Side 10 af 53 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 792

Emner: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af donl Se meddelelser
    Den med Fall`s alder hopper jeg ikke helt med på, hvis alderen betyder så meget for FCK havde man nok ikke hentet Melberg ind !!! Men der er nok en grund til at man ikke vil ha Fall, siden man også sagde nej til ham for 2 år siden. Og man vinder ikke kampe med spiller der kun har mælke tænder, bare se på en hvis anden klub ( behøves nok ikke at nævne navne her )
    Jeg går her udfra du mener FC Midtjylland??

    Løssl 24 år

    Juelsgaard 24 år
    Sviatchenko 22 år
    Bak Nielsen 31 år
    Banggaard 19 år

    Sisto Pione 18 år
    Rilwan Hassan 22 år
    Izunna 23 år
    Andersson 28 år

    Igboun 23 år
    Dunken 28 år

    Nu ved jeg godt det ikke var dem du hentydede til, men at sige man ikke vinder med mælketænder er jo også bare et postulat. Det vi nok alle kan blive enige om, er at et godt hold består af både rutine og ungdommens gå på mod, så alderen er ikke altid det der vælges efter. Det er istedet klubbens tilgang til trupsammensætningen, og det er ikke sikkert Fall lige passede ind her. Selvom en mere erfaren angriber havde måske passet godt ind, hvis Santin forsvinder.

  2. #137
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af donl Se meddelelser
    Den med Fall`s alder hopper jeg ikke helt med på, hvis alderen betyder så meget for FCK havde man nok ikke hentet Melberg ind !!! Men der er nok en grund til at man ikke vil ha Fall, siden man også sagde nej til ham for 2 år siden. Og man vinder ikke kampe med spiller der kun har mælke tænder, bare se på en hvis anden klub ( behøves nok ikke at nævne navne her )
    Den slags udtalelser minder mig altid om nedenstående:


    http://uk.youtube.com/v/3Es-RIBnba8

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...er-45-mio-john


    Så er vi på den igen med Joshua John, ville være tilfreds hvis han kommer ind, og man så brænder "de sidste" penge af på at hive Casper Sloth ind til midtbanen!

  5. #139
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af simeprime Se meddelelser
    Jeg vil mene Braaten er en kanon signing, tingene taget i betragtning så må vi nok indse at det er noget at det bedste vi kan i denne sommer, der kommer ikke til at ske noget stort... ind med ham....
    Braaten vil helt sikkert tilføre kvalitet i troppen og treningsfeltet, men jeg tviler på at han vil spille fast. Braaten har en fantastisk fysikk og på sitt beste er han veldig god, men han er spiller som er veldig mye nesten. Han kan drible 4-5 mann før han har en elendig avlevering. Kort sagt, en veldig god spiller som er forbausende lite produktiv når det kommer til mål og assists.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #140
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Nu er Djiby Fall faktisk kun 186 cm høj, samme højde som N'Doye i øvrigt. Til sammenligning er Pourié 184 cm. Da Pourié blev signet, sagde CV, det var ærgeligt, at Pourié ikke var 7-8 cm højere.

    Så måske de har vurderet Djiby Fall til være for lille. Adi er trods alt 193 cm.

    Når det er sagt, er jeg glad for, at vi hentede Adi og ikke Fall
    ...og vi kan vist alle blive enige om at N'Doye gjorde det ganske pænt med den højde - også med hovedet.
    Jeg er aldeles ikke ked af tilgangen af Adi, scorede jo i sin debut (noget Vetokele vist også gjorde), men alt andet lige er han umiddelbart en større lottokupon end Fall forekommer at være. Så kan du argumentere for undgom og videresalg, men det er vel ønsket om at løfte holdet, der skal skeles mest til - så må de to andre faktorer komme i anden række. Og her mener jeg at Fall var et mere afprøvet kort at have på hånden.

    Kan godt fornemme at nogen herinde er glad for tanken om at FC bliver et hold besat af landets bedste unge talenter, men her er jeg uening i og tvivler på at det nogensinde bliver FCs koncept. Omgivelserne kræver kontinuitet og kvalitet, og der kan vi ikke vente 2-3 sæsoner på at et fælleskab bliver spillet ind.

    Men nok om Fall, det tog er tydeligvis kørt, og så håber jeg i stedet at vores indkøb kommer til at gøre en forskel hurtigst muligt.

    Over & Out

    CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #141
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tippeligaen Se meddelelser
    Han kan drible 4-5 mann før han har en elendig avlevering. Kort sagt, en veldig god spiller som er forbausende lite produktiv når det kommer til mål og assists.
    Det lyder bekendt.

    Det minder om en anden spiller. Hvem kan det være?

    Nå ja, det er jo Bolaños.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #142
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    28

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Uden at fornærme nogen så tror jeg ikke Djiby Fall vil blive det store hit herhjemme. Ser man på hans storhedstid, er det ved at være tilbage i ob tiden for små 4 år siden. Hans mål for Molde giver jeg ikke meget for, vi havde et par eksempler i klubben. hans tid i Lokeren så lovende ud med efter det har der ikke været meget blæst om ham. I mine øjne er det bedre at få en ung sulten spiller ind som Adi, istedet for en som lever på gamle meritter. Da Djiby var rigtig skarp var han ikke meget ældre end Adi er idag. Samtidig ved man aldrig med Djiby hvornår han får udlængsel igen, hvis han rammer en god periode og der bliver opmærksomhed på ham igen. Så jeg er absolut tilfreds med valget på en ny frisk udgave end en gammel sodavand som måske, måske ikke har mere brus tilbage.

  12. #143
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Hejbøll Se meddelelser
    Jeg går her udfra du mener FC Midtjylland??

    Løssl 24 år

    Juelsgaard 24 år
    Sviatchenko 22 år
    Bak Nielsen 31 år
    Banggaard 19 år

    Sisto Pione 18 år
    Rilwan Hassan 22 år
    Izunna 23 år
    Andersson 28 år

    Igboun 23 år
    Dunken 28 år

    Nu ved jeg godt det ikke var dem du hentydede til, men at sige man ikke vinder med mælketænder er jo også bare et postulat. Det vi nok alle kan blive enige om, er at et godt hold består af både rutine og ungdommens gå på mod, så alderen er ikke altid det der vælges efter. Det er istedet klubbens tilgang til trupsammensætningen, og det er ikke sikkert Fall lige passede ind her. Selvom en mere erfaren angriber havde måske passet godt ind, hvis Santin forsvinder.
    Du har helt ret i 2 ting.
    1. nej det var ikke lige den klub jeg mente :-)
    2. Og ja FCM gør det rigtigt godt lige nu, de spiller rigtigt flot og har fået masser af point ind på kontoen Øv Øv. Men du må gi mig ret i, at de er altså ikke Danske mestere i nu !! ( at de så måske bliver det,er en anden sag ) Og som skrevet før, kan dem med mælketænder godt smide det hele ( det sker jo med de tænder) og nu er det jo heller ikke fordi at FCM vælter sig i mesterskaber vel ! Det jeg ville frem til er, at Fall er altså "kun" 28 år og så vidt jeg ved var FCK da meget intr. i Anderson fra FCM ( Hmmm han er også 28 ) Ja selv Dunken på 28 fra FCM er begyndt at score mål igen.. Men lad det nu være, vi får ikke Fall og jeg tror stadigvæk ikke på at det har noget med hans alder at gøre.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  13. #144
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderchild Se meddelelser
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...er-45-mio-john


    Så er vi på den igen med Joshua John, ville være tilfreds hvis han kommer ind, og man så brænder "de sidste" penge af på at hive Casper Sloth ind til midtbanen!

    Der er meget der tyder på Sloth ikke ender i FCK.

    "... Der er noget i gang. Det lyder spændende. Det er en udenlandsk klub..." Udtaler han selv.

    http://m.bt.dk/?article=26705008-Cas...e-kamp-for-AGF

    Zan

  14. #145
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Der er meget der tyder på Sloth ikke ender i FCK.

    "... Der er noget i gang. Det lyder spændende. Det er en udenlandsk klub..." Udtaler han selv.

    http://m.bt.dk/?article=26705008-Cas...e-kamp-for-AGF

    Zan
    Tager jyder ikke pas med når de skal til Kbh? - Sloth ville være god for FCK og det er ærgerligt at han ikke ender her, vi har helt sikkert haft chancen. Jeg ved ikke om CV er bange for at lave en ny Wurtz, men med mindre vi havner et rigtigt godt navn, så er man i mine øjne gået glip af Albæk og Sloth fordi man har været for langtsomme på aftrækkeren!

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #146
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderchild Se meddelelser
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...er-45-mio-john


    Så er vi på den igen med Joshua John, ville være tilfreds hvis han kommer ind, og man så brænder "de sidste" penge af på at hive Casper Sloth ind til midtbanen!
    KONGE!

    Gislason og Bolans er gode kanter, men det er spillere som NJ og John der kan være den kampafgørende forskel.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #147
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    John blev indskiftet i det 89' minut idag. Undrer mig over at en mand, der i følge medierne ikke er i planerne for fremtiden, eller står over for et salg stadig bliver brugt på banen?

    Håber stadig at et skifte er aktuelt. De angivelige 4,5 mio. er et scoop for en spiller som John. Så håber jeg bare at han kan finde sit gode spil i en 4-4-2.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #148
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Kunne jo være at han bare skulle ind og sige farvel :-) Man har jo lov at håbe....og på mandag står han og trykker hånd med CV..... der skal f... ske noget i de her sidste to dag...

  21. #149
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Tror ikke på John. Da BT breakede historien om, at vi igen forhandlede om ham, så skød EB den straks ned på Twitter og skrev at der var stort set 0% chance for at han skifter til os.

    Mon ikke at rødvinsnæsen fra FCN henter ham derop i stedet, efter at sportschefen er sendt på "orlov".

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #150
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tror ikke på John. Da BT breakede historien om, at vi igen forhandlede om ham, så skød EB den straks ned på Twitter og skrev at der var stort set 0% chance for at han skifter til os.

    Mon ikke at rødvinsnæsen fra FCN henter ham derop i stedet, efter at sportschefen er sendt på "orlov".
    Jo det ser sådan ud: http://www.bt.dk/superligaen/fck-dro...ed-joshua-john
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


Side 10 af 53 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part III
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 1505
    Sidste Meddelelse: 23.08.13, 10:22
  2. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  3. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  5. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •