Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
206. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    82 39.81%
  • Uafgjort!

    62 30.10%
  • Randers FC Sejr!

    62 30.10%
Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 94

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (04.08.13 kl.17)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (04.08.13 kl.17)

    "Er med på det har været en sløj sløj sæsonstart, men hold da op hvor er kritikken herinde dog blevet skinger"

    Synes du? Folk er da glade for ét point på søndag............

    Mht Ståle kan jeg kun sige at vi da heller ikke spillede underholdende under ham, men der har folk måske glemt???

    Det var nøjagtigt det samme migræne bold vi ser nu, åbenbart beordret af CV.

    Vi var da heller ikke gode sidste sæson, vi var ringe, de andre hold var bare 10% dårligere.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (04.08.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg har meget svært ved at se, at Ståle skulle ville tilbage til København. Han forlod os på toppen og vil overtage et middelmådigt hold. Han skal starte helt for fra, og det kommer ikke til at ske. Slet ikke med de to skuffelser i Køln og Wolves i bagagen. Desuden var han kun min kop te i den suveræne sæson. Før den var det da helt til hest - spillet. Så tror ikke og håber ikke.

    Til gengæld føler jeg mig overbevist om, at du får ret med hensyn til Ariel.
    Hvad Ståle vil, er et godt spørgsmål, men han kan vel dårligt finde et bedre sted end FCK at genstarte sin karriere? Han ville være sikret opbakning fra ledelsen, han ville indgå i et samarbejde med C.V., som har fungeret godt tidligere, og han ville få rimelig arbejdsro, da ledelse, fans og journalister ville have tiltro til ham pga. de tidligere gode resultater. Han får næppe et job på samme præmisser andre steder og han får næppe en klub med FCKs brand og økonomi andre steder.
    Mht. spillet i den første del af hans tid her, har du ret; der var meget migræne, system og udskiftninger i 70. minut over de første år, men fordelen ved at genansætte Ståle ville være, at vi ved, at han kan bygge noget fornuftigt op modsat Ariel, som vi faktisk ikke rigtig ved, hvad kan og vil og som synes at have det svært med C.V. Vi ville skulle igennem nogle Backe-agtige år igen med Ståle, men hellere det end det nuværende kaos, der synes at mangle både system, mål og udvikling.
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    7

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (04.08.13 kl.17)

    Lad os nu bare håbe på en trods reaktion fra hele holdet, er helt sikker på at vi tager 3 point på Søndag, godt nok spillede Randers en ok kamp mod Rubin, men så vidt jeg husker var de bagud 0-2 ved pause, så er på ingen måde imponeret over dem, vi skal op i gear fra start og ikke overlade initiativ til Randers, kommer vi det og får gang i pasnings spillet skal det nok gå! Derudover kan vi håbe at NJ kommer ind og får lidt spilletid og forhåbentlig holder hans skrøbelige ben til strabadserne.
    Mit bud på Start 11 og jeg håber "ved den søde grød" IKKE at Stadsgaard starter inde, han var klart dårligste mand mod Midtjylland, gumpetung og placerede sig dårligt gentagne gange, så ind med Ragnar.
    Wiland
    LJ - Sig - Mel - Pb
    Bola - Claud - Delay - Tou
    Veto - Marvin

    FORZA FCK - og kom nu ud af starthullerne - Bold skal se si parken ikke i sofaen.

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (04.08.13 kl.17)

    Med den nye 'onde' indmarch musik, vil Randers ryste i bukserne og så vinder FC 1-0.....

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (04.08.13 kl.17)

    Randers' opstilling, 4-4-2 eller 4-4-1-1 eller whatever:

    Schwartz
    [Lundberg/Svensson]
    [Fischer/Borring] - Keller - Bjarnasson - Kamper
    Tamboura - Sørensen - Fenger - Johnny
    Andersen

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (04.08.13 kl.17)

    Tjah, nu har FC Muh et forspring på ni point inden vores kamp mod Randers. Vi skal godt nok snart til at i gang. Ikke at jeg tror de bliver en seriøs udfordrer, men alligevel.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (04.08.13 kl.17)

    9 point er sgu meget, og med tanke på næste kamp er oppe i fcn er der fin chance for det er 12 point!!
    Det må sgu være et krav at vi vinder Søndag!!

    Ellers forbeholder jeg mig retten til at råbe KRISE og CV raus

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (04.08.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Tjah, nu har FC Muh et forspring på ni point inden vores kamp mod Randers. Vi skal godt nok snart til at i gang. Ikke at jeg tror de bliver en seriøs udfordrer, men alligevel.
    Ok vi skal så bare møde Randers på søndag. Langt fra nogen nem opgave. Når ledelsen venter så lang tid med at handle så er det ris til egen røv. Jeg er selv meget nervøs til søndagens kamp må jeg indrømme. Spillet har været alt andet end flot. Vi kan meget vel stadig være 9 point bagud på søn efter vores kamp
    Sidst redigeret af Jay-F. : 02.08.13 kl. 22:57

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (04.08.13 kl.17)

    Kunne grunden til Toutouh ikk har været med fra start have noget med Ramadan måned at gøre da han jo er muslim?

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (04.08.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    9 point er sgu meget, og med tanke på næste kamp er oppe i fcn er der fin chance for det er 12 point!!
    Det må sgu være et krav at vi vinder Søndag!!

    Ellers forbeholder jeg mig retten til at råbe KRISE og CV raus
    Jacobs RAUS - CV RAUS.....evt. 45 minutter til hver.

    -orb

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    271

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (04.08.13 kl.17)

    Er meget spændt på hvordan vi vil komme til at spille imorgen, jeg forventer egentlig at vi vil spille ligså elendigt offensivt som de sidste 8-10 kampe, men tror at vi napper en kedelig 1-0 sejr på et fornemt mål af Pourie! ;) Men at Claudemir er tilbage vil løfte holdet pga hans løbepensum og arbejdskraft, så må vi bare håbe at det er Delaney og IKKE TK som Jacobs fortrækker!

    Håber på en opstilling som sidst bare med 2 ændringer, Kris UD pga hans arrogance og den irreterende vane han har med at prøve og tage bolden med hans hæl som kostede mål og point endnu en gang og så slf Claudemir istedet for TK. Og så må Tobias C gerne få et debut-indhop imorgen uanset hvad kampen står!

    //Ney//
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,024

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (04.08.13 kl.17)

    Truppen er udtaget og det er med et glædeligt gensyn i form af Nicolai Jørgensen.

    Ariël Jacobs og resten af trænerstaben har løftet sløret for, hvilke 21 spillere der udgør truppen til sæsonens første hjemmekamp i PARKEN, hvor modstanderen er Randers FC.

    1. Kim Christensen
    2. Lars Jacobsen
    3. Pierre Bengtsson
    4. Kris Stadsgaard
    5. Olof Mellberg
    6. Claudemir
    8. Thomas Delaney
    9. Igor Vetokele
    11. Cesar Santin
    16. Thomas Kristensen
    17. Ragnar Sigurdsson
    18. Nicolai Jørgensen
    19. Rúrik Gislason
    21. Johan Wiland
    23. Marvin Pourié
    24. Youssef Toutouh
    25. Christoffer Remmer
    30. Christian Bolaños
    31. Jakob Busk
    32. Danny Amankwaa
    35. Mikkel Wohlgemuth
    mvh. Kasper!
    Wiland
    Ankersen - Antonsson - Zanka - Augustinsson
    Kusk - Kvist - Delaney - Jørgensen
    Cornelius - Pourié

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (04.08.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kasper! Se meddelelser
    Truppen er udtaget og det er med et glædeligt gensyn i form af Nicolai Jørgensen.

    Man må håbe at NJ er klar så han ikke bliver skadet på ny.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (04.08.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jay-F. Se meddelelser
    Man må håbe at NJ er klar så han ikke bliver skadet på ny.
    Mon ikke lægerne har stået med tommelfingrene som en anden Julius Cesar? Det tror jeg. De lader ham ikke spille hvis ikke han er så godt som på 100% Sandsynligheden for at gøre det hele værre ved at lade ham spille halvskadet, er for stor.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (04.08.13 kl.17)

    Uden at være en jinxende tosse, og med fare for at lyde som en jubeloptimistisk idiot, så tror jeg på en sejr imorgen. Nej, vi har ikke gjort specielt meget rigtigt i de første 2 kampe (eller i foråret for den sags skyld) men det er altså Randers vi møder på hjemmebane i Parken. Sådan en kamp skal, og har altid skulle, give 3 point. Bevares, de fik da en rigtig flot 3. plads sidste sæson, og alt respekt for det! Men de er ikke startet så vanvittig imponerende, med 2-2 i Viborg, og 1-1 mod OB, i en kamp hvor de ærlig talt var ringe. Rubin kampen kan jeg ikke udtale mig om, af den simple grund, at jeg ikke kunne se den. For vores vedkommende skal der nogen andre boller på suppen. Det er klart. En af de store mangelvarer fra Aalborg og Herning, er noget af det jeg forventer at se nu. Nemlig vilje! Vores trup pt, er jo ikke rigtig til at vi kan lave de store rokeringer i start-11´eren, og Nicolai Jørgensen kan vel optimistisk set kun få en 20-25 minutter. Så vores start-11 bliver vel ganske forudselig. (4-4-2) Wiland-Lars-Olof-Kris (Ragnar)-Pierre-Bola-Claudemir-Delaney-Rurik-Pourie-Vetokele.

    Jeg tror at vi kommer ud til kampen med den vindergejst vi ikke har vist på det seneste, og vinder kampen. Det bliver ikke nemt, men 2-1 er buddet herfra!

    Og kom nu i Parken. Lev op til "succes is temporary, loyalty is forever"! Fuld opbakning betyder alt i denne her kamp.
    Forza fc!

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (16.05.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 18.05.13, 08:41
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC(02.12.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 04.12.12, 13:05
  3. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (25.08.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 26.08.12, 09:02
  4. Optakts- kamptråd F.C. København - Randers FC
    By thimhj in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 01.06.09, 10:24
  5. Optakts- og kamptråd: Randers FC - FC København
    By nkeskild in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 28.07.08, 18:23

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •