Side 14 af 53 FørsteFørste ... 41112131415161724 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 792

Emner: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Albæk. Braithwaite, Sloth, JJ, Fall, Izunna, Adu.. er bare top-of-mind når det kommer til spillere, som 1) har løbet rundt foran næsen på CV, som 2) har været mulige at hente til FCK i min. én sæson nu, og som 3) i mine øjne ville kunne have forstærke os - men som alligevel ikke har været på vej.

    Kom nu, forhelvede CV. Vi SKAL have en ny, stærk centralmidtbanespiller. Annan har været lagt fra spilletid i Schalke i 3 sæsoner nu. Annan har tidligere været udlejet til Vitesse, og han har fornyligt været rygtet til Tarek Grozny. Tarek er en russisk bundklub, som i øvrigt også er vores alle sammens Ailtons arbejdsgiver for tiden. Derfor må det være muligt for os at være med her. Vi burde minimum kunne tilbyde en lejekontrakt med købsoption, da det ikke virker til, at de tror på ham i Schalke.

    Der må og skal altså ske noget. Nu.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #197
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)


  4. #198
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    John til Farum

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/Officielt...aa-plads-i-FCN

    Jeg forstår simpelthen ikke CV her. Det er mig simpelthen en gåde.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #199
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    John til Farum

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/Officielt...aa-plads-i-FCN

    Jeg forstår simpelthen ikke CV her. Det er mig simpelthen en gåde.
    Uden at vide det vil jeg tro at Johns preference KLART har været FC Rødvin fremfor FCK. Såfremt det blev muligt...ergo mener jeg også at CV IKKE kan klandres i dette tilfælde!!
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #200
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af SantoZuma Se meddelelser
    Uden at vide det vil jeg tro at Johns preference KLART har været FC Rødvin fremfor FCK. Såfremt det blev muligt...ergo mener jeg også at CV IKKE kan klandres i dette tilfælde!!
    Hvorfor tror du det?

    I FCK har vi:
    1) Bedre station
    2) Bedre atmosfære
    3) Flere fans
    4) Større lønbudget
    5) Mere prestige
    6) Europæisk gruppespil hver sæson
    7) Champions League denne sæson
    8) Ståle ;-)
    9) København....

    I FCN har de... What exactly?

  9. #201
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    John til Farum

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/Officielt...aa-plads-i-FCN

    Jeg forstår simpelthen ikke CV her. Det er mig simpelthen en gåde.
    Tror helt klart at Ståle/CV ser John og Braaten som meget ens spillere, Braaten har dækkert kantpladser i flere år for landsholdet i Norge og det kan vel være derfor at man lader en J. John gå, det er fint med mig,

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Albæk. Braithwaite, Sloth, JJ, Fall, Izunna, Adu.. er bare top-of-mind når det kommer til spillere, som 1) har løbet rundt foran næsen på CV, som 2) har været mulige at hente til FCK i min. én sæson nu, og som 3) i mine øjne ville kunne have forstærke os - men som alligevel ikke har været på vej.

    Kom nu, forhelvede CV. Vi SKAL have en ny, stærk centralmidtbanespiller. Annan har været lagt fra spilletid i Schalke i 3 sæsoner nu. Annan har tidligere været udlejet til Vitesse, og han har fornyligt været rygtet til Tarek Grozny. Tarek er en russisk bundklub, som i øvrigt også er vores alle sammens Ailtons arbejdsgiver for tiden. Derfor må det være muligt for os at være med her. Vi burde minimum kunne tilbyde en lejekontrakt med købsoption, da det ikke virker til, at de tror på ham i Schalke.

    Der må og skal altså ske noget. Nu.
    Tror det taler til vores fordel at Ståle nu er hos os igen, Annan slog jo som bekendt for alvor sit navn fast i Tippeligaen og Ståle kender hans kvaliteter og Annan ved at Ståle kender ham, ikke dermed sagt vi får ham, men det kunne være en seriøst vild signing. Annan virker ikke som typen som bare ville komme til kbh og tage en slapper, han må da et eller andet sted også have en VM plads at kæmpe for, han var jo fast på Ghanas landshold den gang i i Rosenborg tiden?
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #202
    BigDumbFate Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Og Bakenga smutter en tur vestpå ser det ud til - http://www.bold.dk/nyt/Esbjerg-taet-...rugge-angriber

  12. #203
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Hvorfor tror du det?

    I FCK har vi:
    1) Bedre station
    2) Bedre atmosfære
    3) Flere fans
    4) Større lønbudget
    5) Mere prestige
    6) Europæisk gruppespil hver sæson
    7) Champions League denne sæson
    8) Ståle ;-)
    9) København....

    I FCN har de... What exactly?
    Ja ja :-)

    Igen, det er spekulativt det her. Men jeg vil tro John har haft følgende indgang/prioriteter til transfervinduet:

    1) Et godt tilbud fra en attraktiv klub (herunder sikkert ikke FCK og FCN)
    2) At etablere sig i Twente
    3) Tilbage til succesen i Farum og Hjulmands fantastiske boldbesiddende fodbold. (I kan være A)
    4) Evt. tilbud fra FCK og deslignende.

    Må lige pointere her, at en spiller der øjensynligt har vist så lille interesse i at komme til København, ikke er ønsket her i mine øjne.
    Lad ham synke til bunds med FCN....i Rødvin og ineffektivt boldbesiddende fodbold!
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #204
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Hvorfor tror du det?

    I FCK har vi:
    1) Bedre station
    2) Bedre atmosfære
    3) Flere fans
    4) Større lønbudget
    5) Mere prestige
    6) Europæisk gruppespil hver sæson
    7) Champions League denne sæson
    8) Ståle ;-)
    9) København....

    I FCN har de... What exactly?
    Det kan naturligvis kun blive spekulation, men det kan også tænkes, at CV's ultimatum tidligere på sommeren har pisset John af. Hvis først han har set sig gal på CV og FCK, betyder de andre ting nok mindre.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #205
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Vi må formode at Braathen er så godt som sikker. Kan godt forstå hvis nogle er en smule lunkne, men vil lige sige at manden spillede nogle af 30 kampe Toulouse sidste sæson. Ligue 1 er en udmærket liga, så et eller andet må han stadig kunne. John ville måske have givet bedre mening i længden, men jeg tror Ståle har ønsket sig Braathen. Og det må man respektere nu hvor det er ham der skal ryddet op i lortet. Synes personligt at Braathen er spændende nok.

    Jeg har hørt nogle rygter om at vi også præsenterer Jakob Poulsen idag eller imorgen formiddag. Jeg har intet link til at bakke det op, så det skal ses som lidt af en flyver. Men synes personligt han har bejlet lidt - måske ikke direkte, men stadigvæk sendt et par udmeldinger afsted i nogle af hans interviews. Han spiller en position som er ret oplagt, og for mig vil det være en ganske glimrende transfer. Når nu vi nok ikke får Annan;-)

    Zan

  17. #206
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det kan naturligvis kun blive spekulation, men det kan også tænkes, at CV's ultimatum tidligere på sommeren har pisset John af. Hvis først han har set sig gal på CV og FCK, betyder de andre ting nok mindre.
    Hvis det er forklaringen, så er jeg virkelig taknemmelig for han valgte FCN. For så er han da en hat.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  18. #207
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    97

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Ej heller må man forglemme, at FCN formentlig kan garantere ham en fast plads i startopstillingen.

    Det ser ud til, at der nu endelig er konsensus om, at NJ skal ligge på den venstre kant - Johns umiddelbare favoritposition.
    Han har en stor stjerne i FCN, og med deres rædselsstart og hans fine præstationer sidste sæson in mente, må det anses for sikkert, at han glider direkte ind i startopstillingen oppe nordpå.

    Det kan vi ikke garantere ham i København.

    Læg dertil, at Braaten-handelen virker som rimelig sikker. Han er ligeledes kantspiller, men virker mere alsidig og kan indtage de fleste positioner i offensiven. Set i det lys, er der et større ræsonnement i at hente ham ind fremfor John.

    John søger nu væk fra Twente, efter først at have valgt at tage tilbage og tage kampen op om en plads i startopstillingen - for derefter at erkende sit nederlag.

    Derfor synes jeg heller ikke, man kan fornægte John i at vælge FCN fremfor København - hvis det da overhovedet har været et valg, han har behøvet at tage stilling til. De revitaliserede rygter om John til København kan jo også nemt have været historier plantet i medierne for at presse FCN.
    Sidst redigeret af Smoking : 02.09.13 kl. 09:44

  19. #208
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    459

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)


  20. #209
    BigDumbFate Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Kei Kamara er ikke realistisk tror jeg. Men det ville være et scoop. Han er fremragende...

  21. #210
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    459

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    targetmanden Sako (Ornlig kaffebrød) fra Wolves linkes til FCK...Urealistisk.. Har nok en prislap hvor CV ikke kan være med.. Sako er jo ikke en profil fra den norske el. svenske liga

    http://www.expressandstar.com/sport/...umours-sept-2/

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part III
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 1505
    Sidste Meddelelse: 23.08.13, 10:22
  2. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  3. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  5. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •