Side 11 af 53 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 792

Emner: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,080

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Så ryger vores mest målfarlige angriber måske!.!.!
    http://m.bt.dk/?article=26715685-FCK...fte-til-Cypern

    Man kan jo kun håbe at der bliver købt en kvalificeret afløser

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Santin er ikke med i dagens trup, synes ellers han var udtaget i går, men er væk nu. Så der er nok noget om det. http://www.fck.dk/kampe/kommende_kam...-mod-viborg-ff

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af candydude Se meddelelser
    Santin er ikke med i dagens trup, synes ellers han var udtaget i går, men er væk nu. Så der er nok noget om det. http://www.fck.dk/kampe/kommende_kam...-mod-viborg-ff
    Jo han var, hvis du kigger uden optakt mod Viborg, er der nogle der har lagt den op og der er nr 11 santin på listen.

  5. #154
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Så ryger vores mest målfarlige angriber måske!.!.!
    http://m.bt.dk/?article=26715685-FCK...fte-til-Cypern

    Man kan jo kun håbe at der bliver købt en kvalificeret afløser
    Tror desværre ikke, vi skal regne med endnu en ny angriber til truppen, selvom Santin sandsynligvis smutter. Med Adi, Vetokele og Pourié som 'rigtige' angribere, Nikolaj Jørgensen, Toutouh og Amankwaa der også kan agere angribere, tror jeg ledelsen slår koldt vand i blodet, og ser hvad der sker i resten af efteråret.
    Derudover giver jeg dig ret. Adi virkede god mod FCV, mens Vetokele og Pourié har haft svært ved at overbevise mig om deres kvaliteter trods god vilje fra min side. En kvalitetsspiller til at supplere Adi: Ja, tak!

  6. #155
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,080

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    De skal da have en angriber klar hvis/når Santin bliver solgt. Så står vi kun tilbage med Igor, Marvin og Adi som rigtige angriber og de 3 falske Toutouh, Danny og Nico og lige pt lugter det ikke af mange mål...

    Edit: too slow

  7. #156
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Tror desværre ikke, vi skal regne med endnu en ny angriber til truppen, selvom Santin sandsynligvis smutter. Med Adi, Vetokele og Pourié som 'rigtige' angribere, Nikolaj Jørgensen, Toutouh og Amankwaa der også kan agere angribere, tror jeg ledelsen slår koldt vand i blodet, og ser hvad der sker i resten af efteråret.
    Derudover giver jeg dig ret. Adi virkede god mod FCV, mens Vetokele og Pourié har haft svært ved at overbevise mig om deres kvaliteter trods god vilje fra min side. En kvalitetsspiller til at supplere Adi: Ja, tak!
    Jeg tror også vi skal give Pourie og Vetokele lidt tid. Sidste år viste Vetokele gode takter, når han spillede ved siden af Corner. Begge de 2 "små/hurtige" angribere har brug for at der er en stor angriber, som tager fokus, når de spiller mod så stærke forsvarer som det er tilfældet i superligaen. Så med Adi på banen tror jeg at de vil få mere plads og forhåbentlig kan de vise deres berettigelse i truppen. Det samme har jo også altid været nødvendigt for Santins mange mål, fordi han har kunnet stå med en af de mindre stærke forsvarer, fordi modstandernes bedste våben har været at stække Corner eller N'doye.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #157
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Vi har også Tobias Christensen, der så god ud i træningkampene...

    Men jeg håber nu, at Pourié får chancen sammen med Adi. De kunne være giftige sammen.

    Vetokele har jeg fuldstændig afskrevet.

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #158
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Hvis jeg var CV ville jeg hente ham her: Jean-Claude Bozga fra FC Vestsjælland.

    Han er en kraftkarl og kan også skyde frispark, samt har en god teknik.

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  12. #159
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Jeg har lidt svært ved at tro, at det er Joshua, der har afvist FCK til fordel for forhandlinger med FCN. Så skulle det være hvis FCK har tilbudt en alt for lav løn eller fordi de ikke kan garantere ham venstre kanten mere, selvom han formentlig vil kunne få god spilletid på højre kanten også.
    For hvad kan FCN tilbyde? De er ude af Europa spillet nu og der er umiddelbart ikke udsigt til europæiske kampe i næste sæson, som de er startet sæsonen indtil videre og nu ligger til at tabe til FCV i dag med 3 minutter tilbage af kampen.

  13. #160
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Nu vi er på den egn i dag, kunne man så ikke dreje spillerbussen forbi Randers og diskret kidnappe Djiby Fall med til hovedstaden?

    Skal vi absolut spille 4-4-2, så står og falder vores succes med, at en stor angriber som Adi får tur i den og i øvrigt undgår skader. Til nøds kan Nicolai Jørgensen bruges, men så har vi en impotent venstreside. Resten af vores angribere er absolut ubrugelige i vores system uden en kvalificeret target man ved siden af. Det er nok utænkeligt, at der kommer endnu en fysisk stærk angriber til truppen, men hold da fest det er et sats af de store med en forholdsvis ung og uerfaren angriber på holdets vigtigste position.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #161
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg har lidt svært ved at tro, at det er Joshua, der har afvist FCK til fordel for forhandlinger med FCN. Så skulle det være hvis FCK har tilbudt en alt for lav løn eller fordi de ikke kan garantere ham venstre kanten mere, selvom han formentlig vil kunne få god spilletid på højre kanten også.
    For hvad kan FCN tilbyde? De er ude af Europa spillet nu og der er umiddelbart ikke udsigt til europæiske kampe i næste sæson, som de er startet sæsonen indtil videre og nu ligger til at tabe til FCV i dag med 3 minutter tilbage af kampen.
    Det er "forhandling". Det gælder om at skrabe de sidste basseører ud af CV...

  16. #162
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    48

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Så ser Braaten ud til at være på plads !!!
    No one is perfect, not even the perfect one..
    fcksøren's Avatar

  17. #163
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    222

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af fcksøren Se meddelelser
    Så ser Braaten ud til at være på plads !!!
    Hvordan det. ???
    Bedste angriber der har spillet i FC København



    https://www.youtube.com/watch?v=gFuo...e_gdata_player
    sweetfc's Avatar

  18. #164
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    FCK er nået til enighed med den norske midtbanespiller Daniel Braaten. Bt.dk erfarer, at parterne meget snart skriver under på en to-årig aftale, og dermed ser han ud til at blive Ståle Solbakkens første signing

  19. #165
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    377

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    FCK er nået til enighed med den norske midtbanespiller Daniel Braaten. Bt.dk erfarer, at parterne meget snart skriver under på en to-årig aftale, og dermed ser han ud til at blive Ståle Solbakkens første signing
    Ja lad os da hente en nordmand som ingen andre vil have, ligesom vi gjorde på trænerposten.

    Vi har indenfor de seneste år hentet spillere ind, som har fået mindre spilletid og haft mindre succes end fucking HANNES SIGURDSSON, og vi bliver åbenbart ved med at køre samme stil, med at hente afdanket svensk og norsk skrammel.

    Det er en skam at man næsten ikke engang kan være skuffet, men med den nuværende ledelse er forventningerne jo efterhånden ligeså lave som vores ligaplacering.

    Billedet begynder først for alvor at blive tegnet meget tydeligt op, når mange af os, mig selv inklusiv, ser en fuldkommen ukendt forstærkning fra den slovakiske liga som vores bedste forstærkning. (primært fordi han ligner lidt N'doye)

    Shit et transfervindue...

  20. De følgende 2 brugere er enige:

Side 11 af 53 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part III
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 1505
    Sidste Meddelelse: 23.08.13, 10:22
  2. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  3. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  5. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •