV roste Ariel før sommerferien for at være faldet fortrinligt til og for at have tilpasset sig. Hvis det betyder, at Ariel bare gør, hvad der bliver sagt, så er vi fanme' på den. Statistikken taler sit tydelige sprog. Vi kunne ikke noget videre i foråret. Hvis vi ser bort fra eminente ting fra Corne og Nico i efteråret, så var sidste sæson skidt spillemæssigt - sådan groft sagt.

    Jeg anerkender, at jeg kan overse vigtige ting, men lige nu er jeg skræmt.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Lagde jeg også mærke til. Det må næsten betyde at Ariel har en favorit, som så skal spille den anden plads. Nogle der ved om Mellberg har spillet i venstre eller højre side af midterforsvaret?

    Håber på at Sigurd bliver inde. Han forsøger altid at beskytte målet, hvor Stads tit bare står og glor bold. Vi så det idag, hvor Sigurd går ned i en glidende og redder skud.
    Jeg hælder også mest til et forsvar bestående af Mellberg og Sigurdsson. Jeg syntes Stadsgaard er for ordinær i sit spil, og virker en smule for arrogant i sit spil.

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    81

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Jeg syntes ikke at man skal skyde Jacobs for det her. Der mangler ganske enkelt symmetri på holdet, og den er skabt af CV der står for at sammensætte truppen.
    Kanterne er godt besat, hvis vi havde angribere der kunne tage imod indlæg.
    Midten kan på mange måder gå an, hvis de ikke skulle stå for skabe målchancerne.
    Angriberne kan være fine i sig selv, hvis de havde et hold omkring sig der var sat sammen til at skabe den slags chancer som de kan udnytte.
    Vores backs er godt besat, men har selvsagt samme problem som kanterne offensivt.
    Jeg glæder mig til at se hvordan midterforsvaret ser ud om et par uger, når Mellberg er spillet på plads.

    Holdet er ikke længere bygget på de andres styrker, og det er en opskrift på katastrofal migrænebold, hvor alle former for opspil rammer en mur på vejen mod målet. Hvis der skal scores mål vil det, mere eller mindre, være held og tilfældigheder, som vi så i dag.

    Den gode nyhed er at spillermatrialet er godt i sig selv, og at symmetrien kan genfindes ved et enkelt indkøb: Den store angriber.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    JA! Jeg mener simpelt hen, at han fejlede big time sidste sæson. Det er som om, at vi ikke kan se det, fordi han er dybt sympatisk, og fordi vi blev mestre. Jeg var ikke glad i et omfang som forventet for skabet. Jeg er simpelt hen i tivivl om, hvad vi kan og vil. CV roste Ariel før sommerferien for at være faldet fortrinligt til og for at have tilpasset sig. Hvis det betyder, at Ariel bare gør, hvad der bliver sagt, så er vi fanme' på den. Statistikken taler sit tydelige sprog. Vi kunne ikke noget videre i foråret. Hvis vi ser bort fra eminente ting fra Corne og Nico i efteråret, så var sidste sæson skidt spillemæssigt - sådan groft sagt.

    Jeg anerkender, at jeg kan overse vigtige ting, men lige nu er jeg skræmt.
    Jeg vil give dig ret. Det virker som om Ariel virkelig bare gør hvad CV siger. Det samme med hensyn til spillerindkøb. Jeg tror ikke det er Ariel der har sagt til CV, Køb Mellberg og Pourie. Jeg gad godt Ariel tråde i karakter og sagde til CV: Jeg vil have der bliver købt en kvalitets offensiv midtbane spiller og han koster 10-20 mill værsgod.

    Hvis der ikke bliver købt en offensiv midt som kan ligge ved siden af Delaney Hurtigt. Så bliver denne sæson meget meget jammerlig at se på.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af kristiantho Se meddelelser
    Jeg syntes ikke at man skal skyde Jacobs for det her. Der mangler ganske enkelt symmetri på holdet, og den er skabt af CV der står for at sammensætte truppen.
    Kanterne er godt besat, hvis vi havde angribere der kunne tage imod indlæg.
    Midten kan på mange måder gå an, hvis de ikke skulle stå for skabe målchancerne.
    Angriberne kan være fine i sig selv, hvis de havde et hold omkring sig der var sat sammen til at skabe den slags chancer som de kan udnytte.
    Vores backs er godt besat, men har selvsagt samme problem som kanterne offensivt.
    Jeg glæder mig til at se hvordan midterforsvaret ser ud om et par uger, når Mellberg er spillet på plads.

    Holdet er ikke længere bygget på de andres styrker, og det er en opskrift på katastrofal migrænebold, hvor alle former for opspil rammer en mur på vejen mod målet. Hvis der skal scores mål vil det, mere eller mindre, være held og tilfældigheder, som vi så i dag.

    Den gode nyhed er at spillermatrialet er godt i sig selv, og at symmetrien kan genfindes ved et enkelt indkøb: Den store angriber.
    En stor angriber som erstatning for Santin ville være fint. Men det er ikke her det største problem er. Det er og bliver den midtbane og har været det i snart 2 år nu. der kommer INTET kreativt fra den midtbane, INTET

  26. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 23.04.13, 07:32
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 08.04.13, 11:50
  3. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (29.03.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.03.13, 11:55
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 03.11.12, 11:30
  5. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •