Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 108

Emner: Danske hold i Europa 2013/14

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Danske hold i Europa 2013/14

    Citat Oprindeligt indsendt af Moebius Se meddelelser
    Måske et dumt spørgsmål, men hvem gider stå i Parken eller på away, og se FCK blive revet midt over af et tophold? Er det ikke lidt provinsielt at blive benovet over at stjernerne kommer til byen, hvis man er sikker på at blive spillet ud af banen... (tænk FCN sidste år)
    Næh, det synes jeg egentlig ikke. Med den indstilling/det spil vi viser pt, så anser jeg fight og gejst for værende større mod de bedste. Frygter holdets moral ved en evt. " nem" modstander.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Re: Danske hold i Europa 2013/14

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det er lidt lettere nu, hvor at kampene er på plads.

    Olympique Lyon - Real Sociedad
    Pacos de Ferreira - Zenit Skt. Petersborg
    Arsenal - Fenerbahce
    FC Basel - Ludogorets Razgrad

    Følgende 4 med fed, skal overraske. Jeg kan sagtens se Sociedad og Fenerbache overraske. Det bliver spændende!
    Med de to første kampe spillet, så ser det faktisk slet ikke så skidt ud. Real Sociedad vandt 2:0 på udebane over Lyon, som virkelig skal finde noget af en pragtpræstation frem i Spanien, hvis de vil spille Champions League i år. I den anden kamp, der blev spillet i aften, vandt Zenit 4:1, hvorfor muligheden for en overraskelse i den kamp vist er forduftet.

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Danske hold i Europa 2013/14

    Præcis som jeg sagde, overraskede Sociedad.

    Håber virkelig Arsenal klarer den. Jeg har sgu ændret mening ang. vores 3. seeding. Vi vil ryge på røv og albuer ligegyldigt hvad lige pt. så hellere 4. seeding.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Danske hold i Europa 2013/14

    Efter de følgende resultater er det vel cirka 98 procent sandsynligt, at vi ender i fjerde seedningslag:

    Olympique Lyon - Real Sociedad 0-2
    Pacos de Ferreira - Zenit Skt. Petersborg 1-4
    Fenerbahce - Arsenal 0-3
    Ludogorets - Basel 2-4
    HIC SUNT LEONES

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Danske hold i Europa 2013/14

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Efter de følgende resultater er det vel cirka 98 procent sandsynligt, at vi ender i fjerde seedningslag:

    Olympique Lyon - Real Sociedad 0-2
    Pacos de Ferreira - Zenit Skt. Petersborg 1-4
    Fenerbahce - Arsenal 0-3
    Ludogorets - Basel 2-4
    *Host* Schalke-PAOK 1-1 *Host*
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Re: Danske hold i Europa 2013/14

    Citat Oprindeligt indsendt af Awesome Se meddelelser
    *Host* Schalke-PAOK 1-1 *Host*
    Ja udelukkelsen af Metalist, har bragt en anden mulighed i spil, hvis grækerne kan sende Schalke ud, når de på hjemmebane spiller returkamp.

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Danske hold i Europa 2013/14

    Ah, den havde jeg overset. Så er der da håb endnu, og med lidt lodtrækningsheld kan det endda blive til et point eller to i gruppespillet.
    HIC SUNT LEONES

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    75

    Re: Danske hold i Europa 2013/14

    Hvis man tager Ja hatten på et øjeblik og sagde at PAOK klarer Schalke og Sociedad holder Lyon nede så FC røg i pot 3 kunne vi få følgende pulje som jeg synes ville være optimal både sportsligt og fan/økonomisk:

    Pot 1: Arsenal (Resten af Pot 1 holdene ser gifte ud bortset fra Benfica som ville være et kedeligt pot 1 hold som jeg stadigvæk tror vi taber til)
    Pot 2: Juventus, Milan eller Atletico (Resten er Østeuropa eller Frankrig som vi stadigvæk ville få hug af, men have en trist eller kold away og ikke særligt attraktiv hjemmekamp)
    Pot 3: FCK
    Pot 4: Plzen - Både Koefficient og hævn fra sidst vi missede CL og her har vi en chance for at nappe 3. pladsen i gruppen som må være vores maksimale mål.

    Lad os nu for en gang skyld få lidt lodtrækningsheld!

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Danske hold i Europa 2013/14

    Citat Oprindeligt indsendt af Ribz Se meddelelser
    Pot 3: FCK
    Pot 4: Plzen - Både Koefficient og hævn fra sidst vi missede CL og her har vi en chance for at nappe 3. pladsen i gruppen som må være vores maksimale mål.

    Lad os nu for en gang skyld få lidt lodtrækningsheld!
    Hvis det skulle komme dertil, vil jeg fra pot 4 tilføje PAOK og ikke mindst vinderen af Shakhter Karagandy - Celtic som gode lodtrækninger. Kasakherne vandt 2-0 på hjemmebane og har derfor en reel chance for at gå hele vejen.
    HIC SUNT LEONES

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    75

    Re: Danske hold i Europa 2013/14

    Ace - Jeg ser ikke PAOK som en nem modstander, men derimod en kedelig og ikke særlig publikumsvenlig modstander. Same story med Shakhter! Men hvis Celtic klarer sig igennem ville det være en ønske modstander fra Pot 4 hvis vi stadigvæk tror på at vi kommer i pot 3.

    En Skræk pulje hvis vi ender I pot 3 kunne være Bayern, PSG og Napoli og hvis vi ender i pot 4 så igen Bayern, PSG og så Dortmund. Selvom vi gerne vil have stor hold og fede kampe til parken er min priotet altså stadigvæk en 3. plads og så EL i foråret

  15. #26
    Gobas er online nu Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Danske hold i Europa 2013/14

    Ace - Jeg ser ikke PAOK som en nem modstander, men derimod en kedelig og ikke særlig publikumsvenlig modstander. Same story med Shakhter! Men hvis Celtic klarer sig igennem ville det være en ønske modstander fra Pot 4 hvis vi stadigvæk tror på at vi kommer i pot 3.

    En Skræk pulje hvis vi ender I pot 3 kunne være Bayern, PSG og Napoli og hvis vi ender i pot 4 så igen Bayern, PSG og så Dortmund. Selvom vi gerne vil have stor hold og fede kampe til parken er min priotet altså stadigvæk en 3. plads og så EL i foråret
    Burde denne diskussion ikke høre hjemme i denne tråd - http://sidelinien.dk/forums/showthre...ue-drømmepulje ?

    Hvor den opmærksomme læse ville finde ud af, at vi ikke kan komme i pulje med både Dortmund og München.
    Sidst redigeret af Gobas : 27.08.13 kl. 14:41
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Danske hold i Europa 2013/14

    FCK har vel ikke længere en mulighed for at komme i pulje 3?
    Med mindre Ferreira kan vende 1-4 på udebane mod Zenit og Sociedad samtidig kører deres 2-0 føring i hus hjemme mod lyon, så er der efter Schalkes iriterende sejre ikke længere mulighed for en 3 pulje seeding til FCK.
    Jeg er måske bare for optimistisk og havde håbet på den 3 pulje.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,024

    Re: Danske hold i Europa 2013/14

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    FCK har vel ikke længere en mulighed for at komme i pulje 3?
    Med mindre Ferreira kan vende 1-4 på udebane mod Zenit og Sociedad samtidig kører deres 2-0 føring i hus hjemme mod lyon, så er der efter Schalkes iriterende sejre ikke længere mulighed for en 3 pulje seeding til FCK.
    Jeg er måske bare for optimistisk og havde håbet på den 3 pulje.
    Jeg havde også håbet/troet på det, men med aftenens resultater må vi nøjes med at gå ind til morgendagens lodtrækning som det bedst placerede hold i pot 4.
    mvh. Kasper!
    Wiland
    Ankersen - Antonsson - Zanka - Augustinsson
    Kusk - Kvist - Delaney - Jørgensen
    Cornelius - Pourié

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Danske hold i Europa 2013/14

    Citat Oprindeligt indsendt af Kasper! Se meddelelser
    Jeg havde også håbet/troet på det, men med aftenens resultater må vi nøjes med at gå ind til morgendagens lodtrækning som det bedst placerede hold i pot 4.
    Så altså det hold fra pot 4 alle frygter at trække......:-)

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Danske hold i Europa 2013/14

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Så altså det hold fra pot 4 alle frygter at trække......:-)
    Hahaha :) Hvilken ironi.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2012/2013
    By Garneren in forum De lange linier
    Svar: 106
    Sidste Meddelelse: 02.08.13, 20:29
  2. Danske hold i Europa 2010/11
    By Cambiasso in forum De lange linier
    Svar: 135
    Sidste Meddelelse: 25.02.11, 05:17
  3. Danske hold i Europa 2009/10
    By Elver in forum De lange linier
    Svar: 176
    Sidste Meddelelse: 18.12.09, 15:42
  4. Danske hold i Europa 2008/09
    By Cambiasso in forum De lange linier
    Svar: 278
    Sidste Meddelelse: 25.05.09, 20:41
  5. Danske hold i Europa 2007/2008
    By ottesen in forum De lange linier
    Svar: 240
    Sidste Meddelelse: 06.07.08, 20:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •