Se afstemningsresultater: Skal Ariel fyres hvis vi taber på søndag?

Stemmeafgivere
157. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja, så er det farvel og tak

    119 75.80%
  • Nej, det er CVs/spillernes/dommerens/Per Frimanns skyld

    38 24.20%
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 29 af 29

Emner: Sidste chance for Ariel?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Citat Oprindeligt indsendt af McMac Se meddelelser
    Jeg vil nu mene, at der var en stor periode af sidste sæson, hvor vi spillede elendigt og ikke vandt. Men det er måske bare mig.
    Du har helt ret. Foråret var en lang ørkenvandring, pånær FCN kampen. så "KUN" at sige at det er i de første 5 kampe af den nye sæson problemerne startede, passer ganske enkelt ikke.

    Det kan godt være at det er træneren der er først i rækken til at ryge. Men hvis Ariel ryger, så burde CV altså også følge med.

    1 fejl: Rolle
    2 fejl: Sig selv som træner:
    3 fejl: "hvis" Ariel ryger.
    4 fejl: samt Et hav af fejlindkøb de sidste par år


    jeg vil finde det meget mærkeligt hvis CV overlever dette, og Bestyrelsen ikke fyrer ham. Vi taler altså også i den periode 2 x CL missed til små 300 mill

    Og jeg dømmer CV udfra de sidste 2 ½ år, ikke alle hans Meritter fra "Ståle" tiden. Man kan ikke blive ved med at leve på fortidens success..
    Sidst redigeret af EraZ : 20.08.13 kl. 12:57

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Mackan som træner!

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Du har helt ret. Foråret var en lang ørkenvandring, pånær FCN kampen. så "KUN" at sige at det er i de første 5 kampe af den nye sæson problemerne startede, passer ganske enkelt ikke.

    Det kan godt være at det er træneren der er først i rækken til at ryge. Men hvis Ariel ryger, så burde CV altså også følge med.

    1 fejl: Rolle
    2 fejl: Sig selv som træner:
    3 fejl: "hvis" Ariel ryger.
    4 fejl: samt Et hav af fejlindkøb de sidste par år


    jeg vil finde det meget mærkeligt hvis CV overlever dette, og Bestyrelsen ikke fyrer ham. Vi taler altså også i den periode 2 x CL missed til små 300 mill

    Og jeg dømmer CV udfra de sidste 2 ½ år, ikke alle hans Meritter fra "Ståle" tiden. Man kan ikke blive ved med at leve på fortidens success..
    medmindre NCH overtager giver det ingen mening at fyre ham uden et alternativ....
    Very Nice

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    medmindre NCH overtager giver det ingen mening at fyre ham uden et alternativ....
    Selvfølgelig skal man ikke fyre uden et alternativ. Man kunne fint køre dette setup frem til vinterpausen, også derefter lave udrensningen. Jeg tror en fyring af Ariel samt CV på nuværende tidspunkt ville være rent Kaos.

    Men jeg føler virkelig der skal ske noget til vinter eller senest til Sommer

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Nederlag søndag må være = fyring. Det vil simpelthen koste klubben al troværdighed, hvis de lader denne farce fortsætte. Pt. kunne hvem som helst 1) ikke sætte spillerne op 2) sidde på sin flade i 90 min. nærmest handlingslammet 3) komme med lamme udtalelser og undskyldninger efter hver kamp 4) reagere på at komme bagud ved at skifte Amamkvaa ind... Find selv på flere punkter!

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Indlæg
    21

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Ikke for at udelukke at en fyring af Ariel ikke ville være på sin plads. Men synes også bare at det virker for nemt at ligge skylden på ham.

    Jeg husker Fx. den sæson hvor Aab sidst blev mestre. Der havde vi virkelig også et hav af kampe hvor vi spillede som en posse nødder. Alt sejlede. Men man holdte fast i chef træneren. Men man skiftede dog Assistent. Og det Bård Wiggen kom med, var jo lige hva der skulle til for at kører holdet frem. Måske er det i virkeligheden Brian Riemer der ikke er opgaven voksen ? Bare en tanke.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Citat Oprindeligt indsendt af tityus Se meddelelser
    Ikke for at udelukke at en fyring af Ariel ikke ville være på sin plads. Men synes også bare at det virker for nemt at ligge skylden på ham.

    Jeg husker Fx. den sæson hvor Aab sidst blev mestre. Der havde vi virkelig også et hav af kampe hvor vi spillede som en posse nødder. Alt sejlede. Men man holdte fast i chef træneren. Men man skiftede dog Assistent. Og det Bård Wiggen kom med, var jo lige hva der skulle til for at kører holdet frem. Måske er det i virkeligheden Brian Riemer der ikke er opgaven voksen ? Bare en tanke.
    så det hele er assistenttrænerens skyld? Arh, ansvaret ligger vel hos den sportslige ledelse: Ariel og CV.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Vi har altid haft et solidt forsvar. Det er vel ikke lukket så mange mål ind siden Ståle forlod os - antager jeg, uden at kende de nøjagtige tal.

    Det må derfor være Mr. Jacobs og hans taktik som fejler - og meget kan man sige om CV, men jeg synes ikke det er de dårligste forsvarsspillere han har købt de senest år.
    Dertil kommer det til tider alt for statiske spil og den evindelige rotation og mærkelige dispositioner, når han skal sætte holdet.

    Desuden synes jeg Ariel skal fyres hvis vi blot spiller X. Alt andet end en sejr er totalt uacceptabelt. Snoren har været ganske lang i forvejen.
    Sidst redigeret af Hellerup : 20.08.13 kl. 22:24 Årsag: Jeg glemte at tilføje...
    Linderoth tilbage!

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Indlæg
    21

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    så det hele er assistenttrænerens skyld? Arh, ansvaret ligger vel hos den sportslige ledelse: Ariel og CV.
    Nej nok ikke ene alene assistentens skyld at det går så skidt. Men Jeg synes nu bare at man skal tage det til efterretning, at han måske ikke er opgaven voksen. Især ikke i modgang måske.
    Det der er problemet hos spillerne lige pt er psyken. Der er jo ren kaos. Ingen af dem forstår hvorfor det går den forkerte vej. Alt det mentale er vel en af opgaverne som ligger hos assistenten ?

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #25
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Truppen -bortset fra NJ og Rurik - burde fandeme præstationslønnes ......mage til manglende vilje til sejr .......til mangel på fighting spirit - skal man lede længe efter : løn pr point - simpelthen.........den spirit der mangles har FCM truppen deraf 5 kampe 15 point ............Er Ariel hyggeonkel ?? .......eller ser vi snart nogle konsekvenser af den slaphed og laden stå til holdning - som Bola formentlig og hans ligemænd har tilført truppen på det seneste ??? ( det ser sådan ud) !!!

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Citat Oprindeligt indsendt af tityus Se meddelelser
    Nej nok ikke ene alene assistentens skyld at det går så skidt. Men Jeg synes nu bare at man skal tage det til efterretning, at han måske ikke er opgaven voksen. Især ikke i modgang måske.
    Det der er problemet hos spillerne lige pt er psyken. Der er jo ren kaos. Ingen af dem forstår hvorfor det går den forkerte vej. Alt det mentale er vel en af opgaverne som ligger hos assistenten ?
    Ja og så er det også målmandstrænerens skyld når Busk laver et drop (der heldigvis ikke kostede), og når Wiland han dropper mod Aab, helt ærligt, sådan noget sker og i sidste ende er det træneren der har ansvaret, herunder også for den målmand der står på mål (bare for at runde eksemplet af). Ja Riemer har noget og skulle have sagt, men det er altså cheftræneren den falder tilbage på, da det i sidste ende er ham der bestemmer. Rygterne går også på at trænerteamet er ligeså forvirret som alle andre, fordi Ariel åbenbart laver om på tingene i sidste øjeblik.

    Men altså, lad os da fyre hele trænerteamet så, fordi de har jo alle sammen en del af skylden. For øvrigt, så nævner du da Peter Nielsen blev skiftet med Bård Wiggen. Hvis jeg husker rigtigt, så gik rygterne (blandt andet herinde), på at det skete fordi kemien mellem Peter Nielsen og Ståle ikke var særlig god, det kan hurtigt smitte af på præstationerne.

    Det er nu en gang sjældent at man fyrer assistenten, fordi det kører skidt, men ikke fyrer cheftræneren. John Faxe blev godt nok, men det var vidst også et specielt tilfælde.
    Sidst redigeret af Claus1985 : 21.08.13 kl. 08:05

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Om Ariel skal fyres eller ej afhænger jo i den grad af hvad man har klar i kulissen.

    Ærlig talt, har jeg ikke andre bud end Ståle Solbakken. Men det ville så til gengæld også være det oplagte alternativ.

    Det nytter ikke at være hundeangst for en skuffelse med Ståle. Det svarer til bare at gå hjem, i stedet for at tilbyde den lækre pige i baren en drink - blot fordi man er bange for det skal fucke op... (Jeg er en vaskeægte kunstner, der kun snakker i metaforer!!)
    For det er ganske givet at Ståle også skal bruge tid på at samle stumperne. Det er jeg ikke i tvivl om. Men i denne mand, får vi 100% dedikation, han kender klubben, han har respekt i klubben og ikke mindst en fremragende indpisker! Kan godt se ham give Bolanos sådan en skideballe efter endnu en ugidelig præstation! Det kunne gøre underværker som tingene er nu, og derfor ville Ståle være den oplagte afløser!

    Og som før nævnt, er det komplet latterligt at snakke CV-fyring før til september, medmindre den/de sidste transfers er line'et op så Holmstrøm blot skal skrive under.

    Zan

  22. #28
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Som jeg skrev lidt tidligere, så bliver Auri mere og mere det oplagte bud på en ny træner, desto længere vi beholder Ariel.

    Vi får brug for en, som kender til bundkampen.

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Sidste chance for Ariel?

    Bør denne afstemning ikke lukke nu? Den blev overhalet af virkeligheden.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Sidste chance for tilbud på busture
    By Jokipii in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 04.08.10, 15:54
  2. I dag sidste chance for ny midtbanespiller! (red.)
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 02.09.05, 08:21
  3. Video'r FCK 97/98 og FCK Sidste Chance
    By RSC Paraguay in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 22.08.05, 23:27
  4. Sidste chance..
    By Jogo Bonito in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 05.12.04, 10:51
  5. Sidste chance
    By Don mo in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 09.05.04, 16:19

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •