Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
144. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    87 60.42%
  • Uafgjort!

    41 28.47%
  • AaB Sejr!

    16 11.11%
Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 72 af 72

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    81

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    En stor angriber som erstatning for Santin ville være fint. Men det er ikke her det største problem er. Det er og bliver den midtbane og har været det i snart 2 år nu. der kommer INTET kreativt fra den midtbane, INTET
    Claudemir kan godt lave gode stikninger, men mangler en dominerende mand ved siden af sig for at blomstre op. Der gætter jeg på, at CV håber, at Delaney udvikler sig til den nye Kvist.
    Pointen er dog at holdet er bygget op omkring at det er backs og kanter der skaber chancerne, så at vi har en defensivt indstillet midt-midtbane der oftest skubber bolden til siden er ikke et problem i sig selv, hvis der var angribere i truppen der kunne udnytte de chancer som kanterne og backs skaber.

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af kristiantho Se meddelelser
    Claudemir kan godt lave gode stikninger, men mangler en dominerende mand ved siden af sig for at blomstre op. Der gætter jeg på, at CV håber, at Delaney udvikler sig til den nye Kvist.
    Pointen er dog at holdet er bygget op omkring at det er backs og kanter der skaber chancerne, så at vi har en defensivt indstillet midt-midtbane der oftest skubber bolden til siden er ikke et problem i sig selv, hvis der var angribere i truppen der kunne udnytte de chancer som kanterne og backs skaber.
    Seriøst Claudemir ?. Jeg ved ikke, hvor du har været de sidste 1 ½ år. Claudemir har på ingen måder præsteret siden Kvist tiden. Ja Claudemir er en smule mere offensiv end TK, men også kun meget lidt. Claudemir er på ingen måder løsningen på vores problem, Derudover har han også tendenser til at lave frygtlige tværpasninger som bliver opsnappet af modstanderen.

    Nu har vi en Defensiv Midt i Delaney, og jeg håber ved gud på at man bibeholder Delaney på midten og kommer ud på kant igen.

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    649

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Mange har været inde på at posen skal rystes til kampen mod FCM, jeg er enig!

    Mit bud kommer på start 11er kommer her;

    ---------------Wiland-------------------

    LJ-----Ragner--Mellberg---Bengtsson

    Toutouh-Delaney-Claudemir-Bolanos

    --------Vetokele---Pourie---------------

    Mellberg = A Håb om vilje og gejst!

    Toutouh = B Håb om gennembrud og Mål!

    Pourie = Håb om A+B!

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Døren, Ariel har intet system, han spiller præcis som CV vil have det.
    Ligeså bringer han ingen ønsker til klubben, han bruger bare det skrammel CV støver op gennem sine elendige scouts.

    Men her er da lidt om hans system eller mangler på samme..
    Fra hans ansættelse i klubben.

    - En ting er den ideelle verden, noget andet er at være realistisk. Jeg vil gerne have, at vi som hold bringer bolden op bagfra og spiller med fart og kreativitet. Så er spørgsmålet, om vi har evnerne til altid at gennemføre det. Jeg vil have, at vi skal vinde og samtidig gøre det med stil, siger Jacobs ifølge BT.
    http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis...,165570,165556

    Leder stadig efter system, tanker og ideer.
    Under Jacobs ser man mange eksempler på, at bolden enten spilles bagud eller til siden, efter at modstanderne eksempelvis har mistet bolden på midten af banen. Her savner jeg, at man udnytter modstandernes ubalance ved i stedet at spille bolden hurtigt fremad med det samme. Hvis alle opspil skal starte nedefra, ja så er det jo svært at skabe målchancer, fordi man således giver modstanderne tid til at komme i balance og stille sig rigtigt på banen. Vi har altså ikke spillerne der ved opspil nedefra gang på gang kan åbne et forsvar som er på plads. Den kreativitet som Jacobs efterlyser, afhænger også af, at spillerne får mere selvtillid. Og selvtillid kan jo kun komme ved at spillerne, så at sige får "tilladelse til at skyde genvej" ved at fange modstanderne i ubalance. Noget som tilsyneladende er helt fremmed for Ariel Jacobs.

    Mvh Torben

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC 335 Se meddelelser
    Mange har været inde på at posen skal rystes til kampen mod FCM, jeg er enig!

    Mit bud kommer på start 11er kommer her;

    ---------------Wiland-------------------

    LJ-----Ragner--Mellberg---Bengtsson

    Toutouh-Delaney-Claudemir-Bolanos

    --------Vetokele---Pourie---------------

    Mellberg = A Håb om vilje og gejst!

    Toutouh = B Håb om gennembrud og Mål!

    Pourie = Håb om A+B!
    Problemet er, at det er en meget let pose, Ariël har at ryste - ikke mindst på den centrale midtbane, hvor Claudemir også har karantæne i næste kamp. Så med mindre CV får røven i et helt nyt gear de førstkommende dage, kan du være helt sikker på, at TK og Delaney også starter inde mod FCM. På de resterende pladser er det IMO tydeligt, at der ikke er meget kvalitet i truppen at lege med. Udover at det er oplagt at få de to nyindkøb på banen, har jeg svært ved at se, hvem i den nuværende trup, der skal vende skuden.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #66
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    124

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Der er mange tine galt med dette hold, og jo den centrale midtbane er helt håbløs og kan intet fremad banen, dog skal de roses for at være gode til at spille bolden tilbage til vores forsvar, der er de blandt de bedste i superligaen....
    Men jeg synes også man kan pege lidt fingre af blandt andet Wiland, Bengtson og Lars J. Wiland har reddet vores røv utallige gange, men er begyndt af droppe en del, bliver oftere skadet og det værste er hans lange udspark op til vores angribere som ikke har vundet en hovedstøds duel siden 1990(læs santin). Bengtson er nummer 2 på min liste... At man som professionel spiller kan være så et-benet som han er er ufatteligt. Hans direkte modspiller skal bare koncenterer sig om indlæg fra hans venstreben og vupti så er bengtson lukket ned i den kamp, for han kan intet med sit højreben. Lars J...Gør det sgu ok, men savner i den grad dybdeløb fra han(Pospěch er sgu savnet). Når chancen for dybdeløs byder sig står han bare og kigger fodbold.

    Hvis man kunne spille på det, ville jeg sætte 100,- på at CV efter næste runde, hvor vi med garanti taber til FCM(For de spiller altid deres bedste fodbold i sæsonen på deres egen hjemmebane mod os), går totalt i panik og køber 1 midtbane samt 1 angriber fra en lorteklub i Norge.... And so it continues!
    Så skyd dog udefra!!!! Hvad kan der ske??

  9. #67
    Orlalone Slettet

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Om FCK så købte Xavi ville det jo ikke hjælpe en skid, når ingen foran eller på siderne prøver at løbe i position. Jeg synes kritikken af midtbanen er letkøbt. Der er oftest INGEN at spille frem i banen.

  10. #68
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af pikkerrup Se meddelelser
    Der er mange tine galt med dette hold, og jo den centrale midtbane er helt håbløs og kan intet fremad banen, dog skal de roses for at være gode til at spille bolden tilbage til vores forsvar, der er de blandt de bedste i superligaen....
    Men jeg synes også man kan pege lidt fingre af blandt andet Wiland, Bengtson og Lars J. Wiland har reddet vores røv utallige gange, men er begyndt af droppe en del, bliver oftere skadet og det værste er hans lange udspark op til vores angribere som ikke har vundet en hovedstøds duel siden 1990(læs santin). Bengtson er nummer 2 på min liste... At man som professionel spiller kan være så et-benet som han er er ufatteligt. Hans direkte modspiller skal bare koncenterer sig om indlæg fra hans venstreben og vupti så er bengtson lukket ned i den kamp, for han kan intet med sit højreben. Lars J...Gør det sgu ok, men savner i den grad dybdeløb fra han(Pospěch er sgu savnet). Når chancen for dybdeløs byder sig står han bare og kigger fodbold.
    Synes mere, at Lars' problem er, at man kan mærke, han er ved at blive lidt gammel. Noget af det farligste i gårsdagens kamp var da trods alt, da Lars J. kom med frem og fik skudt på mål efter et overlap med Bolanos. Jeg tror ikke, at vi kan finde et bedre alternativ på den højre back, så mon ikke vi skal rette kritikken andet steds?

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Orlalone Se meddelelser
    Om FCK så købte Xavi ville det jo ikke hjælpe en skid, når ingen foran eller på siderne prøver at løbe i position. Jeg synes kritikken af midtbanen er letkøbt. Der er oftest INGEN at spille frem i banen.
    Det passer jo ikke. Det er jo fordi Midtbanen ikke har kvaliteten til at slå de rigtige afleveringer med vis nøjagtighed samt selv tage rush op ad banen. Delaney som Def midt er helt fint. Men TK og Claudemir har desværre ikke kvaliteten. TK har aldrig haft den. og Claudemir mistede den efter Kvist forlod FCK.

    Og jo hvis FCK Købte Xavi så ville problemet være løst :)

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #70
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det passer jo ikke. Det er jo fordi Midtbanen ikke har kvaliteten til at slå de rigtige afleveringer med vis nøjagtighed samt selv tage rush op ad banen. Delaney som Def midt er helt fint. Men TK og Claudemir har desværre ikke kvaliteten. TK har aldrig haft den. og Claudemir mistede den efter Kvist forlod FCK.

    Og jo hvis FCK Købte Xavi så ville problemet være løst :)
    Kanterne haltede da også igår. Jeg syntes de havde store problemer med at ramme hinanden inde i feltet med deres indlæg. Både høje og lave. Enten var de for korte eller for lange. Enkelte gange afleverede de i ingenmandsland. Det er vildt at man kan få så lidt ud af den boldbesiddelse de havde igår.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  16. #71
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Har lige hapset denne fra gårsdagens kamp. Jeg synes dette mål beskriver PERFEKT hvad fanden der er galt med vores hold:



    Se på starten af videoen (0:00 - 0:10). TK ligger meget højt i banen efter et angreb der løb ud i sandet. Han jagter herefter bolden, og Risgård kan spille den let forbi ham i en trekant. TK vælger så at satse hele butikken i en glidende tackling, i stedet for at følge med manden og sælger herefter hele midtbanen som Risgård frit kan bevæge sig på. Men ikke kun TK laver fejl her - Vetokele, der står lige ved siden af burde være ham der skulle presse, og TK skulle trække sig tilbage på sin midtbane. Men Igor står FULDSTÆNDIG stille, uden nogen form for pres. Vi er i 70'ene minut, og manden er 22 år. Han burde altså have energi til at kunne bevæge sig bare en lille smule.

    Næste fase ser vi Risgård udnytter den store plads på midtbanen, og at Kasper Kusk meget flot, trække sig lidt tilbage i banen til en aflevering. Jeg synes ikke der kan gøres så meget på denne del - det er bare flot spil af AaB. Gislason kommer tilbage og presser Kusk (måske lige en tand for sent) og Bengtsson går frem i en tackling og efterlader rum bag sig, hvilket igen mener er det nødvendige. Delaney går tilbage for at dække indlægget, men problemet kommer så: Stadsgaard gør fuldstændig det samme, og efterlader sin mand (Frederiksen) fuldstændig fri. Her mener jeg Stadsgaard burde have set Delaney komme med tilbage og derfor trukket lidt længere tilbage, og fuldt sin mand Frederiksen.

    Spillere der skulle have et skideballe: TK, Igor og Stadsgaard

    Delaney mener jeg skal have ros på denne. Han gør alt det rigtige, og bevæger sig godt. Han starter med at blive på sin plads på midtbanen, og går tilbage for at dække indlægget. Noget TK aldrig ville have gjort.

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)

    Synes mest af alt vores kantspil er forvirrende lige pt.

    Gisla bliver placeret på venstrekanten (måske af mangel på gode alternativer) og han skal så trække ind i banen og give plads til Pierre, afslutte eller aflevere, hvilket jeg synes er fint. Men på højrekanten har vi Bolanos og Lars og det virker mest til, at være gearet til, at slå indlæg. Problemet er bare at indlægget tit og ofte ikke kommer og bolden bare bliver flyttet rundt og når det så kommer, så er der ikke nok folk i feltet til at presse og da vi ikke har noget der ligner en targetmand, så er det ikke godt nok, at slå et tidligt indlæg eller et højt indlæg.

    Men jeg tror det bliver løst efterhånden. Det er ikke sådan noget man bare lige kan løse hen over natten. Forhåbentligt bliver det ikke løst for sent.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 23.04.13, 07:32
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 08.04.13, 11:50
  3. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (29.03.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.03.13, 11:55
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 03.11.12, 11:30
  5. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •