Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 91

Emner: Officielt: Fanendo Adi til FC København på 4-årig aftale

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Officielt: Fanendo Adi til FC København på 4-årig aftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Mikkandro Se meddelelser


    *Sir d bar*
    Det er da det værste vrøvl, de eneste ligheder er da at de er skaldet og mørke!
    Hver gang jeg oplever denne form for genealisering grimmer jeg mig over hvor blinde nogen folk er!!
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009
    Indlæg
    32

    Re: Officielt: Fanendo Adi til FC København på 4-årig aftale

    Citat Oprindeligt indsendt af zidane Se meddelelser
    Det er da det værste vrøvl, de eneste ligheder er da at de er skaldet og mørke!
    Hver gang jeg oplever denne form for genealisering grimmer jeg mig over hvor blinde nogen folk er!!
    De er mørke, skaldede, bærer den hvide trøje, er høje og store angribere med markant fysisk styrke.

    Jeg tror nok sammenligningen gik på N'Doyes status som en af de bedste (hvis ikke den bedste) angriber i FCK's historie kontra forhåbningerne om at Adi kan gøre det på vej derop ad.

    Forhåbentligt bliver de små forventinger om en potentiel lighed mellem de to bekræftet når vi engang får Adi at se på banen.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    537

    Re: Officielt: Fanendo Adi til FC København på 4-årig aftale

    Forhåbentlig får de styr på dette, således at vi alle kan få en forsmag på hvad den gode Adi kan allerede på Søndag:

    http://onside.dk/superligaen/fck-deb...ejdstilladelse

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Officielt: Fanendo Adi til FC København på 4-årig aftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Nikolaj Se meddelelser
    Forhåbentlig får de styr på dette, således at vi alle kan få en forsmag på hvad den gode Adi kan allerede på Søndag:

    http://onside.dk/superligaen/fck-deb...ejdstilladelse
    Strengt taget må han ikke engang være på træningsanlægget, hvis han ikke har arbejdstilladelse. Enhver anden vil blive kørt hjem for at hente sit pas, og derefter udvist direkte - uden ret til en telefonsamtale.

    Bortset fra det, lyder han som en ganske intelligent og velformuleret ung fyr - lover godt: http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...traening-i-dag

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Officielt: Fanendo Adi til FC København på 4-årig aftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    Strengt taget må han ikke engang være på træningsanlægget, hvis han ikke har arbejdstilladelse. Enhver anden vil blive kørt hjem for at hente sit pas, og derefter udvist direkte - uden ret til en telefonsamtale.
    Nu har han jo fået spillertilladelse og der er søgt om arbejdstilladelse, så det værste der kan ske er nok en bøde.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    376

    Re: Officielt: Fanendo Adi til FC København på 4-årig aftale

    http://www.bold.dk/nyt/Adi-Haaber-St...er-igen-fredag

    Han har humøret med sig i hvert fald :D meget tørt at lave lidt sjovt med det når han lige er ankommet til et nyt land.

    En lidt mærkelig situation for den nyindkøbte nigerianer, der dog tager situationen med et smil.

    - Jeg skal ikke tænke så meget over det, for det er ikke mit bord. Det er uheldigt, at den første træner, jeg trænede under, blev fyret, men det skete for holdets bedste, siger Adi til bold.dk.

    - Nu skal vi tilpasse os til den nye træner og hans stil, og jeg synes godt om det jeg oplevede ved første træning. Jeg kender intet til ham, men fik et godt førstehåndsindtryk.

    - Nu håber jeg bare, at han også er træner fredag, griner Adi.


  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: Officielt: Fanendo Adi til FC København på 4-årig aftale

    Helt klart en ny VFM (verdens flinkeste mand) :-)


    Citat Oprindeligt indsendt af Fcmio Se meddelelser
    http://www.bold.dk/nyt/Adi-Haaber-St...er-igen-fredag

    Han har humøret med sig i hvert fald :D meget tørt at lave lidt sjovt med det når han lige er ankommet til et nyt land.

    En lidt mærkelig situation for den nyindkøbte nigerianer, der dog tager situationen med et smil.

    - Jeg skal ikke tænke så meget over det, for det er ikke mit bord. Det er uheldigt, at den første træner, jeg trænede under, blev fyret, men det skete for holdets bedste, siger Adi til bold.dk.

    - Nu skal vi tilpasse os til den nye træner og hans stil, og jeg synes godt om det jeg oplevede ved første træning. Jeg kender intet til ham, men fik et godt førstehåndsindtryk.

    - Nu håber jeg bare, at han også er træner fredag, griner Adi.

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Officielt: Fanendo Adi til FC København på 4-årig aftale

    Foreløbig ser han ret god ud...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Officielt: Fanendo Adi til FC København på 4-årig aftale

    Alt kredit for at have spillet 45 min og scoret en kasse, når det er sagt har han da ikke imponert videre ? ved godt han først skal spilles ind på holdet men virker da ikke skræmmende som corner og dame i f.eks fysiske dueller ej heller hovedspillet
    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Foreløbig ser han ret god ud...

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Officielt: Fanendo Adi til FC København på 4-årig aftale

    Han deltog godt i spillet og var en glimrende spilstation, god til at holde på bolden. Havde nogle mistimede indløb på indlæg og virkede til tider en anelse tung. Men alt i alt en opløftende debut.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)


  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Officielt: Fanendo Adi til FC København på 4-årig aftale

    Manden er 22 år. Han har været med til 3 træningspas (med 2 forskellige trænere). Han scorer et flot mål. Han agerer som en god spilstation, og kæmpede godt mod to af Superligaens største midtstoppere. ALLIGEVEL er folk ikke imponerede - forventer folk at manden går ind og er på niveau med N'doye fra dag 1?

    Synes godt nok det er synd for Adi. Jeg elsker ham allerede, og endnu mere efter jeg læser flere af hans små interviews - han virker utrolig sympatisk og intelligent.


  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Officielt: Fanendo Adi til FC København på 4-årig aftale

    http://http://onside.dk/superligaen/...oven-med-vilje

    Hmmmm... Gad vide hvilke sanktioner dette kan føre til?

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Officielt: Fanendo Adi til FC København på 4-årig aftale

    Det er nok ikke værre end en bøde. Der står også i artiklen, at det ikke er første gang det sker. Det er vel straks værre hvis tilladelsen bliver afvist.

  19. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Officielt: Fanendo Adi til FC København på 4-årig aftale

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    http://http://onside.dk/superligaen/...oven-med-vilje

    Hmmmm... Gad vide hvilke sanktioner dette kan føre til?
    Ingen, fra DBU i hvert fald, eftersom vi har fået hans spillercertifikat.

    Jeg er allerede begejstret for knægten. Han tager nogle forkerte løb hist og her, hvor de rette løb kunne have givet ham flere debut mål, men når der er tale om en knægt på 22, som har trænet med resten af holdet 3 gange og med 2 forskellige trænere, så kan man næppe forvente alle aftaler er på plads og han har de rette løb indprintet på nethinden. Han scorede et godt mål, på hovedstød vel at mærke, han vandt rigtig mange luftdueller, skærmede bolden godt når han havde den, tilkæmpede sig en del frispark på gode positioner, lagde til tider fint af til en medspiller. Når Adi er spillet helt ind i konceptet, lære sine medspillere bedre at kende, får NJ ude på kanten og en rigtig angriber ved sin side, bliver Adi også endnu bedre, da det vil minimere hans fejl.

    Han skal ikke gøres til nogen helgen og han er ingen N'Doye eller Cornelius, endnu, men han har vist gode takter og tegn på mere.

    I øvrigt også dejligt at læse og høre hans interviews, hvor det tydeligt ses/høres at han går meget op i at agere som hold og dermed dele sejre og fiaskoer med hele holdet. Hvis det ikke er facade og han bevare den tilgang til spillet og vores klub, bliver jeg en stor Adi fan !!

    Jeg håber han starter på toppen med Pourié næste weekend.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  20. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Officielt: Fanendo Adi til FC København på 4-årig aftale

    Vil en potentiel politianmeldelse, bøde eller lign. medføre et fravær fra ADI's side på søndag?

Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Michael Jakobsen på en 4-årig kontrakt til FC København
    By Steffen_Corleone in forum Transferforum
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 11.08.12, 01:43
  2. Hjalte til Heerenveen på 3-årig aftale
    By SIC in forum Transferforum
    Svar: 98
    Sidste Meddelelse: 26.11.10, 23:59
  3. Svar: 102
    Sidste Meddelelse: 24.10.07, 09:35
  4. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 09.07.07, 10:52
  5. Hjalte til F.C. København (nu officielt - red.)
    By JHF in forum De korte linier
    Svar: 146
    Sidste Meddelelse: 31.08.06, 22:34

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •