Se afstemningsresultater: Skal Ariel fyres hvis vi taber på søndag?

Stemmeafgivere
157. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja, så er det farvel og tak

    119 75.80%
  • Nej, det er CVs/spillernes/dommerens/Per Frimanns skyld

    38 24.20%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 29

Emner: Sidste chance for Ariel?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    348

    Sidste chance for Ariel?

    Bookmakerne er ikke i tvivl. Ariel er favorit til at blive den første Superliga-træner, der får sparket. Men hvordan lyder dommen på Sidelinien? Skal vaskepulveret ud, hvis vi taber til Slagelse på søndag?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Ariel skal ud lige så snart man har en fuldgod erstatning klar, der med overvejende sandsynlighed kan få stabiliseret holdet hurtigt. Hvis alternativet til Ariel fx. hedder Keld Bordinggaard eller Erik Rasmussen, kan Ariel lige så godt blive. Og C.V. skal i øvrigt samme vej som Ariel...
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar


  3. #3
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Well tager han CV med i købet, kan de jo passende smutte hånd i hånd.
    Men tvivler altså, at Ståle er den store redningsmand.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Well tager han CV med i købet, kan de jo passende smutte hånd i hånd.
    Men tvivler altså, at Ståle er den store redningsmand.
    Ståle ville 100 % være den rigtige mand. han har bevist at han kan sætte spillerne op og har et godt temperament. Jeg syntes Arïël snakker godt for TV o.s.v. Men for mig virker det som om at de spillemæssig ideer han kommer med på træningsbanen ikke virker, derudover virker det lidt som om han har mistet lidt respekt blandt spillerne.

    Vi taler snart 8 måneder med elendigt spil, Hele foråret + starten af sæsonen. CV bære en stor del af skylden i og med han ikke har handlet rigtigt ind samt i god tid før sæson start. Men Ariel har haft 8 måneder nu, og spillet sejler..

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    38

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Well tager han CV med i købet, kan de jo passende smutte hånd i hånd.
    Men tvivler altså, at Ståle er den store redningsmand.
    Problemet hvis vi henter Ståle er at alle nok har uanede forventninger til ham og jeg frygter at det ikke kan lykkes. Men alt andet lige så er han altså en mand der kan piske et hold i gang. Der er ingen tvivl om at vi har spillermateriale til langt langt bedre end hvad vi præsterer, Ariel kan enten ikke få dem til at spille sammen eller også kan han ikke motivere dem.

    Ariel skal ud hvis vi taber til fcv men kun hvis vi har en ordentlig erstatning klar. Vi har tidligere set hvordan det går når CV bliver træner ;)

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #6
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Selvom CV har lavet nogle store fejlkøb og fejldisponeringer, så er truppen dog stadigvæk mere end god nok til at ligge nr. 1 i ligaen - og det må jo som udgangspunkt altid være vores klare førsteprioritet at være det. At træneren så åbenbart ikke formår at sammensætte holdet eller motivere holdet i sådan en grad, at vi ikke udnytter dets potentiale - ja sågar ligger sidst, så er det i min optik træneren, der skal stå for skud.

    Navne der kan tage over: Ståle Solbakken, Frank Arnesen, Morten Olsen eller Glen Riddershold (selvom jeg hader ham).

    Men desto længere Ariel er ved roret, desto større er chancen for at vi får brug for nedrykningskampsekspert nr. 1: Auri!!!

    Edit: Og en ny træner skal selvfølgelig bruge tid til at genopbygge holdet.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Selvom CV har lavet nogle store fejlkøb og fejldisponeringer, så er truppen dog stadigvæk mere end god nok til at ligge nr. 1 i ligaen - og det må jo som udgangspunkt altid være vores klare førsteprioritet at være det. At træneren så åbenbart ikke formår at sammensætte holdet eller motivere holdet i sådan en grad, at vi ikke udnytter dets potentiale - ja sågar ligger sidst, så er det i min optik træneren, der skal stå for skud.

    Navne der kan tage over: Ståle Solbakken, Frank Arnesen, Morten Olsen eller Glen Riddershold (selvom jeg hader ham).

    Men desto længere Ariel er ved roret, desto større er chancen for at vi får brug for nedrykningskampsekspert nr. 1: Auri!!!

    Edit: Og en ny træner skal selvfølgelig bruge tid til at genopbygge holdet.
    Og er truppen så god nok til at ligge nr. 1 ?. Jeg kunne forstå, hvis det kun var starten af sæsonen vi ikke havde spillet godt. Men når du tager foråret med, hvor vi spillede forfærdeligt, så syntes jeg ikke vi har en trup der er god nok til at ligge nr.1

    Jeg husker tydeligt foråret, hvor vi op til flere gange blev ydmyget på hjemmebane, især af Esbjerg. Jeg syntes i den grad de jyske hold spiller meget bedre end FCK, og har gjort det i 8 måneder.

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Sidste chance for Ariel?

    I min verden er han ene og alene ansvarlige... CV har en rolle, men den er slet ikke så graverende som Ariels rolle er i denne nedtur.... Den opadgående hetz med CV er absurd når man tænker på at FCK mand for mand på alle positioner har bedre spillere på alle pladser...: Det kan være der mangler en midtbanespiller, men der er absolut ingen logisk årsag til at FCK skal ligge nr. 12 lige pt....

    Derfor må konklusionen være at Ariel skal ud med det samme... Manden har INGEN spilstil eller plan... Han blander kort til hver kamp i forhold til opstilling og taktik, og det er netop for at han tydelige mangler på det fodboldfaglige område....

    Ståle hentes på en kontrakt der gælder sæsonen ud, også handler det bare om overlevelse.... Champions League har desværre 2. prioritet og man skal sørge man blliver ekspederet ud med det samme, ikke at det bliver et problem, men vi skal bruge energien på at overleve. FOR INGEN ER BANGE FOR OS MERE, og det er det værste der er sket...
    Very Nice

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    376

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Spiler for spiller har vi trup der i den grad er stærk nok til at kunne ligge nr 1. Det eneste der taler til Ariels forsvar er at vi er tynd besat på den centrale midtbane, men ikke i en grad så det ikke burde kunne lade sig gøre at præstere bedre.
    Der er efter min mening ikke bedre forsvars spillere, kant spillere og angribere i SL end dem der befinder sig i kbh, det jo bare måden vi bruger dem på og spillestilen der helt hovedløs i forhold til det der er spillernes spids kompetencer, og så virker de ikke motiveret nok.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Citat Oprindeligt indsendt af Fcmio Se meddelelser
    Spiler for spiller har vi trup der i den grad er stærk nok til at kunne ligge nr 1. Det eneste der taler til Ariels forsvar er at vi er tynd besat på den centrale midtbane, men ikke i en grad så det ikke burde kunne lade sig gøre at præstere bedre.
    Der er efter min mening ikke bedre forsvars spillere, kant spillere og angribere i SL end dem der befinder sig i kbh, det jo bare måden vi bruger dem på og spillestilen der helt hovedløs i forhold til det der er spillernes spids kompetencer, og så virker de ikke motiveret nok.
    Enig men så kræves det fandeme at en træner af hans kaliber stopper med at græde og måske så stiller anderledes for at kompensere for den manglende midtbanespiller... Altså det er sket før i historien at FCK har vundet alle deres kampe uden at have de bedste folk på alle positioner....

    Han har 90 % af ansvaret og CV har 10 %... Der er pt. 6 midtbanespillere og 7 angribere... Så må han for fanden opfinde en taktisk opsætning der holder, så vi ihvertfald i første omgang ikke taber kampene...

    Det er desuden absurd at han konstant skifter på midterforsvaret... Altså så hold dog for fanden i de 2 mand du vil bruge indtil vi begynder at vinde... Det er essientielt at de 2 mand i midterforsvaret kender hinanden, men det kommer de aldrig til når de ikke kender deres situation...
    Very Nice

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    Enig men så kræves det fandeme at en træner af hans kaliber stopper med at græde og måske så stiller anderledes for at kompensere for den manglende midtbanespiller... Altså det er sket før i historien at FCK har vundet alle deres kampe uden at have de bedste folk på alle positioner....

    Han har 90 % af ansvaret og CV har 10 %... Der er pt. 6 midtbanespillere og 7 angribere... Så må han for fanden opfinde en taktisk opsætning der holder, så vi ihvertfald i første omgang ikke taber kampene...

    Det er desuden absurd at han konstant skifter på midterforsvaret... Altså så hold dog for fanden i de 2 mand du vil bruge indtil vi begynder at vinde... Det er essientielt at de 2 mand i midterforsvaret kender hinanden, men det kommer de aldrig til når de ikke kender deres situation...

    Jeg mener nu nok CV har mere end 10 % af ansvaret, når man ser på CV igennem de sidste snart 2½ år og det gælder hele vejen rundt. Ja Ariel har ikke imponeret de sidste 8 måneder, Men det er CV der har ansat. Rolle, derefter sig selv som træner, og for så derefter at ansætte Ariel. Så hvis Ariel fyres, så falder det hele jo tilbage på CV og hans "Scouting" af den rigtige træner, som har Fejlet.

    CV slipper ikke så let i min optik, både når det kommer til spillerindkøb/fejlkøb "rettidigt omhu" samt træner ansættelser.

  20. De følgende 12 brugere er enige:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg mener nu nok CV har mere end 10 % af ansvaret, når man ser på CV igennem de sidste snart 2½ år.
    Ja, hvis du kigger på tiden efter ståle som helhed... Men hvis vi udelukkende skal se på denne sæson det i mine øjne alene Ariel Jacobs der har skylden....
    Hvis vi taber Søndag er det slut med Ariel... Det håber jeg fandeme.. han er jo tabt for ideer..
    Very Nice

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    Ja, hvis du kigger på tiden efter ståle som helhed... Men hvis vi udelukkende skal se på denne sæson det i mine øjne alene Ariel Jacobs der har skylden....
    Hvis vi taber Søndag er det slut med Ariel... Det håber jeg fandeme.. han er jo tabt for ideer..
    Hvorfor skal vi kun kigge på denne sæson?

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #14
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Citat Oprindeligt indsendt af McMac Se meddelelser
    Hvorfor skal vi kun kigge på denne sæson?
    Fordi vi ligger sidst og spiller elendigt.

    Sidste sæson vandt vi trods alt og spillede elendigt. Der er trods alt en kæmpe forskel på at ligge sidst og vinde.

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Fordi vi ligger sidst og spiller elendigt.

    Sidste sæson vandt vi trods alt og spillede elendigt. Der er trods alt en kæmpe forskel på at ligge sidst og vinde.
    Jeg vil nu mene, at der var en stor periode af sidste sæson, hvor vi spillede elendigt og ikke vandt. Men det er måske bare mig.

  27. De følgende 10 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Sidste chance for tilbud på busture
    By Jokipii in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 04.08.10, 15:54
  2. I dag sidste chance for ny midtbanespiller! (red.)
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 02.09.05, 08:21
  3. Video'r FCK 97/98 og FCK Sidste Chance
    By RSC Paraguay in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 22.08.05, 23:27
  4. Sidste chance..
    By Jogo Bonito in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 05.12.04, 10:51
  5. Sidste chance
    By Don mo in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 09.05.04, 16:19

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •