Se afstemningsresultater: Hvor mange nye spillere bliver der hentet og hvor mange kommer vi af med?

Stemmeafgivere
190. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • 0 nye spillere

    28 14.74%
  • 1 ny spiller

    36 18.95%
  • 2 nye spillere

    81 42.63%
  • 3 nye spillere

    40 21.05%
  • 4 nye spillere

    5 2.63%
  • 5 nye spillere

    2 1.05%
  • Mere end 5 nye spillere

    3 1.58%
  • 0 spillere forsvinder

    33 17.37%
  • 1 spiller forsvinder

    75 39.47%
  • 2 spillere forsvinder

    31 16.32%
  • 3 spillere forsvinder

    9 4.74%
  • 4 spillere forsvinder

    3 1.58%
  • 5 spillere forsvinder

    3 1.58%
  • Mere end 5 spillere forsvinder

    8 4.21%
Multiple Choice Poll.
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: Hvor mange nye spillere bliver der hentet og hvor mange kommer vi af med?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Hvor mange nye spillere bliver der hentet og hvor mange kommer vi af med?

    Så er der kun 18 dage tilbage af sommerens transfervindue, det er nu CVs masterplan med at vente til sidste øjeblik skal rulles ud, Højers skyggehold bliver taget frem af skuffet, faxen for skiftet toner og transfer skjorten og pullover bliver lagt frem - men hvor mange nye spillere bliver det til og sker miraklet, kommer vi af med Pape?

    Nye spillere og spillere vi siger farvel til kan være både køb/leje og salg/udlejning.

    Og det er fra nu af!

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Hvor mange nye spillere bliver der hentet og hvor mange kommer vi af med?

    Vi slipper ikke af med Pape og/eller Mos. Desværre. Jeg ser Toutouh som eneste mulige afgang.

  3. #3
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Hvor mange nye spillere bliver der hentet og hvor mange kommer vi af med?

    Desværre stemmer jeg på 0 ud / 0 ind, har mistet alt tro på CV.

    Men igen den tro jeg havde til ham smuttede, da Ståle smuttede.
    Samt man ikke fandt spillere med en nogenlunde niveau til erstatning, for de 5/6 spillere der smuttede sammen med Ståle.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    36

    Re: Hvor mange nye spillere bliver der hentet og hvor mange kommer vi af med?

    Jeg har stemt på tilgang af 3 nye spillere, da jeg simpelthen ikke kan få mig selv til at tro, at man kan overse de mangler vi har på holdet. Vi mangler både et svin på midten, en kreativ spiller derinde, og derudover kan vi også bruge forstærkninger oppe foran, trods kvantiteten deroppe.
    Samtidig tror jeg ikke vi kommer af med en eneste, da Pape og Mos uden tvivl trækker en bedre løn for tiden end de nogensinde kommer til igen. Den eneste, der måske kunne smutte er Toutouch.

    Det er dog ikke kun CV jeg ikke har tiltro til, men også det samarbejde som burde eksistere mellem ham og Ariel.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Hvor mange nye spillere bliver der hentet og hvor mange kommer vi af med?

    Man kan også bemærke, at det norske transfervindue lukker denne uge. Ulig vinter kan vi altså ikke håbe på, at norske klubber handler hos os efter den danske deadline.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Re: Hvor mange nye spillere bliver der hentet og hvor mange kommer vi af med?

    Jeg er efterhånden nået dertil at jeg håber at der kommer 0 nye spillere. Ikke fordi vi ikke mangler, for det er tydeligt for de fleste at vi gør, men fordi spillere der bliver hentet nu næppe er ønskespillere, men en panikhandling, som vi hænger på i 3 - 4 år. Og dem har vi rigeligt af i forvejen.

    Så hvis vi når at hente et par spillere, er der ikke andet at gøre end at krydse fingre for at det endelig er en lottokupon med gevinst. Men det er dog tvivlsomt.
    - We'll Sing on our own! -

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Hvor mange nye spillere bliver der hentet og hvor mange kommer vi af med?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mad As Hell Se meddelelser
    Jeg er efterhånden nået dertil at jeg håber at der kommer 0 nye spillere. Ikke fordi vi ikke mangler, for det er tydeligt for de fleste at vi gør, men fordi spillere der bliver hentet nu næppe er ønskespillere, men en panikhandling, som vi hænger på i 3 - 4 år. Og dem har vi rigeligt af i forvejen.

    Så hvis vi når at hente et par spillere, er der ikke andet at gøre end at krydse fingre for at det endelig er en lottokupon med gevinst. Men det er dog tvivlsomt.
    Der må jeg sige at jeg er uenig.
    Umiddelbart er det jo netop nu vi har chancen for at hente spillerne som ikke har fået deres ønskeskifte på plads (så kan man altid tale om at motivationen mangler mv). Men, selvom det er urealistisk, så kunne en Nicklas Bendtner måske snart være lidt desperat (jaja, han ender ikke her men i princippet) og så vælge at gå med til at skifte et niveau ned eller to (også lønmæssigt). Jeg bruger Bendtner som eksempel, ikke fordi jeg har sat overlæggeren så højt, men fordi eksemplet lå lige til højre benet.

    Med andre ord; Jeg tror ikke CV rejser rundt for at slappe af (selvom nogen herinde måske kunne blive fristet til at tro det) og i øvrigt, så synes jeg at interviewet i Politiken idag vidner om en person (CV) som har hjertet det rette sted, derfor:

    Lad os alle bakke holdet op i denne modgang - det må vi tage med!
    Synes det var super god opbakning i Farum (så den selv fra stuen :()

    God dag derude..
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Hvor mange nye spillere bliver der hentet og hvor mange kommer vi af med?

    2 ud, 0 ind.

    Jørgensen afsted til England, Pape udlejet til Hvidovre.
    Ingen ind, udover en eller anden gut der rykkes op fra SOE.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: Hvor mange nye spillere bliver der hentet og hvor mange kommer vi af med?

    Jeg tror der ryger en spiller:
    Formoder dog kun det blir på en leje aftale - MOS lånes ud til en af de jyske klubber.

    Har stemt 3 ind:
    1 - Til midten, det skal der simpelthen (En rutineret ræv som Delaney kan støtte sig opad og bygge mere på sit spil, tror på ham som fremtidens mand)
    1 - Til angrebet, ellers er vi nødt til at spille 4-3-3, hvilket jeg gerne så vi prøvede på, men mod de mere kompakte mellemklubber spiller vi helt sikkert 4-4-2 og dertil skal vi bruge en høj-herre
    1 - Talent til forsvaret, det ville ikke ligne os ikke at ha' 4 spillere til de to pladser i midterforsvaret.

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Hvor mange nye spillere bliver der hentet og hvor mange kommer vi af med?

    Med 17 dage igen er det absolut ved at være sidste udkald. Til gengæld kan den korte frist være både positiv og negativ.

    Positiv, da CV måske bliver mør i nogle af de forhandlinger der måske/måske ikke har været i gang over sommeren (eksempelvis Duinen og John). Omvendt kan de også være møre på den anden side af bordet, og henvende sig til Kbh. Derudover vil FCK angiveligt blive kontaktet af en del agenter, der ikke har fået lavet drømmeskiftet og er halv-desperate (Host... Kvist Host...). Det kan måske give nogle interessante muligheder.

    Negativ, da chancen for de gode gamle panik-indkøb forstørres. Man kigger måske en del længere nede på sin liste, og det er jo langt fra optimalt. Derudover er årets sommervindue ret specielt; det er formentlig sidste gang i lang tid vi har Champions League som trumfkort! Jeg er helt med på vi ikke skal lægge ALT for meget betydning i CL - det er næppe eneste årsag til en spiller vil vælge FCK. Der kan dog ikke være nogle tvivl om at det er et rigtig fint kort at kunne spille ud i en forhandlingssituation, og på den måde tiltrække noget fra en lidt højere hylde. Må dog blankt erkende at pilen ikke har peget den vej indtil videre...:-(

    Jeg er normalt meget pessimistisk, men jeg er ikke i tvivl om vi henter 2 spillere mere. Så afhænger det hele af kvaliteten, og det kan gå alle veje. Jeg er rimelig blank på vores muligheder, men har nogle forholdsvis realistiske bud:

    Van Duinen - der har helt sikkert været kontakt, og det lader til det var FCK's stædighed i forhandlingerne der stoppede denne transfer. Nu har herren scoret nogle gange, hvilket kan fyre prisen i vejret (nogle gange skal man jo bare slå til), men kunne forestille mig CV nu lægger de ekstra mio der skal til (vel omkring de 2-3 oveni). Spørgsmålet er så om Duinen, efter en god sæsonstart, har fået blod på tanden og stiler højere end FCK...

    Joshua John - Jeg ser ikke denne sag som lukket. Faktisk er det måske den mest realistiske transfer pt. FCK ender med at smide noget ekstra, John indser at han ender på bænken i Twente. Han kender DK, og får chancen for CL.

    Nicolai Boilesen - Den er vel varmere end så meget andet, men tror ikke rigtig på den. Har en fornemmelse af den var gået i orden, hvis det skulle ske.

    Af boblere er der følgende:

    William Kvist - det ville angiveligt være på en leje. Men mon ikke han, for en tid, er færdig med FCK. Han ville nok se en retur som en falliterklæring. Udstillingsvinduet i CL, fast spilletid og et år med vante omgivelser kunne måske friste.

    Petter Andersson - FCM er sandsynligvis ikke det rigtige sted at købe i øjeblikket. De er stærkt kørende, og Andersson er en af deres guldfugle. Prisen ville nok være rimelig høj, og CV og co. har vel også noteret sig hans skadeshistorik. Ligesom Boilesen tror jeg det var sket, hvis den skulle gå igennem

    Oviedo - Undrer mig han ikke rigtig har været nævnt. Han har ikke udsigt til meget spilletid i Everton. FCK mangler en VB og er tilsyneladende friske på at leje. Han kender by og klub, og får muligheden for at vise sig frem i CL. Den burde jo være mere oplagt end så meget andet. Men man havde nok hørt nogle rygter...

    Det er pt min status inden vi går ind i sidste fase af transfervinduet.

    Zan

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    33

    Re: Hvor mange nye spillere bliver der hentet og hvor mange kommer vi af med?

    Jeg håber inderligt at vi forstærker os med 3 nye spillere.

    Kunne godt tænke mig at vi gik efter en stærk midtbanespiller som kan holde på bolden, men samtidigt se fremadrettet fodbold.. Leon andreasen http://www.transfermarkt.co.uk/en/le...ler_22837.html kunne være et hit, og tror også han er til at lokke væk fra hannover96. Han viste gode tegn inden hans skade. Skader er så det der taler lidt imod ham, men tror han vil "owne" midtbanen i superligaen.

    Djiby Fall ligner det oplagte bud på en stærk targetman, men havde nu håbet på at CV havde startet med at promovere os for nye spillere for laaaaang tid siden. Franco Di Santo http://www.transfermarkt.co.uk/en/fr...ler_59783.html vil om nogen kunne presse samtlige forsvarskæder i suppen, alene med hans højde. Men han er faktisk også boldstærk på fødderne. Han har ikke fundet ny klub endnu, men tvivler på CV´s evner som købmand.

    Dertil skal der nyt blod til forsvars kæden. Mellberg minder mig om Ole Tobiasen allerede, kunne godt tænke mig at vi gik efter en spiller som har store ambitioner, men også kan bakke dem op med præstationer. Det virker lidt tosset på mig at Michael Lumb løber rundt i FCV, når vi på den position længe har vidst at der skulle dækkes ind. Lumb har helt klart samme forcer som Pierre, og vi kan vel ikke klændre ham for ikke at have ambitioner, eftersom at han forsøgte sig i Zenit :)

    Tror også at der bliver arbejder yderligere på at få solgt en spiller eller 2, men med de opvisninger der har været kan det være svært at få marginal spillerne solgt.

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Hvor mange nye spillere bliver der hentet og hvor mange kommer vi af med?

    Citat Oprindeligt indsendt af Pr4nkster Se meddelelser
    Jeg håber inderligt at vi forstærker os med 3 nye spillere.

    Kunne godt tænke mig at vi gik efter en stærk midtbanespiller som kan holde på bolden, men samtidigt se fremadrettet fodbold.. Leon andreasen http://www.transfermarkt.co.uk/en/le...ler_22837.html kunne være et hit, og tror også han er til at lokke væk fra hannover96. Han viste gode tegn inden hans skade. Skader er så det der taler lidt imod ham, men tror han vil "owne" midtbanen i superligaen.

    Djiby Fall ligner det oplagte bud på en stærk targetman, men havde nu håbet på at CV havde startet med at promovere os for nye spillere for laaaaang tid siden. Franco Di Santo http://www.transfermarkt.co.uk/en/fr...ler_59783.html vil om nogen kunne presse samtlige forsvarskæder i suppen, alene med hans højde. Men han er faktisk også boldstærk på fødderne. Han har ikke fundet ny klub endnu, men tvivler på CV´s evner som købmand.

    Dertil skal der nyt blod til forsvars kæden. Mellberg minder mig om Ole Tobiasen allerede, kunne godt tænke mig at vi gik efter en spiller som har store ambitioner, men også kan bakke dem op med præstationer. Det virker lidt tosset på mig at Michael Lumb løber rundt i FCV, når vi på den position længe har vidst at der skulle dækkes ind. Lumb har helt klart samme forcer som Pierre, og vi kan vel ikke klændre ham for ikke at have ambitioner, eftersom at han forsøgte sig i Zenit :)

    Tror også at der bliver arbejder yderligere på at få solgt en spiller eller 2, men med de opvisninger der har været kan det være svært at få marginal spillerne solgt.
    Må sige du er temmelig ambitiøs. Det er selvfølgelig fint at drømme, men jeg tror vi er meget langt fra 3 af de 4 bud du nævner:

    Leon Andreasen - Hannover har forlænget med ham UNDER hans skade. De meldte ud at det var en spiller de ville satse på - på trods af hans skader. Sidst han gjorde comeback var han flyvende, og sørme om ikke han starter nuværende sæson med at banke en kasse ind. Hvad er argumenterne for at han vil til FCK og at Hannover vil sælge? Han er en fed spiller, men jeg ser det på ingen måde som en mulighed.

    Djiby Fall - Han er absolut realistisk, og jeg vil med glæde tage til takke med ham. Ham mangler jeg faktisk på min egen liste, for det kan godt være CV henter ham lige før målstregen. Hvad der taler imod er at det vel nok ville være sket pt, og ligeledes er han ikke umiddelbart en spiller CV typisk ville hente. Men Pouries ankomst tyder på de ikke går så meget op i disciplin som jeg egentlig troede.

    Di Santo - Han var i perioder rigtig stærk for Wigan. Han har utvivlsomt en LANG række bedre muligheder end FCK. Han har et ganske fint CV, og et lønkrav vi ikke kan matche. Skulle FCK hente ham ville det være en chok-transfer af dimensioner. Jeg ville sidde med åben mund, og så snart jeg havde kommet mig over chokket, sende 60 røde roser til CV. Nope, den transfer er ikke realistisk. No way.

    Michael Lumb - Her er jeg meget enig med dig! Hvordan i hulen kan CV melde ud at vi mangler en venstreback, og lade Lumb ryge til upåagtede FC Vestsjælland!? Det virker ærlig talt som om de har sovet i timen, og ikke tænkt på ham. Skræmmende! Han ville være en glimrende konkurrent til PB. Men se ham som en transfer pt giver ikke mening. Nu er han formentlig i FCV indtil lejemålet ophører (sæsonen ud formoder jeg)

    Zan

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Hvor mange nye spillere bliver der hentet og hvor mange kommer vi af med?

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Må sige du er temmelig ambitiøs. Det er selvfølgelig fint at drømme, men jeg tror vi er meget langt fra 3 af de 4 bud du nævner:

    Leon Andreasen - Hannover har forlænget med ham UNDER hans skade. De meldte ud at det var en spiller de ville satse på - på trods af hans skader. Sidst han gjorde comeback var han flyvende, og sørme om ikke han starter nuværende sæson med at banke en kasse ind. Hvad er argumenterne for at han vil til FCK og at Hannover vil sælge? Han er en fed spiller, men jeg ser det på ingen måde som en mulighed.

    Djiby Fall - Han er absolut realistisk, og jeg vil med glæde tage til takke med ham. Ham mangler jeg faktisk på min egen liste, for det kan godt være CV henter ham lige før målstregen. Hvad der taler imod er at det vel nok ville være sket pt, og ligeledes er han ikke umiddelbart en spiller CV typisk ville hente. Men Pouries ankomst tyder på de ikke går så meget op i disciplin som jeg egentlig troede.

    Di Santo - Han var i perioder rigtig stærk for Wigan. Han har utvivlsomt en LANG række bedre muligheder end FCK. Han har et ganske fint CV, og et lønkrav vi ikke kan matche. Skulle FCK hente ham ville det være en chok-transfer af dimensioner. Jeg ville sidde med åben mund, og så snart jeg havde kommet mig over chokket, sende 60 røde roser til CV. Nope, den transfer er ikke realistisk. No way.

    Michael Lumb - Her er jeg meget enig med dig! Hvordan i hulen kan CV melde ud at vi mangler en venstreback, og lade Lumb ryge til upåagtede FC Vestsjælland!? Det virker ærlig talt som om de har sovet i timen, og ikke tænkt på ham. Skræmmende! Han ville være en glimrende konkurrent til PB. Men se ham som en transfer pt giver ikke mening. Nu er han formentlig i FCV indtil lejemålet ophører (sæsonen ud formoder jeg)

    Zan
    Undskyld mig, men Lumb skrev altså under for to år med FCV. Ret skal være ret :-)

    http://fcvvikings.dk/index.php?id=51...t_news%5D=3257

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    33

    Re: Hvor mange nye spillere bliver der hentet og hvor mange kommer vi af med?

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Undskyld mig, men Lumb skrev altså under for to år med FCV. Ret skal være ret :-)

    http://fcvvikings.dk/index.php?id=51...he=1&tx_ttnews[tt_news]=3257
    Sorry, my bad :)

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Hvor mange nye spillere bliver der hentet og hvor mange kommer vi af med?

    Har stemt 3 ind, da jeg naivt håber på en midtbanespiller, en angriber og en kant.

    Har stemt 1 ud. Håber og tror Santin ryger til segunda division...

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvor mange kommer der?
    By Perec in forum Diverse
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 24.02.05, 19:15
  2. Hvor mange kommer til esbjerg? ?
    By 6677 in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 05.05.04, 10:46
  3. hvor mange kommer til Herning?
    By Pedagogo in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 04.05.04, 23:01
  4. Hvor mange kommer i Parken i dag ?
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 25.04.04, 21:43

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •