Side 13 af 53 FørsteFørste ... 31011121314151623 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 792

Emner: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Troede han var kant spiller i udgangs punkt men det virker jo som om han spiller angriber i Toulouse ?

  2. #182
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    28

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Troede han var kant spiller i udgangs punkt men det virker jo som om han spiller angriber i Toulouse ?
    han dækker faktisk alle offensive pladser

  3. #183
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    5

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Så vidt jeg har forstået var Jim Larsen ikke at finde i Brugges trup til seneste kamp. Er der en naturlig forklaring, eller kunne han være på vej væk?

  4. #184
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Rart at se han stadig har skills! Håber han stadig har speeden til at gøre forskellen. tekninken og driblingerne sider der stadig:) han ser også pænt kropstærk ud!

  5. #185
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Jeg synes, han virker som Bolanos og Ailton. En spiller der vil alt for meget selv og alt for ofte kløjs i det til sidst.

    Videoen skulle jo gerne vise det bedste af Braaten. Men hvad så med hans dårlige dage, hvis dette er det bedste, de kunne diske op med fra den sidste tid?

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #186
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Jeg ser det samme som Danex.

    Han kan lidt af det spektakulære og kan helt sikkert gøre enkelt forsvarsspillere i suppen lidt rundtosset, men så heller ikke mere. Af en nu ældre og erfaren spiller, vælger han godt nok ofte, de tåbelige løsninger og mister bolden på det. Han vil mere end han kan og det taber han på, hvilket vi ikke har brug for.

    Han er kropsstærk og godt mosle derudaf, samt fin teknik til at modtage bolden og komme fremad, hvortil han bruger sin eksplosive antrit og fart de første meter. Han formår også at bruge sin VFM'ske fysik, til at vinde luftdueller, hvilket altid kan bruges. Dog......

    Personligt vurdere jeg ham til at være "over the Hill" og for urutineret af sin zzz
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #187
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,760

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Jeg ser det samme som Danex.

    Personligt vurdere jeg ham til at være "over the Hill" og for urutineret af sin zzz
    31 år og "over the hill" - det er lige at presse den en tand for meget. Han har altid været et kæmpe talent og har også spillet meget i større ligaer, jeg synes det er et mega interessant offensivt kort at få tilført til truppen.

    Vi er nået til sidste dag af vinduet - dagen hvor den koldblodige sportsdirektør finder spillere i en klasse over, hvad vi ville kunne tiltrække først i vinduet eller dagen hvor der bliver trykket på panikknappen! Det bliver nervepirrende at følge, men at der kommer ny(e) er sikkert - CV er meget tydelig i hans sprog.

    Vinduet har været fint mht "giv lorten videre" og tøm ud i truppen, der krydret med et meget flot salg af Corner og 3 interessante køb er en fin start - glasset er bare stadig kun halvt fyldt og vi har bestemt plads til yderligere salg til vinter.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #188
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Shanten Se meddelelser
    Så vidt jeg har forstået var Jim Larsen ikke at finde i Brugges trup til seneste kamp. Er der en naturlig forklaring, eller kunne han være på vej væk?
    Ville godt nok være skuffende hvis vi bliver spist af med ham til den centrale midt.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #189
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af mathiasf Se meddelelser
    Ville godt nok være skuffende hvis vi bliver spist af med ham til den centrale midt.
    Specielt fordi han spiller midterforsvar!
    -_-

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #190
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Braaten, Pourie, Mellberg, Adi og Ståle ind. Daniel , Corner , Sølvi, Mos, Pape , Jakobsen , Griendheim og Ariel ud... Vil det være et godkendt vindue?

    Dette med et kæmpe plus til Nordea og en trænerfyring

  16. #191
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,318

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Braaten, Pourie, Mellberg, Adi og Ståle ind. Daniel , Corner , Sølvi, Mos, Pape , Jakobsen , Griendheim og Ariel ud... Vil det være et godkendt vindue?

    Dette med et kæmpe plus til Nordea og en trænerfyring
    Savner stadig lidt mere til midtbanen, men er glad for at vi har fået renset ud i truppen.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #192
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Braaten, Pourie, Mellberg, Adi og Ståle ind. Daniel , Corner , Sølvi, Mos, Pape , Jakobsen , Griendheim og Ariel ud... Vil det være et godkendt vindue?

    Dette med et kæmpe plus til Nordea og en trænerfyring
    Nej, for der vil stadig mangle den forstærkning, vi har manglet allermest i to år nu. Selv hvis CV henter en midtbanestyrmand i dag, vil hans arbejde IMO stadig være til dumpekarakterer, fordi næsten en fjerdedel af sæsonen er spillet, og vi er 11 point fra guldet, inden den nødvendige forstærkning kommer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #193
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nej, for der vil stadig mangle den forstærkning, vi har manglet allermest i to år nu. Selv hvis CV henter en midtbanestyrmand i dag, vil hans arbejde IMO stadig være til dumpekarakterer, fordi næsten en fjerdedel af sæsonen er spillet, og vi er 11 point fra guldet, inden den nødvendige forstærkning kommer.
    Ståle siger ikke at der ikke kan komme mere end én. Men hvis vi kun Braaten, er dette vindue IKKE godkendt. Vi mangler stadigvæk en venstre back og en central midt.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #194
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    129

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Braaten, Pourie, Mellberg, Adi og Ståle ind. Daniel , Corner , Sølvi, Mos, Pape , Jakobsen , Griendheim og Ariel ud... Vil det være et godkendt vindue?

    Dette med et kæmpe plus til Nordea og en trænerfyring
    + vingaard...

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #195
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    5

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af mathiasf Se meddelelser
    Ville godt nok være skuffende hvis vi bliver spist af med ham til den centrale midt.
    Det var selvsagt også til den 4. plads i det centrale forsvar, at jeg forestillede mig at han kunne være en mulighed.

    Han har ikke fået voldsomt meget spilletid i Brugge, men husker ham som lidt af et offensivt es på dødbolde fra hans tid i Rosenborg, hvor han lavede 8-9 kasser i 40 kampe.

    Det ville ikke være første gang at CV slog til på en tidligere Rosenborg profil, efter et halvkikset eventyr i udlandet :)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part III
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 1505
    Sidste Meddelelse: 23.08.13, 10:22
  2. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  3. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  5. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •