Side 1 af 53 12341151 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 792

Emner: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    101 sider i den gamle tråd, Ståle er tilbage, det må give anledning til en frisk tråd...
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg
    Venstrekantsjagten er heldigvis nu officielt afblæst med indkøb af vores nye targetman, der frigør NJ til venstresiden: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aa-venstrekant
    Det må da nu være tydeligt for selv den mest inkarnerede CV-tilhænger, at manden er blæst! Vi har afgivet to centrale midtbanespillere i dette vindue (Grindheim og Daniel Jensen) og har nu tre spillere (ja bevares, fire, hvis vi tæller Wohlgemuth med) til de to pladser. Hvordan i alverden kan det få manden til at udtale følgende?:

    "Vi taler sammen, men når man kigger på det, har vi allerede fyldt på på de steder, hvor vi har afgivet spillere."

    Man må sateme håbe, at Ståle tør slå mere i CV's bord end Ariël tilsyneladende turde, for han har i den grad brug for en støttepædagog for at kunne gøre sit arbejde.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    http://www.bold.dk/nyt/Gamst-til-laegetjek-hos-tyrkere

    Money money money. Og formentlig en mere solbrun hud, end han kunne få i DK.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    http://www.bold.dk/nyt/Gamst-til-laegetjek-hos-tyrkere

    Money money money. Og formentlig en mere solbrun hud, end han kunne få i DK.

    Kæft jeg håber vi henter Casper Sloth nu, der har godt nok også været stille omkring ham i det her vindue, når man tænker på hvor godt han spiller lige for tiden! :)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det må da nu være tydeligt for selv den mest inkarnerede CV-tilhænger, at manden er blæst! Vi har afgivet to centrale midtbanespillere i dette vindue (Grindheim og Daniel Jensen) og har nu tre spillere (ja bevares, fire, hvis vi tæller Wohlgemuth med) til de to pladser. Hvordan i alverden kan det få manden til at udtale følgende?:

    "Vi taler sammen, men når man kigger på det, har vi allerede fyldt på på de steder, hvor vi har afgivet spillere."

    Man må sateme håbe, at Ståle tør slå mere i CV's bord end Ariël tilsyneladende turde, for han har i den grad brug for en støttepædagog for at kunne gøre sit arbejde.
    Jeg tror du har behov for et kursus i at læse indad. Havde du spurgt CV 2 timer inden det blev officielt med Ståle om trænersituationen, havde han sagt, at han har fuld tillid til Ariel. Sådan er spillet jo, og CV har altid været fåmælt ift. transfers.

    Jeg deler selvfølgelig frustrationen over vores centrale midtbanes nuværende beskaffenhed, og håber det lykkedes at hente en forstærkning. Men det er altså lidt demonstrativt at fare op hver gang CV kommer med en ikke-udtalelse om spillerindkøb. Lur mig om der ikke bliver arbejdet i kulissen alligevel.
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Jeg tror du har behov for et kursus i at læse indad. Havde du spurgt CV 2 timer inden det blev officielt med Ståle om trænersituationen, havde han sagt, at han har fuld tillid til Ariel. Sådan er spillet jo, og CV har altid været fåmælt ift. transfers.

    Jeg deler selvfølgelig frustrationen over vores centrale midtbanes nuværende beskaffenhed, og håber det lykkedes at hente en forstærkning. Men det er altså lidt demonstrativt at fare op hver gang CV kommer med en ikke-udtalelse om spillerindkøb. Lur mig om der ikke bliver arbejdet i kulissen alligevel.
    Det handler ikke om en ikke-udtalelse. Det handler om at sige noget, der er åbenlyst forkert. Hvis man skal udtale sig taktisk og lægge røgslør, kan det betale sig at gøre det på en måde, der ikke får en til at virke som en sinke. Bortset fra det er det bemærkelsesværdigt, at venstrekant-jagten blev blæst ud i offentligheden. Det er tilsyneladende ikke så konsekvent, at CV er så subtil og fåmælt, som du gerne vil gøre det til.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    @albinus1985 tilbage fra den anden tråd:

    Hvis min forrige post forekommer dig at skrige, så tror jeg du læser mig lidt som fanden læser bibelen. Det eneste jeg forsøger at sige er, at FC Porto har (udover en hulens masse CL millioner i skabet) en forretningsmodel som, hvis man skalerer om til vores forhold, faktisk nok kunne lykkes for FCK i Skandinavien. Jeg synes konturerne er der allerede, pointen er at vi skal have en endnu stærkere sportslig ledelse og så bliver vi nødt til at finde talenter som passer til vores system og satse på dem - og have så mange at et fejlagtigt sats ikke koster f. eks. et gult skab eller en sovsekande.

    Jeg prøver hverken at give København Portos succes, sportslige styrke eller at antyde at vi kan lige så meget som de kan. Slet ikke. Men vi har muligheden for at få samme position i vores marked - en mulighed jeg håber man har set inde på de bonede gulve i vores allesammens PSE A/S.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af nivlaps Se meddelelser
    @albinus1985 tilbage fra den anden tråd:

    Hvis min forrige post forekommer dig at skrige, så tror jeg du læser mig lidt som fanden læser bibelen. Det eneste jeg forsøger at sige er, at FC Porto har (udover en hulens masse CL millioner i skabet) en forretningsmodel som, hvis man skalerer om til vores forhold, faktisk nok kunne lykkes for FCK i Skandinavien. Jeg synes konturerne er der allerede, pointen er at vi skal have en endnu stærkere sportslig ledelse og så bliver vi nødt til at finde talenter som passer til vores system og satse på dem - og have så mange at et fejlagtigt sats ikke koster f. eks. et gult skab eller en sovsekande.

    Jeg prøver hverken at give København Portos succes, sportslige styrke eller at antyde at vi kan lige så meget som de kan. Slet ikke. Men vi har muligheden for at få samme position i vores marked - en mulighed jeg håber man har set inde på de bonede gulve i vores allesammens PSE A/S.
    Hej Nivlaps,

    Jeg prøvede på ingen måde at miskreditere dig, hvis det er sådan du opfattede det :-)

    Jeg har bare et spørgsmål til dig omkring hvordan vores sammenlignings grundlag skal være med FC Porto? Du siger bedre sportslig ledelse, sig frem! Jeg erindrer bare fra glimrende artikler i tipsbladet, at de netop i FC Porto har en forretningsmetode der kan vise sig at være dybt kriminel, og som pt bliver gransket af UEFA og FIFA.

    Hvis vi skal sammenligne os med nogen, så synes jeg vi skal skule til AJAX (som jeg selv har besøgt). De henter Hollands og Skandinaviens største talenter ind i en tidlig alder (for det meste purunge), og foretager sig så nogle enkelte dyre handler. Det finder jeg interessant.

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Peter Ankersen kan tilsyneladende hentes ganske billigt (5-7 millioner), hvilket ærligt talt frister undertegnede. Ja, vi er godt dækket ind på højreback med Lors og Remmer (og Aaquist på længere sigt), men en form for rotation mellem Ankersen og landsholds-Lars kunne da være glimrende inden hr. Jacobsen (måske) lægger støvlerne på hylden næste sommer. Og Remmer må jo bare tage konkurrencen op, name of the game som man siger.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #10
    BigDumbFate Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Nægter simpelthen at tro på at Esbjerg vil lade Ankersen skifte for så lidt.
    Det sker bare ikke, ligegyldigt hvad transfermarkt og div. agenter så end måtte udtale.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det handler ikke om en ikke-udtalelse. Det handler om at sige noget, der er åbenlyst forkert. Hvis man skal udtale sig taktisk og lægge røgslør, kan det betale sig at gøre det på en måde, der ikke får en til at virke som en sinke. Bortset fra det er det bemærkelsesværdigt, at venstrekant-jagten blev blæst ud i offentligheden. Det er tilsyneladende ikke så konsekvent, at CV er så subtil og fåmælt, som du gerne vil gøre det til.
    Det tåbelige ville netop bestå i at gå ud og love fx en stærk central midtbanespiller med kort tid tilbage af transfervinduet, og dermed signalere at man ikke har tillid til de nuværende midtbanespillere. For hvis man ikke lykkes med at skaffe en ny midtbanespiller vil man stå med et gevaldigt forklaringsproblem. Rent pressemæssigt gør CV det eneste han kan, nemlig at sørge for at være så lidt konkret som muligt angående mulige tilgange og signalere tillid til den nuværende spillertrup. Det har intet at gøre med at "virke som en sinke". Men thumbs up for også at være perfid.

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    http://www.bold.dk/nyt/Gamst-til-laegetjek-hos-tyrkere

    Money money money. Og formentlig en mere solbrun hud, end han kunne få i DK.

    Jeg fatter ikke han i bo i sådan en lille lorteby(i tyrkisk forstand) i Tyrkiet... Det var sgu noget andet hvis det var en af klubberne i Istanbul... Jeg er målløs man kan være så ensidigt fokuseret på penge når han har så skidemange i forvejen...
    Very Nice

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    7

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Jeg har godt nok nævnt ham før - men nu synes jeg lige jeg vil nævne ham igen som emne til vores midterforsvar: Vadim Demidov, norsk landsholdsspiller og aktuelt ganske gratis på markedet efter at Eintracht Frankfurt ophævede hans kontrakt og så er hans agent forøvrigt Jim Solbakken - hvordan han evt. er i familie med Staale ved jeg dog ikke.

    http://www.transfermarkt.de/de/vadim...ler_37247.html

    Kom så - det duer ikke at have et så smalt besat forsvar når der både skal spille superliga og champions league. Ind med Demidov!
    Europa here we come!
    Hans Gruber's Avatar

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    Jeg fatter ikke han i bo i sådan en lille lorteby(i tyrkisk forstand) i Tyrkiet... Det var sgu noget andet hvis det var en af klubberne i Istanbul... Jeg er målløs man kan være så ensidigt fokuseret på penge når han har så skidemange i forvejen...
    Hvem siger det udelukkende er pengene han er taget derned for? Det kunne også være de fanatiske fans, den store opbakning, de store kampe mod netop holdene fra Istanbul samt muligheden for at prøve en helt anden kultur af der var bevæggrunde for hans skifte?

    Fodboldkulturen i Tyrkiet er blot en helt anden end herhjemme, og jeg har siddet om et bord i flere timer, for at snakke om den næste fodboldkamp, Gala skulle spille.
    Ærlig talt, så forstår jeg godt hvis han synes Tyrkiet og storkampe i Istanbul er noget mere spændende end Viborg og Slagelse..

    Dernæst kommer så hele spørgsmålet om, hvorvidt han overhovedet har fået noget tilbud fra KBH. Hvis ikke han har fået noget tilbud fra os, så er det vel ikke helt fair at være sur på manden over han vælger noget andet? Så er det nok andre steder skyttes skal rettes imod ;-)

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Kvist på vej til Olympiakos

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bunde...til-olympiakos

    Kunne måske være en lille mulighed for at vi kunne være med her?

Side 1 af 53 12341151 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part III
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 1505
    Sidste Meddelelse: 23.08.13, 10:22
  2. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  3. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  5. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •