Side 12 af 53 FørsteFørste ... 2910111213141522 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 792

Emner: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Jeg er ikke specielt begejstret ved udsigten til, at vi signer Braaten. Det taler dog til hans fordel, at Ståle er inde over. I et interview med JP i dag, nævner Ståle, at truppen er ubalanceret. Det har de fleste vel kunnet se, men det er første gang, det bekræftes fra officielt hold. Det gør mig glad. Man må antage, at nye signinger har til formål at reetablere harmonien i truppen. Forhåbentlig kan Braaten bidrage til dette.

  2. #167
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    28

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg har lidt svært ved at tro, at det er Joshua, der har afvist FCK til fordel for forhandlinger med FCN. Så skulle det være hvis FCK har tilbudt en alt for lav løn eller fordi de ikke kan garantere ham venstre kanten mere, selvom han formentlig vil kunne få god spilletid på højre kanten også.
    For hvad kan FCN tilbyde? De er ude af Europa spillet nu og der er umiddelbart ikke udsigt til europæiske kampe i næste sæson, som de er startet sæsonen indtil videre og nu ligger til at tabe til FCV i dag med 3 minutter tilbage af kampen.
    Har svært ved at se FCN kunne tilbyde John den løn han gerne ville have umiddelbart strandede den der første gang.

    Med hensyn til FCK tror jeg deres fokus efter tilgangen af Adi er andetsteds end venstrekanten da man nu kan trække NJ derud.

    Så jeg tror slet ikke der i denne omgang har været kontakt mellem John & Fck.

    På mig virker han også som en type der bliver ved med at se sig om efter den mest givtige kontrakt, nok også derfor vi i første omgang sagde take it or leave it til ham.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  4. #168
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    28

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Nu vi er på den egn i dag, kunne man så ikke dreje spillerbussen forbi Randers og diskret kidnappe Djiby Fall med til hovedstaden?

    Skal vi absolut spille 4-4-2, så står og falder vores succes med, at en stor angriber som Adi får tur i den og i øvrigt undgår skader. Til nøds kan Nicolai Jørgensen bruges, men så har vi en impotent venstreside. Resten af vores angribere er absolut ubrugelige i vores system uden en kvalificeret target man ved siden af. Det er nok utænkeligt, at der kommer endnu en fysisk stærk angriber til truppen, men hold da fest det er et sats af de store med en forholdsvis ung og uerfaren angriber på holdets vigtigste position.
    Gik da meget godt sidste år med Corner der jamrede vi os i vilden sky, indtil knægten hamrende dem ind på stribe.

    Indtil videre har Adi 1 for 1 ok for mig.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #169
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lechef75 Se meddelelser
    Gik da meget godt sidste år med Corner der jamrede vi os i vilden sky, indtil knægten hamrende dem ind på stribe.

    Indtil videre har Adi 1 for 1 ok for mig.
    Helt enig, og jeg tror nu bestemt også meget på Adi. Men hvordan havde det set ud, hvis Corner havde fået en massiv formnedgang/skadet i et halvt år/aldrig havde fået chancen? Når vi som et meget klassisk 4-4-2-hold er så bundet til en stærk target man, er det mig ubegribeligt, at man vurderer, at én mand er nok til den plads (og med vores mest kreative spiller som en back-up). Det er til vores held, at hverken Cornelius eller N'Doye oplevede større skadespauser eller formnedgange, for så havde resultaterne med stor sandsynlighed set anderledes ud.

  7. #170
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Det er til vores held, at hverken Cornelius eller N'Doye oplevede større skadespauser eller formnedgange, for så havde resultaterne med stor sandsynlighed set anderledes ud.
    Var det ikke netop det vi så i foråret?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #171
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    28

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Helt enig, og jeg tror nu bestemt også meget på Adi. Men hvordan havde det set ud, hvis Corner havde fået en massiv formnedgang/skadet i et halvt år/aldrig havde fået chancen? Når vi som et meget klassisk 4-4-2-hold er så bundet til en stærk target man, er det mig ubegribeligt, at man vurderer, at én mand er nok til den plads (og med vores mest kreative spiller som en back-up). Det er til vores held, at hverken Cornelius eller N'Doye oplevede større skadespauser eller formnedgange, for så havde resultaterne med stor sandsynlighed set anderledes ud.
    Jeg læste nævnt i forummet tidligere en artikel, hvor Ståle åbner op for nogle af problemerne som også er nævnt mange gange af flere brugere herinde en trup i total ubalance.

    Grunden til jeg nævner dette er at i mine øjne er vores 4 4 2 system langtfra det største problem, men evnen til at spillerne kæmper for hver en meter, at vores typer er forskellige nok osv.

    Vi har altid haft en stor gut oppe foran, men har kunnet klare os når han var skadet, i karantæne eller havde en off day dette skyldtes kvaliteten og viljen fra de andre spillere til at tilpasse spillet efter den nuværende situation.

    Det hold vi har idag er meget mekaniske og har meget samme mønstre at sætte spillet op på. Når modstanderne læser dette bliver vi nemt udstillet.

    Så i min optik er en stor spiller ikke løsningen nej kreative folk der kan få truppen ud af den komalignende tilstand de har spillet I er helt klart mere vigtig.

    Skulle Adi så ikke altid kunne levere kan vi sætte os i scene på anden vis, men vigtigst af alt vi bliver svære at læse. Idag er det jo kun NC som modstanderne ikke rigtig ved hvor de har.

  10. #172
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,080

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Satans!!!?!
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...gaaet-i-vasken

    Kan de ikke bare få ham gratis :'(

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #173
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Er sindsyg spændt på dagen i morgen, det er vel ret sikker vi får Braathen men vi skal også have en midtbane og en midt forsvar !!!

  13. #174
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Er sindsyg spændt på dagen i morgen, det er vel ret sikker vi får Braathen men vi skal også have en midtbane og en midt forsvar !!!
    Jeg kan ikke se behovet for en spiller til midterforsvaret, da vi har Stadsgaard, Ragnar og Olof, mens Remmer bør have niveauet til at fungere som 4.valg. Mht. midtbanen, så var jeg positivt overrasket over Claudemir i dag. Ikke, at skulle være en grund til ikke at hente en spiller til midtbanen, men med 27 timer igen vil jeg være tilfreds med en gardering til pladsen, selvom kvalitet ikke gør mig noget :)

  14. #175
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lechef75 Se meddelelser
    Idag er det jo kun NC som modstanderne ikke rigtig ved hvor de har.
    Jeg ved heller ikke rigtigt, hvor vi havde NC :-)

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #176
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Brylle Se meddelelser
    Jeg kan ikke se behovet for en spiller til midterforsvaret, da vi har Stadsgaard, Ragnar og Olof, mens Remmer bør have niveauet til at fungere som 4.valg. Mht. midtbanen, så var jeg positivt overrasket over Claudemir i dag. Ikke, at skulle være en grund til ikke at hente en spiller til midtbanen, men med 27 timer igen vil jeg være tilfreds med en gardering til pladsen, selvom kvalitet ikke gør mig noget :)
    Jeg kan hellere ikke se behovet for en ny forsvarsspiller. Oluf,Ragnar og Stadsgaard kan kæmpe om de pladser. Midtbanen derimod stiller jeg stadig spørgsmålstegn ved. I dag mod Viborg så vi Den "gamle" claudemir, boldsikker, god afleveringer frem ad banen etc. Men mit store spørgsmål er: Hvorfor skulle det tage 2 år før han spillede sådan en kamp igen ??, og Kan claudemir holde dette niveau ??. Jeg tvivler.

    Jeg syntes stadig vores midtbane er et af de steder som trænger til forstærkning. 1 god kamp for Claudemir i meget meget lang tid, overbeviser mig ikke.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #177
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Men mit store spørgsmål er: Hvorfor skulle det tage 2 år før han spillede sådan en kamp igen ??, og Kan claudemir holde dette niveau ??. Jeg tvivler.

    Jeg syntes stadig vores midtbane er et af de steder som trænger til forstærkning. 1 god kamp for Claudemir i meget meget lang tid, overbeviser mig ikke.
    Måske er "Ståle back" lige den medicin Claudemir havde brug for :-)
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #178
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg kan hellere ikke se behovet for en ny forsvarsspiller. Oluf,Ragnar og Stadsgaard kan kæmpe om de pladser. Midtbanen derimod stiller jeg stadig spørgsmålstegn ved. I dag mod Viborg så vi Den "gamle" claudemir, boldsikker, god afleveringer frem ad banen etc. Men mit store spørgsmål er: Hvorfor skulle det tage 2 år før han spillede sådan en kamp igen ??, og Kan claudemir holde dette niveau ??. Jeg tvivler.

    Jeg syntes stadig vores midtbane er et af de steder som trænger til forstærkning. 1 god kamp for Claudemir i meget meget lang tid, overbeviser mig ikke.
    Jeg er helt enig i din pointe, men med nu 25 timer igen mener jeg blot, at det bliver svært at finde en spiller som har nok kvalitet til at gøre en forskel fra starten. Det skulle kun være hvis CV smider en bombe i morgen, som endnu ikke har været oppe at vende på rygtebasis. Derfor vil jeg, i skrivende stund, være tilfreds med et køb til bredden og en spiller, der på længere sigt kan blive værdifuld, da vores midtbane ser meget tynd ud.

  21. #179
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2083469.ece
    CV siger at der kommer flere spillere og at der er styr på tingene :) Ved godt at det skal han selvfølgelig sige men jeg glæder mig som et lille barn til imorgen ^^
    Daniel Braaten kom frisk :)
    http://www.youtube.com/watch?v=NF4_-gauxes
    Ved godt det er fra rosenborg tiden men det der er da for sejt :)
    Jeg tror an kunne blive en rigtig god signing! Jeg må også sige at jeg er meget fortrøstningsfuld med henblik på Fanendo Adi! Er du gal et powerhouse og så har han tilmed overblik og teknik. ( er godt klar over at VFF er en lidt billig baggrund men alligevel:)
    Jeg ser dog stadig at man finder en afløser for delaney og det må gerne være en som gider råbe lidt op ( ala. linderoth). Den omtalte kreativitet tror jeg vi får i Braaten og hvis Bola også vågner op igen, så står vi med 3 kreative spillere (bola, braaten og NJ) hvilket jeg vil sige er nok :)
    - OLOF soon 36 still going strong ^^

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #180
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Den her er lidt nyere (up-loaded i august i år): http://www.youtube.com/watch?v=KQcSIFgcnEg

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part III
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 1505
    Sidste Meddelelse: 23.08.13, 10:22
  2. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  3. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  5. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •