Se afstemningsresultater: Hvor mange nye spillere bliver der hentet og hvor mange kommer vi af med?

Stemmeafgivere
190. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • 0 nye spillere

    28 14.74%
  • 1 ny spiller

    36 18.95%
  • 2 nye spillere

    81 42.63%
  • 3 nye spillere

    40 21.05%
  • 4 nye spillere

    5 2.63%
  • 5 nye spillere

    2 1.05%
  • Mere end 5 nye spillere

    3 1.58%
  • 0 spillere forsvinder

    33 17.37%
  • 1 spiller forsvinder

    75 39.47%
  • 2 spillere forsvinder

    31 16.32%
  • 3 spillere forsvinder

    9 4.74%
  • 4 spillere forsvinder

    3 1.58%
  • 5 spillere forsvinder

    3 1.58%
  • Mere end 5 spillere forsvinder

    8 4.21%
Multiple Choice Poll.
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 17 af 17

Emner: Hvor mange nye spillere bliver der hentet og hvor mange kommer vi af med?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Hvor mange nye spillere bliver der hentet og hvor mange kommer vi af med?

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Har stemt 3 ind, da jeg naivt håber på en midtbanespiller, en angriber og en kant.

    Har stemt 1 ud. Håber og tror Santin ryger til segunda division...

    Håber virkelig ikke Santin ryger, da jeg sjældent har set et så ineffektivt angrebs-udbud, som det der aktuelt set er til rådighed. Vetokele har ikke på noget tidspukt grebet de chancer han har fået, Pourie mangler eventuelt "bare" tid og tilvænning og unge Danny A har bestemt ikke imponeret endnu. Sorry, hvor diskuteret Santin end er, så er han mit bedste bud på en angriber lige nu af de eksisterende, hvis vi antager Jørgensen gør sig bedst på kanten.
    Så med mindre der lines an med 2 nye velkvalificerede angribere, hvilket jeg tillade mig at betvivle, så vil jeg vurdere det til en ren katastrofe om Santin ryger.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Hvor mange nye spillere bliver der hentet og hvor mange kommer vi af med?

    Citat Oprindeligt indsendt af 2di Se meddelelser
    Håber virkelig ikke Santin ryger, da jeg sjældent har set et så ineffektivt angrebs-udbud, som det der aktuelt set er til rådighed. Vetokele har ikke på noget tidspukt grebet de chancer han har fået, Pourie mangler eventuelt "bare" tid og tilvænning og unge Danny A har bestemt ikke imponeret endnu. Sorry, hvor diskuteret Santin end er, så er han mit bedste bud på en angriber lige nu af de eksisterende, hvis vi antager Jørgensen gør sig bedst på kanten.
    Så med mindre der lines an med 2 nye velkvalificerede angribere, hvilket jeg tillade mig at betvivle, så vil jeg vurdere det til en ren katastrofe om Santin ryger.
    Har du set Santin spille de seneste 2 sæsoner? - han har været en skygge af sig selv, og har en fantastisk evne til at sætte sig selv i dårligt lys ved at være fandens dygtig til at komme frem til chancerne, men så brænde dem på det skammeligste.

    Han har dog aldrig scoret under 10 mål på en sæson for os (inkl. straffespark godt nok) - så jeg ville bestemt ikke have noget i mod at beholde ham. Mest af alt også fordi vi sikkert kan få småpenge for ham, som vi alligevel ikke bruger på erstatninger. Han er derudover det tætteste vi kommer på en spiller der har noget international erfaring udover Jacobsen, Wiland, Bolanos og Claudemir - og så vores nye mand Mellberg selvfølgelig.

    Jeg vil langt hellere af med Mos. Han har aldrig fået en fair chance, og får det nok heller aldrig.
    Sidst redigeret af scoring : 13.08.13 kl. 22:44

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvor mange kommer der?
    By Perec in forum Diverse
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 24.02.05, 19:15
  2. Hvor mange kommer til esbjerg? ?
    By 6677 in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 05.05.04, 10:46
  3. hvor mange kommer til Herning?
    By Pedagogo in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 04.05.04, 23:01
  4. Hvor mange kommer i Parken i dag ?
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 25.04.04, 21:43

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •