Viser resultater 1 til 13 af 13

Emner: Tanker og feedback omkring FCK.DK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    2

    Tanker og feedback omkring FCK.DK

    Den 1. august startede jeg i F.C. København med fokus på at levere skrevne produkter til FCK.DK samt andre platforme, hvor klubben er aktiv. Man kan groft skitsere det op på den måde, at jeg skal levere skriftligt input, som kan akkompagnere FCK TV’s indslag.

    Derfor laver jeg denne post for at få jer i tale og rådføre mig med jer. Hvad har I lyst til at læse, når I følger F.C. København – skal det være korte træningsopdateringer, lange portrætartikler, optaksnyheder eller noget helt, helt andet? Er der noget helt oplagt, der mangler, eller er der noget, der ikke fungerer?

    Jeg håber, I har lyst til at komme med noget feedback og nogle tanker omkring den retning, som de skrevne produkter omkring F.C. København skal tage – og jeg ser frem til at læse jeres forslag.

    Jeg er selv mangeårig FCK-tilhænger og har haft en profil her på Sidelinien siden 2005.

    VH
    Jonas Nygaard
    Journalist | F.C. København - FCK.DK


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Tråd ang. tanker og feedback omkring FCK.DK

    Artikler om talenterne i U trupperne, det ville jeg elske at læse eller se fcktv indslag med.

    Så hvis du kunne samarbejde lidt med staben omkring næste generation, inden de skal op imod vores CL modstanderes unge talenter. Sæt spot på det enkelte talent og gør den næste generation kendt af os fans.

    Stort tillykke med jobbet !!n øK
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Tråd ang. tanker og feedback omkring FCK.DK

    Jeg kunne godt tænke mig at vide mere om, hvordan man arbejder på de forskellige niveauer af organisationen. Fra Holmstrøms bidrag helt ned til forskellige U-trænere. Nu er der naturligvis grænser for, hvor kritisk man kan være i et officielt medie, men man kan jo godt spørge ind til ansvarsområder, arbejdsformer og, hvordan man forholder sig til kritik udefra. Om det giver stof til eftertanke, eller om man tror så meget på egen ufejlbarlighed, at man uden tøven affejer alle udefrakommende inputs. Gerne med inddragelse af både strategiske og praktiske emner såvel som sportslige og udenomsportslige aktiviteter. Hvad er f.eks. ræsonnementet når man genindfører cheerleaders eller hyrer nogle fynboere til at lave en indgangsmarch?


  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Tråd ang. tanker og feedback omkring FCK.DK

    Jeg vil gerne læse noget om hvad klubbens cheerleaders laver udover det til dagligt og hvordan de øver til deres flotte cheerleading. Måske lave en slags PROFILEN indslag om de labreste cheerleaders?
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    265

    Re: Tråd ang. tanker og feedback omkring FCK.DK

    Jeg mangler at superliga stillingen ligger fast på forsiden :-)

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Tråd ang. tanker og feedback omkring FCK.DK

    Jeg savner lidt mere "tekst nyheder" på hjemmesiden. Det virker som om at nærmest alt efterhånden er er blevet til video nyheder og hjemmesiden er blevet lidt ligegyldig, man kan bare følge FCK TV's youtube kanal.
    Ofte kan man sidde steder hvor man ikke har lyd på og det er ikke til at komme til at se en video, det kan være i tog, på job osv.
    De få tekst nyheder er en af årsagerne til at jeg stort set aldrig checker fck.dk mere.


  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Tråd ang. tanker og feedback omkring FCK.DK

    Citat Oprindeligt indsendt af scaleo Se meddelelser
    Jeg savner lidt mere "tekst nyheder" på hjemmesiden. Det virker som om at nærmest alt efterhånden er er blevet til video nyheder og hjemmesiden er blevet lidt ligegyldig, man kan bare følge FCK TV's youtube kanal.
    Ofte kan man sidde steder hvor man ikke har lyd på og det er ikke til at komme til at se en video, det kan være i tog, på job osv.
    De få tekst nyheder er en af årsagerne til at jeg stort set aldrig checker fck.dk mere.
    Man kan også arbejde for at tekste videoerne. Det vil tilmed hjælpe fans med et høre-handicap.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Tråd ang. tanker og feedback omkring FCK.DK

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg kunne godt tænke mig at vide mere om, hvordan man arbejder på de forskellige niveauer af organisationen. Fra Holmstrøms bidrag helt ned til forskellige U-trænere. Nu er der naturligvis grænser for, hvor kritisk man kan være i et officielt medie, men man kan jo godt spørge ind til ansvarsområder, arbejdsformer og, hvordan man forholder sig til kritik udefra. Om det giver stof til eftertanke, eller om man tror så meget på egen ufejlbarlighed, at man uden tøven affejer alle udefrakommende inputs. Gerne med inddragelse af både strategiske og praktiske emner såvel som sportslige og udenomsportslige aktiviteter. Hvad er f.eks. ræsonnementet når man genindfører cheerleaders eller hyrer nogle fynboere til at lave en indgangsmarch?
    I tråd med ovenstående ville scouting og trupudvikling være et oplagt emne at få belyst grundigt. Mange har gennem et stykke tid været kritiske overfor både Carsten V. Jensen arbejde som sportsdirektør og overfor den indsats, som FCK lægger i scouting. I takt med at man er blevet rigtig gode til at holde kortene tæt ind til kroppen ift. køb og salg af spillere, er scouting- og trupsammensætning blevet mere og mere mørkelagt for os fans. I dårlige tider, og næret af en del dårlige handler, får det mange til at tro, at scouting primært foregår på YouTube og at der bruges alt for få ressourcer på processen. Det er forhåbentligt ikke korrekt, men når vi som fans kun har Ove Pedersens udtalelser i FodboldFM (om at han stort set aldrig møder andre trænere og sportsdirektører, når han er rundt på danske stadions) og artikler som disse:
    http://m.bt.dk/?article=23334156-Dan...scouting-uland
    http://www.bt.dk/superligaen/saadan-...danske-klubber
    at basere vores vurdering af indsatsen på, er det svært at få et positivt billede.
    Jeg vil utroligt gerne høre, hvordan man løbende scouter spillere (hvem kigger man på, hvad tænder interessen for en spiller, hvor ofte ser man spillerne på C.V.s imaginære hold live, hvilke ligaer er interessante, hvordan er samarbejdet med udenlandske scoutingnetværk, osv.) og hvad C.V. generelt fylder en arbejdsuge ud med. Der kunne måske også køres tema på, hvordan man arbejder op til sæsonstart osv.
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,625

    Re: Tråd ang. tanker og feedback omkring FCK.DK

    Den nye hjemmeside har den mest rodede struktur jeg omtrent nogensinde har set. Det er næsten umuligt at finde ting man leder efter. Den ligner noget der er løgn, en slags frames fra de glade FrontPage-dage i slut90erne. Af samme årsag er jeg næsten helt holdt op med at lede efter informationer der.
    Vi är inte med för att byta tröjor, ta autografer och se arenor och sånt skit. Oscar Wendt
    Perec's Avatar


  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Tråd ang. tanker og feedback omkring FCK.DK

    Hehe jeg vil kalde den nye hjemmeside en slags Facebook møder Windows 8.
    Dog kan jeg godt lide den og jeg føler ikke, at det er svært at finde informationer på den efter man har vænnet sig til den, men jeg ville nu have foretrukket noget mere stilrent og at man gjorde mere brug af siderne fremfor banden i toppen.

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Tråd ang. tanker og feedback omkring FCK.DK

    Citat Oprindeligt indsendt af Perec Se meddelelser
    Den nye hjemmeside har den mest rodede struktur jeg omtrent nogensinde har set. Det er næsten umuligt at finde ting man leder efter. Den ligner noget der er løgn, en slags frames fra de glade FrontPage-dage i slut90erne. Af samme årsag er jeg næsten helt holdt op med at lede efter informationer der.
    Helt enig. Jeg vil også gerne tilføje, at den er helt umulig at bruge på iPad, telefon og lignende. Frames flyver rundt og det er svært at vide, hvad man foretager sig.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    537

    Re: Tråd ang. tanker og feedback omkring FCK.DK

    De to nye videointerviews hvor CV svarer på spørgsmål fra Facebook er intet mindre en fantastiske.
    Spørgsmålene er godt udvalgte, CV svarer godt på spørgsmålene og så er nogle af spørgsmålene faktisk dejlig atypisk kritiske.

    Lignende interviews må der gerne være mange flere af i fremtiden.

    Edit: Links til videointerviewet


  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    568

    Re: Tråd ang. tanker og feedback omkring FCK.DK

    Jeg mangler i allerhøjeste grad en sladderspalte med verificerede fck nyheder, der ikke er videobaseret.
    mener iøvrigt også at det nye site er sindsygt rodet.
    Imod moderne stemningsdiktatur

  19. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Post-tanker om FCN - FCK
    By ApuNazz in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 27.04.06, 16:28
  2. Tanker i sorg
    By Insider in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.08.04, 19:26
  3. Lidt tanker
    By copje in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 05.08.04, 20:55
  4. tanker om kampen og os.
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 22.09.03, 06:37

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •