Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
173. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    140 80.92%
  • Uafgjort!

    20 11.56%
  • FC Vestsjælland Sejr!

    13 7.51%
Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 92

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Vestsjælland (25.08.13 kl.17)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Optakts- og kamptråd: FC København – FC Vestsjælland (25.08.13 kl.17)

    Det er forhåbentligt sæsonens første sejr man bliver vidne til på søndag kl.17, når 6. runde af SuperLiga-sæsonen byder på kamp mellem:
    FC København vs. FC Vestsjælland

    Optakt:
    Denne kamp bliver i den grad speciel. Først og fremmest bliver det Ståle's debut som FC København-træner siden hans fantastiske afslutning i selvsamme klub, hvor han (som alle ved) i sidste sæson tog klubben til Champions League i foråret, hvor den aldrig havde været før. Det vil være en skuffelse, hvis hyldest-sangen til Ståle ikke kommer til at gjalde fra tribunerne frem mod kampstart og stemningen bliver om muligt endnu bedre til netop denne kamp.

    Det er første gang oprykkerne fra FC Vestsjælland prøver at spille en officiel kamp i PARKEN og selvom der er rutinerede superligaspillere i deres trup, kan vi fra tribunerne også i høj grad hjælpe hjemmeholdet ved at lægge pres på Slagelse-holdet. Med hensyn til modstanderholdet kan nævnes at FC Vestsjælland blev etableret som en professionel overbygning af Slagelse Boldklub og Idrætsforening i 2008. I sidste sæson blev klubben fra Slagelse oprykker via en andenplads i den nye version af NordicBet Ligaen, hvor man har ændret systemet til et 3-kampssystem identisk med det i SuperLigaen. Andenpladsen skyldtes især en stærk defensiv, hvor FC Vestsjælland endte med at have lukket blot 27 mål ind og opnået hele 17 clean sheets, hvilket var bedst i ligaen. Derudover endte klubben med at være den der fik samlet flest point sammen på udebane. Til sidst skal selvfølgelig nævnes at Morten Bertolt har fået 12 kampe for FC København i perioden 2005-2007 uden for alvor at slå igennem.

    For fans af FC Københavns vedkommende kunne stemningen således blive løftet af både glæden ved Ståle's tiltræden og muligheden for at presse FCV, men herudover er der et fantastisk tiltag for at få flere fans i PARKEN. Dette handler om at Platin- og Guldkortholdere har modtaget 2 fribilletter per e-mail til at lokke potentielle nye fans til og tidligere fans tilbage. Man må i sandhed sige at mange ting fungerer rigtigt godt omkring vores klub og i den forbindelse også sende en tak til den såkaldte SLO Daniell. Her tænkes blandt andet også på gensynet med Zuma sidste kamp. Herfra skal lyde en opfordring til at få anvendt fribilletterne til de folk, som har størst mulig chance for at øge deres fremmødefrekvens mest muligt. Om det så er en gammel fan, som har haft svært ved at tage sig sammen til at komme af sted, eller en fodboldfan, som ikke holder med nogen rigtig i Danmark - få dem inkluderet ;D

    Officiel optakt:
    FCK-TV: Ståle - Jeg vil se gejst og løbevillighed.
    FCK-TV: Lars J - Ståle sørger for selvtillid.
    FCK-TV: TK - Ståle vil vinde.
    FCK-TV: Ståle - vi skal stå sammen.
    FCK.DK: Modstanderen.
    FCK.DK: Nye boder på nedre B og nedre C.
    FCK.DK: Ny udebanetrøje.
    FCK.DK: Pauseunderholdning.
    FCK.DK: Donttdk sælger T-shirts til fordel for røde kors i PARKEN.
    Optakt fra tipsbladet.dk.

    www.fcknews.com

    Trupperne:
    FC København:
    21. Johan Wiland
    31. Jakob Busk

    02. Lars Jacobsen
    03. Pierre Bengtsson
    04. Kris Stadsgaard
    05. Olof Mellberg
    17. Ragnar Sigurdsson

    06. Claudemir
    08. Thomas Delaney
    16. Thomas Kristensen
    18. Nicolai Jørgensen
    19. Rurik Gíslason
    30. Christian Bolanos

    11. César Santin
    12. Fanendo Adi
    23. Marvin Pourié
    24. Youssef Toutouh
    32. Danny Amankwaa
    Karantæner: Ingen.
    Skader: Ingen.

    FC Vestsjælland:
    01. Thomas Mikkelsen
    25. Mads Petersen

    04. Sladan Peric
    05. Lasse Nielsen
    13. Jean-Claude Bozga
    15. Jonas Thomsen
    28. Michael Lumb
    48. Oliver Lund

    06. Henrik Madsen
    09. Søren Berg
    14. Rasmus Festersen
    17. Marc Dal Hende
    18. Morten Bertolt
    20. Marc Rochester Sørensen
    27. Jan Kristiansen

    11. Dennis Sørensen
    19. Thiago Pinto Borges
    12. Nikolaj Hansen
    Karantæner: Ingen.
    Skader: Ingen.

    Forventede startopstillinger:
    Johan Wiland
    Lars Jacobsen – Ragnar Siggurdsson – Kris Stadsgaard – Pierre Bengtsson
    Rúrik Gislason – Claudemir – Thomas Kristensen – Nicolai Jørgensen
    César Santin – Marvin Pourie

    Dennis Sørensen – Thiago Borges
    Rasmus Festersen – Morten Bertolt – Henrik Madsen – Jan Kristiansen
    Michael Lumb – Jean-Claude Bozga – Lasse Nielsen – Oliver Lund
    Thomas Mikkelsen

    Form:
    FC København:
    T-T-T-U-U (Målscore: 5 - 9)

    21. Jul 2013 AaB – FC København 2-1
    28. Jul 2013 FC Midtjylland – FC København 1-0
    04. Aug 2013 FC København – Randers FC 1-3
    11. Aug 2013 FC Nordsjælland – FC København 2-2
    18. Aug 2013 FC København – AGF 1-1

    FC Vestsjælland:
    U-T-V-U-U (Målscore: 4-5)

    21. Jul 2013 BIF – FC Vestsjælland 1-1
    27. Jul 2013 FC Vestsjælland – AGF 0-2
    05. Aug 2013 FC Vestsjælland – AaB 2-1
    12. Aug 2013 SønderjyskE – FC Vestsjælland 0-0
    18. Aug 2013 FC Vestsjælland – OB 1-1

    Statistik:
    Alle kampe:
    Kampe: 3
    Sejr: 2 (3 efter straffe)
    Uafgjorte: 1
    Nederlag: 0
    Målscore: 8-2 (12-5 efter straffe)
    Gns.-point: 2,33
    Gns.-FCKmål: 2,67

    Seneste kamp:
    21. September 2011 FC Vestsjælland – FC København 0-2
    33” César Santin
    40” César Santin
    Kim Christensen
    Johnny Thomsen – Peter Larsson – Ragnar Siggurdsson – Bryan Oviedo
    Youssef Toutouh – Thomas Kristensen – Martin Bergvold – Johan Absalonsen
    César Santin – Morten Nordstrand

    Dommeren:
    Søndagens dommer er Mads-Kristoffer Kristoffersen.

    Se kampen:
    I PARKEN

    eller på Canal 9 med optakt fra kl.16.45 - altså et helt kvarter! (Det er ærlig talt for tamt, Canal 9)

    Vejret:


    Oddset:
    FC København – FC Vestsjælland: 1 - X - 2
    Danske Spil: 1.38 - 4.75 - 8.50
    Unibet: 1.34 – 4.30 - 10.00
    Betsafe: 1.35 - 4.75 - 10.00

    FC København bliver mester 2013/2014: 3,5
    FC Vestsjælland bliver mester 2013/2014: 300

    Behørigt tak til: FC København, Nipserstat, Bold.dk, dmi, tipsbladet.dk m.fl.


    ALLE MAND I PARKEN - VI SES!!!

    Mvh. Steffen
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 24.08.13 kl. 16:12

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Vestsjælland(25.08.13 kl.17)

    Jeg ved ikke om den har været oppe at vende før, men nøj et sløjt logo de kære folk fra Slagelse har!


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Vestsjælland(25.08.13 kl.17)

    Håber godt nok at Adi bliver klar så han kan mose de stakkels vestsjællændere

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Vestsjælland(25.08.13 kl.17)

    Mit bud på en start 11er:

    Wiland

    Lars Kris Mellberg Pierre

    Bola Claudemir Delaney Gislasson

    NJ Santin

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Vestsjælland(25.08.13 kl.17)

    Tipstjeneste giver 9,7 for en FCV - sejr.... det er sgu da fuldstændigt skævt. Det er åbenbart fuldstændigt hamrende ligegyldigt, hvordan FCK spiller. De bliver kæmpefavorit uanset hvad...

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Vestsjælland(25.08.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas FC Se meddelelser
    Tipstjeneste giver 9,7 for en FCV - sejr.... det er sgu da fuldstændigt skævt. Det er åbenbart fuldstændigt hamrende ligegyldigt, hvordan FCK spiller. De bliver kæmpefavorit uanset hvad...
    Er det så underligt i netop denne kamp? Vi har jo utvivlsomt være shite indtil videre, men nu møder vi en oprykker, hvor de fleste af spillerne ingen superligaerfaring har. De er kommet godt fra start, men har også haft et lidt nådigt kampprogram og har mødt sidste sæsons nummer 5, 7, 8, 9 og 10. Odds 1,40 på hjemmesejr synes jeg virker meget rimeligt, og selvom vi næppe kommer til at se sprudlende fodbold, har jeg ikke fantasi til at forestille mig, at vi ligefrem taber kampen. Ståle har ikke haft tid til at implementere sine idéer, men at vi spiller uden idé, er der jo ikke noget nyt i :-)

    Vi vinder 2-0 på en enkeltmandspræstation af Jørgensen og en dødboldsscoring af Mellberg.
    HIC SUNT LEONES

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Vestsjælland(25.08.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Boulevardigan Se meddelelser
    Jeg ved ikke om den har været oppe at vende før, men nøj et sløjt logo de kære folk fra Slagelse har!
    Var det ikke fordi man igennem flere år har formået at vænne sig til det, er vores da også lidt halv-patetisk... Den løve er sgu ikke særlig farlig, undskyld mig..

    Zan

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Vestsjælland(25.08.13 kl.17)

    Jeg har set alle deres kampe - og de har været røvsvære for alle andre hold at spille imod - meget fysisk stærke - superfarlige på dødbolde og svære at skabe chancer imod. (og kunne sagtens have haft 4-5 point mere) Vi er helt enige, at FCK normalt burde vade hen over en oprykker, men jeg tror, at man skal passe på med at undervurdere FCV. De vandt helt fortjent 2-0 over Aab, som vi tabte til. Var urimeligt uheldige med ikke at få 3 point mod Sønderjyske, havde fortjent at vinde den kamp, som de tabte til AGF. Så det skal nok blive svært nok. Lumb venstre back burde for øvrigt helt klart være købt ind som alternativ til Bengtson. Fantastisk stærk i det offensive, men det får vi forhåbentligt ikke så meget at se til på søndag. Han ville passe perfekt i konceptet i FCK. Og så har de en lille brasilianer Thiago, der kan sætte alle af i Superligaen. Han mangler så en del i forhold til målscoringen, men er som nævnt meget driblestærk og hurtig.

    Jeg siger ikke, at FCV er favoritter (selvom det måske næsten kan lyde sådan) Jeg håber og tror på Ståle-effekten. Jeg synes bare, at det er vildt, at man giver odds 1.30 til et hold, der ikke har vundet, hvad er det..., 10-12 kampe i streg

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Vestsjælland(25.08.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas FC Se meddelelser
    Jeg har set alle deres kampe - og de har været røvsvære for alle andre hold at spille imod - meget fysisk stærke - superfarlige på dødbolde og svære at skabe chancer imod. (og kunne sagtens have haft 4-5 point mere) Vi er helt enige, at FCK normalt burde vade hen over en oprykker, men jeg tror, at man skal passe på med at undervurdere FCV. De vandt helt fortjent 2-0 over Aab, som vi tabte til. Var urimeligt uheldige med ikke at få 3 point mod Sønderjyske, havde fortjent at vinde den kamp, som de tabte til AGF. Så det skal nok blive svært nok. Lumb venstre back burde for øvrigt helt klart være købt ind som alternativ til Bengtson. Fantastisk stærk i det offensive, men det får vi forhåbentligt ikke så meget at se til på søndag. Han ville passe perfekt i konceptet i FCK. Og så har de en lille brasilianer Thiago, der kan sætte alle af i Superligaen. Han mangler så en del i forhold til målscoringen, men er som nævnt meget driblestærk og hurtig.

    Jeg siger ikke, at FCV er favoritter (selvom det måske næsten kan lyde sådan) Jeg håber og tror på Ståle-effekten. Jeg synes bare, at det er vildt, at man giver odds 1.30 til et hold, der ikke har vundet, hvad er det..., 10-12 kampe i streg
    Se på BIF. Flere års krise, men har næsten aldrig odds på over 1,5. Samme historie med Liverpool. Når klubberne har spillemateriale til mere, og engang har været tophold og har en stor fanbase - så tør betting firmaerne ikke med højere odds.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    175

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Vestsjælland(25.08.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Se på BIF. Flere års krise, men har næsten aldrig odds på over 1,5. Samme historie med Liverpool. Når klubberne har spillemateriale til mere, og engang har været tophold og har en stor fanbase - så tør betting firmaerne ikke med højere odds.
    ... for ikke at nævne en masse tosser, der spiller på dem uanset

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Vestsjælland(25.08.13 kl.17)

    Mht Aab og FCV kampen er det værd, at lægge mærke til at Aab prøvede at kontrollere kampen, men lykkedes aldrig med deres pasningsspil og blev derfor nødsaget til, at spille lange bolde.
    Hvorimod det vel var det der skete med os imod Aab. Alle de hold vi har mødt indtil videre (FCN undtaget) har stort set kun forsøgt, at kapitalisere på vores fejl og er kun i få momenter selv kommet frem til chancer via etableret spil.
    Det bliver samme historie mod FCV - de kommer til at stå kompakt og langt tilbage, så vi skal være dygtige og effektive hvis vi skal score. Jeg tror på en 0-0 medmindre spillerne viser noget andet end de har gjort i de første par kampe.

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    537

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Vestsjælland(25.08.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af christiano Se meddelelser
    ... for ikke at nævne en masse tosser, der spiller på dem uanset
    Det må så være mig der er en tosse, for jeg spiller stort set altid på dem ;) En 100'er på en Brøndbysejr er nemlig en win-win. Enten vinder man en lille slat penge, eller også så vinder Brøndby ikke :D

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Vestsjælland(25.08.13 kl.17)

    Puha, for en gang skyld håber jeg at mit kære Slagelse får en ordentlig røvfuld af dimensioner! Har set alle deres kampe (på stadion) og deres forsvar er uden tvivl i top 3! Midterforsvaret med The Beast Bozga og Lasse Nielsen er utrolig stærkt! Lumb kender mange og ved hvor god han er men højrebacken Oliver Lund må være deres svaghed bagi, ham bør NJ ku køre lidt på :) Og som Thomas FC siger højere oppe så skal vi passe på Thiago som er Slagelses publikums yndlings og som kan sætte alle spillere i suppen og han har også scoret i PARKEN 1 gang før for Esbjerg såååå ;)

    Ang startopstilling så tror og håber jeg på følgende hvis Adi får sin spillertilladelse iorden:

    Wiland

    Lars(desværre)-Ragge-Mellberg-Pierre

    Rurik(måske Bola pga Ståles hjemkomst)-Claudemir-Delaney-NJ

    Pourie/Santin-Adi

    Kom så Nice FC! Flæk min hjemby ffs!
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Vestsjælland(25.08.13 kl.17)

    Kan se Ståles tilbagekomst har løftet folks forventninger. Tror vi spiller 1-1. FCV kan alt det, der pt. gør meget ondt på os.
    - Solid defensiv
    - Fysik og gejst
    - Farlige på hjørne og dødbolde.

    Håber jeg tager fejl og vi tæver dem min. 3-0!

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    8

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Vestsjælland(25.08.13 kl.17)

    Snakken går på at vi vil bruge Adi ligegyldig om han får sin arbejdstilladelse på plads eller ej. Nogen der ved om det kan straffes hårdt?

Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB (12.05.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 13.05.13, 14:07
  2. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (05.05.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 08.05.13, 09:21
  3. Svar: 110
    Sidste Meddelelse: 01.12.12, 14:37
  4. Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 31.08.12, 12:25
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – Lille OSC (21.08.12 kl.20.45)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 22.08.12, 13:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •