Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
201. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    50 24.88%
  • Uafgjort!

    51 25.37%
  • FC Nordsjælland Sejr!

    100 49.75%
Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 77

Emner: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (11.08.13 kl.19)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,544

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (11.08.13 kl.19)

    Synes godt nok det er bekymrende at se hvor nemt FCN har ved at komme frem til halve eller hele chancer.. Og det er altså ikke fordi de offensive folk hos FCN er skræmmende.. Nord og vin.. For fanden det burde være nemt at holde nede.. Men vores 4-back kæde sejler.. Får så lange løg af at kigge Kris og Ragnar sammen.. Desværre har Olof ikke vist sig bedre..Og defensivt er Pierre jo endnu engang skidt kørende.. Tilgengæld lækkert at se Nico tilbage, han har spillet en fremragende halvleg. 1 ud af 11 med klasse dur desværre bare overhovedet ikke.

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (11.08.13 kl.19)

    Enig. Det er meget skræmmende. Med det forsvarsspil bliver det ganske enkelt en kang pinsel at se CL...
    Jeg håber, de kommer ud som lyn og torden efter pausen og lægger pres på igen.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,760

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (11.08.13 kl.19)

    - 2-2 er isoloseret set ok - og altså det mål, det kan vi bare gøre meget lidt ved!
    - Dommeren var virkelig ringe
    - Vi spiller i perioder godt, vi spiller bare piv ringe hver gang vi er kommet foran!

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (11.08.13 kl.19)

    Træt af vores fraværende forsvarsspil
    Træt af at vores angribere ikke kan lave mål
    Træt af manglende transfers
    Træt af TK
    Træt af vores sportslige ledelse
    Træt af at høre på Per Frimann

    Stadig uden sejr i 10 kampe. Konsekvenser lige nu....
    FORZA L'EQUIPE FC

  7. De følgende 14 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (11.08.13 kl.19)

    Første point, nu kører det!
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar


  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,544

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (11.08.13 kl.19)

    Puha hvor kan Nordstrands klamme drengefjæs og Frimanns klamme helium stemme dog sætte mit pis i kog.. Er nødt til at ødelægge et eller andet herhjemme.. Skab eller fjernbetjening.. Og så skal jeg ellers ud at have købt mig en plakat med CV og et sæt dartpile!

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (11.08.13 kl.19)

    Vi har ikke vundet i 10 kampe.
    Ikke godkendt!

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,541

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (11.08.13 kl.19)

    Det positive:
    • Rart at se Nicolai Jørgensen tilbage. Sikken forskel han gør. Udover hans individuelle kvaliteter bidrager han med en masse fysik og en formidabel arbejdsindsats
    • Systemændringen fungerede langt hen ad vejen. Det virkede som om, at der var flere spilmuligheder, hvilket bidrog til mere flow i spillet. Absolut værd at arbejde videre med
    • Godt presspil i perioder


    Det negative:
    • Helt utroligt at vi igen, igen forærer et mål væk. De personlige fejl må og skal minimeres
    • Vi presser kun i de perioder, hvor vi jagter en scoring. Lige så snart vi kommer foran, virker det som om, at føringen skal forsvares hjem. Vi begynder at bakke og har mere fokus på at forhindre modstanderens fremdrift end på at erobre bolden. Nordstrands scoring kunne vi ikke gøre så meget vej, men bolden, han modtager, kunne og skulle være forhindret, men FCN-spilleren har al tid i verden til at slå afleveringen. Håbløst!

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    222

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (11.08.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    - 2-2 er isoloseret set ok - og altså det mål, det kan vi bare gøre meget lidt ved!
    Man kan sgu ligge pres på manden der slå afleveringen. Han får lov til at slå den stille og roligt ind i feltet. Eller wiland løbe ud og bokse den væk.

    Vildt så betydningsfuld N. Jørgensen er for spillet han gør jo praktisk talt hvad han lyster. Når han bliver taget ud fårmor vi absolut ingenting.
    Klart MOM.
    Efterfulgt af Gislason, Claudemir.
    Bedste angriber der har spillet i FC København



    https://www.youtube.com/watch?v=gFuo...e_gdata_player
    sweetfc's Avatar

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    13

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (11.08.13 kl.19)

    Well well. man sidder tilbage med en skidt fornemmelse efter at have været foran to gange og så stå med 1 point. Men se lige på vores kommende kampprogram med masser af hjemmekampe og de to oprykkere. Jeg TROR på at vi kan komme ind i en længere sejersstime nu(håbe håbe) og der ved bygge holdet og selvtilliden op. Med hensyn til mesterskabet ved jeg dog ikke lige.

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    219

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (11.08.13 kl.19)

    Nu var jeg efter Lars i sidste uge, og jeg mener fortsat, at han er uegnet som anfører, men han skal have ros for befriende ærlig snak i den sidste del af post-kamp interviewet.

    Hvad angår kampen, så synes jeg, at der i momenter var bedring i spillet. Den nye opstilling og Nicolai Jørgensens tilstedeværelse gav mere dynamik, og der var flere gode løb og opspil - bedst eksemplificeret ved det første mål.

    Det er dog bekymrende, (i) at vi igen går helt ned i kadence og mister initiativet efter at være kommet foran, og (ii) at forsvaret bliver ved med at give rigtigt mange "lette" chancer væk. Modstanderne får ganske enkelt ALT for meget plads foran feltet, og det skriger til himlen, at der er "noget", der ikke er klappet ordentligt af i forhold til defensiv positionering, særligt i forholdet mellem den centrale midtbane og det centrale forsvar.

    Efter min opfattelse mangler der en rutineret 6'er, der kan skærme forsvaret og koordinere det defensive presspil. Jeg synes, at Delaney gør det godt, men han er mere boks-til-boks, end han er ren 6'er. Det bør være CV's højeste prioritet at finde den 6'er. Hvis den rette spiller kan findes, er midtbanen stærk nok, da det vil give Claudemir (og Delaney) mulighed for at bidrage yderligere offensivt.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,541

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (11.08.13 kl.19)

    Delaney fortjener også anerkendelse. Han knokler som få andre og slår gerne den lange diagonalbold med stor præcision.

    Selvom jeg gerne ser en ny central midtbanespiller i FCK (gerne fysisk stærk og med spielmacher-kvaliteter), så kan jeg leve med vores midtbane, hvis vi får noget fysik og kreativitet til angrebet. Nicolai Jørgensen understregede vigtigheden af dette i dag. Og hvis man kunne supplere med Joshua John eller lignende til kanten, så ville det måske ikke se så slemt ud. Alt sammen under forudsætning af at vi holder fast i dagens system.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (11.08.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Delaney fortjener også anerkendelse. Han knokler som få andre og slår gerne den lange diagonalbold med stor præcision.

    Selvom jeg gerne ser en ny central midtbanespiller i FCK (gerne fysisk stærk og med spielmacher-kvaliteter), så kan jeg leve med vores midtbane, hvis vi får noget fysik og kreativitet til angrebet. Nicolai Jørgensen understregede vigtigheden af dette i dag. Og hvis man kunne supplere med Joshua John eller lignende til kanten, så ville det måske ikke se så slemt ud. Alt sammen under forudsætning af at vi holder fast i dagens system.
    Jeg er enig så langt med, at Delaney fortjener ros. og skal efter min mening rykkes på en Def midt. Men så forstår jeg det som om du er tilfreds med TK/Claudemir på midten, så længe vi får en Tank forward ?.

    TK/Claude parret, minder alt for meget om hinanden. Claudemir bidrager jo sjældent med noget offensivt ? både når det kommer til stikninger og skud udefra. TK er hverken rigtig god Def eller offensivt, desværre.

    Som jeg ser det mangler vi i den grad en offensiv midt som kan supplere Delaney, samt en stærk Angriber i front. Det er 2 spiller det drejer sig om der skal hentes, så tror jeg også vi bliver Stærke igen.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #59
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,541

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (11.08.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er enig så langt med, at Delaney fortjener ros. og skal efter min mening rykkes på en Def midt. Men så forstår jeg det som om det er tilfreds med TK/Claudemir på midten, så længe vi får en Tank forward ?.
    Min pointe er såmænd bare, at vi jo nok ikke får alle vores ønsker opfyld og skal man prioritere, så er det jo åbenlyst, at vi mangler en fysisk og boldfast angriber. Nicolai Jørgensen kan til nød spille rollen, men vi kan jo ikke regne med at have ham tilgængelig hele sæsonen. Jo mere vi kan presse modstanderen offensivt, desto mere vil det også bidrage til at aflaste midtbanen. Og Delaney, Claudemir og TK kan godt løfte opgaven i fællesskab (dermed ikke sagt, at der ikke er plads til forbedringer).

    I øvrigt er jeg enig med Række13 i, at Delaney er mere en boks-til-boks-spiller. Så selvom han har kvaliteterne til at spille den defensive midt, får vi muligvis mere ud af have ham i en mere fri rolle.

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (11.08.13 kl.19)

    Synes vi gør det meste rigtigt Idag og at alvoren var gået op fra spillerne .... Det er tydeligt at vi mangler de profiler der afgør kampe .... Vi har for få offensive strenge at spille på....

    En anden ting : synes at vi bør spille dette system oftere... Det virker som om spillerne ikke er ligeså låste ift at søge gode muligheder .... Idag fortjente vi bedre men må fighte for alt pt. Jeg synes at CV skal få skrevet under med de kampafgørende spillere og så er vi snart med igen med den indstilling som vi så Idag...

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 16.04.13, 21:49
  2. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 20.12.12, 05:56
  3. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 15:45
  4. Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland - FC København 17.4.2011
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 17.04.11, 18:06
  5. Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 09.05.08, 09:08

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •