Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 28

Emner: Hvis rygtet om at Nicolai Jørgensen måske er på vej til West Ham er sandt....

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Hvis rygtet om at Nicolai Jørgensen måske er på vej til West Ham er sandt....

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2062990.ece

    Så ved jeg ærlig talt ikke hvad jeg skal mene om klubben længere.
    Ja, vi er udviklingsliga, må forvente at de gode spillere bliver solgt etc etc, men hvis NJ også ryger i dette vindue, så har ledelsen jo absolut INGEN ambitioner om at FC København skal fortsætte de sidste mange års dominans.

    Og undskyld hvis indlægget hører hjemme andetsteds, jeg blev bare rimelig knotten da jeg så det - sammenholdt med at der ikke kommer nye spillere til klubben...

    Kom nu FC.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Hvis rygtet om at NJ måske er på vej til West Ham er sandt....

    Gad vide om det er Erik Skærbæk der har fået nok af 'at der bliver spillet om hans penge, hver søndag', og nu ønsker at malke klubben for mest muligt, før han sælger enten fodbolddelen fra, eller helt trækker sig?

    Det kunne i hvertfald forklare den manglende aktivitet efter salget af Cornelius.
    Sidst redigeret af Christian : 09.08.13 kl. 20:07

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Hvis rygtet om at NJ måske er på vej til West Ham er sandt....

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2062990.ece

    Så ved jeg ærlig talt ikke hvad jeg skal mene om klubben længere.
    Ja, vi er udviklingsliga, må forvente at de gode spillere bliver solgt etc etc, men hvis NJ også ryger i dette vindue, så har ledelsen jo absolut INGEN ambitioner om at FC København skal fortsætte de sidste mange års dominans.

    Og undskyld hvis indlægget hører hjemme andetsteds, jeg blev bare rimelig knotten da jeg så det - sammenholdt med at der ikke kommer nye spillere til klubben...

    Kom nu FC.
    Du tager altid imod silly money. Der er råd til både to erstatninger OG en scouting afdeling for det beløb, som nævnes.

    Sælg, hvis sandt.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    124

    Re: Hvis rygtet om at NJ måske er på vej til West Ham er sandt....

    Så bliver det en meget, meget kedelig sæson og en placering i den tunge ende af tabellen hvis det bliver en realitet.
    Cornelius og NJ var de eneste lyspunkter i sidste sæson.
    Så skyd dog udefra!!!! Hvad kan der ske??

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Hvis rygtet om at NJ måske er på vej til West Ham er sandt....

    Citat Oprindeligt indsendt af pikkerrup Se meddelelser
    Så bliver det en meget, meget kedelig sæson og en placering i den tunge ende af tabellen hvis det bliver en realitet.
    Cornelius og NJ var de eneste lyspunkter i sidste sæson.
    Jeg må bare sige at jeg er helt og aldeles lodret uenig. Der er ikke nogen der er uundværlige, såfremt de bliver fornuftigt erstattet (CV?). Der findes spillere ude omkring i verdenen der sagtens kan overtage, også realistiske spillere!

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Hvis rygtet om at NJ måske er på vej til West Ham er sandt....

    Enig med Peter_fck

    Hvis det virkelig er 50+ mill vi snakker om, så skal han selvfølgelig sælges. Og så kan CV nok bruge 30 mill til 2-3 rigtig gode spillere.

    Nico havde er horibelt forår og er nærmest kronisk skadet. Så selvom han på de bedste dage er fantastisk, så skal han skydes af.

    De to eneste problemer er:

    1: jeg kan slet ikke tro, at de omtalte beløb er rigtige. Det lyder som helt hul i hovedet
    2: Hvis Nico sælger så har CV ualmindelig travlt og det kan blive svært at nå at hente tilstrækkeligt.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2005
    Indlæg
    44

    Re: Hvis rygtet om at NJ måske er på vej til West Ham er sandt....

    Enige med dem der siger sælg.. selvfølgelig skal FC København sælge hvis der kommer et bud på over 7 mill. Euro.. det er klart!

    og til dem der mener at NJ og Corner var eneste gode i sidste sæson, så skal vi også lige huske at sådan nogle typer som Corner, altså unge spillere de vil dukke op og slå til når det gælder. Sådan noget kan man ikke forudse.

    Men jeg vil da indrømme, at det ikke ser bedre ud end før, hvis man sælger NJ, men at sige hele sæsonen bliver sådan, synes jeg er meget forhastet, men en tung sæsonstart - Ja.
    - Morten -

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    124

    Re: Hvis rygtet om at NJ måske er på vej til West Ham er sandt....

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg må bare sige at jeg er helt og aldeles lodret uenig. Der er ikke nogen der er uundværlige, såfremt de bliver fornuftigt erstattet (CV?). Der findes spillere ude omkring i verdenen der sagtens kan overtage, også realistiske spillere!
    Ja ingen er uundværlig. Men tror du realistisk at cv hiver en fuldgod erstatning op. Så er du sgu naiv. Det bliver et dyrt norsk flop hvis vi er heldige.
    Så skyd dog udefra!!!! Hvad kan der ske??

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Hvis rygtet om at NJ måske er på vej til West Ham er sandt....

    Der er næppe et gran af sandhed i den historie, men det må være åbenlyst for enhver, at holdet ikke kan tåle flere salg og tværtimod skriger på forstærkninger. Vi har muligvis et par spillere udover NJ, der stadig er lidt penge værd, men jeg har svært ved at pege på andre, der kan nære håbet om ikke at levere en total blamage i Superligaen - for slet ikke at tale om i Europa. 50+ mill. er selvfølgelig en overdrevet god pris for NJ isoleret set, men hvordan fastsætter vi værdien af en CL-kampagne, der i pinlighed kan måle sig med FCNs sidste sæson? Hvad er vores sportslige ære og navn værd? Hvad er den spinkle chance for at redde bare et par point til vores koefficient værd? Hvor meget af vores egen sportslige fremtid vil vi pantsætte for at pynte på en årsregnskab, der i forvejen er fedet op på salget af vores eneste brugbare angriber.

    Det FCK jeg engang blev fan af var et FCK, der turde opstille høje mål og krav og forfølge og indfri dem. Det var et FCK, der kunne og ville være bedre end andre og som var i stand til at bryde med normer og vaner for at blive det. Det var et FCK, der ikke lod sig afskrække af, at noget var svært eller ikke var lykkedes for andre. Det var et FCK, der turde drømme store sportslige drømme og arbejde hårdt og målrettet for at indfri dem. Det var et FCK, der kunne fortælle en positiv historie, et FCK der kunne imponere og begejstre.

    Det nuværende FCK er ved at udvikle sig til rendyrket prostitution. Alt er til salg for den rigtige pris og de sportslige konsekvenser er underordnede. Det nuværende FCK kan ikke tiltrække gode spillere, det nuværende FCK kan ikke levere sportsligt, det nuværende FCK kan ikke drømme store, sportslige drømme. Men det er ligegyldigt. Det nuværende FCK har ikke noget mål udover at tjene penge. Det nuværende FCK er ledet af forretningsfolk, der udelukkende kan begejstres af bundlinjen og aktiekursen. Det nuværende FCK er tilfreds, hvis det blot er 5% bedre end nærmeste konkurrent, for 5% er nok til at vinde et mesterskab og et vundet mesterskab er godt. Men kun fordi det er penge værd. Det nuværende FCK slår nok om sig med den retorik, der tidligere kendetegnede Vestegnen, men det er tomme ord og det formår hverken at fortælle den gode historie, begejstre nogen eller imponere det mindste. Det nuværende FCK er ved at have spillet fallit. Det nuværende FCK er snart den direkte modsætning til det FCK, jeg engang faldt for. Det nuværende FCK er et FCK, jeg har meget svært ved at holde af.
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  17. De følgende 12 brugere er enige:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Hvis rygtet om at NJ måske er på vej til West Ham er sandt....

    Citat Oprindeligt indsendt af pikkerrup Se meddelelser
    Ja ingen er uundværlig. Men tror du realistisk at cv hiver en fuldgod erstatning op. Så er du sgu naiv. Det bliver et dyrt norsk flop hvis vi er heldige.
    Slap dog af og snup en kold øl! Det er jo trods alt fredag :-)

    Der er LANG tid tilbage af vinduet. Det har INTET med naivitet at gøre. Vi vil jo gerne have bedre spillere ind end vi plejer, og herved er vi nødt til at vente til de bedre spillere har udtømt deres muligheder i bedre ligaer, det er bare virkeligheden. Giv nu lige CV resten af vinduet, og hvis der så den 02/09 ikke er kommet klassespillere ind, så skal jeg nok gå forrest som en anden William Wallace på Peter Bangs Vej, når vi kræver CVs afgang i en kæmpe demonstration :-)

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Hvis rygtet om at NJ måske er på vej til West Ham er sandt....

    Citat Oprindeligt indsendt af _EG_ Se meddelelser
    Der er næppe et gran af sandhed i den historie, men det må være åbenlyst for enhver, at holdet ikke kan tåle flere salg og tværtimod skriger på forstærkninger. Vi har muligvis et par spillere udover NJ, der stadig er lidt penge værd, men jeg har svært ved at pege på andre, der kan nære håbet om ikke at levere en total blamage i Superligaen - for slet ikke at tale om i Europa. 50+ mill. er selvfølgelig en overdrevet god pris for NJ isoleret set, men hvordan fastsætter vi værdien af en CL-kampagne, der i pinlighed kan måle sig med FCNs sidste sæson? Hvad er vores sportslige ære og navn værd? Hvad er den spinkle chance for at redde bare et par point til vores koefficient værd? Hvor meget af vores egen sportslige fremtid vil vi pantsætte for at pynte på en årsregnskab, der i forvejen er fedet op på salget af vores eneste brugbare angriber.

    Det FCK jeg engang blev fan af var et FCK, der turde opstille høje mål og krav og forfølge og indfri dem. Det var et FCK, der kunne og ville være bedre end andre og som var i stand til at bryde med normer og vaner for at blive det. Det var et FCK, der ikke lod sig afskrække af, at noget var svært eller ikke var lykkedes for andre. Det var et FCK, der turde drømme store sportslige drømme og arbejde hårdt og målrettet for at indfri dem. Det var et FCK, der kunne fortælle en positiv historie, et FCK der kunne imponere og begejstre.

    Det nuværende FCK er ved at udvikle sig til rendyrket prostitution. Alt er til salg for den rigtige pris og de sportslige konsekvenser er underordnede. Det nuværende FCK kan ikke tiltrække gode spillere, det nuværende FCK kan ikke levere sportsligt, det nuværende FCK kan ikke drømme store, sportslige drømme. Men det er ligegyldigt. Det nuværende FCK har ikke noget mål udover at tjene penge. Det nuværende FCK er ledet af forretningsfolk, der udelukkende kan begejstres af bundlinjen og aktiekursen. Det nuværende FCK er tilfreds, hvis det blot er 5% bedre end nærmeste konkurrent, for 5% er nok til at vinde et mesterskab og et vundet mesterskab er godt. Men kun fordi det er penge værd. Det nuværende FCK slår nok om sig med den retorik, der tidligere kendetegnede Vestegnen, men det er tomme ord og det formår hverken at fortælle den gode historie, begejstre nogen eller imponere det mindste. Det nuværende FCK er ved at have spillet fallit. Det nuværende FCK er snart den direkte modsætning til det FCK, jeg engang faldt for. Det nuværende FCK er et FCK, jeg har meget svært ved at holde af.
    Det gamle FCK var ligesom nationaløkonomien før finanskrisen, pustet op som en gigantisk varmluftsbalon som før eller siden ville eksplodere, takket være spekulanter. Det er et faktum! Men det var da sjovt, bevares :-)

    Vi har en sundere forretning nu, hvilket er vigtigt hvis vi også skal have vores elskede FCK i fremtiden.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    303

    Re: Hvis rygtet om at NJ måske er på vej til West Ham er sandt....

    Citat Oprindeligt indsendt af _EG_ Se meddelelser
    Der er næppe et gran af sandhed i den historie, men det må være åbenlyst for enhver, at holdet ikke kan tåle flere salg og tværtimod skriger på forstærkninger. Vi har muligvis et par spillere udover NJ, der stadig er lidt penge værd, men jeg har svært ved at pege på andre, der kan nære håbet om ikke at levere en total blamage i Superligaen - for slet ikke at tale om i Europa. 50+ mill. er selvfølgelig en overdrevet god pris for NJ isoleret set, men hvordan fastsætter vi værdien af en CL-kampagne, der i pinlighed kan måle sig med FCNs sidste sæson? Hvad er vores sportslige ære og navn værd? Hvad er den spinkle chance for at redde bare et par point til vores koefficient værd? Hvor meget af vores egen sportslige fremtid vil vi pantsætte for at pynte på en årsregnskab, der i forvejen er fedet op på salget af vores eneste brugbare angriber.

    Det FCK jeg engang blev fan af var et FCK, der turde opstille høje mål og krav og forfølge og indfri dem. Det var et FCK, der kunne og ville være bedre end andre og som var i stand til at bryde med normer og vaner for at blive det. Det var et FCK, der ikke lod sig afskrække af, at noget var svært eller ikke var lykkedes for andre. Det var et FCK, der turde drømme store sportslige drømme og arbejde hårdt og målrettet for at indfri dem. Det var et FCK, der kunne fortælle en positiv historie, et FCK der kunne imponere og begejstre.

    Det nuværende FCK er ved at udvikle sig til rendyrket prostitution. Alt er til salg for den rigtige pris og de sportslige konsekvenser er underordnede. Det nuværende FCK kan ikke tiltrække gode spillere, det nuværende FCK kan ikke levere sportsligt, det nuværende FCK kan ikke drømme store, sportslige drømme. Men det er ligegyldigt. Det nuværende FCK har ikke noget mål udover at tjene penge. Det nuværende FCK er ledet af forretningsfolk, der udelukkende kan begejstres af bundlinjen og aktiekursen. Det nuværende FCK er tilfreds, hvis det blot er 5% bedre end nærmeste konkurrent, for 5% er nok til at vinde et mesterskab og et vundet mesterskab er godt. Men kun fordi det er penge værd. Det nuværende FCK slår nok om sig med den retorik, der tidligere kendetegnede Vestegnen, men det er tomme ord og det formår hverken at fortælle den gode historie, begejstre nogen eller imponere det mindste. Det nuværende FCK er ved at have spillet fallit. Det nuværende FCK er snart den direkte modsætning til det FCK, jeg engang faldt for. Det nuværende FCK er et FCK, jeg har meget svært ved at holde af.
    Ja fucking griske, jyske stor-aktionære. De er så fucking nærige og UDEN sportslige ambitioner.

    Guldland

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Hvis rygtet om at NJ måske er på vej til West Ham er sandt....

    Med mindre rygtet er vinduets fedeste and, så vil 75 mill. for Cornelius og 50 mill. for Jørgensen - der blev købt for 1/10 for et år siden - være ganske godt købmandskab af Carsten Vagn!!

    Men der skal dælme også snart krejles den anden vej, CV..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    231

    Re: Hvis rygtet om at NJ måske er på vej til West Ham er sandt....

    Jeg forstår isoleret set godt rationalet om at vi ikke skal sige nej til 50 mill. +, men når vi nu gang på gang hører at transferbudgettet forbliver uændret ligemeget hvor meget vi end sælger, så giver det jo ingen mening at sælge.

    Hvis jeg forstår CV ret, så åbner et salg af Nico udelukkende op for at der frigives penge tilsvarende hans løn, og så finder vi sgu ikke en fuldgod erstatning. I det lys er det ligemeget om vi sælger for 5 kr. eller 50 millioner.

    Jeg ved ikke om vores politik på området skal tolkes så bogstaveligt, men der er da noget som tyder på det, jvf. de seneste par indkøb vs salg.

    Ja tak til 50 millioner hvis bare halvdelen af disse kan gå til nye spillere, nej tak hvis budgettet forbliver uændret.

  25. De følgende 7 brugere er enige:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Hvis rygtet om at NJ måske er på vej til West Ham er sandt....

    Så bliver det den sløjeste sæson siden 99/00, og CL bliver pinligt.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  27. De følgende 8 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale
    By puma4ever in forum Transferforum
    Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 28.03.15, 01:34
  2. Vedr. Hjalte-rygtet: En nødvendig tråd
    By Debatredaktionen in forum Kontoret
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 04.06.05, 10:20
  3. Tror du dybest set på Henke-rygtet?
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 13.07.03, 12:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •